Ei ole naista joka haluaisi helliä kärsinyttä miestä. Miehet haluavat helliä kärsinyttä naisdta mutta toisinpäin ei onnistu.
Miks naiset ei tunne myötätuntoa
73
462
Vastaukset
- e3wt5wwq5twq
Miehen pitää olla MIES eikä minnihiiri!!!!!!!!
MUNAAA!!!! - itsesääli ei viehätä
Naiset haluavat helliä sitä yhtä, silloin kun se on kärsinyt ja silloin kun se on iloinen. Mitään yleistä halua helliä jokaikistä, joka on jotain kärsinyt, ei ole. Heitä on muuten muitakin kuin sinä itte.
- ole mies
Se on totta.
Esim. Neitsyt-Essin huomihuoraus nyyhkytykset saavat kaikki palstan pillunhimoiset miehet lohduttamaan ja piristämään häntä. Myös naiset osallistuivat tähän.
Vaikeroivan eATMe taas kurpat ajoivat palstalta pois haukkuen kaikkea ulkonäöstä ja luonteesta lähtien.- twestweseagw
neitsyt-essi oli/on mukava, eatme sen sijaan katkera päänaukoja joka vittuili kaikille ja oli muutenkin kusipää.. siinä se ero.
- ,....,
"Vaikeroivan eATMe taas kurpat ajoivat palstalta pois haukkuen kaikkea ulkonäöstä ja luonteesta lähtien."
No tuskinpa tuo kurppien haukuista välitti, koska "rumalla naisella ei tee mitään" eli siis hänen näkökulmastaan kurpalla. Ja täällä kun ei ilmeisestikään kauniita ja puhtaita teinineitseitä ole niin miksi hänkään täällä roikkuisi?
Jos haukkujen takia täältä porukkaa lähtsisi, niin täällähän ei olisi siinä tapauksessa yhtään meitä "kurppia". Mäkin kyllä vaan olen nyt käymässä koska eihän täällä muita juuri ole kuin Naisasialooseri ja sivupersoonansa ylistämässä vanhenevien miesten komeutta. Jotkut miehet vanhenevat "arvokkaasti" ja komistuvat mutta paljon on niitä "ukkoutuneitakin" tapauksia saman ikäisissä kuin esim. minä olen. - naisella ei sielua
twestweseagw kirjoitti:
neitsyt-essi oli/on mukava, eatme sen sijaan katkera päänaukoja joka vittuili kaikille ja oli muutenkin kusipää.. siinä se ero.
Neitsyt-Essi olisi myös ollut katkera päänaukoja jos häntä olisi kohdeltu elämässään tai palstalla kuten eATMe:tä. Eli jättämättä huomiotta, vähätellen tai suoraan vittuilen.
Vai olisiko eATMe ollut erilainen jos häntä olisivat palstan naiset mielistelleet ja kyselleet treffeille satojen viestien voimalla kun feeling blue. - ATM ei lohtua saa
,...., kirjoitti:
"Vaikeroivan eATMe taas kurpat ajoivat palstalta pois haukkuen kaikkea ulkonäöstä ja luonteesta lähtien."
No tuskinpa tuo kurppien haukuista välitti, koska "rumalla naisella ei tee mitään" eli siis hänen näkökulmastaan kurpalla. Ja täällä kun ei ilmeisestikään kauniita ja puhtaita teinineitseitä ole niin miksi hänkään täällä roikkuisi?
Jos haukkujen takia täältä porukkaa lähtsisi, niin täällähän ei olisi siinä tapauksessa yhtään meitä "kurppia". Mäkin kyllä vaan olen nyt käymässä koska eihän täällä muita juuri ole kuin Naisasialooseri ja sivupersoonansa ylistämässä vanhenevien miesten komeutta. Jotkut miehet vanhenevat "arvokkaasti" ja komistuvat mutta paljon on niitä "ukkoutuneitakin" tapauksia saman ikäisissä kuin esim. minä olen.Tämä miesten komistuminen se tuntuu olevan kaikille kurpille kova paikka kun koko ajan mielessä.
Nyt on puhe toisesta asiasta eli nuorten miesten hyvinvoinnista. - ewtstwseewts
naisella ei sielua kirjoitti:
Neitsyt-Essi olisi myös ollut katkera päänaukoja jos häntä olisi kohdeltu elämässään tai palstalla kuten eATMe:tä. Eli jättämättä huomiotta, vähätellen tai suoraan vittuilen.
Vai olisiko eATMe ollut erilainen jos häntä olisivat palstan naiset mielistelleet ja kyselleet treffeille satojen viestien voimalla kun feeling blue.hoh hoijaa. kyllä eatme on ihan itse syypää omaan kusipäisyyteensä. eatmellä on sitä paitsi aktiivisempi sosiaalinen elämä ja enemmän kavereita kuin essillä. tällä palstalla eatmelle vittuiltiin vain koska hän oli sen omalla katkeralla päänaukomisellaan ansainnut. sen sijaan essille vittuili sinun kaltaiset runkkariöyhöttäjät jotka vittuilevat kaikille naispuolisille pelkästään sen takia että ovat väärää sukupuolta. (vähän epäilyttää että sinä olet itse eatme).
- hiiri-neitsyt
twestweseagw kirjoitti:
olen mukava *snifff*
*odottelee halipusuja* - ,....,
naisella ei sielua kirjoitti:
Vai olisiko eATMe ollut erilainen jos häntä olisivat palstan naiset mielistelleet ja kyselleet treffeille satojen viestien voimalla kun feeling blue.Mistä sä voit tietää miten Essia on kohdeltu elämässä? Jos ihmisellä on huono itsetunto ja tuntuu että "ei ole mitään" niin silloin on joskus kohdeltu huonosti. Enkä nyt tarkoita miesten taholta vaan lapsuudessa yms. Silloin ei välttämättä miesten mielistelyt "tehoa".
- ,....,
ATM ei lohtua saa kirjoitti:
Tämä miesten komistuminen se tuntuu olevan kaikille kurpille kova paikka kun koko ajan mielessä.
Nyt on puhe toisesta asiasta eli nuorten miesten hyvinvoinnista."Tämä miesten komistuminen se tuntuu olevan kaikille kurpille kova paikka kun koko ajan mielessä."
Ei ole mielessä mutta kun Naisasialooserille sen asian mustavalkoinen julistaminen tuntuu olevan sydämen asia. - *sniff*-hiiri
ewtstwseewts kirjoitti:
hoh hoijaa. kyllä eatme on ihan itse syypää omaan kusipäisyyteensä. eatmellä on sitä paitsi aktiivisempi sosiaalinen elämä ja enemmän kavereita kuin essillä. tällä palstalla eatmelle vittuiltiin vain koska hän oli sen omalla katkeralla päänaukomisellaan ansainnut. sen sijaan essille vittuili sinun kaltaiset runkkariöyhöttäjät jotka vittuilevat kaikille naispuolisille pelkästään sen takia että ovat väärää sukupuolta. (vähän epäilyttää että sinä olet itse eatme).
Kaltaiselllesi aivopestylle ja pillunnälkäiselle ritarimiehelle on turha puhua, koska et näe roolien taakse.
Enkä ole eATMe, mutta kysessähän on mitä sympaattisin mies youtuben perusteella. Nurkkaan ahdistettuna jokainen puolustautuu, eikä se ole syy lyödä lisää. Siitä erottaa ihmisen.
Sinä taas et tiedä onko hiiri-neitsyt edes nainen, mutta pidät häntä lähtökohtaisesti ihanana halipusunallena. Ja jokainen tietää miksi. eATMe oli rohkeasti omana itsenään mistä kaltaisesi ritarimies-öyhöttäjät saivat vain polttoainetta. Mieti vähän. - teggaztg
*sniff*-hiiri kirjoitti:
Kaltaiselllesi aivopestylle ja pillunnälkäiselle ritarimiehelle on turha puhua, koska et näe roolien taakse.
Enkä ole eATMe, mutta kysessähän on mitä sympaattisin mies youtuben perusteella. Nurkkaan ahdistettuna jokainen puolustautuu, eikä se ole syy lyödä lisää. Siitä erottaa ihmisen.
Sinä taas et tiedä onko hiiri-neitsyt edes nainen, mutta pidät häntä lähtökohtaisesti ihanana halipusunallena. Ja jokainen tietää miksi. eATMe oli rohkeasti omana itsenään mistä kaltaisesi ritarimies-öyhöttäjät saivat vain polttoainetta. Mieti vähän.en näe roolien taakse? vau. ilmeisesti kyky hallusinoida hallitusti multa puuttuu tosiaan.
eatme on tosiaan ihan symppis videoillaan mutta tällä palstalla vittuili kaikille ja oli muutenkin katkeramielinen kusipää. turha leikkiä uhria jos on itsellä kusta päässä.
jos hiiri-neitsyt on mies tai hermafrodiitti, ei se hänen halipusunalleuttaan poista.
jos "rohkea oma itse" on katkera vittuilija, niin suksikoon vaan vittuun minunkin puolestani. vaikka maksulliseen sellaiseen. - pelokas-hiiri
teggaztg kirjoitti:
en näe roolien taakse? vau. ilmeisesti kyky hallusinoida hallitusti multa puuttuu tosiaan.
eatme on tosiaan ihan symppis videoillaan mutta tällä palstalla vittuili kaikille ja oli muutenkin katkeramielinen kusipää. turha leikkiä uhria jos on itsellä kusta päässä.
jos hiiri-neitsyt on mies tai hermafrodiitti, ei se hänen halipusunalleuttaan poista.
jos "rohkea oma itse" on katkera vittuilija, niin suksikoon vaan vittuun minunkin puolestani. vaikka maksulliseen sellaiseen.*Menee pöydän alle piiloon pelottavaa ihanaa miestä ja vapisee*
sniifffff.... - teggaztg
pelokas-hiiri kirjoitti:
*Menee pöydän alle piiloon pelottavaa ihanaa miestä ja vapisee*
sniifffff....Olen ihana mies.
- pyöräilevä Hiiri
teggaztg kirjoitti:
Olen ihana mies.
*katselee silmät sirrilllään ihanaa miestä ja ei ole enää niin pelokas*
ihanuuksia sinulle, ritari - ihana mies
pyöräilevä Hiiri kirjoitti:
*katselee silmät sirrilllään ihanaa miestä ja ei ole enää niin pelokas*
ihanuuksia sinulle, ritariTalvella on hankalampi pyöräillä kun kinokset antaa vasten. Sen tietää ihana mies.
- Neiti Hiiri
ihana mies kirjoitti:
Talvella on hankalampi pyöräillä kun kinokset antaa vasten. Sen tietää ihana mies.
*pyyhkii pillulimat ihanuuden huulilta ja hymyilee* :))
sinä olet kunnon mies - Ritarimies M. Knight
Neiti Hiiri kirjoitti:
*pyyhkii pillulimat ihanuuden huulilta ja hymyilee* :))
sinä olet kunnon miesAnna pinppii.
- .
Ritarimies M. Knight kirjoitti:
Anna pinppii.
Ajatella, että tällaiset kommentit sivuutetaan nykyään olankohautuksin. Täysin normaalia palstakirjoittelua(OIKEASTI EI OLE!).
Jossakin on tiukka kontrolli ajatusten julkituomiseksi ja ihmisillä paljon oikeaa sanottavaa. Meillä, jotka saamme kirjoittaa oikeasti tärkeistä ja päivänpolttavista asioista täysin vapaasti, ulosanti on tämä..surullista! - Possu sanoo:
. kirjoitti:
Ajatella, että tällaiset kommentit sivuutetaan nykyään olankohautuksin. Täysin normaalia palstakirjoittelua(OIKEASTI EI OLE!).
Jossakin on tiukka kontrolli ajatusten julkituomiseksi ja ihmisillä paljon oikeaa sanottavaa. Meillä, jotka saamme kirjoittaa oikeasti tärkeistä ja päivänpolttavista asioista täysin vapaasti, ulosanti on tämä..surullista!Nöf.
- .
Possu sanoo: kirjoitti:
Nöf.
Palstalla ajattelu ei ole sallittua eikä fiksu kirjoittelu, vain öyhöttäminen ja idiotismi on!
- suomihuora=15nussima
Se, että naiset olisivat miehiä empaattisempia ja romanttisempia on yksi aikamme suurimmista harhaluuloista ja perustuu lähinnä viihdeteollisuuden tuottaman hömpän aiheuttamaan aivopesuun.
Kaikki uskonnotkin tietävät, ettänainen on lähinnä paholainen tai elukka jonka ihminen (mankind) tulee pitää kurissa ja oikealla tiellä.- fraetgattg
uskonnot tietävät myös että maapallo lepää neljän elefantin päällä jotka seisovat suuren kilpikonnan selässä ja kaikkea kiertää suuri käärme.
olen kyllä samaa mieltä että naisista löytyy epäempaattisia ääliöitä ihan yhtä lailla kuin miehistäkin, mutta esim. tämän palstan valossa epäempaattisuus tuntuu olevan itsekeskeisten atm:ien perusominaisuuksia (yhyy, yhyy, minä ja mun pillun puute, kaikki neitsythuorat tulkaa ja pankaa mua, yhyy yhyy)...
- Naisasialooseri.
Kyllä naiset haluavat helliä todella paljonkin pitkän linnareissun kärsinyttä alkoholisoitunutta koditonta retkua, jolla on kymmeniä tuhansia ulosotossa. Sellainen mies pitää helliä ehjäksi kärsimyksistään, jotka on itse itselleen aiheuttanut.
Sen sijaan naiset haluavat vain korkeintaan sylkeä sellaisen miehen päälle. joka on kärsinyt armottomasta koulukiusaamisesta, huonosta itsetunnosta, kaverittomuudesta ja yksinäisyydestä. - 78923789789234789234
Hei, kukaan ei halua NEGATIIVISTA ihmistä. Sääli on sairautta.
- Neiti Hiiri Söpö
*niiskuttaa yksinäisenä ja katsoo peloikkailla isoilla silmillä ylöspäin ritarimiehiä*
ihania ootte *pussaa poskelle* - .-.-.-.-.
Ovatko naiset sitten niin positiivisia?
Todella moni eukko näyttää hapanta kärsää ja on tyytymätön aamusta iltaan. - Ritarimies
Neiti Hiiri Söpö kirjoitti:
*niiskuttaa yksinäisenä ja katsoo peloikkailla isoilla silmillä ylöspäin ritarimiehiä*
ihania ootte *pussaa poskelle*Anna pimppii.
- Annukka.
Naiset haluavat helliä tosimiehiä eikä luusereita.
- Asia todistettu
"Naiset haluavat helliä tosimiehiä eikä luusereita. "
Tässä lauseessa se naisen empatiakyky oikein kukkii. - Empaattinen.
Asia todistettu kirjoitti:
Tässä lauseessa se naisen empatiakyky oikein kukkii.Joo. :D
- Iiro°
Asia todistettu kirjoitti:
Tässä lauseessa se naisen empatiakyky oikein kukkii.Olisitko valmis lohduttamaan parillekymmenelle miehelle jakanutta naista, jolla on sydänsuruja panoeinon jäljiltä?
- Empaattinen ATM
Iiro° kirjoitti:
Olisitko valmis lohduttamaan parillekymmenelle miehelle jakanutta naista, jolla on sydänsuruja panoeinon jäljiltä?
Tietysti
- Asia todistettu
Iiro° kirjoitti:
Olisitko valmis lohduttamaan parillekymmenelle miehelle jakanutta naista, jolla on sydänsuruja panoeinon jäljiltä?
Olen lohduttanut monia naisia. Olen kohdellut heitä ihmisinä ja yksilöinä joilla on ongelmia.
En ole ajatellut heitä sen erikoisemmin naisina tai sitten jonain huor1na.
Osa ihmisistä eksyy ihmissuhteissaan varsinkin nuorempana. En ole heistä ollut kiinnostunut parisuhdemielessä joten heitä on ollut helppo tavallaan yrittää auttaa.
- Naiset ovat elukoita
On tutkittu että miehet ovat empaattisempia naisia kohtaan kuin toisia miehiä kohtaan, mutta ero ei ole niin suuri kuin siinä että naiset ovat empaattisempia toisia naisia, lapsia ja jopa eläimiä kohtaan kuin miehiä.
Naiset eivät osaa samaistua miehen kärsimykseen ellei kyseessä ole "miehekäs" kärsimys jolloin nainen tuntee saavansa olla "nainen".
Kärsinyt mies jota ei koeta tarpeeksi "miehekkäänä" on naisille se yksilö joka yhteisössä tulee tappaa tai poistaa häiritsemästä muita.
Naisilta ei heru empatiakykyä ihan biologisista syistä tällaisille.- Polle Konikaulus
Naismaisilla miehillä on saman verran virkaa kuin miehekkäillä naisilla. Eli ei mitään.
- Naiset ovat elukoita
Polle Konikaulus kirjoitti:
Naismaisilla miehillä on saman verran virkaa kuin miehekkäillä naisilla. Eli ei mitään.
"Naismaisilla miehillä on saman verran virkaa kuin miehekkäillä naisilla. Eli ei mitään. "
Jos tarkoitat markkinoiden pelissääntöjä niin olet siinä oikeassa ettei naismaisia juttuja ajava mies ole naisten mieleen yleisesti ellei naisella ole vauvabuumi päällä.
Miehekkäät tai poikamaiset naiset itseasiassa ovat varsin kysyttyjä jos se kaikki naiseus ole hautautunut pyrkimykseen olla mies joka asiassa.
Feminiinisiä piirteitä kuten tietynlaista pehmeyttä ja hellyyttää omaavat miehet tunnetusti eivät tietysti ole naisten elukkamaisia viettejä ja vaistoja sopivasti kutkuttelevia olipa mies kuinka mies noin muuten tahansa. - puunkarahka
Kärsineessä miehessä ei sinällään olisi mitään vikaa, ellei miehen kärsineisyys tuntuisi niin usein olevan ylivoimaisinta miehelle itselleen.
Ongelma tulee siinä, että jos kärsineisyyteen yhdistyy riittävästi epävarmuutta, miehelle ei tule koskaan riittämään minkäänlainen määrä vakuuttelua naisen taholta siitä, että nainen ihan oikeasti haluaa olla miehen kanssa, vaikka mies ei ole omasta eikä naisen mielestä täydellinen.
Montaakaan tapausta en ole nähnyt, jossa mies olisi jotenkin sinut kärsineisyytensä kanssa. Sen sijaan niitä, ketkä yrittävät jotenkin suurieleisesti sulloa ja uhota kärsineisyytensä piiloon kaikenlaisiin sijaistoimintoihin kuten esimerkiksi kännäämiseen, naissuhteista toiseen juoksemisiin tai vihansekaisella asenteellaan pullisteluun, on niin paljon, että vähän masentaa jo.
Yleistä on myös väistellä sen läpikäymistä puhumalla. Sen sijaan vaistomaisesti mm. niistäkin seurauksista elämän valinnoista, jotka ovat omien kätten töitä, syytetään suoraan ja sumeilematta toisia. Miehellä on niin paha olla, ettei hän halua katsoa yhtään sinne pahaanoloon päin, sen sijaan saattaa esimerkiksi haukkua kaverinsa ja naisensa, saattaa pistää kaikki parisuhdekonfliktit naisen syyksi jne.
Näitä on nähty. Eikä niissä valitettavasti ainakaan toistaiseksi ole järkipuhe auttanut, koska jotenkin tuntuu siltä, että naisella ei naiseutensa takia voi olla riittävä määrä auktoriteettia miehen silmissä. Nimittäin huonossa lykyssä tuohon miehen kärsineisyyteen alkaa pisaroitua aimo annokset sovinismia, jolloin mies ei tasan tarkkaan suostu hyväksymään ensimmäistäkään fiksua ehdotusta naiselta vain siksi, että ne tulevat naisen suusta.
Elä siinä sitten yhdessä. - 77788999999999999999
Aivan, näin se juuri on
- .
Miksi pitäisi helliä tuntemattomia?
En usko että kukaan mies tahtoo helliä tuntematonta, kärsinyttä tai ei-kärsinyttä naista! Seksi tietty kelpaa, oli sitten millainen nainen hyvänsä..termit siis kuntoon!!!- Naiset ovat elukoita
Tuon täytyy olla naisen mielipide joka vain alleviivaa kaikkia väitteitä naisten empaatitsuudesta.
"Miksi pitäisi helliä tuntemattomia?
En usko että kukaan mies tahtoo helliä tuntematonta, kärsinyttä tai ei-kärsinyttä naista! "
Projisoit oman kyvyttömyytesi hellyyteen tuntemattomia kohtaan nähtävästi sitten miehiin.
Miehet eivät ole pelkkiä elukoita katsos, naiset ovat. - c´moon!
Naiset ovat elukoita kirjoitti:
Tuon täytyy olla naisen mielipide joka vain alleviivaa kaikkia väitteitä naisten empaatitsuudesta.
En usko että kukaan mies tahtoo helliä tuntematonta, kärsinyttä tai ei-kärsinyttä naista! "
Projisoit oman kyvyttömyytesi hellyyteen tuntemattomia kohtaan nähtävästi sitten miehiin.
Miehet eivät ole pelkkiä elukoita katsos, naiset ovat."hellisikö" mies muka naista, jolta ei heruisi seksiä? Hellisikö vielä vuoden päästä vaikkei seksiä olisi herunut koko aikana?
Tiedän jo vastauksen, mutta mieti hei mitä p*skaa kirjoitat! - .
Miehet eivät ole pelkkiä elukoita katsos, naiset ovat.Miehinen hellyys= seksi
Miehinen hellyys tuntematonta naista kohtaan= yhden yön juttu
? - olen herkkä mies
. kirjoitti:
Miehinen hellyys= seksi
Miehinen hellyys tuntematonta naista kohtaan= yhden yön juttu
?Haluaisin helliä kärsinyttä naista. Pyyhkisin häneltä kyyneleet ja silittäisin päätä. Painaisin hänen päänsä rinnalleni ja sanoisin että nyt olet turvassa. Sitten avaisin housut ja näyttäisin isoa munaani joka seisoisi tanassa.
- termit kuntoon
olen herkkä mies kirjoitti:
Haluaisin helliä kärsinyttä naista. Pyyhkisin häneltä kyyneleet ja silittäisin päätä. Painaisin hänen päänsä rinnalleni ja sanoisin että nyt olet turvassa. Sitten avaisin housut ja näyttäisin isoa munaani joka seisoisi tanassa.
niin, se siitä hellyydestä..
- ........
Haluaisin helliä kärsinyttä naista. Pyyhkisin häneltä kyyneleet ja silittäisin päätä. Painaisin hänen päänsä rinnalleni ja sanoisin että nyt olet turvassa. Sitten avaisin housut ja näyttäisin isoa munaani joka seisoisi tanassa.
Oh...
- olen herkkä mies
termit kuntoon kirjoitti:
niin, se siitä hellyydestä..
Eikö muka ole hellyyttä? Kyllä minulle kelpaisi sama hellyys naiselta.
- .
Eikö muka ole hellyyttä? Kyllä minulle kelpaisi sama hellyys naiselta.
Aloituksessa puhuttiin hellyydestä. Olisi voitu suoraan kirjoittaa seksi, niin ei oltaisi menty metsään.
Näin:
Ei ole naista joka haluaisi sekstailla kärsinyttä miestä. Miehet haluavat sekstailla kärsinyttä naista mutta toisinpäin ei onnistu.
Mies, ajattele ensin, kirjoita vasta sitten. - Naiset ovat elukoita
. kirjoitti:
Aloituksessa puhuttiin hellyydestä. Olisi voitu suoraan kirjoittaa seksi, niin ei oltaisi menty metsään.
Näin:
Ei ole naista joka haluaisi sekstailla kärsinyttä miestä. Miehet haluavat sekstailla kärsinyttä naista mutta toisinpäin ei onnistu.
Mies, ajattele ensin, kirjoita vasta sitten.Naiset eivät tarjoaisi sitä ensimmäistäkään hellyyttä kärsivälle miehelle.
Mies taas siihen olisi valmis vaikka lopulta ehkä haluaisikin seksiä myös. Mutta vain lopulta.
Nainen ei antaisi hellyyttä koska hänellä ei ole siihen kykyä ihan puhtaasti biologisista syistä koska ovat naaraita.
- 456546645
Kun mies itkee 24/7 niin silloin ei ole mies vaan lapsi.
- teoreetik
Johtuu yksinkertaisesti siitä biologisesta yksityiskohdasta, että mies tarvitsee hoidettavan ja nainen tarvitsee hoitajan. Heikko mies ei käy hoitajasta ja vahva nainen pelottaa, koska sitä ei voi hoitaa.
- Naiset ovat elukoita
"Johtuu yksinkertaisesti siitä biologisesta yksityiskohdasta, että mies tarvitsee hoidettavan ja nainen tarvitsee hoitajan. Heikko mies ei käy hoitajasta ja vahva nainen pelottaa, koska sitä ei voi hoitaa. "
No ei todellakaan johdu.
Naiset etsivät suojelijaa joka on mielellään sellainen iso paha tuhma susi.
Naisen tulisi olla biologisesti se hoivaaja (lapset nääs), mutta eivät kykene siihen miesten kohdalla koska he varaavat sen muille ja mies joka ei ole tarpeeksi tuollainen iso paha tuhma susi saa naiset tuntemaan inhon väristyksiä.
Huomioiden myös että se on täysin naisen tulkintaa ja vaiston varassa elämistä kuka on heikko ja kuka ei. Luonto ei ole erehtymätön ja sen vuoksi suurin osa naisista tekee virheitä valitessaan miehiä.
Lisäksi nykynaisista ei ole oikein hoivaajiksi. Näkeehän sen tälläkin palstalla miten he suhtautuvat miehiin sekä moni ei edes tahdo lapsia.
Naiset haluavat nykyään tulla sekä hoivatuksi että suojelluksi antamatta kumpaakaan tai edes kykenemättä siihen miehelle nykyään.
Se jos mikä on luonnonvastaista toimintaa. - uoisuiosiuosdfuiosdf
"Johtuu yksinkertaisesti siitä biologisesta yksityiskohdasta, että mies tarvitsee hoidettavan ja nainen tarvitsee hoitajan. Heikko mies ei käy hoitajasta ja vahva nainen pelottaa, koska sitä ei voi hoitaa. "
No ei todellakaan johdu.
Naiset etsivät suojelijaa joka on mielellään sellainen iso paha tuhma susi.
Naisen tulisi olla biologisesti se hoivaaja (lapset nääs), mutta eivät kykene siihen miesten kohdalla koska he varaavat sen muille ja mies joka ei ole tarpeeksi tuollainen iso paha tuhma susi saa naiset tuntemaan inhon väristyksiä.
Huomioiden myös että se on täysin naisen tulkintaa ja vaiston varassa elämistä kuka on heikko ja kuka ei. Luonto ei ole erehtymätön ja sen vuoksi suurin osa naisista tekee virheitä valitessaan miehiä.
Lisäksi nykynaisista ei ole oikein hoivaajiksi. Näkeehän sen tälläkin palstalla miten he suhtautuvat miehiin sekä moni ei edes tahdo lapsia.
Naiset haluavat nykyään tulla sekä hoivatuksi että suojelluksi antamatta kumpaakaan tai edes kykenemättä siihen miehelle nykyään.
Se jos mikä on luonnonvastaista toimintaa.Mitä sä itket! Ei sä tiedä mitään naisista. Ole hiljaa.
- Naiset ovat elukoita
uoisuiosiuosdfuiosdf kirjoitti:
Mitä sä itket! Ei sä tiedä mitään naisista. Ole hiljaa.
On viisauden alku jos myöntää ettei tiedä mitään.
Mutta mun ongelma on se että tiedän liikaa ja kokemus on viisastanut.
Naisista on helppo tietää vaikka mitä johtuen heidän elukkamaisuudestaan. Vähän kuin luontofilmiä kattelisi. Siinä ei paljon järki päätä pakota. - sivusta kommentoin
Mitä sä itket! Ei sä tiedä mitään naisista. Ole hiljaa.
Tyypillistä naisen käytöstä: kun argumentit loppuvat käydään henkilöön käsiksi.
- Naiset ovat elukoita
sivusta kommentoin kirjoitti:
Tyypillistä naisen käytöstä: kun argumentit loppuvat käydään henkilöön käsiksi.
Olen huomannut ettei se näissä asioissa pelkästään sitä ole.
Naiset tai siis naaraat ovat niitä jotka sulkevat silmänsä kun vaara uhkaa heitä. Myös vaara joka ei ole todellinen tai joka uhkaa heidän sosiaalista asemaansa tai egoaan idea-tasolla.
Poissa silmistä on poissa mielestä. Sitähän he haluavat tehdä juuri näille kommentteille että miehet lakkaisivat kirjoittamasta niitä.
Jos nainen kokee tilanteen uhkaavaksi hänen oman kuvansa itsestä kannalta tai että paljastuu jotain joka iskee syvälle totuuden sydämeen niin se aiheuttaa "strutsin pää hiekkaan" tai "jänöjussin pää pensaaseen" ilmiön.
Heitä oikeasti tavallaan pelottaa ja kiehtoo se elukka joka heidän sisällään asuu. He häpeävät sitä ja kun sen puolelta paljastuu ristiriitaisuuksia heidän ideaalin maailmankuvansa sekä varsinaisten toimien välillä niin tapahtuu tuo ilmiö.
Naiset mieluummin peittävät, pesevät ja pelastavat kasvonsa kuin kohtaavat jonkun epämiellyttävän tosiasian itsestään.
Toisaalta on niitä naisia ja aika usein naisista saa kaivettua esille sen puolen joka suorastaan hekumoi sillä että on elukka. - 44848424864gggdf
Olen huomannut ettei se näissä asioissa pelkästään sitä ole.
Naiset tai siis naaraat ovat niitä jotka sulkevat silmänsä kun vaara uhkaa heitä. Myös vaara joka ei ole todellinen tai joka uhkaa heidän sosiaalista asemaansa tai egoaan idea-tasolla.
Poissa silmistä on poissa mielestä. Sitähän he haluavat tehdä juuri näille kommentteille että miehet lakkaisivat kirjoittamasta niitä.
Jos nainen kokee tilanteen uhkaavaksi hänen oman kuvansa itsestä kannalta tai että paljastuu jotain joka iskee syvälle totuuden sydämeen niin se aiheuttaa "strutsin pää hiekkaan" tai "jänöjussin pää pensaaseen" ilmiön.
Heitä oikeasti tavallaan pelottaa ja kiehtoo se elukka joka heidän sisällään asuu. He häpeävät sitä ja kun sen puolelta paljastuu ristiriitaisuuksia heidän ideaalin maailmankuvansa sekä varsinaisten toimien välillä niin tapahtuu tuo ilmiö.
Naiset mieluummin peittävät, pesevät ja pelastavat kasvonsa kuin kohtaavat jonkun epämiellyttävän tosiasian itsestään.
Toisaalta on niitä naisia ja aika usein naisista saa kaivettua esille sen puolen joka suorastaan hekumoi sillä että on elukka.Miksi kaikki mitä sanot näistä naisista kuvaa omaan käsitykseeni miehestä?
Naiset ovat kyllä empaattisia ja tukevat, mutta kun on niitä miehiä, jotka eivät muuta tee, kuin valittavat asioista, mitkä he ovat pääsäännöllisesti itse aiheuttaneet itselleen.
He odottavat naiselta sitä samaa hoivaamista, mitä he saivat äidiltään. Mutta ei naisen kuulu olla sinun äitisi, on silläkin omat rajansa.
Itse olen kokenut, että pääsäännöllisesti naiset ovat miehiä empaattisempia ja tukevat enemmän.
Sanot tietäväsi liikaa, mutta minun ja varmasti monen silmissä et tiedä mitään. - Naiset ovat elukoita
44848424864gggdf kirjoitti:
Miksi kaikki mitä sanot näistä naisista kuvaa omaan käsitykseeni miehestä?
Naiset ovat kyllä empaattisia ja tukevat, mutta kun on niitä miehiä, jotka eivät muuta tee, kuin valittavat asioista, mitkä he ovat pääsäännöllisesti itse aiheuttaneet itselleen.
He odottavat naiselta sitä samaa hoivaamista, mitä he saivat äidiltään. Mutta ei naisen kuulu olla sinun äitisi, on silläkin omat rajansa.
Itse olen kokenut, että pääsäännöllisesti naiset ovat miehiä empaattisempia ja tukevat enemmän.
Sanot tietäväsi liikaa, mutta minun ja varmasti monen silmissä et tiedä mitään."Miksi kaikki mitä sanot näistä naisista kuvaa omaan käsitykseeni miehestä?"
Koska et tajua asioita tai olet nainen itse?
"Naiset ovat kyllä empaattisia ja tukevat, mutta kun on niitä miehiä, jotka eivät muuta tee, kuin valittavat asioista, mitkä he ovat pääsäännöllisesti itse aiheuttaneet itselleen."
Käyppä katsomassa muita palstoja ja naisten LOPUTONTA valitusta siitä että miten heidän ITSENSÄ valitsema mies on niin paska kusipää ja petti, jätti, pieksi tai jotain muuta.
Kuka lopulta teki kenelle ja mitä?
Nainen valitsi, nainen kärsi. Suotta valittaa. Ei se ole muiden miesten vika jos nainen valitse väärän miehen.
"He odottavat naiselta sitä samaa hoivaamista, mitä he saivat äidiltään. Mutta ei naisen kuulu olla sinun äitisi, on silläkin omat rajansa."
Tässä on jännä psykologinen juttu.
Naisista sanotaan että he etsivät isäänsä ja haluavat tuntea tulevansa suojelluksia kuten isä teki heille.
Mutta mies ei saa odottaa samaa naisesta?
Eikö ole mielenkiintoista taas?
Nainen saa hänen itsensä mukaan etsiä vahvaa miestä joka muistuttaa isää, mutta miehen moisen toiveet empaattisesta naisesta joka muistuttaa äitiä pidetään sairaana perversiona.
"Itse olen kokenut, että pääsäännöllisesti naiset ovat miehiä empaattisempia ja tukevat enemmän. "
Kyllä jos mies on se voimakas yms. jo valmiina. Heikot yksilöt ja muut miehet eivät saa naisilta lainkaan empatiaa siinä suhteessa paitsi ehkä siinä vaiheessa kun nainen itse tuntee olevansa heikoilla. Sitten voi tarjota "vertaistukea".
"Sanot tietäväsi liikaa, mutta minun ja varmasti monen silmissä et tiedä mitään. "
Toivoisin että tietäisin vähemmän ja näkisin naiset ihanan empaattisina olentoina joiden heidän väitetään olevan. Mutta se elukka lopulta aina nostaa sieltä alta päätään paljastaen hampaansa joka raatelee toisten lihaa. - uoisuiosiuosdfuiosdf
"Miksi kaikki mitä sanot näistä naisista kuvaa omaan käsitykseeni miehestä?"
"Naiset ovat kyllä empaattisia ja tukevat, mutta kun on niitä miehiä, jotka eivät muuta tee, kuin valittavat asioista, mitkä he ovat pääsäännöllisesti itse aiheuttaneet itselleen."
Käyppä katsomassa muita palstoja ja naisten LOPUTONTA valitusta siitä että miten heidän ITSENSÄ valitsema mies on niin paska kusipää ja petti, jätti, pieksi tai jotain muuta.
Nainen valitsi, nainen kärsi. Suotta valittaa. Ei se ole muiden miesten vika jos nainen valitse väärän miehen.
"He odottavat naiselta sitä samaa hoivaamista, mitä he saivat äidiltään. Mutta ei naisen kuulu olla sinun äitisi, on silläkin omat rajansa."
Naisista sanotaan että he etsivät isäänsä ja haluavat tuntea tulevansa suojelluksia kuten isä teki heille.
Nainen saa hänen itsensä mukaan etsiä vahvaa miestä joka muistuttaa isää, mutta miehen moisen toiveet empaattisesta naisesta joka muistuttaa äitiä pidetään sairaana perversiona.
"Itse olen kokenut, että pääsäännöllisesti naiset ovat miehiä empaattisempia ja tukevat enemmän. "
Kyllä jos mies on se voimakas yms. jo valmiina. Heikot yksilöt ja muut miehet eivät saa naisilta lainkaan empatiaa siinä suhteessa paitsi ehkä siinä vaiheessa kun nainen itse tuntee olevansa heikoilla. Sitten voi tarjota "vertaistukea".
"Sanot tietäväsi liikaa, mutta minun ja varmasti monen silmissä et tiedä mitään. "
Toivoisin että tietäisin vähemmän ja näkisin naiset ihanan empaattisina olentoina joiden heidän väitetään olevan. Mutta se elukka lopulta aina nostaa sieltä alta päätään paljastaen hampaansa joka raatelee toisten lihaa.Täyttä potaskaa kirjoitit poika ja et ole ihan terve niin kuin muutkin palstan vajukit. Kirjoittamasi perusteella sä ET TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN.
- Naiset ovat elukoita
Täyttä potaskaa kirjoitit poika ja et ole ihan terve niin kuin muutkin palstan vajukit. Kirjoittamasi perusteella sä ET TIEDÄ MISTÄÄN MITÄÄN.
Tuo kirjoituksesi varmaan nyt sitten todistaa että minä olen se vajukki? :D
- ....................
Tuo kirjoituksesi varmaan nyt sitten todistaa että minä olen se vajukki? :D
Suosittelen sinulle miestä kun noin tykkää miehistä :D
- Naiset ovat elukoita
.................... kirjoitti:
Suosittelen sinulle miestä kun noin tykkää miehistä :D
Missäs kerroin tykkääväni miehistä?
En mahda heteroutelleni mitään. Naiset ovat elukoita, mutta pitäähän niitä nussia kuten he uroon odottavatkin. - 6ht345g
"Miksi kaikki mitä sanot näistä naisista kuvaa omaan käsitykseeni miehestä?"
Toivoisin että tietäisin vähemmän ja näkisin naiset ihanan empaattisina olentoina joiden heidän väitetään olevan. Mutta se elukka lopulta aina nostaa sieltä alta päätään paljastaen hampaansa joka raatelee toisten lihaa.Vähän hymyilytti jo ensimmäiset sanat. Väitätkö että on itseaiheutettua että puoliso pettää tai puoliso lyö?
Se ei ole itseaiheutettua. Ajattele nyt hyvä mies järjellä, jos sinulla edes sitä on.
Se on kuin sanoisi, että kun kävelee kadulla, kääntyessään väärällä kadulla tulee hakatuksi. Onko sekin itseaiheutettua? Sinähän käännyit väärällä kadulla!
Ja hei, ehkä kannattaa pysyä kaukana niistä isä-syndrooman omaavista naisista. Nainen joka hakee isähahmoa ja mies joka hakee äitihahmoa on minusta aika sairaita kummatkin. Muista kuitenkin, että historiassa MIEHET ovat opettaneet, että miehet sotivat ja naiset jäävät taka-alalle. Siis TE miehet olette ITSE opettaneet tämän tavan naisille.
Eli pointtisi siitä, että nainen saa hakea, on täysin tyhjää. Tottakai kumpikin, niin mies ja nainen saavat hakea näitä isi ja äiti hahmoja, mutta ainakaan kukaan tervejärkinen ei sellaista puolisoa halua.
Sinä olet vain katkera. On helppo syyttää jotain ihmisryhmää, kuin että kohdistaisi kysymykset omaan ryhmään. On helppo esimerkiksi sanoa että tummaihoiset ovat tyhmempiä kuin valkoihoiset, koska ne eivät kuulu sinun ryhmään.
Sama naisissa ja miehissä. Miehien on helppo mollata naisia, koska naiset eivät kuulu heidän ryhmäänsä. Sen sijaan että miehet pyrkisivät parantamaan itseäänsä, he heittäytyvät laiskoiksi ja vaativat naisia muuttumaan, ettei heidän tarvitse tehdä mitään työtä. - Naiset ovat elukoita
6ht345g kirjoitti:
Vähän hymyilytti jo ensimmäiset sanat. Väitätkö että on itseaiheutettua että puoliso pettää tai puoliso lyö?
Se ei ole itseaiheutettua. Ajattele nyt hyvä mies järjellä, jos sinulla edes sitä on.
Se on kuin sanoisi, että kun kävelee kadulla, kääntyessään väärällä kadulla tulee hakatuksi. Onko sekin itseaiheutettua? Sinähän käännyit väärällä kadulla!
Ja hei, ehkä kannattaa pysyä kaukana niistä isä-syndrooman omaavista naisista. Nainen joka hakee isähahmoa ja mies joka hakee äitihahmoa on minusta aika sairaita kummatkin. Muista kuitenkin, että historiassa MIEHET ovat opettaneet, että miehet sotivat ja naiset jäävät taka-alalle. Siis TE miehet olette ITSE opettaneet tämän tavan naisille.
Eli pointtisi siitä, että nainen saa hakea, on täysin tyhjää. Tottakai kumpikin, niin mies ja nainen saavat hakea näitä isi ja äiti hahmoja, mutta ainakaan kukaan tervejärkinen ei sellaista puolisoa halua.
Sinä olet vain katkera. On helppo syyttää jotain ihmisryhmää, kuin että kohdistaisi kysymykset omaan ryhmään. On helppo esimerkiksi sanoa että tummaihoiset ovat tyhmempiä kuin valkoihoiset, koska ne eivät kuulu sinun ryhmään.
Sama naisissa ja miehissä. Miehien on helppo mollata naisia, koska naiset eivät kuulu heidän ryhmäänsä. Sen sijaan että miehet pyrkisivät parantamaan itseäänsä, he heittäytyvät laiskoiksi ja vaativat naisia muuttumaan, ettei heidän tarvitse tehdä mitään työtä."Vähän hymyilytti jo ensimmäiset sanat. Väitätkö että on itseaiheutettua että puoliso pettää tai puoliso lyö?"
Itse olet valinnut puolisosi. Sellaisessa suhteesa on turha alkaa itkemään että mies lyö useammin kuin kerran.
"Se on kuin sanoisi, että kun kävelee kadulla, kääntyessään väärällä kadulla tulee hakatuksi. Onko sekin itseaiheutettua? Sinähän käännyit väärällä kadulla!"
Ketäs sinä syytät siitä?
Maailmassa on maita joissa ei tietylle kaduille pidä kääntyä. On vain sinun oletuksesi että Suomessa se kannattaa.
Aivan kuten typerästi oletat että kenet tahansa miehen voi valita suhteeseen ja syyttää sitten sitä miestä omasta typeryydestä kun on valinnut miehen joka lyö.
"Ja hei, ehkä kannattaa pysyä kaukana niistä isä-syndrooman omaavista naisista. Nainen joka hakee isähahmoa ja mies joka hakee äitihahmoa on minusta aika sairaita kummatkin."
En kieltänytkään tätä ajatusta. kerroin vain tasan tarkkaan miten asia nähdään. Isä-syndrooma on ok mutta äitisyndooma on kauhistus
"Eli pointtisi siitä, että nainen saa hakea, on täysin tyhjää. Tottakai kumpikin, niin mies ja nainen saavat hakea näitä isi ja äiti hahmoja, mutta ainakaan kukaan tervejärkinen ei sellaista puolisoa halua."
Oho.
Voi kumma. Olin kerran eräässä yleisötilaisuudessa jossa oli varmaan satakunta naista ja muutamia miehiä.
Miesluennoitsija puhui tuosta ilmiöstä ja koko yleisö osoitti hyväksyvästi mieltään ja kertoili esimerkkejä joten lopeta nyt höpötyksesi että asia olisi noin.
-ohitettu kappale, jotain läpäläpää katkeruudesta-
"Sama naisissa ja miehissä. Miehien on helppo mollata naisia, koska naiset eivät kuulu heidän ryhmäänsä. Sen sijaan että miehet pyrkisivät parantamaan itseäänsä, he heittäytyvät laiskoiksi ja vaativat naisia muuttumaan, ettei heidän tarvitse tehdä mitään työtä. "
Ei naisten tarvitse muuttua. Minä uskon ettette te osaa tai voi koska olette elukoita. Ymmärräthän?
Tai siis et ymmärrä koska et kykene siihen.
Siinä olet oikeassa että vain mies voi muuttua koska ei ole pelkästään elukka vaan tietoinen olento myös parisuhdeasioissa. Nainen ei ole.
- Nauran teille.
En voi muuta kuin nauraa teille.
Minä haluan auttaa oikeassa hädässä olevia mutta ei ole minun asiani käydä "hellimässä" "kärsineitä" miehiä. Auttaa voin ja osoittaa sympatiaa mutta parisuhde ja seksi on jotain mihin en ryhdy säälistä tai edes myötätunnosta.
- apuva
Miten voit auttaa?
- Naiset ovat elukoita
apuva kirjoitti:
Miten voit auttaa?
Voi muunmuassa vittuilla anonyymina palstalla ja kertoa millaisia miehiä hän ei ainakaan valitse suhteeeseen kuten hän juuri kertoi.
Hän unohti sanoa että jos hän tuntee sääliä tai myötätuntoa miestä kohtaan niin hän ei kykene suhteeseen tuon miehen kanssa. Naiset ovat elukoita kirjoitti:
Voi muunmuassa vittuilla anonyymina palstalla ja kertoa millaisia miehiä hän ei ainakaan valitse suhteeeseen kuten hän juuri kertoi.
Hän unohti sanoa että jos hän tuntee sääliä tai myötätuntoa miestä kohtaan niin hän ei kykene suhteeseen tuon miehen kanssa.Vau miten sinä tuollausta onnistuit tulkkaamaan?
Harhasi määrä on uskomaton.
Ei en unohtanut sanoa mitään tuollaista, enkä käsitä mitä vittuilua on se ettei kykene suhteeseen säälin vuoksi...
- 77888888899999999999
Tavalla tai toisella kärsinyt ja kovia kokenut mies on naiselle aina lhuuseri ja siis ainakin miehenä täydellinen turn-of-f ja usein vielä vihattavakin. Vihansa luuserimieheen nainen tetenkin pukee niin kommenttiensa miehestä kuin muunkin kielteisen suhtautumisensa osalta kulloinkin vallitsevissa kulttuuritrendeissä sopivaksi katsottuun muotoon. Tämä siis tarkoittaa sitä, että nainen hakee luuserimieheen suhtautumiseensa kulttuurisesti hyväksyttäviä herjaleimoja.
- 77788999555666666666
Niin se on. Naisten ja feministien hallitsemassa valtamedian propaknnassa annetaan ymmärtää, että naisten ansiota olisi se kun meillä esiintyy sosiaalisuutta ja empaattistakin suhtautumista kanssaihmisiin. Näin ei asia kuitenkaan alkuunkaan ole vaan mitä enemmän naisten ehdoilla mennään, niinkuin on viimeaikoina erityisesti menty, niin sitä raaemmaksi ja väkivaltaisemmaksi yhteiskuntamme muuttuu eikä kukaan enää piittaa huonompiosaisista, n.s. hyvinvointipalvelujakin ajetaan vauhdilla alas paitsi tietenkin yksinhuoltajanaisilta ja heidän äpäriltään joita hyysätään erityisesti.
- Naiset ovat elukoita
77788999555666666666 kirjoitti:
Niin se on. Naisten ja feministien hallitsemassa valtamedian propaknnassa annetaan ymmärtää, että naisten ansiota olisi se kun meillä esiintyy sosiaalisuutta ja empaattistakin suhtautumista kanssaihmisiin. Näin ei asia kuitenkaan alkuunkaan ole vaan mitä enemmän naisten ehdoilla mennään, niinkuin on viimeaikoina erityisesti menty, niin sitä raaemmaksi ja väkivaltaisemmaksi yhteiskuntamme muuttuu eikä kukaan enää piittaa huonompiosaisista, n.s. hyvinvointipalvelujakin ajetaan vauhdilla alas paitsi tietenkin yksinhuoltajanaisilta ja heidän äpäriltään joita hyysätään erityisesti.
Nimenomaan tässä on se totuus.
Tosin en syyttäisi liikaa "feminismiä" koska kyse on idealismista johon elukka ei ole kykeneväinen. Naisilla feminismi tarkoittaa lähinnä itsekästä ajattelua ja oman naarasryhmän suojelua ja hoivaa lisättynä niillän tietyillä uroilla. Loput saavat kuolla vaikka sukupuuttoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471197
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako190551- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462