Miten iskeä oma kaveri? Vinkkejä tarvitsisin. Kaikki kaverin iskemiseen liittyvä tänne kiitos!
Hyvän kaverin iskeminen
5
506
Vastaukset
- shfjgh
Itellä tällänen tilanne. Tykkään parhaasta kaveristani, mutta en ole rakastunut häneen tai mitään selvää tunnettakaan ei ole. Mutta tiedän että olisimme täydellinen pari ja hän saattaa tykätä minustakin mutta epäonnistuminen pelottaa vaan niin paljon siksi että ystävyytemme kariutuisi.
Enkä tiedä ollenkaan mitä voisin hänelle sanoa. En voi sanoa rakastavani häntä koska en rakasta eikä hän tajuaisi jos pyytäisin häntä jonnekkin koska olemmehan hyviä kavereita.
Apua!!!! - ExPimp
Maailman helpoin pano! Nuff said!
- Narri2012
Ite ihastuin kaveriini, mutta hölmönä aattelin että meidän välit on tärkeämmät. Sitä kesti vuosia ja ehdin jopa rakastumaan siihen (niin hyvin kuin yksipuolisesti voi), ja sitten se kaveri löysi itelleen poikaystävän, pistin välit sen kanssa poikki, kun en tietenkään voinut katsoa sitä sivusta, ja vuosien ystävyyden jälkeen kaveri vaan kohautti olkapäitään ja sano että mene sitten. Ja mä menin. Ja vihasin itteäni kun luulin säilyttäväni meidän välit, mutta samalla minä en tarkoittanut hänelle yhtään mitään.
Teet itsestäsi narrin, jos et toimi nyt. Jos menee kaveruus pilalle, niin sitten menee. Parempi niin kuin että - toisenlainentarina
Itse kerroin tunteistani parhaalle kaverilleni. Tunteet oli yksipuolisia ja nekin vielä kasvoi ja kesti usean vuoden ajan. Olin tosi onneton kun jouduin seuraamaan vierestä "suuren rakkauteni" onnellista parisuhdetta ( parisuhde alkoi paljon jälkeen tunnustukseni). Välillä yritin katkaista välit kokonaan koska sattui niin paljon.
Vieläkin on tunteita, mutta nykyään enemmän kuitenkin kaverillisia. Ystävyyssuhde on vahvistunut entisestään enkä voisi ikinä kuvitellakkaa että luopuisin tästä ihmisestä. Tiedän tunteen olevan molemminpuolinen. - Exujo
Noniin.. Hyvän ystävän iskemisessä piilee omat riskinsä. Jos kerrot suoraan tunteistasi ja ne ovat vain yksipuolisia niin yleensä välit viilenevät , aitomaattisesti mutta ei tietenkään aina. ennen kuin rupeet tunnustelemaan mitään ihastusta niin odottele jonnin aikaa kun ihastuminen on välillä sellainen asia mikä saattaa vain kestää hetken.. Mutta jos tunteet eivät katoa minnekkään niin toimi rauhallisesti, ala viettämään enemmän aikaa sen kanssa käy leffassa, kahvilla syömässä jne. Mutta silloin pientä pilkettä silmäkulmassa hymyilyä ja kevyttä flirttiä..
Itse nykyään en koita edes hyviä kavereita kun on huono kokemus alla..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472