Nauraja vai naurattaja :D

-mustavalkoinen-

Kumpi olet, jos ois pakko valita.
Millasia fiiliksiä tulee, kun sun jutuille nauretaan, tai sitten ei, vaikka oot mielestäs tosi hauska.
Entä seurassa, kun kaikkia muita huvittaa jokin juttu, ite oot ihan pihalla..

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikeeta valita noista kahdesta.. Molempia kun satun olemaan, mut jos sit valitaan tuo nauraja.
      Hyvät fiiliksethän siinä tulee, kun saa jonkun nauramaan. Jos mun juttu ei naurata, niin pitää vaihtaa äkkiä puheen aihetta. ;))

• mieluumminnarauttaja

Minä olisin mieluummin naurattaja. Tulee iloiseksi siitä kun toisen olon tekee iloiseksi. Ei tarvitse itseä silloin naurattaa kun toiset nauravat puolesta hyvälle sanailulle.

• Muuten ihan kiva kyssäri, mutta minusta sitä ei voi jakaa kategorisesti noin. Kaikissa meissä on jonkun verran sitä, että haluamme olla suosittuja ja siksi naurattajan rooliin pyritään, mutta ei se noin yksiselittäistä ole. Kyllä mulla on hauskaa myös muiden hauskuttajien seurassa, ei mun tarvitse olla hauskanpidon keskipiste. Se ei ole minulta pois, jos joku muu on hauskempi.

• Noo, tutussa porukassa nauretaan ja nauratetaan.

Näissä vieraammissa en yritä olla hauska koska täällä on tosikkoja ja he suuttuvat kovin helposti kaikesta.

• laahustava2

Ilman muuta nauraja.Eihän sitä millään pysty mitään kertomaan kun naurattaa koko ajan.Kyllä sitä joskus on ihan pihalla kun kuulee jonkun vaikeasti tajuttavan jutun(ensin kun on nauranut jo puolessa välissä juttua eikä kuule kaikkea).Ihanaa on se kun tajuaa jutun kokonaisuudessaan vasta kotona ja sit vasta repee kunnolla.

• Hei kun keikuskelen

Vaikia kysymys. Monasti tunnen olevani pihalla tai paremminkin sanottuna, jättäydyn pihalle:) Se on tämmösen tosikko-ihmisen risti.

Olen kuitenkin aika hyvä "sisällepäinnauraja". Joskus kun kuuntelee puhetta, niin "vastailen" mielessäni ja koska olen yksinkertainen ihminen, minua naurattaa nämä yksinkertaiset vastaukseni ja vain vaivoin saan pidettyä "mieleen tulleet vastaukset" sisälläni. Joo, heh-juttu.
      Mutta-mutta, jos kyse on tosi tutuista, kavereista/omaisista, jotka mun huumoria ymmärtävät, niin silloin on mukava pulpauttaa jotakin vastinetta heidän jutuilleen ja silloin tietysti on mukavaa, jos se saa hymyn leviämään toisen naamalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      92
      1066
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      732
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      46
      475
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe