Adidas laukut-OUT-

bc

Varmaan kaikki tietävät ADIDAS laukut? Mä en oo koskaan pitäny niistä, ja en edellenkään. Kaikilla on sellasia ja ne on IHAN OUT!


Mielipiteitä...?

27

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 16v poeka

      Jokainen taplaa ihan omalla tyylillään.

    • sesesesesese

      no, itse pidän kyllä enemmän repuista. Niitä on helppo kantaa laukkuja taas kannettaessa olkapää menee tosi kippeeksi........ ja muutenkin sika kalliita.

    • u24y2rqgw46

      Mitä v*tun väliä minkälainen laukku on? Jos kaikilla on joku adidas laukku niin ei tarvitse matkia heti ja kulkea porukan mukana adidas laukku olalla. Minä kannan kirjani vaikka muovipussissa kouluun jos haluan. Tämäkin on taas jonkun tulevan teinilissun huolenaihe. Jos et pidä adidas laukuista NIIN EI SINUN TARVITSE SITÄ OSTAA!

    • ...

      ooTTE PELOTTAVII :333

    • rider_of_the_storm

      käytin joskus, en todellakaan palaa siihe

    • AdidasFan...

      no, mä ainaki käytän adidaksen ja puman laukkui. jos sun kaverit käyttää sellasii nii ei sun tartte? sitäpaitsi mitäs vikaa repuis o??

      • rkgt3riy3ty043iti

        Reput on kakaramaisia.


      • fuckisinyourpencil
        rkgt3riy3ty043iti kirjoitti:

        Reput on kakaramaisia.

        Mitä kakaramaista niissä on? Ihan samalla tavalla laukut kuin reputkin. Kyll mieki haluisin repun.. Mutta vasta hankin uuden laukun ni ei oikeen viiti. Mun mielestä repuissa ei ole mitään kakaramaista. Taidat ollakkin joku 10v ES-Jonne. :o


      • 1+1=2
        fuckisinyourpencil kirjoitti:

        Mitä kakaramaista niissä on? Ihan samalla tavalla laukut kuin reputkin. Kyll mieki haluisin repun.. Mutta vasta hankin uuden laukun ni ei oikeen viiti. Mun mielestä repuissa ei ole mitään kakaramaista. Taidat ollakkin joku 10v ES-Jonne. :o

        bitch please, es jonne o vanha juttu.


    • ........................

      No monet meijän luokkalaiset käyttää olkalaukkuu. Useimmat adidasta. No terkkarintarkastukes niillle sit kerrottii et ryhti on huono. No miksi? Vastaukseks annettiin tietty se laukku. Itekkin käytän mut mul oli ihan hyvä ryhti vielä...

    • Itellä o Puma-laukku ja GhettoBlaster (muutki käy, kunha on MUSTAA), joita käyttelen. Puma-laukkuu käytän niin vapaa-ajal kuin kouluskin. Adidas-laukkuki oli vaihtoehtona, mutta kallistuin Pumaan. Reppua en oo koskaan käyttänyt siten ala-asteen.
      VINKKINÄ: Sit ku toine olkapää tulee kipiäks, vaiha puolta. (::::

    • 0yiky

      Miten tämä liittyy koulu-aiheeseen?
      Saatanan teinipissis mene itkemään oikeille foorumeille.

    • hei

      miksi ne siis on niin OUT ? voisitko hieman perustella...

    • moirva.s

      tartteeeeeee tästki tehä iha oma aihe

    • Vittu te olette niin pinnallisia, että ihan oksettaa.

      Teille KÄYTÄNNÖLLISYYS on varmaan sielä listan viimeisimpänä, kun ollaan laukkua ostamassa.

      "Joo, ei tänne mahu mitään, mut onpahan muodikas!"

      Vitun idiootit.

    • -.-

      Miten laukut liittyvät kouluun?

      • h35wgtr4hywsg

        No mieti, pälli


    • <3333

      pamppapemppepimppipomppopumppupymppypämppäpömppö

    • 1234567890+qwertyuio

      ai adias laukut ovat ulkona

    • Nike234e

      Entä mitä mieltä olette Niken laukuista?

    • joo moro

      mä ainakin aijon ostaa adidas laukun vaikka jotkut sanos mitä tahansa

    • ronjadee

      adidas laukut on just parhait :Dd

    • who cares.säälittävä

      vittu ketä kiinnostaaaaaa????????
      Mitä vitu välii sil o millane laukku jollai o ?
      ihan sama millane laukku, kunhan sinne mahtuu kaikki ne paska-koulukirjat. koulu on perseestä btw.

    • hetjyhgfb

      Laukut on naisille ja homoille

    • asdlolxdddd8D

      V*ttu siinä on ihan sama mitä laukkua käyttää! Voisit miettiä vähän mitä sanot...

    • mitätäälläon!?

      Kirjoita vastauksesi paperille. Älä fuskaa!
      Vastauksen löydät alalaidasta.
      1. Kirjoita jokin vastasukupuolta edustavan
      nimi.
      2. Mikä on suosikkivärisi: punainen, musta,
      sininen, vihreä, keltainen?
      3. Kirjoita oman nimesi ensimmäinen kirjain.
      4. Missä kuussa olet syntynyt?
      5. Kummasta väristä pidät enemmän,
      mustasta tai valkoisesta?
      6. Kirjoita jokin sinun kanssasi samaa
      sukupuolta olevan nimi.
      7. Mikä on onnennumerosi?
      8. Pidätkö enemmän Sydneystä vai
      Brisbanesta?
      9. Pidätkö enemmän järvestä vai merestä?
      10. Kirjoita yksi toive; realistinen sellainen
      Kun olet valmis, katso allaolevaa. Älä fuskaa!
      Vastaukset:
      *
      *
      1. Olet rakastunut mainitsemaasi henkilöön.
      2. Jos valitsit:
      Punainen- olet huomaavainen ja rakastava
      Musta-olet konservatiivinen ja agressiivinen
      Vihreä-olet mieleltäsi rauhaisa ja muutenkin
      rento(?)
      Sininen-olet spontaani ja pidät siitä että
      rakkaasi jakaa auliisti pusuja ja huomiota
      sinulle
      Keltainen-olet iloinen ja annat käypiä
      neuvoja niille, jotka ovat apeita
      3. Jos nimesi etukirjain on :
      A-K Sinulla on paljon rakkautta jaettavana
      pitkin koko elämääsi.
      L-R Yrität nauttia elämästäsi täysiä ja
      rakkauselämäsi alkaa pian kukoistamaan.
      S-Z Jaksat auttaa ja lohduttaa muita ja tuleva
      rakkauselämäsi näyttää lupaavalta
      4. Jos olet syntynyt:
      Tammi-maalis: Tästä vuodesta tulee hyvä ja
      tulet rakastumaan täysin yllättäen.
      Huhti-kesä: elät vahvassa rakkaussuhteessa
      joka kestää ja jonka muistot ovat ikuisia.
      Heinä-elo: Vuosi on sinulle huippuvuosi ja
      tulet kokemaan suuren positiivisen
      muutoksen elämässäsi.
      Loka-joulu: Rakkauselämäsi ei valitettavasti
      kukoista, mutta tulet aikanaan löytämään
      sen oikean.
      5. Jos valitsit:
      Musta: Elämäsi saa uuden käänteen, joka
      loppujen lopuksi on sinulle hyväksi ja josta
      tulet myös iloitsemaan.
      Valkoinen: Ystäväsi tulee luottamaan sinuun
      ja omistautumaan sinulle, mutta et ehkä
      huomaa sitä.
      6. Ihminen jonka valitsit on paras ystäväsi.
      7. Näin monta läheistä ystävää sinulla tulee
      olemaan elämäsi aikana.
      8. Jos valitsit:
      Sydney: pidät seikkailusta
      Brisbane: olet varovainen ja rento
      8. Jos valitsit:
      Järvi: olet lojaali rakkaitasi ja ystäviäsi
      kohtaan, mutta pidättäytyvä.
      Meri: olet spontaani ja voit auttaa jopa muita
      yltämään tyytyväisyyteen.
      10. Tämä toive tulee toteutumaan jos lähetät
      tämän horoskoopin viidelle ihmiselle tunnin
      sisällä. Jos lähetät viestin kymmenelle,
      toteutuu toive ennen seuraavaa
      syntymäpäivääsi!

    • tfygujhiklö

      lol

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe