lähetin miehelle, jonka "tosielämässä" tapasin ja ihastuin, facebookissa viestin. Hän itse kertoi nuo yhteystietonsa, miten sieltä löytää... mutta nyt ei kuitenkaan mitään vastausta ole viikkoon kuulunut.
Eikä ole eka kerta. Vai onko facebook etikettini väärä? Musta tuntuu hullulta lähettää kaveripyyntöjä joillekin puolitutuille, mutta kun olen niin tehnyt, (eli olen tavannut hauskan ihmisen, johon en kuitenkaan ole ihastunut ja sitten lähtettänyt kaveripyynnön) he ovat pyynnön hyväksyneet. Sen sijaan, jos olen tällei ihastunut, ja kaveripyynnön sijaan ystävällisen viestin lähettänyt tyyliin moi mitä kuuluu, vastausta ei kuulu?
Eli, pitääkö vaan samantien lähettää kaveripyyntö joillekin random-tyypeille ja alkaa pelaan siitä vai tarkottaako toi vaan sitä, et sitä ei kiinnosta sitä vähää?
(vaikka miks silloin olis kertonut koko oikeen nimensä?! Luolanainen ei tajuu...)
Oon liian kivikautinen tällaiseen peliin... auttakee...
Facebook, kirottu facebook!
13
1713
Vastaukset
- grhxrdhe
Voit ihan hyvin kokeilla vielä laittaa toisen viestin.
- 17+6
Oot ehkä vähän liian suora. Pyydä ensin feissikaveriksi ja juttelet ennenkuin menet täräyttämään.
- täystakiloitu
no kun tässähän tää juju on... musta on suurempi kynnys pyytää kaveriksi (koska silloinhan antaa koko elämänsä toisen nähtäväksi, ja mulla on ylipäänsä facebookissa todellakin vain oikeat ystävät kavereina) mut tosiaan ehkä otan liian vakavasti tuon?
Tai siis, mun maailmassa olis liian suoraa lähettää heti kaveripyyntö, haluisin jotenkin edes selvittää, olisko se toiselle ihan okei... mut ehkä mun ajatusmaailma vaan on väärä kun en muutenkaan paljoa facebookia käytä, siks lähdinkin kysymään täältä - 56ejtr6ku
täystakiloitu kirjoitti:
no kun tässähän tää juju on... musta on suurempi kynnys pyytää kaveriksi (koska silloinhan antaa koko elämänsä toisen nähtäväksi, ja mulla on ylipäänsä facebookissa todellakin vain oikeat ystävät kavereina) mut tosiaan ehkä otan liian vakavasti tuon?
Tai siis, mun maailmassa olis liian suoraa lähettää heti kaveripyyntö, haluisin jotenkin edes selvittää, olisko se toiselle ihan okei... mut ehkä mun ajatusmaailma vaan on väärä kun en muutenkaan paljoa facebookia käytä, siks lähdinkin kysymään täältä"koska silloinhan antaa koko elämänsä toisen nähtäväksi"
....koko elämänsä????
Mitä ihmettä :DD - täystakiloitu
56ejtr6ku kirjoitti:
"koska silloinhan antaa koko elämänsä toisen nähtäväksi"
....koko elämänsä????
Mitä ihmettä :DDno koko nettielämänsä, siis kaikki ne tiedot ja kuvat mitä on facebookissa jakanut :D Ei perkules ku oon niin huono tässä touhussa ku pieni tekstivirhe johtaa ties mihin väärinkäsityksiin :P
- muistaakseni
täystakiloitu kirjoitti:
no koko nettielämänsä, siis kaikki ne tiedot ja kuvat mitä on facebookissa jakanut :D Ei perkules ku oon niin huono tässä touhussa ku pieni tekstivirhe johtaa ties mihin väärinkäsityksiin :P
Voit asettaa rajatun profiilin (limited profile) vähemmän tutuille facebook-kavereille. Tällöin tiedosta näkyy vain osa. Voit itse hallinnoida tätä ominaisuutta, että mitkä tiedot näkyy, mitkä eivät.
- ApupataX
Etköhän saanut tyypin nimen juuri sitä varten, että voisit laittaa ystäväpyynnön?
Muuten, onhan sinulle jo tähän mennessä selvinnyt, että ei-ystävien viestit ohjautu(i)vat muut-kansioon, jota monikaan ei edes tajua avata ja tutkia? Saattaa siis olla, ettei kaveri ollut edes huomannut yhteydenottoasi.- tarkkana aina
This
- täystakiloitu
Muut kansio? Ihan uus juttu mulle!
- pöljjä
Juu, tätä Muut -kansiota olisin minäkin tullut ehdottelemaan. Itsellenikin koko mystisen kansion olemassaolo paljastui vasta, kun liityin kirppisryhmään ja sen merkeissä alkoi ei-kavereilta viestejä sadella.. Moni "valveutunutkaan" Facebook-käyttäjä ei siis siitä tiedä.
- bulp
Joo täs on kyl erittäin todennäköistä että sun viestis on siellä muut kansiossa. Suurin osa ei tajua sitä avata kun sinne tulee tosi harvoin viestejä. Laita kaveripyyntö :D
- exfbfriend
Mä laitoin kaveripyynnön yhdelle miehelle jonka olin tavannut. Mies hyväksyi sen, joten toki ajattelin että nyt sitten vois tästä kehittyä jotain. Joten laitoin viestiä ja pyysin miestä ulos treffeille, ja tuloksena oli kieltävä vastaus, hän seurustelee. Tuli sitten ilmi, kun asiasta kaveripiirissäni kerroin, että eräs kaverini oli viestitellyt saman miehen kanssa eri yhteisössä ja mies oli kieltänyt kertomasta minulle ettei seurustelekaan. Arvaa vaan kuinka paljon nolotti.
- 14+14
no mutta entäpäs sitten mikä voisi olla syynä kun pidetty hauskaa miehen kanssa ilta viihteellä, numerot vaihdettu ja viestitelty ja kun lähetin kaveripyynnön niin sitä ei sitten hyväksytä, vaikka siis miehellä on avoin profiili josta näen että on tämän pyynnön lähettämisen jälkeen käyttänyt facea useastikin. siis häh?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1701277
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472