Varmaan kaikki tietävät ADIDAS laukut? Mä en oo koskaan pitäny niistä, ja en edellenkään. Kaikilla on sellasia ja ne on IHAN OUT!
Mielipiteitä...?
Adidas laukut-OUT-
27
662
Vastaukset
- 16v poeka
Jokainen taplaa ihan omalla tyylillään.
- sesesesesese
no, itse pidän kyllä enemmän repuista. Niitä on helppo kantaa laukkuja taas kannettaessa olkapää menee tosi kippeeksi........ ja muutenkin sika kalliita.
- u24y2rqgw46
Mitä v*tun väliä minkälainen laukku on? Jos kaikilla on joku adidas laukku niin ei tarvitse matkia heti ja kulkea porukan mukana adidas laukku olalla. Minä kannan kirjani vaikka muovipussissa kouluun jos haluan. Tämäkin on taas jonkun tulevan teinilissun huolenaihe. Jos et pidä adidas laukuista NIIN EI SINUN TARVITSE SITÄ OSTAA!
- ...
ooTTE PELOTTAVII :333
käytin joskus, en todellakaan palaa siihe
- AdidasFan...
no, mä ainaki käytän adidaksen ja puman laukkui. jos sun kaverit käyttää sellasii nii ei sun tartte? sitäpaitsi mitäs vikaa repuis o??
- rkgt3riy3ty043iti
Reput on kakaramaisia.
- fuckisinyourpencil
rkgt3riy3ty043iti kirjoitti:
Reput on kakaramaisia.
Mitä kakaramaista niissä on? Ihan samalla tavalla laukut kuin reputkin. Kyll mieki haluisin repun.. Mutta vasta hankin uuden laukun ni ei oikeen viiti. Mun mielestä repuissa ei ole mitään kakaramaista. Taidat ollakkin joku 10v ES-Jonne. :o
- 1+1=2
fuckisinyourpencil kirjoitti:
Mitä kakaramaista niissä on? Ihan samalla tavalla laukut kuin reputkin. Kyll mieki haluisin repun.. Mutta vasta hankin uuden laukun ni ei oikeen viiti. Mun mielestä repuissa ei ole mitään kakaramaista. Taidat ollakkin joku 10v ES-Jonne. :o
bitch please, es jonne o vanha juttu.
- ........................
No monet meijän luokkalaiset käyttää olkalaukkuu. Useimmat adidasta. No terkkarintarkastukes niillle sit kerrottii et ryhti on huono. No miksi? Vastaukseks annettiin tietty se laukku. Itekkin käytän mut mul oli ihan hyvä ryhti vielä...
Itellä o Puma-laukku ja GhettoBlaster (muutki käy, kunha on MUSTAA), joita käyttelen. Puma-laukkuu käytän niin vapaa-ajal kuin kouluskin. Adidas-laukkuki oli vaihtoehtona, mutta kallistuin Pumaan. Reppua en oo koskaan käyttänyt siten ala-asteen.
VINKKINÄ: Sit ku toine olkapää tulee kipiäks, vaiha puolta. (::::- 0yiky
Miten tämä liittyy koulu-aiheeseen?
Saatanan teinipissis mene itkemään oikeille foorumeille. - hei
miksi ne siis on niin OUT ? voisitko hieman perustella...
tartteeeeeee tästki tehä iha oma aihe
Vittu te olette niin pinnallisia, että ihan oksettaa.
Teille KÄYTÄNNÖLLISYYS on varmaan sielä listan viimeisimpänä, kun ollaan laukkua ostamassa.
"Joo, ei tänne mahu mitään, mut onpahan muodikas!"
Vitun idiootit.- -.-
Miten laukut liittyvät kouluun?
- h35wgtr4hywsg
No mieti, pälli
- <3333
pamppapemppepimppipomppopumppupymppypämppäpömppö
- 1234567890+qwertyuio
ai adias laukut ovat ulkona
- Nike234e
Entä mitä mieltä olette Niken laukuista?
- joo moro
mä ainakin aijon ostaa adidas laukun vaikka jotkut sanos mitä tahansa
- ronjadee
adidas laukut on just parhait :Dd
- who cares.säälittävä
vittu ketä kiinnostaaaaaa????????
Mitä vitu välii sil o millane laukku jollai o ?
ihan sama millane laukku, kunhan sinne mahtuu kaikki ne paska-koulukirjat. koulu on perseestä btw. - hetjyhgfb
Laukut on naisille ja homoille
- asdlolxdddd8D
V*ttu siinä on ihan sama mitä laukkua käyttää! Voisit miettiä vähän mitä sanot...
- mitätäälläon!?
Kirjoita vastauksesi paperille. Älä fuskaa!
Vastauksen löydät alalaidasta.
1. Kirjoita jokin vastasukupuolta edustavan
nimi.
2. Mikä on suosikkivärisi: punainen, musta,
sininen, vihreä, keltainen?
3. Kirjoita oman nimesi ensimmäinen kirjain.
4. Missä kuussa olet syntynyt?
5. Kummasta väristä pidät enemmän,
mustasta tai valkoisesta?
6. Kirjoita jokin sinun kanssasi samaa
sukupuolta olevan nimi.
7. Mikä on onnennumerosi?
8. Pidätkö enemmän Sydneystä vai
Brisbanesta?
9. Pidätkö enemmän järvestä vai merestä?
10. Kirjoita yksi toive; realistinen sellainen
Kun olet valmis, katso allaolevaa. Älä fuskaa!
Vastaukset:
*
*
1. Olet rakastunut mainitsemaasi henkilöön.
2. Jos valitsit:
Punainen- olet huomaavainen ja rakastava
Musta-olet konservatiivinen ja agressiivinen
Vihreä-olet mieleltäsi rauhaisa ja muutenkin
rento(?)
Sininen-olet spontaani ja pidät siitä että
rakkaasi jakaa auliisti pusuja ja huomiota
sinulle
Keltainen-olet iloinen ja annat käypiä
neuvoja niille, jotka ovat apeita
3. Jos nimesi etukirjain on :
A-K Sinulla on paljon rakkautta jaettavana
pitkin koko elämääsi.
L-R Yrität nauttia elämästäsi täysiä ja
rakkauselämäsi alkaa pian kukoistamaan.
S-Z Jaksat auttaa ja lohduttaa muita ja tuleva
rakkauselämäsi näyttää lupaavalta
4. Jos olet syntynyt:
Tammi-maalis: Tästä vuodesta tulee hyvä ja
tulet rakastumaan täysin yllättäen.
Huhti-kesä: elät vahvassa rakkaussuhteessa
joka kestää ja jonka muistot ovat ikuisia.
Heinä-elo: Vuosi on sinulle huippuvuosi ja
tulet kokemaan suuren positiivisen
muutoksen elämässäsi.
Loka-joulu: Rakkauselämäsi ei valitettavasti
kukoista, mutta tulet aikanaan löytämään
sen oikean.
5. Jos valitsit:
Musta: Elämäsi saa uuden käänteen, joka
loppujen lopuksi on sinulle hyväksi ja josta
tulet myös iloitsemaan.
Valkoinen: Ystäväsi tulee luottamaan sinuun
ja omistautumaan sinulle, mutta et ehkä
huomaa sitä.
6. Ihminen jonka valitsit on paras ystäväsi.
7. Näin monta läheistä ystävää sinulla tulee
olemaan elämäsi aikana.
8. Jos valitsit:
Sydney: pidät seikkailusta
Brisbane: olet varovainen ja rento
8. Jos valitsit:
Järvi: olet lojaali rakkaitasi ja ystäviäsi
kohtaan, mutta pidättäytyvä.
Meri: olet spontaani ja voit auttaa jopa muita
yltämään tyytyväisyyteen.
10. Tämä toive tulee toteutumaan jos lähetät
tämän horoskoopin viidelle ihmiselle tunnin
sisällä. Jos lähetät viestin kymmenelle,
toteutuu toive ennen seuraavaa
syntymäpäivääsi! - tfygujhiklö
lol
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427