kokemattomuus 33-vuotiaana...

poikuus78

Mites naiset suhtaudutte, jos mies ilmoittaa olevansa kokematon naisten suhteen ja ikää on jo 33?
Itse nimittäin oon tällainen tapaus, koskaan en ole edes suudellut naista, saati harrastanut seksiä.
En ymmärrä, mitä voin löytää naisen. Baareissa minusta ei kiinnostu kukaan, koska olen niin hiljainen ja huono keskustelemaan. Pelimiestä minusta ei löydy yhtään.
Väkisin vaipuu epätoivoon, ihan sama varmaan vaikka vetäisi itsensä jojoon.
En vain pysty tekemään itsemurhaa. Säälin vanhempiani, joutuisivat selittelemään sitten tutuille tekoani...
En ole ikinä yrittänyt iskeä ketään eikä kukaan nainen ole osoittanut minua kohtaan mitään mielenkiintoa. Kuinka naista lähestytään, kuinka isketään? Luulisi, että sen tässä iässä tietäisi, mutta enpä tiedä.
Turha sitten kirjoitella mitään atm-paskaa tai "hae ulkomailta nainen"...

43

1012

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hae ulkomailta

Olet luuseri ATM joka ei saa kuin ruman naisen suomesta.

• rakentavaa.

Kuka sä ite luulet olevas? Vittuako tiedät koko ihmisestä.

• Ystävän neuvo

Kampaa hiuksesi ja käy välillä myös suihkussa XD

• Kunnon mies ATM

Lapseton tiukkapipo vanhapiika tätini morkkasi minua hajun johdosta. Väitti minun haisevan.

Käyn suihkussa joka toinen päivä. Pesen hampaani kahdesti päivässä. En käytä dödöjä enkä rasvaa käsivoiteella käsiäni.

En kärsi jalkahiestä. Jalkani ei hikoa, eikä kenkäni ole koskaan haisseet. Mikä helkutin lemu voi minusta lähteä?

Pitääkö miehen haista kemikaaliosastolta? Onko pakko käydä suihkussa joka päivä?

• hyyyiiiiiiii!
        Kunnon mies ATM kirjoitti:

Lapseton tiukkapipo vanhapiika tätini morkkasi minua hajun johdosta. Väitti minun haisevan.

Käyn suihkussa joka toinen päivä. Pesen hampaani kahdesti päivässä. En käytä dödöjä enkä rasvaa käsivoiteella käsiäni.

En kärsi jalkahiestä. Jalkani ei hikoa, eikä kenkäni ole koskaan haisseet. Mikä helkutin lemu voi minusta lähteä?

Pitääkö miehen haista kemikaaliosastolta? Onko pakko käydä suihkussa joka päivä?

no varmasti haiset jos käyt suihkussa joka toinen päivä etkä käytä dödöä! huh huh!
        normaalia on 1-2 krtaa suihkussa /pvä aina suihkun jälkeen dödöä!

usko tätiäsi!

• ap

Aloittaja vastaa; sehän tässä naisettomuudessa ottaa eniten päähän, koska ulkonäöstä se ei ole kiinni.
        Käyn suihkussa joka päivä, käytän dödöä jne...harrastan myös liikuntaa aika paljon, joten mikään läski en ole. En tupakoi ja alkoholia en juo koskaan humalahakuisesti.
        Huonoja piirteitä minussa on vain keskustelutaidottomuus ja jonkinlainen erakkoluonne.
        Olenko liian hyvä mies? Siksikö naiset eivät uskalla lähestyä minua?

• Entäs vaatteet?
        Kunnon mies ATM kirjoitti:

Laitatko puhtaat vaatteet joka päivä? Itse joudun/haluan laittaa puhtaat vaatteet jokapäivä koska sitä lopulta haistaa itsekin jos jalat tai kainalohiki haisee.

• nöösi_poika
        ap kirjoitti:

Aloittaja vastaa; sehän tässä naisettomuudessa ottaa eniten päähän, koska ulkonäöstä se ei ole kiinni.
        Käyn suihkussa joka päivä, käytän dödöä jne...harrastan myös liikuntaa aika paljon, joten mikään läski en ole. En tupakoi ja alkoholia en juo koskaan humalahakuisesti.
        Huonoja piirteitä minussa on vain keskustelutaidottomuus ja jonkinlainen erakkoluonne.
        Olenko liian hyvä mies? Siksikö naiset eivät uskalla lähestyä minua?

Olet vain liian tylsä. Kuten minäkin.

Jos olet vain kunnollinen ja "hyvä mies", niin se ei riitä!

• Nainen olen

Jos ulkonäkösi on ok ja olet kiva, ei haittaa.

• n77.

Mitä sä sit teit nuoruutes?

• :D

lol

• Naisasialooseri.
        :D kirjoitti:

lol

Se oli ihan hyvä kysymys. Tulee väkisinkin mieleen, että miksi hän on eksynyt nromaalin miehen seksuaalisen kehityksen polulta.

• 9+10

Ei minua ainakaan haittaa jos olet kiltti ja kivannäköinen. Naisilla on niin erilaisia mieltymyksiä tuon ulkonäön suhteen, että älä sitä ainakaan stressaa. Sisin on kuitenkin tärkein loppupeleissä vaikka muut väittäisivät mitä!

Oletko kokeillut nettitreffejä?

• kokemusta on

Nettitreffejä en todellakaan suosittele ujolle ja hiljaiselle miehelle. Useimmat nettideittisivustojen naiset leikkivät vain miesten tunteilla. Se vasta syökin miehen itsetuntoa.

• Torrential

Älä välitä noista ilkeistä kommenteista! Usko tai älä, et tasan tarkkaan ole ainoa laatuasi. Tuollaista asiaa nyt vaan ei huudella ympäriinsä.

Itse en ole täysin kokematon mutta silti hemmetin kokematon ikäisekseni ja amksullisissa on tullut käytyä ja voin sanoa, että ei ole ainakaan itsensä jojoon vetämisen väärtti jos ei ole naista saanut.

• poikuus-86

Varmaankin aloitukseen pitäis ensisijaisesti naisen vastata, mut kummiskin:

1. Kokemattomuus ei tee susta luuseria.
      2. Älä tee itsaria, elämä on elämisen arvoinen ja jokainen ihminen on arvokas.
      3. Naista ei tietääkseni tarvitse erikseen iskeä, voit esim. jättää seuranhakuilmoituksen jollekin palstalle.
      4. Ole oma itsesi ja osoita naiselle että olet hänestä aidosti kiinnostunut.
      5. Älä ota nokkiisi noista kaikista paskoista kommenteista.

Halusin vaan sanoa nämä jutut sulle, koska oon pitkälti samassa veneessä sun kanssas. En seukannu enkä sekstannu.

• mies...

Kokemattomuus haittaa naisia vain jos mies itse tekee siitä ongelman.

• Erimies

Helvettiläinen on se vaikeaa vaikka naiset osoittaisi kiinnostustaankin. Siinähän nimittäin mies joutuu aina tekemään kaiken työn ja nolaamaan itsensä jossain helvetin kassajonossa jos joku nainen joskus hymyilee. Eikä siinäkään ole varmuutta että onko se vain ystävällisyyttä vai aitoa kiinnostusta.

Naiset on vaan niin tottuneita siihen että aina tulee joku Romeo joka vie tilannetta eteenpäin, että sullekin suosittelisin ihan suosiolla lukemaan Neil Straussin Pelimies kirjan, niin ymmärrät naisia vähän paremmin.

• Torrential

Tosiaankin, vaikka maksullissa naisissa on se ikävä piirre, että he ovat kanssasi ainoastaan koska annat heille rahaa niin silti siinäkin touhussa kehittyy perspektiivi, että tällaistako tämä on.

Usko tai älä, monien avioparien seksi on samaa luokkaa että toinen ns joutuu antamaan seksiä. Ainoastaan se rahanvaihto puuttuu.

• webiilimorsio

Mites naiset suhtaudutte, jos mies ilmoittaa olevansa kokematon naisten suhteen ja ikää on jo 33? - mielenkiintoinen ilmoitus - jos joku työkaveri tällaisen kertoisi, alkaisin varmasti järkätä hänelle sokkotreffejä - jos tällainen tulisi ilmi ensitreffeilläni miehen kanssa (no - epätodennäköistä kuitenkin, kun ottaa huomioon ikäeromme...) niin se ei millään tavalla estäisi tutustumista, jos meillä muuten synkkaisi k.o. miehen kanssa.

En ymmärrä, mitä voin löytää naisen. - Oletko koskaan ollut sokkotreffeillä ? Puhu nyt asiasta jollekin työkaverille tms. vaikka puolileikilläsi, että on se kumma kun ei nyt yhtä naista löydy mukavalle miehelle :)

Itsemurha ei ole mikään ratkaisu. - On paljon ihmisiä, jotka eivät koskaan elämässään ole parisuhteessa, mutta elävät silti täysin tyydyttävää elämää. - On myös paljon ihmisiä, jotka elävät parisuhdehelvetissä, eivätkä syystä tai toisesta pääse siitä pois... - Mutta itsemurha Ei ole mikään ratkaisu!

Kuinka naista lähestytään, kuinka isketään? - Tuon iskemisajatuksen jättäisin tällä erää hautumaan. - Hakeudu itseäsi kiinnostaviin harrastuksiin, yhdistyksiin, tapahtumiin, ylipäätään ihmisten ilmoille. - Harjoittele keskustelemista. - Ihan sama vaikka ensin vanhempien tätien kanssa, niin pääset alkuun ja sitten laajennat kontaktejasi. - Ole aktiivinen; älä jää kotiin ! En tarkoita kuppiloita, vaan vaikka jotain kansalaisopiston keskustelupiirejä tai seurakunnan miesten iltoja tms.

• -TSS-

Minä ylipäätään vihaan tuota sanaa "parisuhde"! Se on niin naistenlehtien lanseeraama termi kuin olla ja voi.

• gööööööögögögögö

no mikä ois parempi? kolmiosuhde?

• mustispeppers

Ei tuo haittaa, ollenkaan, ainakaan mua. Sun vissiin pitäis jotenkin tulla ulos kuorestasi, kun me naiset niin toivottaisiin, että miehet tekis sen aloitteen. Tosin, mun kohdalla ei niin ole koskaan tapahtunut, mutta mä edelleen haaveilen moisesta :))

• Kurpan neuvo

Jos et ole pelimies, mitä jos unohtaisit iskemismonentin tutustuisit naisiin ihmisinä ja sitä kautta löytäisit sen kumppanin? Ole mukava oma itsesi ja tutustu heihin tasavertaisena. Kuuntele ja kerro myös itsestäsi. Emme me naiset ole sen kummallisempia otuksia kuin miehetkään ;-)

Eli ehdotan sinulle, että hakaudut pariin harrastukseen, jossa pääset tutustumaan itsellesi sopivan tyylisiin naisiin. Jotain mistä itse pidät ja samalla jossa on myös naisia mukana. Jos et ole pelimies, kannattaa ehkä lähteä hakemaan muita kuin pelinaisia. Omassa viiteryhmässä on parempi mahdollisuus onnistua.

Suosittelen ettet tarraudu ensimmäiseen mukavaan sinun kanssa juttelevaan naiseen vaan annat tilaa ystävyyden muodostamiselle. Tarrautuvuus ahdistaa useimpia ja antaa epätoivoisen kuvan, ja samalla karkotat myös muut seurueen naiset kauemmas. Jos nainen osoittaa selkeästi kiinnostumista suhdemielessä on oikea aika tehdä aloite ja kysyä vaikka kahville.

• KokematonMies28v

Suosittelen välttämään. Saat vain ystäviä naisista jotka sitten avautuvat sinulle kuinka se kusipää taas petti sinua ja onneksi sä olet hyvä ystävä mutta kyllä mä vielä annan sille urpolle yhden mahdollisuuden. Parhaiten naisten kanssa menestyvät miehet jotka ovat töykeitä, pettävät ja muutenkin kohtelevat naisia huonosti. Tämä on pitkälti totta. Paras neuvo olisi se, että ajattele naisia esineinä johon voit laskea lastisi. Lähesty jokaista naista joka tulee vastaan sillä jossain vaiheessa pakostakin tärppää. Älä huolehdi vaikka olet huono sängyssä tai toinen ei nauttisi pätkääkään. Näin onnistut paremmin.

Itse tiedän, että tämä olisi varmin tapa päästä eroon kokemattomuudestani mutta en kykene toimimaan kyseisellä tavalla. Varmaan naiset voivat nyt kauhistella kuinka hirveää puhetta ja ei pidä yhtään paikkaansa. Mutta omat kokemukset elämästä osoittavat tämän hyvinkin todeksi.

Ystäväpiirissäni eniten naissuhteita on juuri Pettäjällä ja useita naisia pyörittävillä Pelimiehellä. Pettäjän ja Pelimiehen ainoa ero on siinä, että pettäjä nauttii parisuhteessa olemisesta vaikka pettääkin kumppaniaan lähes jatkuvasti. Lisäksi Pettäjän nykyinenkin tyttöystävä tiesi ennen seurustelun aloitusta hänen tavastaan petää kumppaneitaan ja silti se pettäminen tulee aina seuraavalle tyttöystävälle yllätyksenä. Mies on ollut lähes jatkuvassa parisuhteessa ylä-asteelta asti. Toki nainen on vaihtunut ja syy vaihtumiseen on ollut aina sama. Sen sijaan ystäväpiirini mukavammat miehet ovat joko naimisissa/pitkässä parisuhteessa (jos ovat onnistuneet löytämään naisen) tai yksin. Suurin osa on yksin.

• poikuus76

"Eli ehdotan sinulle, että hakaudut pariin harrastukseen, jossa pääset tutustumaan itsellesi sopivan tyylisiin naisiin. Jotain mistä itse pidät ja samalla jossa on myös naisia mukana. "

En vaan keksi yhtään sellaista harrastusta mistä itse pidän ja jossa on myös naisia mukana.

• mustispeppers
        poikuus76 kirjoitti:

"Eli ehdotan sinulle, että hakaudut pariin harrastukseen, jossa pääset tutustumaan itsellesi sopivan tyylisiin naisiin. Jotain mistä itse pidät ja samalla jossa on myös naisia mukana. "

En vaan keksi yhtään sellaista harrastusta mistä itse pidän ja jossa on myös naisia mukana.

Pitsinnypläys, virkkaus tai kudonta? Kansalaisopiston naistenpiirit vain käytäntöön :)) Kyllä siellä jokunen nuorikin käy.

• Mielikuvitusta pelii
        mustispeppers kirjoitti:

Pitsinnypläys, virkkaus tai kudonta? Kansalaisopiston naistenpiirit vain käytäntöön :)) Kyllä siellä jokunen nuorikin käy.

Yrittänyttä ei laiteta. Voisitko ajatella jotain mikä ei ole ihan omaa, mutta jota voisi hyvän asian takia testata yhdenkurssin verran.

Ainakin tulee mieleen kielikurssit, tanssikurssit, aikuislukion kurssit, työväenopiston kokkauskurssit ja hierontakurssit (jos vaikka osuisi kiva pari ;-), vapaaehtoistyö esim. SPR. Liikuntaa löytyy ainakin moneen menoon: pilates, jooga, pump, spinning, uintikurssit, ohjettu punttisalikurssi tai mikä tahansa ohjattu liikunta missä sekaryhmät. Mitä enemmän naisten suosima laji, sitä parempi mahdollisuus. Jos mikään ei innosta, hae työväenopiston vihkosta luulisi löytyvän jotain sopivaa.

• Helppo nakitus

Itsemurha on aina ratkaisu ja helpotus.
      Sinun valintasi.

Suosittelen jos tekee noin vaikeaa että alat keskustelemaan naisten kanssa muuten enemmän ihan kaupan kassoista lähtien.
      Sitten tuo poikuus-juttu niin se kannattaa hoitaa pois alta.

Itsellä oli se tilanne tuossa jonkun aikaa sitten että ei oikein saanut seksiseuraa ja vaikka poikuus on mennyt ajat sitten niin kuiva kausi vaivasi.
      Tarjolla olevat eivät houkutelleen lainkaan seksimielessä ja sitten on myös se etten pidä yhden yön jutuista.

Kävin Hesassa ja sieltä olikin suht helppo löytää nainen jolle kun maksoi niin sai seksiä. Nainen oli nuori, kiinteä ja suht kaunis. Eikä jäänyt epätyydyttynyt olo jälkikäteen tai mitään morkkista yhden yön jutusta.

Samaa suosittelen sulle.

• curious.

Jos itsari on sun mielestäs hyvä juttu niin mikset ole tehnyt sitä jo.

• terve244

Jos 33-vuotias mies on ollut kahdeksan vuotta naimisissa, niin on käytännössä ihan samassa tilassa aloittajan kanssa. Viimeisten vuosien aikana olen saanut lauleskella Like A Virgin kipaletta.

• Ohjat omiin käsiin

Jos seksi ei suju, joku perusasia on suhteessa pielessä. esim. kuulluksi ja hyväksytyksi tulemisen tunne. Olet aika nuori seksittömään suhteeseen....

Mieti haluatko olla ilman loppuelämäsi, oletko valmis luovuttamaan vai tekemään töitä seksuaalisuuden löytämiseksi uudestaan. Töitä joutuu tekemään, mutta uusi alku voi olla mahdollinenkin. Yrittämättä mikään ei tule muuttumaan, valitettavasti.

• Latteuksien kirjo

Käy suihkussa, laita puhtaat vaatteet päälle ja ole oma itsesi. Kyllä sulle joku joskus jostain löytyy.

• ap

Niin varmaan, joskus sitten. Olisi vaan mukavaa, että se joku löytyisi aika pian eikä joskus kuudenkympin ja kuoleman välillä. Olisi mukavaa se suvunjatkaminen.

• tjyy

Mites naiset suhtaudutte, jos mies ilmoittaa olevansa kokematon naisten suhteen ja ikää on jo 33?
      Itse nimittäin oon tällainen tapaus, koskaan en ole edes suudellut naista, saati harrastanut seksiä."

Eikö sinusta ole miestä edes h*oran luokse menemään?

• IsompiLuuseriM1977

"Eikö sinusta ole miestä edes h*oran luokse menemään? "

En ole aloittaja, mutta itse ajattelen tästä asiasta näin että en poikuuden menettämisen tähden menisi saastuttamaan itseäni prostituoidun kanssa. Mielummin yksin ja puhtaana kokemattomana, kuin likaisena maksulliseen sekaantuneena.

• IsompiLuuseriM1977

Ole ylpeä itsestäsi. Olet PUHDAS seksuaalisesti. Sitä kannattaa vaalia! Älä ikinä mene maksulliseen ja säästä itsesi todelliseen rakkaussuhteeseen. Odottaminen on sen väärti! Koita jotenkin kehittää tuota keskustelutaitoasi, niin varmasti herätät mielenkiintoa naisten keskuudessa.

Itse olen 35-vuotias en kokematon, mutta hyvin kokematon mies. Olen ollut elämässäni yhdessä lyhyessä 3kk:n suhteessa 6 vuotta sitten ja tämän yhden naisen kanssa harrastanut seksiä 2 kertaa! Suhteessa ei ollut mitään suuria tunteita ja seksi oli aika merkityksetöntä. Pelkkä fyysinen akti. Ei hyvä. Olen päättänyt, että seuraavan kerran seksiä vasta rakkaussuhteessa/avioliitossa. Tai sitten ei koskaan! Tyhjää seksiä, pelkkää panoa EI IKINÄ! Se on tyhjää vain!

Joten säästä itseäsi sille oikealle! Ei sitä tarvitse mennä maailman mielipiteiden mukaan. Saa käyttää omaa järkeä. Ole ylpeä seksuaalisesta puhtaudestasi! Olisinpa sitä vielä itsekin!

Voimia!

• ====

Ei mua haitannu, kun tapasin 37 v miehen jolla ei ollut ollut tyttöystävää aikaisemmin.

• ikisinkkuukkonen

Vaikka kysyitkin naisten mielipiteitä, vastaan silti.
      Fakta on se, että naiset eivät tee aloitteita tavismiehille. Naisilta voi odottaa flirttailua vain siinä tapauksessa, jos mies on keskivertoa komeampi, viisaampi, hauskempi tai rikkaampi.
      Toinen vaihtoehto on se, että mies on niin reppana, eikä osaa huolehtia itsestään. Tällöin naisilla herää äidinvaistot. Naiset rakastuvat renttuihin....
      Jos mies on tavallinen tallaaja ja osaa huolehtia itsestään, nainen kokee ehkä hänet tylsäksi kumppaniksi.
      Enpä osaa neuvoa sinua, miten löydät naisen. Olen itsekin 41-vuotias mies, enkä ole oikeastaan koskaan naiseen koskenut. Mitä nyt kouluaikoina jossain diskossa vähän halaillut ja pussaillut. Ollessani parikymppinen vielä jotkut naiset sillointällöin hymyilivät, kai se olisi pitänyt tulkita flirttailuksi, mutta kun on ujo niin on ujo ja aina yksin.
      Eipä ole muuta neuvoa kuin, että käy joka päivä suihkussa, käytä deodoranttia, partavettä, pukeudu siististi ja muista hymyillä äläkä murjota...hakeudu johonkin sellaiseen harrastukseen, missä on nuoria naisia. Itsekin tosin olen näin menetellyt, mutta ei lohkea ei.

• Noir

Minua ei ainakaan haittaisi jos mies kertoisi olevansa kokematon. Miksi haittaisi?

• Mujo

Vaikka täällä monet julistavat miten pitää olla ns. pelimies että saa naisen, tämä ei ole koko totuus. Se tietysti lisää mahdollisuuksia varsinkin seksin saamiseen mutta kaikki on kuitenkin aina kiinni vain yhdestä seikasta. Eli itselle sopivan parin löytämisestä. Ujolle ja hiljaiselle on olemassa se sopiva pari, se vain pitää löytää. Oleellista on siis tavata mahdollisimman paljon naisia koska kyse on lopulta aina sattumasta, sopivan ihmisen tapaamisesta sopivaan aikaan. Ja kun se tapahtuu, jatko ei olekaan enää ollenkaan niin vaikeaa kuin aikaisemmin luuli. Päinvastoin se on hyvin helppoa ja luonnollista vaikka ei olisikaan mikään pelimies.

Terveisin. "oman naisensa kolmikymppisenä löytänyt ujo mies"

• Siiri72

hehhee, on mullakin kaksi veljeä, kumpikin yli kolmekymppisiä. Enpä usko, että on kumpikaan naista saanut, ei ainakaan mitään seurustelusuhteita ole ollut.
      Heidän "vikansa" on se, että he tekevät ihan liikaa töitä. Kumpikin on metsäkoneenkuljettajia ja suurinpiirtein asuvat siellä metsässä.
      Mutta hirveen mukavia velikultia ovat, kyllä niistä hyvän miehen jotkut saisivat. Paitsi se tietty ehkä haittaa, kun ovat aina töissä. :)

• Julia-neiti86

Voi kunpa löytäisin jostain kokemattoman miehen. Opettaisin hänestä itselleni täydellisen rakastajan...olisin hänen elämänsä ainoa nainen.
      Mistä voin löytää sinut?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      81
      1973
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      109
      1705
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1286
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      666
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe