Me rupsahtaneet viisikymppiset! Tarkoitus on perustaa tuotantoyhtiö, joka tekee ohjelman ja sitten se myydään jollekin kaupalliselle kanavalle.
Olen hieman hahmotellut asiaa etukäteen. Ensin olisi tarkoitus kerätä sopiva joukko meitä rupsahtaneita kokoon suunnilleen sukupuolijakauman mukaan niin, että naisia ja miehiä olisi yhtä monta. Kymmenen olisi ehkä sopiva määrä yhteensä.
Otamme käyttöömme Lapista jokun oikein alkeellisen autiotuvan ja vietämme siellä kolme vuotta. (asiasta on keskusteltu Metsähallituksen kanssa) Pudotuspeli alkaa vasta tämän ajan kuluttua. Sitten kaksi osallistujaa putoaa pelistä aina kerran vuodessa, yksi nainen ja yksi mies. Kamerat käyvät 7/24 ja tuotantoyhtiö sitten valitsee siitä parhaat palat esitettäväksi joka toinen ilta primetime aikaan.
Mitä kuulostaa? Ilmoittaumisia vastaanotetaan. Itse toimin ohjelman ohjaajana.
Nyt alkaa uusi tosi-TV formaatti:
48
93
Vastaukset
No niin. Ei taaskaan mulle yhtään mitään.
Mun rupsahdus, siis tämän hetkellinen katoaa kuin tuhka tuuleen kun pääsen eroon tästä flunssasta.
Lappi olis kyllä muuten mulle sopinut.Tuut mukaan noin niinku kuriositeetiksi! Emmäkään ole rupsahtanut, mutta yllytän mukaan, sillä niinä vuosina varmasti rupsahdan.:-)
Teotwawki kirjoitti:
Tuut mukaan noin niinku kuriositeetiksi! Emmäkään ole rupsahtanut, mutta yllytän mukaan, sillä niinä vuosina varmasti rupsahdan.:-)
Kerkesin jo luvata tolle Rygseckille että meen sen kanssa tohon tuotantoporukkaan, se kuulosti mulle sopivalta jujulta :)
tulisilla kirjoitti:
Kerkesin jo luvata tolle Rygseckille että meen sen kanssa tohon tuotantoporukkaan, se kuulosti mulle sopivalta jujulta :)
No, siitä vaan, mutta kyllä mä uskon, että me saamme populaa ihan tarpeeksi mukaan, vaikka olisimme itse tuotantotiimissä.:-)
- rygseck
Moon alaikäne !
Enkä kauheesti vielä rupsahtanutkaan... tai no, joo, olkoot =)
Voisinko olla tulisillan kans jotain tuotantoporukkaa, nillä on parhaat nukkumapaikat ja sapuskat ??Toi olikin hyvä ajatus.
Voitais sitten saada se parempi kämppäkin kun ei kuuluta tohon kilpailuporukkaan.Sapuskaa on tarjolla, sillä olen keskustellut iltäpäivälehtien päätoimittajien kanssa asiasta ja he ovat lupautuneet ruokkimaan meidät. Mutta se edellyttää roisia seksiä, itkuisia kohtauksia ja ilmiriitoja, jotta saavat parhaat lööpit meidän toilailuistamme.
- rygseck
tulisilla kirjoitti:
Toi olikin hyvä ajatus.
Voitais sitten saada se parempi kämppäkin kun ei kuuluta tohon kilpailuporukkaan.hähä ;D
Ole sinä kuvaussihteeri ni mä oon assistentti - se eka, jonka ei tartte pall nokkaansa ulos työntää =)
Tunnen muuten lapista pari shamaania, jokka osasi katsoa tulevaisuuteen... mitäs tuumit =) rygseck kirjoitti:
hähä ;D
Ole sinä kuvaussihteeri ni mä oon assistentti - se eka, jonka ei tartte pall nokkaansa ulos työntää =)
Tunnen muuten lapista pari shamaania, jokka osasi katsoa tulevaisuuteen... mitäs tuumit =)Shamaanit on hyvä ehdotus! He voisivat ennustaa meille pareja sitten ja laittaa tähtikuviot oikeaan asentoon, jep.
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Sapuskaa on tarjolla, sillä olen keskustellut iltäpäivälehtien päätoimittajien kanssa asiasta ja he ovat lupautuneet ruokkimaan meidät. Mutta se edellyttää roisia seksiä, itkuisia kohtauksia ja ilmiriitoja, jotta saavat parhaat lööpit meidän toilailuistamme.
Ei Teo...
Sä tiedät et mä olen rauhallinen ja tasapainoinen luonne - näyttelijänlahjani, vaikka niitä kyllä on, eivät millään riitä tommoseen :O
Ja rupsahtanuttahan musta nyt ei saa tekemälläkään !!
Jos vaan mentäs siine lappiin... perustettais semmonen erilaisten aikuisten kommuuni ? rygseck kirjoitti:
hähä ;D
Tunnen muuten lapista pari shamaania, jokka osasi katsoa tulevaisuuteen... mitäs tuumit =)Emmää mitään shamaaneja tartte, hyvin käy toi rummun lyönti multakin.
Sitä paitti sun nää ennustaja tuttavat ei oikein kuulosta mulle hyvälle.
* miettii itteään korvat täynnä pikkusimpukoita egyptissä*
Mähän oon muutes ihan suoraan se kuvaaja, mikään sihteeri.rygseck kirjoitti:
Ei Teo...
Sä tiedät et mä olen rauhallinen ja tasapainoinen luonne - näyttelijänlahjani, vaikka niitä kyllä on, eivät millään riitä tommoseen :O
Ja rupsahtanuttahan musta nyt ei saa tekemälläkään !!
Jos vaan mentäs siine lappiin... perustettais semmonen erilaisten aikuisten kommuuni ?Sä olet rauhallinen ja........joopa joo, mutta sun huumoriasi siellä kyllä kaivattaisiin ehdottomasti. Se menee muuten liian tosikkomaiseksi, me kaikki olemme näyttelijöitä ja saisimme vaikka jonkun Tuksun tapaisen kestojulkkiksen porukastamme iltäpäivälehtien paheksuntajournalismia ruokkimaan.
tulisilla kirjoitti:
Emmää mitään shamaaneja tartte, hyvin käy toi rummun lyönti multakin.
Mähän oon muutes ihan suoraan se kuvaaja, mikään sihteeri.Ai sä haluut kameran taakse? Kiinni veti, mutta mun juttuja ei päästetä julkisuuteen ilman mun lupaa, sopiiko?
- rygseck
tulisilla kirjoitti:
Emmää mitään shamaaneja tartte, hyvin käy toi rummun lyönti multakin.
Mähän oon muutes ihan suoraan se kuvaaja, mikään sihteeri.Älä ny iänkaike jaksa sitä Regrubsehia sättiä =)
Se oli vanha muumio, mut nää shamaanit, jokka mää hyvin tunnen on reilusti alle kuuskymppisiä ja osaavia ukkoja, kuule... ;D
Kuvaaja kyl joutuu raataan aikas lailla... Teohan tos sanos et 24h käy kamera :O Teotwawki kirjoitti:
Ai sä haluut kameran taakse? Kiinni veti, mutta mun juttuja ei päästetä julkisuuteen ilman mun lupaa, sopiiko?
Jaa että tositeeveetä sovitusti :)
Joo sovitaan vaan niin.
*sormet ristissä selän takana*- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Ai sä haluut kameran taakse? Kiinni veti, mutta mun juttuja ei päästetä julkisuuteen ilman mun lupaa, sopiiko?
Mulla olis täällä sopimusluonnos...
Älä ny lue sitä pientä pränttiä siitä, ei siinä mitään tärkeetä oo... *hymyää vinosti*
Nimi vaan tohon_________________________
Kiitos =) tulisilla kirjoitti:
Jaa että tositeeveetä sovitusti :)
Joo sovitaan vaan niin.
*sormet ristissä selän takana*Kyllä sä sitten innostut, kun saat tietää kuinka kuuluisa susta tulee! :-DD
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Sä olet rauhallinen ja........joopa joo, mutta sun huumoriasi siellä kyllä kaivattaisiin ehdottomasti. Se menee muuten liian tosikkomaiseksi, me kaikki olemme näyttelijöitä ja saisimme vaikka jonkun Tuksun tapaisen kestojulkkiksen porukastamme iltäpäivälehtien paheksuntajournalismia ruokkimaan.
Hih =)
Luuletko että mun huumoria kukaan kestää kauaa... paitsi öisin ? rygseck kirjoitti:
Mulla olis täällä sopimusluonnos...
Älä ny lue sitä pientä pränttiä siitä, ei siinä mitään tärkeetä oo... *hymyää vinosti*
Nimi vaan tohon_________________________
Kiitos =)Siis, mä enny saa oikein selvää tosta teksistä, täytyy varmaan ostaa 5 lasit ekaks.
rygseck kirjoitti:
Älä ny iänkaike jaksa sitä Regrubsehia sättiä =)
Se oli vanha muumio, mut nää shamaanit, jokka mää hyvin tunnen on reilusti alle kuuskymppisiä ja osaavia ukkoja, kuule... ;D
Kuvaaja kyl joutuu raataan aikas lailla... Teohan tos sanos et 24h käy kamera :ONo tietty siellä on apukuvaaja, joka eniten sitä kameraa pitää.
Teokin luuli raukka jo että suostun ihan mihin vaan sen kanssa.
Emmää nyt kaikkien parhaita paloja siellä poista :)
Nyt mulla kyllä tuli niin tuhti juoma otettua että sitä pitää ottaa sinnekin.
Tulet korvista työntää.
Muistin että mulla on inkiväärihunajaa kaapissa ja taisin sitä vähän liikaa laittaa tonne mustaherukan joukkoon.rygseck kirjoitti:
Hih =)
Luuletko että mun huumoria kukaan kestää kauaa... paitsi öisin ?Siitä en tosiaan tiedä mitään, mutta öisinhän siellä mehevimmät jutut just tapahtuu.
- rygseck
tulisilla kirjoitti:
No tietty siellä on apukuvaaja, joka eniten sitä kameraa pitää.
Tulet korvista työntää.
Muistin että mulla on inkiväärihunajaa kaapissa ja taisin sitä vähän liikaa laittaa tonne mustaherukan joukkoon.No on sulla myrkyt :O
Pahojahenkiäkös sää siellä karkottelet oikein ?
Lenssuun luulis ainakin luulis purevan... - rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Siitä en tosiaan tiedä mitään, mutta öisinhän siellä mehevimmät jutut just tapahtuu.
Joo...
Tuli tos tehtyä megaputki duunia... kolme yötä, yks vapaa, ja kolme yötä - nyt on saappaat hiukka sekasin :O
Mut olisit kuullu mein jutut ;D tulisilla kirjoitti:
No tietty siellä on apukuvaaja, joka eniten sitä kameraa pitää.
Tulet korvista työntää.
Muistin että mulla on inkiväärihunajaa kaapissa ja taisin sitä vähän liikaa laittaa tonne mustaherukan joukkoon.Mitä nää muijat täällä oikein suunnittelee? Hitti, mä taisin päästää paholaisen kaapista ulos...........apuvaa! Auttakaa nyt helkutissa, emmä noille pärjää missään lajissa.....:-DDD
rygseck kirjoitti:
No on sulla myrkyt :O
Pahojahenkiäkös sää siellä karkottelet oikein ?
Lenssuun luulis ainakin luulis purevan...Lailati lailati lailaa loilaa.
Samalla tässä käyn näitä shamaanin taitoja verestellen, kun tuota lenssua pois pistän.
Ettei sitten ihan kylmiltään sinne tartte.
Navajoterapiassa olen pari kertaa käynyt, se on mielenkiintoinen kokemus.
Rummun avulla siinä pääsee aika syvälle itseensä.rygseck kirjoitti:
Joo...
Tuli tos tehtyä megaputki duunia... kolme yötä, yks vapaa, ja kolme yötä - nyt on saappaat hiukka sekasin :O
Mut olisit kuullu mein jutut ;DMä tunne sun työparias, mutta jos se tyyppi on esiintynyt sun ketjuissa joskus, voin kuvitella, että huuli on lentänyt.:-)
tulisilla kirjoitti:
Lailati lailati lailaa loilaa.
Samalla tässä käyn näitä shamaanin taitoja verestellen, kun tuota lenssua pois pistän.
Ettei sitten ihan kylmiltään sinne tartte.
Navajoterapiassa olen pari kertaa käynyt, se on mielenkiintoinen kokemus.
Rummun avulla siinä pääsee aika syvälle itseensä.No hitto, se Navajoterapia pitää tietenkin tuoda meidän proggikseen.
Teotwawki kirjoitti:
Mitä nää muijat täällä oikein suunnittelee? Hitti, mä taisin päästää paholaisen kaapista ulos...........apuvaa! Auttakaa nyt helkutissa, emmä noille pärjää missään lajissa.....:-DDD
Mekö ja suunnitellaan
*katselee sinne ja tääne*
Eiks se oo niin että hyvin suunniteltu on puoliks tehty.
Täysillähän sitä pitää lähteä heti, eikä puolilla valoilla :)Teotwawki kirjoitti:
No hitto, se Navajoterapia pitää tietenkin tuoda meidän proggikseen.
Joo, niin ajattelinkin.
Otan heti huomenna yhteyttä tuonne Markukseen, hän saa opettaa mulle vihdoin sen rummun teon, jota olen siirtänyt ja siirtänyt.tulisilla kirjoitti:
Joo, niin ajattelinkin.
Otan heti huomenna yhteyttä tuonne Markukseen, hän saa opettaa mulle vihdoin sen rummun teon, jota olen siirtänyt ja siirtänyt.Joo, (hieroo käsiään kärsimättömästi) Me tarvitaan sua! :-)
tulisilla kirjoitti:
Mekö ja suunnitellaan
*katselee sinne ja tääne*
Eiks se oo niin että hyvin suunniteltu on puoliks tehty.
Täysillähän sitä pitää lähteä heti, eikä puolilla valoilla :)"puolilla valoilla"????? Mistäs ton nyt tempaisit? Just tänään käytin sitä yhdessä yksityisviestissä........*alkaa ihmetellä kamalasti* :-))
Teotwawki kirjoitti:
Joo, (hieroo käsiään kärsimättömästi) Me tarvitaan sua! :-)
*ajatus*
Mitähän sillä nyt on mielessä?
Jotain kieroa.
Täytyypä tutkailla tilannetta.tulisilla kirjoitti:
*ajatus*
Mitähän sillä nyt on mielessä?
Jotain kieroa.
Täytyypä tutkailla tilannetta.Mä en ole kiero, vaan rehellinen suomalainen huijari! :-DDDD
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Mä tunne sun työparias, mutta jos se tyyppi on esiintynyt sun ketjuissa joskus, voin kuvitella, että huuli on lentänyt.:-)
Juuh... samaa sakkia =)
Juopotellaan juur yhdes... Teotwawki kirjoitti:
"puolilla valoilla"????? Mistäs ton nyt tempaisit? Just tänään käytin sitä yhdessä yksityisviestissä........*alkaa ihmetellä kamalasti* :-))
Älä yhtään ihmettele.
Yks mun työkaverikin kerran sano "mikä ennustaja sä oikein oot"
Elikkä meikä ei tarvii toisia kertomaan, kaikenlaista aina kuulee tuolla sfääreissä.rygseck kirjoitti:
Juuh... samaa sakkia =)
Juopotellaan juur yhdes...Ai, että vielä vapaa-ajallakin? Siellä täytyy vallita harvinainen yksimielisyys.........siis himassa.:-))
tulisilla kirjoitti:
Älä yhtään ihmettele.
Yks mun työkaverikin kerran sano "mikä ennustaja sä oikein oot"
Elikkä meikä ei tarvii toisia kertomaan, kaikenlaista aina kuulee tuolla sfääreissä.Eiku mä vaan funtsin, että mistä toi nyt tähän pyllähti, kun itse henkilö, jolle asiasta kerroin ei tietääkseni ole tässä ketjussa mukana........tai sitten on.:-)
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Ai, että vielä vapaa-ajallakin? Siellä täytyy vallita harvinainen yksimielisyys.........siis himassa.:-))
Tää on ihmeellistä tää nykyaika... =)
Yks juopottelee lokalahdel, yks kaarinas ja mä tääl himas ;D
Yhdessä ollaan muuten aika useestikki - silleen oikeesti.
Saunailtaki taas tulossa - o-ou...
Me ollaan yhtä perhettä. Teotwawki kirjoitti:
Eiku mä vaan funtsin, että mistä toi nyt tähän pyllähti, kun itse henkilö, jolle asiasta kerroin ei tietääkseni ole tässä ketjussa mukana........tai sitten on.:-)
No, en ainakaan minä.
Mutta jos sitten jotain telepatiaa, tai sitten vaan sattumalta sama sanonta on ollut molemmilla.
Kuinka sen vaan haluaa ajatella :)))))tulisilla kirjoitti:
No, en ainakaan minä.
Mutta jos sitten jotain telepatiaa, tai sitten vaan sattumalta sama sanonta on ollut molemmilla.
Kuinka sen vaan haluaa ajatella :)))))En epäile vilpittömyyttäsi. Sattumaa se kai on.......tai sähän oot shamaani, joten sitten luet mun ajatuksiani.:-)
rygseck kirjoitti:
Tää on ihmeellistä tää nykyaika... =)
Yks juopottelee lokalahdel, yks kaarinas ja mä tääl himas ;D
Yhdessä ollaan muuten aika useestikki - silleen oikeesti.
Saunailtaki taas tulossa - o-ou...
Me ollaan yhtä perhettä.Joo, mutta meillä on täällä päin ollut tapana mennä yhteissaunaan aina, eikä sitä kukaan ole koskaan ihmetellyt ollenkaan.:-))
- T.T.
Tuommoisiakin saattaa päähän pälkähtää kun tukka lähtee ja kalju kiiltää.
- rygseck
Se on kato silleen, et päässä on vakiomäärä tavaraa =)
Funziz muuten sitäki, et mun tukka ulottuu persiille...
Tai, älä funzi ;D rygseck kirjoitti:
Se on kato silleen, et päässä on vakiomäärä tavaraa =)
Funziz muuten sitäki, et mun tukka ulottuu persiille...
Tai, älä funzi ;DMiehillä menee polvet veteläks pitkätukkaisten naisten edessä:-D
- rygseck
Teotwawki kirjoitti:
Miehillä menee polvet veteläks pitkätukkaisten naisten edessä:-D
Varmaan =)
Mulla menee polvet veteläks ku yritän harjata sitä kuontaloo :O rygseck kirjoitti:
Varmaan =)
Mulla menee polvet veteläks ku yritän harjata sitä kuontaloo :ONo kuvista päätellen siinä on hommaa joka päiväksi ihan riittävästi.:-))) Mutta hieno kuontalo sulla on. Kun mulla oli 25 cm:n ponnari ja ajoin prätkällä, oli se kamala duuni saada selväksi reissun jälkeen.:-) Se menee kyllä ihan kamalaan takkuun, mutta rockrumpalin olis kärsittävä sekin.
Ou nou! Mä olin jo innoissani ilmoittautumassa mutta enhän mä ole rupsahtanut, joten ei mua huolittais kuitenkaan mukaan . *poistuu pettyneenä*
Kamaan, tää oli vain sellainen heitto. En mäkään ole rupsahtanut, mutta jotain vetonaulaa piti tähän saada. Kato markkinointi on tärkeetä ja kakskymppisten mielestä me ollaan rupsahtaineita ja niille tää ohjelma on extremeä! :-))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882098Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 239779
- 67722
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502