miehet jotka osaatte pokaa naisia..

exujo

Elikkäs tämä teksti ei liity mitenkään kysymykseen miten iskeä nainen.
Olen tässä pohtinut että minkälaisia tarinoita löytyy miehiltä jotka saavat iskettyä hyvin naisia? Miten iskette? Minkälaiset lähtö kohdat jne... Ihan mielenkiinnon vuoksi..

Voisin itse mainita vähäsen omista jutuista.. Olin joskus todella ujo naisten kanssa, en saanut sanaa suusta, olin jäykkä ja en tyylii uskaltanut jutella oikeestaan kellekkään viehättäville persoonoille. Muuten olin tuohan aikaan erittäin puhelias ja äänekäs.. olin naisten suhteen sen verran ujo että pyrin välttämään katse kontakteja kauniisiin naisiin ja jos katse oli hiukankin normaalia pidempi tunsin oloni jotenkin kiusaantuneeksi

Kaikki muuttui muutamia vuosia sitten kun kävin pari kertaa baarissa, silloin olin kyllä vielä alaikäinen.. Ekaa kertaa baarissa olin jo suht humallassa ja tupakka kopissa tuli viehättävä nainen juttelemaan minulle ja päädyimme sitten loppu illasta samaan asuntoon... No tuo jotenkin jo pikkaisen laukaisi ylinmääräistä jännitystä.. Sitten toisella kerralla juttelin monien naisten kanssa niitä näitä, mutta olin humalassa silloinkin , mutta tälläkin kertaan jokin nainen tuli pokaa minut.. näin kävi sitten parilla myöhemmällä kerralla.. Sitten tein ensi askeleet ite menin juttelemaan kunnolla erittäin viehättävälle persoonalle, ja juteltiin naureskeltiin ja päädyttiin samaan asuntoon.. Tästä hetkestä lähtien aloin tulemaan sellaiseksi henkilöksi kuin mitä olen nyttten...

Nytten hakeudun selvänä keskustelu tilanteisiin tuntemattomien kanssa, baarissa on ehkä liiankin helppoo, paitsi jotkut nirppanokat.. Mutta nykyisin oikeestaa jokaisen joka miellyttää silmiä koitan pelata silmäpelia ja hymyillä ja vinkkailla silmää...

Jos olisin pari vuotta sitten saanut tietää mihin asiat kehkeytyvät niin en todellakaan olisi uskonut sitä...

Ps.. Kaikki te jotka ujostelette jonkun naisen suhteen tai sellaista niin pakottakaa itsenne toimimaan.. Tämä on vain elämää ja olemme täällä vain kerran, ja elämässä pakit ei meinaa mitään , niitä tulee aina...

25

1657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asiaa!!!

Asiaa!

• Asiaa!!!!!

Et maininnut ikääsi? (:

• exujo

Olen nytten 19v.

• yyttt

Tämä on niin totta. Ite oon 17v enkä ole kyllä baareissa edes käynyt mutta ei se mitään. Tulee aina joskus kauppakeskuksessa juteltua täysin tuntemattomien naisten kanssa ja joskus saan puhelinnumeron ja joskus en.

Tajusin että missä vain voi tutustua naisiin vasta hiljattain..

• expimp

ai vasta? Heh. Jotkut ei tajua koskaan! Susta tulee kova naistenmies.

Tee itsellesi ja naisille palvelus: älä seurustele, älä mene naimisiin, älä eroa. Pidä hauskaa ja deittaile. Muista että 10v päästä voit olla joko a) naitu, isä, naiset haluaa sua muttet voi b)eronnut, rahat meni c) vapaa ja varakas uraohjus jolla ei naisista ole pulaa.

Mieti elämäsi varrella tarkoin, miksi haluat parisuhteen. Haluatko siksi, että kaipaat jotakin kumppanuutta(sisältäen nalkutusta ja rahastusta) koska et osaa olla itseksesi, luulet olevasi rakastunut (rakkaus ei ole tunne), luulet ettet saa naisia tai koska toistat robottina kotoa saatuja malleja.

• hyvä ap

VÄÄRIN:expimp

Hyvä AP jos löydät elämäsi naisen ja päädytte saman katonalle, niin SENKU MENET. Rakkaus ja hyvä ihmissuhde kasvattavat ja antavat enemmän kuin yksinäisen panoeinon elämä. Aikansa kutakin. Nyt katselet maailmaa, mutta ota vastaan jos löydät ja rakastut. Seurustele, rakastu, ihastu vaikka koko loppuelämäksesi yhteen ja samaan ihmiseen. Oppimasi taito antaa paljon muutakin kuin naisrintamalla.

• Barbapappa
        hyvä ap kirjoitti:

Hyvä AP jos löydät elämäsi naisen ja päädytte saman katonalle, niin SENKU MENET. Rakkaus ja hyvä ihmissuhde kasvattavat ja antavat enemmän kuin yksinäisen panoeinon elämä. Aikansa kutakin. Nyt katselet maailmaa, mutta ota vastaan jos löydät ja rakastut. Seurustele, rakastu, ihastu vaikka koko loppuelämäksesi yhteen ja samaan ihmiseen. Oppimasi taito antaa paljon muutakin kuin naisrintamalla.

Kyllähän sitä seurustella kannattaa, mutta naimisiinmeno on eri asia. Jos omistaa tai tienaa enemmän kuin nainen, niin kannattaa tehdä avioehto. Muuten naisella on taas yksi motivaattori vähemmän pysyä suhteessa, kun alkaa ahdistaa ja silleen.

• Ei näin...

Toivottavasti kukaan ei noudata tätä neuvoa, ellei sitten halua kolme-nelikymppisenä olla lapseton ja vailla rakkaita / perhettä. Näitäkin löytyy kyllä, vähemmistö tosin. Toivottavasti oli trolli, kun ei ota kantaa hyvältä vaikuttavan c-vaihtoehdon kääntöpuoliin.

• Ex Pimp
        hyvä ap kirjoitti:

Juu kyllähän se sille naiselle varmasti antaakin. Etenkin rahaa ja turvallisuutta : )

En minä sano ettei saisi rakastua. GO FOR IT!!! Fiksu ihminen kuitenkin miettii, että miksi rakastuu, on kykenevä itsetutkiskeluun ja erottamaan johtuuko se siitä, että oikeasti on niin hyvä ja mahtava ihminen että on valmis vaikka kuolemaan toisen puolesta pyytettömästi, vaiko onko taustalla kenties lapsuudesta opittu pelko yksinjäämisestä tai ettei pärjää yksin kun on niin kurjaa olla oman itsensä kanssa tai ystävien.

Mikä a, b ja c -kohdistani olivat väärin? Ainakin sen tiedän että a ja b toteutuvat useimpien miesten kohdalla joten ne eivät voi olla väärin. Jos c siis on väärin, niin kannattanee sitten vissiin tähdätä a:han ja b:hen vai mitä?

• Ex Pimp
        Ei näin... kirjoitti:

Toivottavasti kukaan ei noudata tätä neuvoa, ellei sitten halua kolme-nelikymppisenä olla lapseton ja vailla rakkaita / perhettä. Näitäkin löytyy kyllä, vähemmistö tosin. Toivottavasti oli trolli, kun ei ota kantaa hyvältä vaikuttavan c-vaihtoehdon kääntöpuoliin.

Eli kolme-kymppisenä on onneton jos ei nai! Älä viitsi valehdella! Ja vielä älyttömämpää on väittää, että jotta voisi olla ympärillä rakkaita, täytyy olla vastakkaista sukupuolta olevan ihmisen käsi kukkarolla.

Millä tavalla se ettei nai ketään tai mene avoliittoon estää sen, että voisi olla rakkaita, ystäviä, sukulaisia ja vaikka pari omaakin lasta? Miksi näiden asioiden saamiseksi pitää mystisesti olla puoliso? Ja miksi tuon puolison useimmiten pitää olla vielä sellainen, että se ei tyydytä? Minä en käsitä sitä!

Mitkä ovat c-vaihtoehdon kääntöpuolet? Eikös ne kääntöpuolet ole ihan itse hallittavissa siinä määrin kun nyt elämää yleensä voi hallita? Menestyksen avain ei välttämättä kuule tarkoita sitä että tekee töitä kuin hevonen, palaa loppuun eikä näe rakkaitaan. Nyt kun miettii niin aika moni perheellinenhän harrastaa tuota.

Toista se on liitossa, jossa toisen arvaamattoman ihmisen mielenliikkeet vaikuttavat sinun elämääsi monesti ratkaisevilla tavoilla etkä voi tehdä mitään niiden estämiseksi. Mutta älä toki minua usko vaan lue avoliitto- ja avioliittopalstoja.

• expimp
        Barbapappa kirjoitti:

Kyllähän sitä seurustella kannattaa, mutta naimisiinmeno on eri asia. Jos omistaa tai tienaa enemmän kuin nainen, niin kannattaa tehdä avioehto. Muuten naisella on taas yksi motivaattori vähemmän pysyä suhteessa, kun alkaa ahdistaa ja silleen.

Nuorena ei kannata seurustella muutoin kuin jos ei muualta saa. Se on vaan fakta. Jos tulee mammaa ikävä ja ajattelee että voi kun joku tyttö paijais ja kertois mulle, että kaikki tulee meneen hyvin, niin on mielestäni aika kehittää itseään. Jos tulee fiiliksiä että "kukaan ei välitä musta nyyh, tartten tyttökaverin" niin on kyllä paskat suhteet sukuun ja ehkä pitäisi miettiä missä on mennyt vikaan ja voiko tehdä jotakin muuta hyvää tilanteen ratkaisemiseksi kuin sen, että ottaa rinnalle tyttöystävän, johon menee opiskeluaikaa, rahaa, motivaatiota eikä lopulta enää uskalla kumpikaan unelmoida kun voisi vaikka joutua erilleen opiskelun tai unelmien perässä.. Sillä tavalla niitä renkaanvaihtajia ja putkimiehiä syntyy!

• Barbapappa
        expimp kirjoitti:

Nuorena ei kannata seurustella muutoin kuin jos ei muualta saa. Se on vaan fakta. Jos tulee mammaa ikävä ja ajattelee että voi kun joku tyttö paijais ja kertois mulle, että kaikki tulee meneen hyvin, niin on mielestäni aika kehittää itseään. Jos tulee fiiliksiä että "kukaan ei välitä musta nyyh, tartten tyttökaverin" niin on kyllä paskat suhteet sukuun ja ehkä pitäisi miettiä missä on mennyt vikaan ja voiko tehdä jotakin muuta hyvää tilanteen ratkaisemiseksi kuin sen, että ottaa rinnalle tyttöystävän, johon menee opiskeluaikaa, rahaa, motivaatiota eikä lopulta enää uskalla kumpikaan unelmoida kun voisi vaikka joutua erilleen opiskelun tai unelmien perässä.. Sillä tavalla niitä renkaanvaihtajia ja putkimiehiä syntyy!

Aika harvalla tuntemallani miehelle on kyky saada seurustelun hyvät puolet itselleen ilman että todella seurustelee. Luulen tietäväni muita kirjoituksiasi lukeneena mitä ajat takaa, mutta monille seurustelu tai sarjaseurustelu on se realistinen vaihtoehto.

• Ex Pimp
        Barbapappa kirjoitti:

Aika harvalla tuntemallani miehelle on kyky saada seurustelun hyvät puolet itselleen ilman että todella seurustelee. Luulen tietäväni muita kirjoituksiasi lukeneena mitä ajat takaa, mutta monille seurustelu tai sarjaseurustelu on se realistinen vaihtoehto.

Tossa voi toisaalta olla perää. Itsekin olen seurustellut menestyksekkäästi ja vähemmän menestyksekkäästi joten en osaa siltä kannalta suhteuttaa asiaa omakohtaiseen kokemukseen. Minun mielestäni ei kuitenkaan pidä mennä ainakaan naimisiin, vaikka seurustelun tarkoitus onkin valikoida sopivia elämänkumppaneita. Voihan sen seurustelun tosiaan ottaa van seurustelun harjoitteluna. Sama juttuhan se on kaikessa taidossa, ellet osaa asian vastapuolta, et voi täysin ymmärtää sitäkään puolta jota harjoitat.

• Tunnekylmä?
        expimp kirjoitti:

Siinä mielessä olen samaan mieltä, että jos miehellä ei ole oikeasti mitään tunteita, niin ei kannata alkaa seurustelemaan seksin takia, se on valheellista. Ilmeisesti pimppi ei kykene oikein tunnesuhteisiin, joten siksi on ymmärrettävää hänen näkökulmansa. Monet kuitenkin seurustelee ihan tunnesyistä.

• LK

En tiedä oonko hyvä pokaamaan, mut koska muut tuntuu niin ajattelevan ja koen olevani aika hyvä ihmisten kanssa niin jaan oman kasvukokemukseni joka tapahtui yläasteella.

Olin hiljainen, ujo ja herkkä poika. En oikeastaan uskaltanut puhua juuri kellekkään sukupuolesta riippumatta ja pelkäsin aina nolatuksi tulemista. Sitten joskus yläasteella sain spontaanin päähänpiston siitä että hei se yksi tosi suosittu poika meidän luokalla mokailee kyllä mutta ei vaikuta ikinä tulevan nolatuksi niistä. Sitten aloin vähän tarkemmin katselemaan mitä se niissä tilanteissa tekee ja muutenkin miten se on ihmisten kanssa. Ja sitten tein periaatteessa vaan perässä. Ja toiminut tähän päivään saakka erittäin hyvin. Toki sitten pikkuhiljaa kun pääsee siihen että tajuaa voivansa kehittää itseään niitä erilaisia oppeja alkaa imeä eri lähteistä ja muita ihmisiä alkaa katsomaan ihan toisin silmin.

Lähinnä varmaan se tarinan opetus on se että sosiaalinen varmuus on opeteltava taito minkä kuka tahansa voi uskoakseni oppia.

• sorvankyläläinen

Tämä oli neuvoja parhaasta päästä. Itsekin olen oppinut eniten naisten kanssa toimimisesta joka tekemällä ja mokailemalla, tai katsomalla miten naisten kanssa pärjäävät miehet tekevät.

• Exujo

Hyviä tekstejä :) olisi kiva tietää expimpin tarinaa.

• Johanneksen ilmestys

validity period = voimassaoloaika

Ja kun Karitsa avasi seitsemännen sinetin, tuli taivaassa äänettömyys, jota kesti noin puoli hetkeä.minä näin ne seitsemän enkeliä, jotka seisoivat Jumalan edessä, ja heille annettiin seitsemän pasunaa.tuli eräs muu enkeli ja asettui alttarin ääreen pitäen kultaista suitsutusastiaa, ja hänelle annettiin paljon suitsukkeita pantavaksi kaikkien pyhien rukouksiin kultaiselle alttarille, joka oli valtaistuimen edessä.

suitsukkeiden savu nousi pyhien rukousten kanssa enkelin kädestä Jumalan eteen. Ja enkeli otti suitsutusastian ja täytti sen alttarin tulella ja heitti maan päälle; silloin syntyi ukkosenjylinää ja ääniä ja salamoita ja maanjäristystä.ne seitsemän enkeliä, joilla oli ne seitsemän pasunaa, hankkiutuivat puhaltamaan pasunoihin.ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.

Ja toinen enkeli puhalsi pasunaan; niin heitettiin mereen ikäänkuin suuri, tulena palava vuori; ja kolmas osa merta muuttui vereksi,

ja kolmas osa luoduista, mitä meressä on ja joissa henki on, kuoli, ja kolmas osa laivoista hukkui.

Ja kolmas enkeli puhalsi pasunaan; niin putosi taivaasta suuri tähti, palava kuin tulisoihtu, ja se putosi virtoihin, kolmanteen osaan niistä, ja vesilähteisiin.Ja tähden nimi oli Koiruoho. Ja kolmas osa vesistä muuttui koiruohoksi, ja paljon ihmisiä kuoli vedestä, koska se oli karvaaksi käynyt.

Ja neljäs enkeli puhalsi pasunaan; niin kolmas osa auringosta ja kolmas osa kuusta ja kolmas osa tähdistä lyötiin vitsauksella, niin että kolmas osa niistä pimeni ja päivä kolmannelta osaltaan oli valoton, ja niin myös yö.

Ja minä näin, ja minä kuulin kotkan, joka lensi keskitaivaalla, sanovan suurella äänellä: "Voi, voi, voi maan päällä asuvaisia niiden jäljellä olevain pasunain äänten tähden, joihin kolmen enkelin vielä on määrä puhaltaa!"

Johanneksen ilmestys 8

• mies

nuoret likat, parikymppiset on k*sioäutä niille ei tavi antaa muutako turpaan

• -Janne.

"Kyllähän sitä seurustella kannattaa, mutta naimisiinmeno on eri asia. Jos omistaa tai tienaa enemmän kuin nainen, niin kannattaa tehdä avioehto. Muuten naisella on taas yksi motivaattori vähemmän pysyä suhteessa, kun alkaa ahdistaa ja silleen. "

Joopajoo.. siinä taas yksi kateellinen ikisinkku. Eiköhän perhe-elämä ole se mitä haetaan näissä piireissä. Jos ahdistaa niin vika löytyy korvien välistä.

• Barbapappa
        -Janne. kirjoitti:

"Kyllähän sitä seurustella kannattaa, mutta naimisiinmeno on eri asia. Jos omistaa tai tienaa enemmän kuin nainen, niin kannattaa tehdä avioehto. Muuten naisella on taas yksi motivaattori vähemmän pysyä suhteessa, kun alkaa ahdistaa ja silleen. "

Joopajoo.. siinä taas yksi kateellinen ikisinkku. Eiköhän perhe-elämä ole se mitä haetaan näissä piireissä. Jos ahdistaa niin vika löytyy korvien välistä.

Perhe-elämä =/= naimisiinmeno. Tarkoitin tietysti että naisella alkaa ahdistaa, ymmärsitkö jotenkin toisin?

• ffffffffffffffffffff

miehet jotka osaatte poikia naisia..
      miehet jotka osaatte potkia naisia..
      miehet jotka osaatte panna naisia..
      miehet jotka osaatte kusettaa naisia..
      miehet jotka osaatte pettää naisia..

lista jatkuisi loputtomiin...

• ex pinp

Kyllähän noiden ominaisuuksien välille voi vetää yhtäläisyysmerkit. Usein miehet vain on kesytetty noista ominaisuuksista pois. Tuloksena on se, että miehet ei saa naisia eikä naisille riitä viehättäviä miehiä - paitsi muutama mies jotka hoitelevat sitten useamman naisen näiden kesytettyjen puolesta.

• Riituiitu

Kysy ekana naiselta, että onko se jossakin pankissa töissä. Tulette viihtymään pitkään yhdessä ja teillä tulee olemaan mielenkiintoinen elämä. Iltakahvien merkeissä annat sitten listan kaikista tutuista ja julkkiksista, joiden pankkiasiat haluat tietää. Jos on esim. asuntolainaa, niin saat selville osoitteet, työpaikat, kuukausitulot, asunnon neliöt, yhtiövastikkeet, asunnon hinnan jne.. Se on aivan yleistä, että ne juorutaan perhepiirissä. Nykyisin pankeissa työskentelee säästösyistä maalaistalon emäntiä, kaupan myyjiä jne... Pankkisalaisuus on täysin hukassa. Tuskin he tietävät mitä se edes tarkoittaa.

• Tummaihoinen mies...

Matkustin kerran, 13-vuotiaana tyttönä junassa, kun huomasin tummaihoisen miehen katselevan minua erityisen intensiivisesti. Kiusaannuin hänen tuijottelustaan ja yritin olla huomaamatta häntä. Mies jäi samalla asemalla pois kanssani, pysäytti minut ja kysyi hymyillen pitäen samalla molemmissa käsissään kauppakasseja: "Voisitko olla niin ystävällinen, että sulkisit housujeni vetoketjun, kun en saa sitä itse kiinni näiden kauppakassieni kanssa?" Olin järkyttynyt ja tuijotin muutaman sekunnin ajan miestä suu auki, sitten lähdin kävelemään sanaakaan sanomatta ripeää vauhtia pois yksinäiseltä asemalta, ja jätin miehen seisomaan yksinään asemalle avoimen vetoketjunsa kanssa. Sitten kuulin hänen huutavan vihaisella äänellä perääni: "Johtuuko se siitä että olen musta?!" Järkytyin entistä pahemmin ja ajattelin, että voi tsiisus mikä mies, niin URPO!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      94
      2274
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      164
      1866
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      176
      1403
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      238
      869
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      786
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      779
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      774
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      672
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      633
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      601
    Aihe