Rajapatsaalla on Startti pub

Anomuumi on leguani

Semmonen kuppila löytyy ja kovaa menoa.. Tuleeko käytyä useasti?? Hakkaa Qbaarit mennetullen!!!!

20

2657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12+10

      Joo-jos asuisin sielläpäin, varmasti tulisi käytyä ahkerasti. Siitä on aikaa kun oon siellä edellisen kerran käynyt - mutta kyllä ottaisin-kantabaariksi! Silloin ainakin oli viihtyisä, mukava, siisti, rento.

      • 12+10

        Joopa joo. Kerrankin yrjösin sinne lattialle ,kukaan ei huomannut, sinne vaan pöydän alle. Tuli oikein helvetin moinen lasti. Oi niitä aikoja,, sai elää kuin sika paskassa =))) aina pääsi sisälle vaikka olin kuinka jurrissa.


    • 2365

      Startti pub on Restellin epäonnistunut ravintola.

    • ...

      Samaan sarjaan kuuluu Myös Parnells sekä Vuoksenvahti

      • b. hornakowsky

        eivät kuulu saamaan restel-sarjaan, tolvana,
        vuoksenvahti on SOK:lainen


    • Totta

      Ai niinhän se taitaakin olla siihen Osuuskuntaan kuuluva juottola

    • tuholaistorjunta

      Joojoo sais aueta jo!!! :D

    • puumanmetsästäjä

      saako sieltä puumaa???

    • Anomuumi on leguani

      Startissa on puumaa

    • uskooko kukaan

      Multa otettiin vuoksenvahdissa suihin.

      • Silminnäkijä

        Tarmo hoiti homman hyvin, kyllä myö nähtiin!


    • sivullinen kaukaa

      Näitä juottoloita eli lähipubeja on joka kylällä, joita pitää pystyssä alkoholisoituneet ihmisrauniot. Kaikki yhtä hyviä kanta-asiakkaille, joiden päämäärä on juoda jalat
      alta, siis tuhota pikkuaivot. Isot aivot on jo tuhoutuneet ennen kuin asiakkaaksi ryhtyivät.

      Paikkansa kullakin. Tyhmempää jorinaa ei sitten maanpäällä missään kuulekkaan kuin noissa rapajuoppojen kohtauspaikoissa. Elämä noissa on kuin suoraan juoppohullun päiväkirjasta. Silti pitävät itseään viisaina ja fiksuina. Kun kuolema korjaa, niin ei suku sure eikä koti kaipaa.

      • rpatsas

        no voi harmi. oo sie sitte kotona ittekses.
        jos toiset tykkää käydä baareis ni ei oo varmaan siun päänsärky.
        kunnon urpo oot.


    • K.kylä

      Sehän onkuin Emmertaanissa. Eikö sielläkin vaan juodaan ja vatkataan toisten asioita?

    • errerer

      Kusenhajuinen luola!

    • kaikaa sivullinen

      rpatsas. On muitakin paikkoja kuin lähijuottolat. Harrastaa voi kaikenlaista, vaikka
      matkustella lämpimissä maissa, näin talvella. Tietysti jos todellisuus on niin rankka, että sitä ei siedä, niin silloin on oltava pienessä tai mielummin kunnon kännissä.

      Kännääjän seurassa viihtyy toinen juoppo ja näin sakissa tyhmyys tiivistyy ja
      ongelmat kasaantuvat ikään kuin itsestään. Kyllä on sitten hauska näyttää sitä juopon turpeaa punoittavaa naamaa tavalisten ihmisten seurassa ja koittaa puhua jotain fiksua huulet vapisten ja sössöttäen hampaattomalla suulla.

      Onnea valitsemallanne tiellä. Sillä ainut toivo mitä on jäljellä on kivuton kuolema.

      • rockdaddy

        Totta. Tuhlata nyt elämäänsä istumalla kaljalasin ääressä toisten punaisia naamoja tuijottaen. Menkää salille lihasta kehittämään, niin saattais saada naisilta positiivista palautetta.


    • mayamma

      Kiva kuppila. Niitä vanhoja oikeita, joissa vielä asiakas tunnetaan. Henkilökunta ***** eli ihan ok. Kannattaa poiketa. Tai tulla jäädäkseen.

    • eiininäsinne

      Epämääräinen paikka missä käy b-luokan juopot.

    • kilinkolinperseauki

      Siellä OVAKON kehuu paljon tuli Valsattua ja Bronci 9 oikotaankoo sorvatua 12e tunti Maailman napa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe