Menipä tosiaan hermot tänään tuohon Nordean toimintaan. Kysymys on siis lähinnä noista Nordean verkkopankki tunnuksista. Asia on meinaan sillä tavalla, että olen joutunut väliaikaisesti työttömäksi, ja näin ollen myös siis kelan asiakkaaksi. Nuo työttömyys aikaa koskevat ilmoitukset olen tottunut hoitamaan verkon kautta, koska se nopeuttaa asioiden käsittelyä huomattavasti. Näin yritin tehdä myös tänään, mutta kas kummaa tunnistautuminen ei pelittänytkään. No soitin Nordean asiakaspalveluun tiedustellakseni asiaa. Sieltä mulle kerrottiin, että tunnukset eivät toimi numeron 60.jälkeen, koska heidän systeeminsä lähettää tämän jälkeen automaattisesti asiakkaalle uddet tunnusluvut. No eipä niitä uusia vaan ollut kuulunut, ja samalla mulle tilattiin uudet tunnusluvut, jotka pitäisi tulla ensi viikon alusta. No ajattelin tämän jälkeen vielä lähteä käymään pankissa, koska halusin nämä tunnusluvut heti käyttööni, jotta saisin korvaukset tililleni perjantaiksi, koska rahat rupevat oikeasti jo olemaan vähissä. Tämäkään ei sitten käynyt, koska virkailija pankissa ilmoitti, että heidän kassapalvelut olivat jo siltä päivää mennyt kiinni. Ja jos hän olisi kyseisen toiminnon pystynyt tekemään, niiin silloin se olisi maksanut mulle 10€. Hei haloo! Ensin sössitään itse asiat, ja sitten vielä oletetaan, että asiakas maksaa siitä, että he eivät itse hoida asioitaan kunnolla. Ei kyllä mahdu mun järkeeni tuollainen ajatus.
Nordea sössii asioitaan, ja asiakas kärsii sen nahoissaan
7
265
Vastaukset
- Puhut puppua.
Ettei vain juttusi ole provo, tai sitten et kerro ihankaikkea.
Epäilys johtuu siitä, että kyllä ne numerot toimivat 60:n jälkeenkin. Itse maksoin laskuja puolisen tuntia sitten, ja viimeisin numero, jota käytin, oli 69.
Ja vaikka uudet tunnusluvut tulevatkin, niin vanhat toimivat vaikka viimeiseen numeroon asti, kunnes otat uudet numerot käyttöön.
Eli mitä olet ITSE sössinyt? - Yks vaan
Kuulehan nyt. Taidat itse olla joku provoilija. Jos et ymmärä lukemaasi, niin olisikohan aika palata sinne koulunpenkille. Tietysti on hyvä, jos sulla asiat pelittää. Itse en kyllä valitettavasti voi sanoa samaa, ja sen takia mua vituttaa tällä hetkellä melko paljon. Mutta helppohan se on provoilla, kun ei itse ole samassa tilanteessa. Eikös se näin mene, pelle?
- Edelleen puppua
Mutta kun pankissa ei 100-varmasti kerrota, että kun 60:s tunnusluku on käytetty, niin loppuja ei voi käyttää.
Tyhminkään pankkivirkailija ei varmasti ole sinulle noin sanonut.
Eikös se näin ole, pelle.
- Yks vaan
Voi voi, mene kuule pentu kasvamaan hiukan, ja tule sen jälkeen vasta aukomaan noita typeryyksiäsi. Sun kannattaa meinaan hommata hieman elämänkokemusta ensin, jollet pataasi halua kunnolla
- virheitä sattuu.....
itselleni tulee uudet tunnukset ja siinä on päivämäärä joka on noin pari viikkoa eteenpäin, JOLLOIN vanhat tunnukset vanhenevat.
itselleni on käynyt sekä niin, että olen käyttänyt kaikki vanhat ensin loppuun ja ottanut sitten uudet käyttöön, (menee paljon jos katsoo Huuto.net yms. maksuja usein)
sekä niin että tuo 2-viikkoa on kulunut ja ihmetellyt kun VANHAT tunukset eivät toimi ja onneksi olen muistanut että uudet ovat tulleet.
koskaan en ole heti siirtynyt uusiin,
aina olen käyttänyt noin 75, tiedän se tarkkaan, kun minulla on useita teipillä päälekkäin ja erikoiset merkkaustavat, kukaan ei arvaa edes mikä korttin kyseessä.
"tiedän" useita joilla on käynyt joku poissaollessa ja kopioinut numerot ja sitten vaihtanut kodistaa jo maksuissa olevien laskujen tilinumeroa jollekin "venä-virolaiskaverilleen"
kyllä tuollainen VERKKOPANKKI jossa ei ole päässä pidettävää lukua on turvaton,
eikä se lisää yhtään vaivaa, tai lukuja, meillä on 3 pankissa ja useassa puhelimessa sama pin.
Itse olen kyllä leikannut KUITTAUSOSAN aina kaappiin josta katson,
kaapisakin on jo 8 leikattua kuittausosaa, vain minä muistan/tiedän sen oikean.- Käyttis
Onhan Nordean verkkopankissa päässä pidettävä 8-numeroinen käyttäjätunnus. Ei sen muistaminen ole mitenkään mahdotonta. Sitä ei missään nimessä saa kirjoittaa tunnuslukulistaan tai pitää lompakossa tai puhelimessa. Jos joku sen saa tietoonsa voi kyllä ihan katsoa itseään peiliin eikä syyttää pankkia.
- outlanders
STT 5.3
Tietotekniikkayhtiö Fidenta saattaa irtisanoa suurimman osan työntekijöistään. Yt-neuvottelujen jälkeen yhtiö saattaa vähentää jopa 150 työntekijää.
Fidentan palveluksessa on yhteensä noin 200 henkeä. Vähennykset tehtäisiin viimeistään ensi vuoden alkupuoliskolla.
Fidentan omistavat it-yhtiö Tieto ja rahoituskonserni Nordea.
Yt-neuvottelujen syynä on erityisesti Nordean toiminnan tehostaminen. Fidenta toimittaa Nordealle järjestelmäkehitys-, järjestelmähallinta- sekä integrointi- ja konsultointipalveluja.
Fidentan palvelutuotantoa aiotaan myös siirtää osittain Tiedon palvelukeskukseen Kiinaan, Intiaan tai Tšekkeihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192166Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392065Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä251945Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma461367- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46863Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56792Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698