hammashoitoa nukutuksessa

Hammaslääkäri kammo

Ihmetyttää Kemin yksityisen hammaslääkärin hinnoittelu koskien unihammashoitoa. Olen käynyt tapaamassa ham.lääkäriä ja hammasrtg on ollut nähtävillä ja teimme hoitosuunnitelman. Sillä kertaa hinta-arvio oli n. 1000-1500e. Toimenpideaikaa ei kuitenkaan varattu, koska aikoivat ilmoittaa sen myöhemmin. Noin kuukauden kuluttua ja muutamien yhteydenottojen jälkeen ( kyselin itse aikaa) ilmoitettiin, että hinta on n. 2700e ja toimenpide tehdään Oulussa jonne täytyy mennä omin neuvoin ja kustannuksin. Olen pöyristynyt tämmöisestä hinnannoususta ja ylimielisestä maksavan asiakkaan kohtelusta ja väärästä mainonnasta, koska eivät teekkään täällä Kemissä nukutushoitoja niinkuin antavat ymmärtää.

5

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen yks

      Onkohan tuollaista summaa edes kertynyt vuosien ajan omasta hammaslääkärikäynneistä. Olen oikeasti hammaslääkärikammoinen, mutta haluan puudutuspiikin, jos porataan ja paikkaa laitetaan. Ei tarvitse tuntea kipua ja jälkeen suu on vähän aikaa tunnoton. Ja olen kertonut myös kuinka jännitän tapahtumaa. On se itselle hirveä tilanne, kun huulet tärisee pelosta ja h-lääkäri tekee työtänsä ja en tiedä mitä ajattelee kammoisista asiakkaista?Pakotan itseäni ja hoen kaikenlaista mantraa ja jälkeenpäin aivan huvittava tilanne silti eikä jää mitään kammoa paitsi, että kun taas tulee kutsu !!Oikeasti aivan Hullua maksaa tuollaista summaa, tietenkin jos on varaa. Elämässä on paljon suurempia asioita, mikä voi peloittaa tai ahdistaa. Viimeksi kävin tarkastamassa eikä löytynyt porattavaa ja poisti vähän hammaskiveä maksutta. Mielestäni kohtuullisen halpa ja ammattitaitoinen on E.F.

    • Pekka.

      Miksi sulle ei pelkkä puudutus riitä? Eihän se koske yhtään

    • kokeiltu on

      Hammaslääkärikammo on monelle tosiasia,mutta kun kerran itsensä rohkaisee ja käy hammaslääkärissä,kertoo pelostaan ja saa hyvät puudutukset ja hammaslääkäri tietää kammosi,niin ei tarvitse maksaa itseänsä kipeäksi,ja samalla käynnillä voi jopa päästä pelostaa irti.Samalla laillahan kaikki kammot hoidetaan,kohdataan ne ja vähitellen päästään niistä eroon.Suosittelen kokeilemaan edes, voi olla lompakko tämän jälkeen paksumpi : ).

    • Tosi kova kammo

      Kaikkia ei se kipu pelota. Itsekään en kipua pelkää, vaan nieluni on tosi herkkä (sii alan yökkäilemään) ja tunnen lisäksi tukehtuvani.

      Olen juuri yrittämässä hakeutua hammaslääkäriin ja olen päättänyt mennä nukutuksessa. Mitä hammaslääkäriä Kemissä suosittelette - kenellä pääsee nukutushoitoon ihan täällä Kemissä? En haluaisi Ouluun lähteä.

    • Telluksen kuu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe