Ok, elikkäs oon tällänen 18v miehen alku ja olen nyt päässyt baarien yöelämään mukaan. Aloitteen oon tehny kai 4 kertaa ja 2 kertaa tyttö torjunu heti ja sit nää toiset 2 kertaa oon jutellu tytön kans about 1-2h, kunnes jommankumman pitäny lähteä.
Olen huomannut, että yleensä kun mies tekee aloitteen niin hän kehuu naista jotenkin, ja parin tunnin päästä saatan nähdä hänet suutelemassa tätä naista jossain..
Miten hemmetis mä en oo vielä päässy suuteleen ketään. Miten lähennytte naista niin paljon niin lyhyessä ajassa, että suutelette jo ehkäpä tunnin päästä? Omasta mielestäni he eivät olleet mitenkään humalassa..
Miten miehet teette sen?
9
425
Vastaukset
- nuooriherra
Jos kysymykseen olis yksinkertanen vastaus, niin pilkun tienoilla baarit olis täynnä suutelevia pareja :D
Mutta:
-Ehkä tärkein on se, ettet lähde sinne baariin todellakaan "saalistamaan" mitään/ketään, sen kyllä jotenkin aistii...tai niin ne tytöt väittää, enkä mee täysin kiistämään.
-Pukeudu hyvin mut rennosti, niin että sulla on hyvä olla vaatteissa, ettet ole epävarma itsestäs.
-Hakeudu tilanteisiin, jossa pääsee jotenkin tytön/tyttöjen kanssa tekemisiin/juttelemaan luonnollisesti. On hölmön näköstä jos vaan pamahdat tytön luo ja yrität änkyttää jotain.
-Kun juttelet, kuuntele tarkkaan mitä tyttö puhuu, kiusoittele, HYMYILE, ole salaperäinen jne.
Toivottavasti noista nyt jotain hyötyä oli, kirjotuskäsi kramppaa joten en jaksa pidempää nyt rustata :D- olvikissa
no joo, kyl näist apua on. On muuten aika vaikea jos näet söpön tytön jossai nurkas niin vain hakeutua ''luonollisesti'' sen seuraan? :P
- Ex Pimp
Tervetuloa! Pidä hyvä asenne, äläkä koskaan odota mitään helposti. Hyväksy naiset sellaisina kuin ovat ja sosiaalinen dynamiikka. Tulet näkemään käsittämätöntä käytöstä jota jäät suu auki tuijottamaan. Vastaavasti älä pyri miellyttämään naisia vaan ole oma pomosi. Sekin vetoaa naisiin.
Vetoavuutesi tulee kasvamaan iän myötä.
"Miten hemmetis mä en oo vielä päässy suuteleen ketään. "
! Jos nyt vaikka koittaisit 20 ja katsoisit saatko jutun luistamaan. Siihen menee aikaa olla masentumatta torjunnoista, kerätä itsevarmuutta joka näkyy päälle päin. Lähestymisiä enemmän kuin 4 illassa!
Muista: kukaan nainen ei ole ainutkertainen eikä torjunta satu. EI! Tulee uusi nätimpi nainen! Seuraavat 20 vuotta elämästäsi joka vuosi tulee 12 junallista uusia naisia täysi-ikäisiksi, joita voit yrittää.
Lämmittele jopa niiden vähän vähemmän viehättävien kanssa. Saat puheen soljumaan vaihteelle jossa tytöt kikattelevat jutuillesi. Ole hauska. Syvällisyydet eivät kuulu baariin. Ja älä lähesty siten, että näyttää että kierrät koko baarin naiselta naiselle vaan ns. "törmäile uusiin tuttavuuksiin" kuin vahingossa, juttele kaikille, miehille naisille, rumille, näteille.
Huomioi aina tytön ystävät ensin. Kehu niitä, heitä hyvää läppää ja esittele vaikka kaverisi. Älä odota sitä yksinäistä naista nurkassa koska pian ystävä tulee vetämään hänet pois. Lähesty mieluummin silloin kun ystävänsä ON paikalla. Voit ihan hyvin lähestyä ryhmiä tai pareja. Aika usein kun ohimennen viittaat poikaan keskustelussa tituleeraten häntä "sun poikaystävä", niin saatkin yllättäen kuulla että "ei se oo mun poikakaveri".
Ja sitten yksi tärkeä pointti: Puolella naisista "on poikaystävä" silloin jos lähestyvä kundi ei heti sytytä. Sama pätee muuhun torjuntaan. Minunkin on joskus käsketty painua sielujen hävityksen paikkaan, mutta kohta toivottelija onkin suudellut kanssani. Luulen, että naisten täytyy heittää pientä vastustelua silloin kun he huomaavat että mies vetoaa, jotta he voisivat kunnioittaa itseään antautuessaan sitten miehelle. Mutta mitä sillä on väliä miksi näin on!? Tulos on tärkein.
Ja suutelusta puheen ollen, tommonen tunnin odottelu alkaa olla jo pitkä aika. Jos nainen kehuu söpöksi hän on valmis kainaloon ottamiseen ja siitä sitten tanssimaan ja pian huulet kohtaa. Joskus pitää herättää kiinnostusta ensin. Pointti on kuitenkin siinä, että sinun on näytettävä siltä, ettet ole naisen tarpeessa! Sen oppiminen vie aikaa ja myös unohtuu välillä.
Mutta: suutelu ja make outit baarissa eivät merkitse mitään! Makeout on joko väline fyysisen kanssakäymisen viemisessä eteenpäin tai vain merkityksetön hauskanpitonumero illan aikana. Tavoite on jossain siellä suttelun takana - oli se sitten treffit, puhelinnumero tai seksiä. Mutta jos ei niin älä harmistu. Se oli mitä oli.
Älä kehu, ellei kohteesi ole selvästi joku 18-vuotias epävarma tavis joka ei vielä ole saanut ylistystä kuulla joka ilta. Näytä kiinnostuksesi jostain muusta naisessa kuin ulkonäöstä ja käytä lisänä backhanded complimentteja eli kehaiset jotakin naisessa mutta joka sitten saakin naisen epävarmaksi. ( "sulla on kivan hailakat silmät", "kivat meikit (etenkin jos paljon)", "pidän maantienharmaista hiuksista", "tykkään kun sussa on mihin tarttua", "mulla ei ole tapana tuijotella rintoja (etenkin jos hänellä on paljastava kaula-aukko ja isot rinnat)".
Kun olet puolestasi saanut naisen kiinnostumaan, niin pieni etääntyminen naisesta, muille moikkaaminen ja ystäviisi keskittyminen saa naisen varpailleen ja hän tarrautuu sinuun tiukemmin. Taluta häntä baarissa kädestä ja anna hänen viedä myös sinua jos hän on sitä sorttia. Siitä tulee sellainen fiilis, että te olette tiimi tänä iltana.
Vältä jutteluasteelle juuttumista. Naiset rakastavat pälättää ja usein erikseen niiden kanssa joiden kanssa eivät tahdo muuta. Mikäli mitään fyysistä - edes käden hivelyä tai kättelyä pitempää ja vaikka nenät lähes kiinni toisissaan juttelua ei tapahdu ja vietät aikaa 2 tuntia niin todennäköisesti olet haaskannut aikaasi (Poikkeuksiahan on aina joka sääntöön mutta turhaudut jos lähdet poikkeuksia etsimään 2h intervalleilla). Vie siis hommaa eteenpäin ja jos tyttö parin yrityksesi jälkeen torjuu sinua, niin sano iloisesti että hei mun pitää käydä kattoos kavereita ja mää juttelen sulle myöhemmin. Ja siirry seuraavaan naiseen.
Ja lopuksi: koskaan et voi miellyttää kaikkia. Joku kommentti voi viedä yhdeltä naiselta jalat alta ja toisen naisen jäädyttää. Älä pelkää tehdä virheitä.- jebukee
Hyvät neuvot!
- Sunder
Sä olet jo helvetin hyvässä vauhdissa, jos sut on torjuttu heti kättelyssä vain 2 kertaa, niin se kertoo sen, että teet jo kaiken oikein... oikeastaan paremmin kuin oikein.
Oma keskivertosaldoni on kymmenellä yrittämällä 2kpl painu vittuun, 2kpl ei kiinnosta, 2kpl epämielyttävää mulkaisua ja selän kääntäminen, pari lähtee välittömösti naistenhuoneeseen, 1 sanoo kohteliaasti olevansa varattu ja yhden kanssa kenties juttelen 30min-1h ennen kuin hänenkin pitää poistua.
Ja nuo "painu vittuun" on kyllä lemppari kun se tulee yleensä heti sen "Moi, mikä sun nimi on?" jälkeen. - Mr.Fring
Baareissa samaa naista voi olla yrittämässä monta miestä saman illan aikana, joten naisilla riittää valinnanvaraa. Baareissa iskeminen on haastavempaa tästä syystä, joten ei kannata heti luovuttaa.
Oletko kokeillut yleisillä paikoilla puhua tyttöjen kanssa? Esimerkiksi kahviloissa/kaupassa/kirjastossa/koulussa/bussipysäkeillä? - olvikissa
Hyviä neuvoja ootte kyl antanu, pitääpä varmaan ens viikon puolella kokeilla.
Kerran näin niin nätin tytön kaupassa että oli pakko mennä juttelemaan hänelle, sain hänen puhelinnumeronsa mutta taisi olla väärä tai minä kuulin sen väärin sillä ei ollut enää käytössä... Jos juttu luistaa ja tyttö vaikuttaa kiinnostuneelta, niin sitten suutelet. Jos oli virhearvio, niin nainen vetäytyy pois tai kääntä päätään tai muuta.
Ei siinä sen kummempaa.- Daddy Cool
ExPimp laittoi ihan hyviä ohjeita. Parhaan tuloksen saavutat, kun et edes yritä iskeä. Varsinkin kauniit naiset saavat osakseen niin paljon iskuyrityksiä, että heillä on jatkuva torjunta päällä. Kun nainen huomaa, että et ole häntä iskemässä hän rentoutuu ja on pian "poimittavissa". Itse en voi rehellisesti sanoa koskaan onnistuneeni iskuyrityisissäni, joten lopetin ne aika nuorena. Sen jälkeen naisseuraa on riittäänyt liiankin kanssa. Näin varattuna se ei ole enää edes hyvä asia, kun vieraat naiset pyrkivät iholle. Vaikka turha tuosta on ongelmaa tehdä, parempi näin päin.
Tietysti sinua vaivaa vielä kokemattomuus ja itseluottamuksen puute. Hiukan vanhemmat puumanaiset voisivat olla hyvä tapa hakkia kokemuksia ja itseluottamusta. Sitäpaitsi he ovat sängyssä paljon vapautuneempia ja villimpiä kuin nuoremmat kanssasisarensa. Harmi, että en itse tuota tiennyt sinun iässäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462