Kumpi olet, jos ois pakko valita.
Millasia fiiliksiä tulee, kun sun jutuille nauretaan, tai sitten ei, vaikka oot mielestäs tosi hauska.
Entä seurassa, kun kaikkia muita huvittaa jokin juttu, ite oot ihan pihalla..
Nauraja vai naurattaja :D
6
82
Vastaukset
Vaikeeta valita noista kahdesta.. Molempia kun satun olemaan, mut jos sit valitaan tuo nauraja.
Hyvät fiiliksethän siinä tulee, kun saa jonkun nauramaan. Jos mun juttu ei naurata, niin pitää vaihtaa äkkiä puheen aihetta. ;))- mieluumminnarauttaja
Minä olisin mieluummin naurattaja. Tulee iloiseksi siitä kun toisen olon tekee iloiseksi. Ei tarvitse itseä silloin naurattaa kun toiset nauravat puolesta hyvälle sanailulle.
Muuten ihan kiva kyssäri, mutta minusta sitä ei voi jakaa kategorisesti noin. Kaikissa meissä on jonkun verran sitä, että haluamme olla suosittuja ja siksi naurattajan rooliin pyritään, mutta ei se noin yksiselittäistä ole. Kyllä mulla on hauskaa myös muiden hauskuttajien seurassa, ei mun tarvitse olla hauskanpidon keskipiste. Se ei ole minulta pois, jos joku muu on hauskempi.
Noo, tutussa porukassa nauretaan ja nauratetaan.
Näissä vieraammissa en yritä olla hauska koska täällä on tosikkoja ja he suuttuvat kovin helposti kaikesta.- laahustava2
Ilman muuta nauraja.Eihän sitä millään pysty mitään kertomaan kun naurattaa koko ajan.Kyllä sitä joskus on ihan pihalla kun kuulee jonkun vaikeasti tajuttavan jutun(ensin kun on nauranut jo puolessa välissä juttua eikä kuule kaikkea).Ihanaa on se kun tajuaa jutun kokonaisuudessaan vasta kotona ja sit vasta repee kunnolla.
- Hei kun keikuskelen
Vaikia kysymys. Monasti tunnen olevani pihalla tai paremminkin sanottuna, jättäydyn pihalle:) Se on tämmösen tosikko-ihmisen risti.
Olen kuitenkin aika hyvä "sisällepäinnauraja". Joskus kun kuuntelee puhetta, niin "vastailen" mielessäni ja koska olen yksinkertainen ihminen, minua naurattaa nämä yksinkertaiset vastaukseni ja vain vaivoin saan pidettyä "mieleen tulleet vastaukset" sisälläni. Joo, heh-juttu.
Mutta-mutta, jos kyse on tosi tutuista, kavereista/omaisista, jotka mun huumoria ymmärtävät, niin silloin on mukava pulpauttaa jotakin vastinetta heidän jutuilleen ja silloin tietysti on mukavaa, jos se saa hymyn leviämään toisen naamalle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434