Poistoista provosoituminen?

Kylmät kädet

Aina kun avauksestani tulee suosittu Maailman Menoa -palstalla, se poistetaan lähes automaattisesti. Enää en siitä provosoidu. Kerään talteen tekstitiedostoon.

Olen pikemminkin imarreltu. Kaikki ketjut, joihin en panostanut pennin vertaa, ovat saaneet jäädä bittiavaruuteen.

http://www.youtube.com/watch?v=PfWTXBm-Q38&feature=endscreen&NR=1

27

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät kädet

      Tottakai viisas heti kysyy, että ehkä vain väität noin, että vaikuttaisit muka älykkäämmältä. Voin taata, on mustaa valkoisella.

      Tulen vain parantelemaan entisestään kirjoituksiani. Saatte nähdä.

    • Kylmät kädet

      Heti kättelyssä on kuitenkin Veralle sanottava, että olen pahempi rasisti, kuin Hitleri aikoinaan.

      :'(

    • Kylmät kädet

      Kun tosissaan panostan kirjoitukseen, joka saattaa kysyä jopa tunnin, ilmenee julkausun yhteidessä aina kaksi rinnakkaista seikkaa yht'aikaa:

      -se saa hemmetisti huomiota ja plussaa
      -koko ketju poistuu melko pian

      Herää väkisillä filosofinen kysymys, kuinka paljon tällä sivustolla on lahjakkaita kirjoittajia, jotka hiljennetään hetkessä ainoastaan sen takia, koska heidän ajatuksensa eivät sovi nykymaailmaan politiikkaan?

      Ajan henkeen.

    • Kylmät kädet

      Avaudun teille, koska enää en viitsi avautua Masennus-palstalla.

      Monet käyttäjät pyysivät, etten kirjoittasi enää siellä.

    • Kylmät kädet
      • Kylmät kädet

        Seppo, sinä olet poikkeus.


    • Keräät talteen..... ketä varten? Aiot julkaista tulevaisuudessa inhorealistisen paljastusromaanin? Ihailet hengentuotteitasi yksin?

    • Kylmät kädet

      Käytin otsikossa törkeästi laskelmointia, vaikka vihaan sellaista.

      Joka ikinen Huuhaalainen kyllä tietää tasan tarkkaan tunteen, kun viestinsä poistetaan.

    • Kylmät kädet

      Voi Jumalalauta nyt kun luin viestit läpi.

      Näyttää siltä, että olen tosissani. OLOLOLOLLLOLLOLOL!

      Tuskin nyt kukaan uskoi?

    • Kylmät kädet
    • Kylmät kädet

      Vaikea varmasti ymmärtää, mutta riehun Huuhaa-palstalla juuri tällä hetkellä sen takia, kun kohuketjuni poistettiin.

      Tämä oli tuttua tiede.fi -foorumilla, mutta siellä käyttäjämodet antoivat bannit minulle lähes välittömästi sen jälkeen, kun se oli mahdollista.

      Olin vuosia yksi heistä.

      • Kylmät kädet

        Jo Lukiossa äidinkielenopettaja aina kehui kaikkea, mitä tein. Oli kyse sitten ainekirjoituksesta tai jostain muusta.


    • mimmix1

      Olet niin avoin, voisitko vielä kertoa, miten löysit tämän huuhaa-palstan?

      • Kylmät kädet

      • mimmix1
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Kirjoitin d2jsp:llä, ja satuin törmäämään Kotkon ja Mylliksen taisteluun tällä sivustolla - osiossa.

        Jäin heti koukkuun.

        http://www.youtube.com/watch?v=waW6gnA2t-I

        Koukuttaako sinua taistelut? Oletko täällä siksi, että sinua viehättää riitelyt?


      • Kylmät kädet
        mimmix1 kirjoitti:

        Koukuttaako sinua taistelut? Oletko täällä siksi, että sinua viehättää riitelyt?

        Miksi olet niin kiinnostunut? Miksi otat internetin niin tosissasi? Suomi24 tarjoaa satoja eri osioita.

        Miksi juuri tämä osio on niin hemmetin tärkeä teille?


      • Kylmät kädet
        mimmix1 kirjoitti:

        Koukuttaako sinua taistelut? Oletko täällä siksi, että sinua viehättää riitelyt?

        Sore, olin epäkohtelias. Yritin vain esittää kovaa tyyppiä.

        OLOLLOLLOLOOOLLOLOLLLOLOL!


      • Kylmät kädet

        En vittuile koskaan kenellekkään. Siis enää vuosiin ole tehnyt sitä.


      • Kylmät kädet

        Luuletko minua oikeasti Kotkoksi?


    • Kylmät kädet

      Hitto näytän pelleltä, kun ketjun lähes kaikki muut kirjoitukset, paitsi minun, on poistettu dialogista.

      Mode yrittää saada minut näyttämään modelta? WTF?

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe