En tiedä pitäisikö minun antaa asioiden tapahtua omalla painollaan, eli olla vähän "etäisempi" ilman että ns. isken häntä tai "käyn päälle" selkeästi iskeäkseni hänet vai pitäisikö minun kehua naisen ulkonäköä ja muutenkin viljellä keskustelussa sellaista "no onneksi otit yhteyttä ja me päädyttiin tähän" yms. mikä selkeästi antaa ymmärtää että olen hyvin kiinnostunut ja onnekas istuessani hänen kanssaan treffeillä?
En voi satavarmana vannoa, että tästä voisi tulla jotain, mutta ite kyllä tykkään tästä naisesta, joten haluaisin ainakin yrittää. Mutta yritänkö liikaa jos yritän iskeä häntä kehumalla ja sanomalla "imelyyksiä" vai pitäisikö minun antaa asioiden mennä omalla painollaan, ja hän näkee minusta sitten tunteeko vetoa vai ei, ja tekee päätöksensä sitten siitä? Auttaako se mahdollisuuksia jos käyttäytyy niin, että olisi hyvin kiinnostunut toisesta? Tai siis tuo sen kiinnostuksensa voimakkaasti esille.
Pitäisikö yrittää hurmata vai olla "etäisempi"?
8
1374
Vastaukset
- siltäväliltäonhyvä
Minusta on kiva, jos mies sanoo suoraan, mitä ajattelee... Ei tuputa tai toistele, ei tee naisen oloa vaikeaksi, eikä odota vielä naiselta samanlaisia tunteita... mutta jos mies osaa avata sanaisen arkkunsa, niin ainakin multa saa pisteet kotiin. Älä ole etäinen, mutta älä tyrkky. :) Kyllä se siitä, rehellinen kun on, niin sillä pääsee aika pitkälle. ;)
- tuoreprofiili
Näin on. Mies älä hyökkää vaan avaa salainen sanainen arkkusi, keskuselua, keskuselua, keskustelua - sitä naiset haluavat, tai ainakin minä ens tutustumisella. Rehellisyys, luonnollisuus, esittämättä mitään erikoista, ole oma itsesi. Kyllä se siitä.
- N
Kyllä kauniiksi voi aina kehua kunha se ei oo teennäistä. :) Jos molemmat ovat kiinnostuneita toisistaan on mielestäni turha miettiä et mitä mä nyt sanon ja teen ja minkälaisen kuvan annan itsestäni jos sanon niin ja näin. Jos kemiat kohtaa kaikki sujuu itsestään eikä tarvii miettii tai pelata vaikeasti tavoiteltavaa. Pitää tehä niin kun hyvältä tuntuu, muuten katuu sitä myöhemmin.
- saaruska^^
Mä olen tavannut sellaisia miehiä, jotka laittavat ihan liikaa imelyyksiä, joka päivä sellaisia "ajattelin taas sinua" -viestejä, ja sitten niitä miehiä, joista ei tiedä, onko se nyt kiinnostunut vai ei. Mun mielestä parasta on se, että mies selkeästi ilmaisee kiinnostuksensa ja halunsa tavata nainen uudestaan, laittamalla vaikka treffien jälkeen kivan viestin illalla. Mutta se liiallinen mussunmussun-juttu yhden tapaamisen jälkeen aiheuttaa minussa kyllä vähän huvitusta ja epäilystä miehen vilpittömyydestä, kun olen itse vähän hitaammin syttyvä tyyppi. Eli kuten edelläkin sanottu, kohtuus kaikessa, mutta tunteensa voi mieluusti kyllä ilmaista suoraan.
- Jahman
Haluaisin älykkään ja tunteellisen blondinaisen seuraa. Olen itse vauras hyvännäköinen urheilullinen tumma pitkä alfauros
- Varo kaveriansaa
Tärkeintä on välttää myötäilemästä naista liikaa: Sillä pääsee vain naisen kaverimieheksi, joka ei seksiä saa.
Seksiä saa se mies jossa on naiselle haastetta. - diipppiiiiiidiiii
sano että kiva kun otit yhteyttä ja ollaan tässä, se ei kuulosta liian päällekäyvältä. viesti "kiitos seurasta" tai tapaamisen päätteeksi uudesta tapaamisesta mainitseminen tai sen suunnittelu tyyliin "oletko nähnyt sen elokuva, voitasiin mennä katsomaan" on hyvä.
kohteliaisuuksista pitävät kaikki, voit aloittaa jollakin kivat kengät, paita, tuoksut hyvältä, sulla on erikoisen väriset silmät -tyylisillä. tai että naisella on kiinnostavat/hauskat jutut/viihdyt hänen seurassaan.
jos menee liian suoraan olet niin kaunis -kommentteihin ja tunteellisiin viesteihin voi vaikuttaa aika kovalta yrittämiseltä ja siltä että etsii kenen seuraa vaan. naiset haluavat varmistua että kohteliaisuudet ovat aitoja ja juuri heille tarkoitettuja.
seuraa naisen reaktioita, usein itse olen odottavalla kannalla ja aika varovainen, mutta avoimeen ja rehelliseen keskusteluun vastaan rehellisesti. siis jos haluat saada selville nopeasti missä mennään voit sanoa että "ymmärräthän että olet mielestäni viehättävä" - iebgiedfhguiedh
Ensikskään sun ei vaan kannatta hypätä kimppuun. Ota selvää mistä nsinen tykkää, pyydä treffeille sen lempiravintolaan, kahvilaan, yms. Kerro naiselle mahdollisimman pian, että pidät hänestä. Jos nainen tuntee samaa, hän vastaa luultavasti kyllä. Mutta jos vastaa ei, yritä olla treffien jälkeen pienellä etäisyydeltä naisesta Koitat muutaman viikon kuluttua uudestaan. :) Onnea vaan. PS. Nimi on tollane ku nimimerkkejä ei ollu :()
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472