En ole mikään ainainen sinkku ja säpinää on ollu, mutta nyt olen sinkku joten tulinpa kyselee et onko naisia joitten kriteerit ei ole hirveän korkeat kun tuntuu välissä että tekin syytätte miehiä suurista haaveista.
Kenellä teillä sinkkunaisista on siis samoja tai yhtä vähän kriteerejä miehestä?
Itse olen mies 23v ja minulle riittää nämä kriteerit: normaalipainoinen saa olla hieman yli tai alle, ei liian vanha koska olen ite 23v niin en mielellään seurustele 40v kanssa, ulkonäöltään pitää olla naamasta itseäni viehättävä eli minulle on muuten ihan sama onko isot/pienet tissit,iso/pieni perse blondi/brunette tms. Vartalo on niin toisarvoinen asia, koska naisen seksikkyys ei tee minun suhteesta sen onnellisempaa. Olen jopa tuntenu monta naista jotka on valitelleet kun ei pidä vartalostaan, mutta minusta se on ollu ihan sopiva. Myös pituudelta 170 alaspäin. En ole itse hirveän pitkä joten ei mielellään mitään missimittaisia tosin jos naiselle käy se että hän on muutaman sentin pitempi niin ok. Rakkaus on tärkeintä.
Naama ei taas liity minun maailmassa seksikkyyteen niin paljon joten tuo on ainut pinnallisuus josta en silti halua päässä irti. Ette te naisetkaan varmaan ihan täysin rumaa miestä jaksa katella?
Mitä tuohon normaalipainoon tulee niin joku voi sanoa tuota pinnallisuudeksi, mutta mielestäni se ei mitenkään ole kovin pinnallista jos siihen voi ihminen ite vaikuttaa. Olen itse joutunu taistelee aikoinaan jonkin sorttista liika lihavuutta vastaan ja pääsin siitä.
Luonne mielellään herttainen ja silti sosiaalinen ihminen. Hissukat ei oikein lämmitä, mut jos tunnet olevasi sellainen niin kaunis hymy naamalle ja katsomaan maailmaa niin kyllä se siitä katoaa.
Eihän tuota luonnettakaan voi kovin hyvin kuvailla kun ei se silti haittaa vaikka olisit hieman "ilkeäki", mut jos juttu vaan luistaa ja kummatki pitää toistensa jutuista niin miksi ei? Naismainen näkökulma on myös plussaa kun en haluais toista "miestä" taloon. :D
No niin! Jos tässä oli jonku mielestä liikaa kriteerejä niin kysykää vaan jos viittin vastailla et miksi minulla on sellainen. Samoin miksi se sinun mielestä on aivan liika vaadittu. Jos tämä nyt auttaa teitä elämässä niin minun mielestä fyysisistä asioista ei tartte niin kovasti murehtia.
Naiset! Kenelle riittää suht koht pienet asiat?
8
149
Vastaukset
- 15+1=
Voisit siis viehättyä seksuaalisesti myös lievästi ylipainoisesta naisesta ? Vai onko niin, että seksiä ei siinä suhteessa sitten tulisi olemaan... ?
- NykyineSinkk
Kyllä voisin ihan hyvin, mutta eikö se sinusta ole itse aiheutettua? Mut vastaus on että kyllä.
- 5+18=
OK. - Kyllä kai niin... Tuli vain mieleen yks toinen tapaus :)
- 7+8
Kyllä pitää tehä asiat vaikeeks ja samalla lähtee ihan väärille raiteille.
Riittää kun on "kemiaa", toisin sanoen löytyy se Oikea, jota aidosti RAKASTAA. Itelläni ei oo ikinä ollut mitään listaa kriteereistä ja minusta se on ihan väärä lähtökohta, ainakin jos on omaa sielunkumppaniaan etsimässä.- NykyineSinkk
Voit olla oikeassaki mut tunnusta pois et pikkasen komee pitää olla? ;) Pikkasen vain! :D
- 7+8
NykyineSinkk kirjoitti:
Voit olla oikeassaki mut tunnusta pois et pikkasen komee pitää olla? ;) Pikkasen vain! :D
No, silloin kun rakastuu ihmiseen niin tottakai se on sulle komein/kaunein maailmassa!
Olen menettänyt oman rakkaani, mutta voin sanoo, että jos hän ois lihonu tai laihtunut tai kaljuuntunu tai vaikka joutunut pyörätuoliin, niin ei ois muuttanut mun rakkautta. Pääasia et ois pysynyt mun luona. - peräkylän picasso
Mitä hyötyä miehelle on kuulla, että pitää olla kemiaa? Ei se opi siitä mitään. Ei tuosta kemia-savuverhon levittämisestä ole mitään hyötyä.
- NykyineSinkk
Tuohan kuullostaa jo aika hyvältä ku on täällä näitä miljoonan kriteerin tyyppejäki mut ne on kai sitten niitä ikisinkkuja. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611