ns. helposta miehestä? Eikö ole parempi sanoa suoraan, et hakee panoa kuin kierrellä ja kaarrella mutkain kautta.
Miten te otatte tämän esim. baarissa/yö-kerhossa. Mulla on ajatuksissa hieman virtaviivaistaa mun iskemisrituaaleja.:)
Mitä mieltä sinkkutytöt..
37
679
Vastaukset
- Mieheltä miehelle
Miehenä ihan suoraan sanon että jos et ole häikäisevän komea, pitkä, roteva ja isoa munaa kantava mies niin jätä väliin.
Koska et oikeasti näytä tajuavan miksi joku nainen haluaa seksiä. Naiselle se seksi alkaa siitä hetkestä kun lähestyt häntä.
Se on parittelurituaali jossa se viettely, paritanssi ja se toisen kasnsa kehräys on osa sitä nautintoa.
Ei naisella ole mitään halua suostua sun kanssa yhtään mihinkään ellei sitten luvassa ole joku ihan luvattoman superkokemus ja naiselta menee heti jalat alta sinut nähdessään eikä silloinkaan ole varmaa että nainen on just silloin sillä tuulella.
En ole muuten koskaan iskenyt naisia pelkän seksin takia baarista itse koska tiedän mitä se vaatii, mutta sen verran tiedän näistä jutuista että uskallan sanoa nämä asiat tosiksi.
"parempi sanoa suoraan, et hakee panoa kuin kierrellä ja kaarrella mutkain kautta."
Tuo ajatus naisten näkökulmasta on siis täysin absurdi.- qwerty
Eipäs muuten olekaan täysin absurdi. Mutta enemmän pakkeja tuolla tavalla saa kuin "kiehnäämällä".
Riippuu myös siitä, minkä ikäisiä naisia meinaat lähestyä. Mitä nuorempi, sitä "sivellisempi". Ainakin esittää olevansa.
Minusta on hyvä että ollaan heti alussa rehellisiä. Ei siinä ole mitään pahaa että sanoo "mä haluan panna sua ens yönä". - Flex
Olen minä tota muutamaan kertaan kokeillut ja vastaanotto on ollu yllättävän positiivista. En oo sanonu, et lähetään paneen, vaan esimerkiksi, että lähetkö mun luo yöks tai vastaavaa. Kyllä jotkut naisetkin lähestyy suoraan, yksikin kerta nainen kysyi lähenks hälle lämmikkeeksi. Eiks tytöiltä tuu vastauksia muutaku näille häiriköille.?
On parempi.
Jos esim. esittää olevansa vain ystävällinen mutta on vain seksi mielessä, niin käsitä keneen sellainen toimii.
Toivoisin myös että useampi mies tajuaisi, että nainenkin voi olla suora. Jos minä olen kokoajan sanonut, että en halua harrastaa kanssasi seksiä, niin turha sitten pikku tunneilla uikuttaa kun ei sitä saa.
Tietenkään sellainen "hei saaks pillua" menetelmä tuskin on menestyksekäs mutta oletan että tarkoitat lähestymistapaa jossa ei esitetä että ollaan hakemassa muuta kuin mitä ollaan.- Flex
Joo, just näin. Tuntuu,et monikaan mies ei edes ymmärrä kuinka petoja naiset muuten tänä päivänä alkaa olemaan.. Tästä toivoisin nyt hieman laajempaakin keskustelua,et kuinka agressiivista lähestymistä te naiset toivotte. Kaikki ottaa osaa nyt. Lähen koht nukuun, mut tuun huomenna kattoon mitä ootte saaneet kasaan .
- Logiikko
""Tietenkään sellainen "hei saaks pillua" menetelmä tuskin on menestyksekäs mutta oletan että tarkoitat lähestymistapaa jossa ei esitetä että ollaan hakemassa muuta kuin mitä ollaan.""
Pillua tuossa oltiin alkujaan selvästi hakemassa, joten mikä se ei esittävä tapa sitten on jos kerran "hei saaks pillua" ei ole sopiva? - antananarivo
Logiikko kirjoitti:
""Tietenkään sellainen "hei saaks pillua" menetelmä tuskin on menestyksekäs mutta oletan että tarkoitat lähestymistapaa jossa ei esitetä että ollaan hakemassa muuta kuin mitä ollaan.""
Pillua tuossa oltiin alkujaan selvästi hakemassa, joten mikä se ei esittävä tapa sitten on jos kerran "hei saaks pillua" ei ole sopiva?Ei saa sanoa sanaa pillu, seksi tai muuta vastaavaa.
- Loogikko
antananarivo kirjoitti:
Ei saa sanoa sanaa pillu, seksi tai muuta vastaavaa.
Siinä se koko kysymys onkin, miten olla esittämättä jotakin mitä ei ole hakemassa, ja esittää jotakin mitä on hakemassa mutta josta ei kuitenkaan ole suotavaa puhua suoraan. Silloin ei ole oikeasti kysymys suoraan puhumista, vaan kyse on enemmänkin suoruuden esittämisestä jolloin pyritään mielistelemään toista ja pehmittämään siihen tilanteeseen että voi oikeasti sanoa pillu.
- antananarivo
Loogikko kirjoitti:
Siinä se koko kysymys onkin, miten olla esittämättä jotakin mitä ei ole hakemassa, ja esittää jotakin mitä on hakemassa mutta josta ei kuitenkaan ole suotavaa puhua suoraan. Silloin ei ole oikeasti kysymys suoraan puhumista, vaan kyse on enemmänkin suoruuden esittämisestä jolloin pyritään mielistelemään toista ja pehmittämään siihen tilanteeseen että voi oikeasti sanoa pillu.
Kysymys on siitä, että ei esitetä hakevansa jotain diippii suhdetta, mutta ei myöskään puhuta asioista miesten niille antamilla nimillä. "lähde meille jatkoille, mulla on siellä..." pitäisi riittää, kun oikeanlainen yhteys on olemassa.
- Loogikko
antananarivo kirjoitti:
Kysymys on siitä, että ei esitetä hakevansa jotain diippii suhdetta, mutta ei myöskään puhuta asioista miesten niille antamilla nimillä. "lähde meille jatkoille, mulla on siellä..." pitäisi riittää, kun oikeanlainen yhteys on olemassa.
...mulla on siellä munaa ja patukaa tarjolla... hups, eikun mulla on siellä tarjota lämmintä lögiä ja lämmin peitto, ja voin peitellä sut sitkun sua alkaa väsyttää... eikun miten toi nyt jatkuu ei miesten termillä... Mikä se diippii suhde on? Vähän sellaiseen lopputulokseen nyt kuitenkin päädyn, että kyllä se jonkinlaista esittämistä vaattii ennen kuin mitään kovin suoraan voi sanoa, ja silloinkin pitää olla varovainen sanakäänteissään.
Logiikko kirjoitti:
Pillua tuossa oltiin alkujaan selvästi hakemassa, joten mikä se ei esittävä tapa sitten on jos kerran "hei saaks pillua" ei ole sopiva?No tuo "saaks pillua" paljastaa esittäjästään epämiellyttäviä asioita. Kyllähän se voi toimia mutta luultavasti paljon huonommin kuin suora mutta vähemmän tökerö lähestyminen.
Loogikko kirjoitti:
...mulla on siellä munaa ja patukaa tarjolla... hups, eikun mulla on siellä tarjota lämmintä lögiä ja lämmin peitto, ja voin peitellä sut sitkun sua alkaa väsyttää... eikun miten toi nyt jatkuu ei miesten termillä... Mikä se diippii suhde on? Vähän sellaiseen lopputulokseen nyt kuitenkin päädyn, että kyllä se jonkinlaista esittämistä vaattii ennen kuin mitään kovin suoraan voi sanoa, ja silloinkin pitää olla varovainen sanakäänteissään.
Miksei voisi kysyä vaikka, että tekeekö mieli seksiä? Jos on pakko kysyä jotain.
- Loogikko
gloriana_demeter kirjoitti:
No tuo "saaks pillua" paljastaa esittäjästään epämiellyttäviä asioita. Kyllähän se voi toimia mutta luultavasti paljon huonommin kuin suora mutta vähemmän tökerö lähestyminen.
Eli ei saa tavallaan puhua täysin suoraan, vaan pitää ikäänkuin mieleistellä naista että homma tomii eikä naiselle herää tökerä kuvaa tai pidä epämiellyttävänä. Jos mies haluaa jonkun naisen nelinkontin niin parempi sanoa ja esittää ensin jotain muuta kuin mennä pamauttaa ajatukset suoraan.
Loogikko kirjoitti:
Eli ei saa tavallaan puhua täysin suoraan, vaan pitää ikäänkuin mieleistellä naista että homma tomii eikä naiselle herää tökerä kuvaa tai pidä epämiellyttävänä. Jos mies haluaa jonkun naisen nelinkontin niin parempi sanoa ja esittää ensin jotain muuta kuin mennä pamauttaa ajatukset suoraan.
Tottakai saa ja pitääkin puhua suoraan. Se ei vain välttämättä toimi jos se mitä mietit on tuo. "Saaks pillua" vain osoittaa että sinua ei kiinnosta harrastaa seksiä, vaan haluat vain reiän ja nainen on vain reikä.
- Loogikko
Miksei voisi kysyä vaikka, että tekeekö mieli seksiä? Jos on pakko kysyä jotain.
Kai sitä voi, mutta tuossahan koko sana oli juuri sulkulistalla.
Loogikko kirjoitti:
Kai sitä voi, mutta tuossahan koko sana oli juuri sulkulistalla.
Miksi?
- Loogikko
Miksi?
En minä tiedä, ehkä kirjoittaja piti kyseistä sanaa liian suorana/epäsopivana.
- Häh?
Tottakai saa ja pitääkin puhua suoraan. Se ei vain välttämättä toimi jos se mitä mietit on tuo. "Saaks pillua" vain osoittaa että sinua ei kiinnosta harrastaa seksiä, vaan haluat vain reiän ja nainen on vain reikä.
Seksin harrastaminen on sitä että mulkkua rynkytetään reiässä kunnes ruiskahtaa.
Häh? kirjoitti:
Seksin harrastaminen on sitä että mulkkua rynkytetään reiässä kunnes ruiskahtaa.
Se on sitä ideaali tapauksessa sitä että hinkataan sukupuolielimiä kunnes kummatkin saavat orgasmin tai kyllästyvät.
Mutta niin tuo kertoo miksi niin moni nainen valittaa huonosta seksistä.- Sunder
Häh? kirjoitti:
Sulla on kovin ankea kuva seksistä, tuo sinun touhusi ei edes näin miehen näkökulmasta eroa runkaamisesta muuten kuin siten, että teet sen jonkun toisen kehoon.
Kyllä hyvässä seksissä on paljon muutakin kuin vain sukupuolielinten edestakaista liikettä. - qwerty
antananarivo kirjoitti:
Ei saa sanoa sanaa pillu, seksi tai muuta vastaavaa.
No, tämäkin on persoonakohtaista, kyllä mulle saa sanoa. Mutta varmasti sitten taas tulee enemmän pakkeja.
Mites olis pienen kehumisen kautta: "sä olet ihan hel*tin seksikäs / haluttava, sun kanssa olis upeeta harrastaa seksiä ens yönä. Mahtaiskohan onnistua?" - kajagoogoo
Miksi?
Monestiko olet lähtenyt heti harrastamaan seksiä, kun sitä on kysytty noin? Jos et ole, niin asia kannattaa siis esittää muulla tavoin.
kajagoogoo kirjoitti:
Monestiko olet lähtenyt heti harrastamaan seksiä, kun sitä on kysytty noin? Jos et ole, niin asia kannattaa siis esittää muulla tavoin.
En ole lähtenyt heti harrastamaan seksiä kuin kerran. Silloin minä toimin kysyjänä ja olin vakaasti päättänyt harrastaa yhdenillanjutun...no se vähän kusahti lopulta ja päätyi olemaan pisin suhde mitä minulla koskaan on ollut.
Minä en edes käsitä miksi pitää kysyä? En nyt puhu raiskauksesta, vaan että kysyykö joku oikeasti että "tiedäthän että haluan vain seksiä?", sen luusi olevan itsestään selvyys jos lähdetään humalassa jatkoille panemaan.
- Silloin kun
minä törmään mieheen, jolta tiedän haluavani seksiä nyt ja heti, tee sen aloitteen itse. Tavalla tai toisella.
Joten ainakaan minulla tuo puskista tupsahtaminen ja "läheks panee" -laini ei toimi.- Ei ole aprillipäivä
Olet taatusti mies. Eivät naiset halua seksiä. Ne pitää aina juottaa, huijata, kiristää tai uhkailla antamaan. Mikään suora ehdottelu ei toimi.
Hintti voi ehdottaa toiselle hintille: "Anna persettä." Tämä onnistuu, koska homoudestaan huolimatta molemmat ovat edes jotenkuten miehiä, joilla on normaalit miehen panohimot, vaikkakin oudosti kohdistuneet.
Naiselle on useimmiten turha mennä sanomaan vastaavaan tyyliin: "Anna pillua." Aina joutuu vetämään jotain teatteria, ettei muka halua pillua, mutta kuitenkin niin että silti onnistuu kusettamaan sen ämmän antamaan.
Aika rasittavaa touhua, helpompi melkein maksaa suoraan huoralle.
- vcxvxcvxvccx
Aivan turhaa miettiä mitään teorioita tai taktiikoita. Se on päivän selvää, että ne jotka naisia saavat, eivät mieti mitään taktiikoita. He yksinkertaisesti menevät juttelemaan naisille mukavia, mahdollisesti tanssivat heidän kanssaan ja pyytävät heitä mukaansa. Täysin yksinkertaista ja tärkeimmät asiat ovat riittävät ulkonäkö ja riittävän hauskat jutut.
Turhaa tehdä helposta asioista vaikeita. Kaikki taktikointi tuo normaaliin ihmiseen jännitystä, joka taas on helposti aistittavissa. Rento mies antaa itsestään paljon paremman vaikutelman.- Björn again
Taktikointia ei kai ole tarkoitus tehdä paikan päällä, vaan ennen ja jälkeen baari-illan.
- fewfe
Kerran yksi mies kysyi ravintolassa, että lähdetkö panemaan. En tietenkään lähtenyt, koko ajatus tuntui kummalliselta. Kysyin uteliaisuudesta, että onko hänellä ollut menestystä tuon suoran puheen kanssa, ja kuulemma se toimii, ei aina mutta joku kuitenkin joskus lähtee.
- Flex
Jep. Humalaiseen naiseen toimii paremmin.
Kyllä monikin nainen hakee ihan vaan panoa noista paikoista ja mitäpäs sitä nainenkaan suotta vastustelemaan kun pantavan näköinen mies lupaa patukkaa.
Kerrankin iskeydyin tytön kainaloon ja pyysin ihan suoraan tätä mun mukaan hotellille. Tyttöhän siinä meni hieman hämilleen ja sanoi vaan, että emmä taida kun kaverit on tuolla. Mut niin vain oli kiva seurata kun tää tyttö jäi mua tsiikaileen ja ilme oli sellainen, että josko kuiteski olis pitäny... Pitänee ottaa tavaks,että antaa hiukan sulatteluaikaa ja tulee hetken päästä ja kysyy uudelleen, et jokos passaa.
Mä oon nyt vähän niinku väsyny siihen tyhjänpäiväiseen jutusteluun,et tarpeeks ku sitä tekee niin tulee tunne,et ei vittu, eikö voitais ihan vaan niinku nussia. Varsinkin jos sattu, et vetää vesiperän, niin voi saatana sitä vitutuksen määrää. - Loogikko
Flex kirjoitti:
Jep. Humalaiseen naiseen toimii paremmin.
Kyllä monikin nainen hakee ihan vaan panoa noista paikoista ja mitäpäs sitä nainenkaan suotta vastustelemaan kun pantavan näköinen mies lupaa patukkaa.
Kerrankin iskeydyin tytön kainaloon ja pyysin ihan suoraan tätä mun mukaan hotellille. Tyttöhän siinä meni hieman hämilleen ja sanoi vaan, että emmä taida kun kaverit on tuolla. Mut niin vain oli kiva seurata kun tää tyttö jäi mua tsiikaileen ja ilme oli sellainen, että josko kuiteski olis pitäny... Pitänee ottaa tavaks,että antaa hiukan sulatteluaikaa ja tulee hetken päästä ja kysyy uudelleen, et jokos passaa.
Mä oon nyt vähän niinku väsyny siihen tyhjänpäiväiseen jutusteluun,et tarpeeks ku sitä tekee niin tulee tunne,et ei vittu, eikö voitais ihan vaan niinku nussia. Varsinkin jos sattu, et vetää vesiperän, niin voi saatana sitä vitutuksen määrää.Humalainen hakee itse yleensä seuransa (siinä se helppous), ja jos joltakin ei tule heti myönteistä vastausta suoraan kysymykseen, ei silloin auta muu kuin muuttaa tyyliä vähemmän suoremmaksi ja enemmän toista huomioivammaksi.
- On ja ei
Toisaalta on kiva ja toisaalta ei.
Itse en harrasta yhden yön juttuja, vaan baarissakin toivon löytäväni kivan miehen joka haluais nähdä minut selvinpäin treffien merkeissä.
Mutta minua lähestyvät ainoastaan kahden tyyppiset umpitunnelissa olevat urpot:
- Ne joiden iskeminen on yhtä kuin "Läheks paneen" tai niin kuin pahin ikinä joka tuli vaan heiluun viereeen ja sanoi "Mua panettaa". Ja joo, ei lämmittänyt mieltä :)
-Ja ne jotka jaksavat kehua ulkonäköä ja keskustelutaitoja, mutta heti käy selväksi mitä mies näillä mairittelevilla sanoilla ajaa takaa. Ja niinpä sit viimeistään narikkajonossa vingutaan seksiä. Ja se mistäkö tiedän että vain seksi kiinnostaa ja että niitä kauniita sanoja ei oikeasti tarkoiteta? Siitä että äijä kännissänsä hokee vain samoja asioita eikä oikeasti kykene oikeaan keskusteluun ja siitä että se käsi alkaa vaeltaa jo heti alusta pitkin selkää...
Toisaalta ihank kiva että nämä urpot sanovat suoraan mitä haluavat, jotta voi ns. hyvillä mielin sanoa suoraan takaisin, että en todellakaan lähde paneen. Ja toi suora (ja suoraan sanottuna törkeä) seksin vonkaaminen oikeuttaa vähän napakammankin ja ilkeemmänkin vastauksen. Kun taas näille jotka vähän edes yrittävät peitellä aikeitaan, niin heille ei ilkeä sanoa v-mäisesti et painu *******, vaan antaa hieman pehmeämmät pakit.
Pahin tilannehan tällaiselle ns. kiltille nuorelle naiselle on ne miehet, jotka omasta mielestäni ovat kiinnostavia ja joita toivoisin näkeväni uudelleen ja joista sit paljastuu että he haluavatkin vain seksiä ja oikeastaan heille käy puutteessa kuka vaan jolla on reikä jalkovälissä.
Nykyään oon jo niin väsynyt baaritouhuihin, että en baariin lähtiessä oletakaan löytäväni siltä ketään varteenotettavaa miestä, vaan silloin harvoin kun käyn baarissa, niin menen sinne ainoastaa vaan kavereiden kanssa tanssiin ja pitään hauskaa.- Flex
Juurikin tälläiset tyypit haluan karsia nopeasti pois enkä tuhlata iltaani heihin, jos on tarkoitus vain päästä nussimaan. Kyllä sunkin pitäis ymmärtää,että seksiähän sieltä suurin osa miehistä hakee, lihatiskejähän ne on. Täten kyllä sun pitää ymmärtää ja osata käyttäytyä jos sulle joku tarjoo. Tee ite alotteet jos kuvittelet sen olevan joku taivas miehelle.
- On ja ei
Flex: Jos osaisit lukea, niin olisit huomannut että minä todellakin tiedän että miehet etsivät vain sitä panoa sieltä baareista ja siksi sanoinkin että menen baariin vain tanssimaan ja en edes huomioi miehiä, kun todellakin tiedän että niistä ei ole seurustelijoiksi.
Ja mitähän mahdat tarkoittaa tuolla "Täten kyllä sun pitää ymmärtää ja osata käyttäytyä jos sulle joku tarjoo." ???? Ihan mielenkiinnosta, miten tuohon sinun mielestä pitäisi vastata (jos siis ei todellakaan halua lähteä paneen kyseisen urpon kanssa)?
Ja voisitko myös selitää ton viimesen lauseen "Tee ite aloitteet jos kuvittelet sen olevan joku taivas miehelle."? Niin siis mikä on taivas?
Ja en ole mikään nirppanokka-pissis, joka pitää itseänsä taivaan lahjana. Mutta minulla on silti tervettä itsearvostusta sen verran, etten jaa persettäni yhden yön panomiehille.- Flex
Kuulee heti, et on tyttö puutteessa kun tuntuu olevan noin hiekka pillussa.
Sun kuuluu kohteliaasti kiittää tarjouksesta ja hymyillä nätisti jos joku tarjoo.!
Niin se aloitteen teko ei todellakaan ole mikään taivas miehelle, et sä voit ihan itse hoitaa alotteet jatkossa. Kirjota vaikka puseroos, et: pysy kaukana minusta, olen tosikko ja ilkeä ämmä.
Palaan huomenna jos haluat kenties keskustella lisää:)
- On ja ei
Oho, tais kirpasta pikkupoikaa, kun noin kimpaannut että tarvii lähtee täysin ala-arvoiseen herjaamiseen :) Taidat saada melkosia pakkeja sun tökeröille panoehdotuksille, kun otat noin henk.kohtasesti kaiken ittees :)
Mulle puutteessa olo ei ole ongelma, sillä mieluummin ilman seksiä, kuin jonkun säälittävän känniääliön panopuuna :)
Ja jos miehellä ei ole tapoja eikä kykyä keskustella normaalisti naisen kanssa, niin ei se kyllä ansaitse mitään kiitoksia ja päänsilittelyä. Kyl silloin saa niellä ne karvaat pakit ja olla kiitollinen ettei saanut avarista naamaan.
En oo tosikko, mutta jos joutuisit kuunteleen samaa settiä joka kerta baarissa kuin minäkin, niin luulen ettet jaksais nätisti hymyillen kiitellä arvon panonvinkujia :)
Ai, niin. Ja piti vastata jo tänään, kun huomenna on vähän menoa. Mulla on nimittäin ystäviä eikä siten ole aikaa ystävänpäivänä kuunnella sun v***tuilua :)
Huomasitko: Hymyilin nätisti koko viestin ajan =)- Flex
Tässä nyt täytyy huomioida sellainen asia,että eihän se ikinä niin mene TIETENKÄÄN,että sä esität suoran ehdotuksen ja sit tää nainen on, että jippii joko mennään. VAAN, jos nainen on suosiollinen sua kohtaan, hän sanoo hymyillen esimerkiksi, että jaaha, mitäs me siellä tehtäs.... ynnä muuta vastaavaa ja siitä päästäänkin nopeasti kiihkeisiin juttuihin, kun tavallaan on kerralla ja nopeasti kaadettu monta suurta aitaa kahden ihmisen väliltä. Kun taas toisenlainen lähestyminen saattaa mennä helposti semmoseen kaverimaiseen lässytykseen joka ei johda mihinkään... Tää on se juttu.!
Itse saan harvemmin mitään epäkohteliasta palautetta naisilta tyyliin painu vittuun,näin mulle ei oo koskaan sanottu. Ja jos sanotaan, niin voi olla varma,että uhraan yhden tuopin tytön leningille tuossa kohtaa,sen verran edellytän jokaiselta käytöstapoja. Ja niinku sanoin, en koskaan oo sanonu noin, et lähetäänks paneen, vaan käytän sensitiivisempää ilmausta, koska toi on liian suora ja typerä.
Pakkejahan tulee jokaiselle miehelle,se on selvää, ne ei ainakaan itseeni hetkauta millään tapaa, koska naisten bonjaus täytyy ottaa ikäänkuin leikkinä, sä oot se metsästäjä ja nainen on se tipu, jota sä ajat takaa.
Itse en myöskään koskaan harrasta sopertelu kännejä, vaan otan ainoastaan yhden tai kaksi tuoppia, syystä,että jos panen, niin panen kans kunnolla, velttoa en koskaan kehtaisi naiselle tarjota.
Joo huomasin et hymyilit,mut ikäänkuin olisin aistinut lievää väkinäisyyttä kuitenkin. XD:)
- Mies1985
Yksi parhaista todisteista siitä etteivät naiset ole henkisesti yhtä vahvoja kuin miehet on suhtautuminen noihin puheisiin. Nainen hätääntyy, suuttuu ja äimistyy yhtä aikaa kun taas mies vain nauraa ja suhtautuu empaattisesti.
-
Naiset eivät voi perustella raivoaan ja pelkoaan väkivallan uhalla, varsinkin jos mies tekee aloitteen netissä tai jossain suojatussa, väenpaljoudesta pullistelevassa paikassa.
Täytyy muistaa että kyse on juurikin puheista ja ajatuksista. Naiset eivät voi myöskään vetää vertauksia mihinkään väkivaltaan tai pahantekoon (joka aiheuttaisi miehelle mielipahaa) koska seksissä ei siitä todellakaan ole kyse vaan päinvastoin. Siispä jos haluaa ärsyttää näpäytystä ansaitsevaa kusipäänaista, on hyvä puhua jotain seksiin liittyvää koska sitä naiset todella vihaavat ja kokevat jäävänsä alakynteen. Tämä johtuu siitä että naiset puheista huolimatta pelkäävät olevansa olemassa seksiä ja lisääntymistä varten ja itsetuntonsa olevan riippuvainen vartalonsa käyttöasteesta. Naiset juoksevat iänkaikkisesti totuutta pakoon aivan kuten néékeri saa raivarin kuullessaan oman nimensä.
-
Naiset voivat yrittää leikkiä miestä puhumalla siitä miten muka 'nussivat' ja itsekin käyttävät miestä ja miehen elintä mutta tätä ei kukaan usko kuin leikillään. Naiset ovat yksinkertaisesti sellaisia nössöjä että vain parkkiintuneinen, vahvaleukainen pubiruusu viskiäänineen pystyy puhumaan tasa-arvoisesti miehen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462