Kovat ovat luulot itsestään

dosenti

miehellä, jolla ei ole yhtään henkilökohtaista arvokisavoittoa.
Eiköhän meillä ole ihan riittävästi valmentajina noita iso-isiä.
Kielitaidottomia, ilman kansainvälisiä suhteita, ja kyllä aak-
koset pitäs ainakin osata.
Kaikkihan johtuu siitä, että Suomessa päätettiin luopua do-
pingista. Moni suomalainen yleisurheilija on maailman huip-
pu, ilman dopingia. Tuon paremmaksi ei pääse. Enkä tarkoi-
ta kiellettyjä, vaan ei vielä kiellettyjä aineita.
http://www.iltalehti.fi/talviurheilu/2012031115311373_tl.shtml

10

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yleisnero

      -Remarien tenti on sukkurointi-,
      Miedon mielestä.
      Ja niinhän se taitaa olla.

    • Suomalaiset pärjäävät esim. lumilautailussa erinomaisesti, mitäs vikaa niissä lajeissa on. Keräävät valtavasti yleisiö sekä rapakon takana että Euroopassa. Mustikkasoppa-aika oli jo, nyt mennään uusilla lajeilla.

    • ...

      Ajattele laajemmin.

      Mietaa antaa esimerkkiä siihen, että eläkeikää on mahdollista nostaa ja lähes eläkeikäinenkin voi vielä aloittaa uudessa ammatissa pidentääkseen työuraansa.

      Mun mielestä sitä vaan korpeaa, kun tippui eduskunnasta. Kausi eduskunnassa vielä olisi vaikuttanut oikein positiivisesti tulotasoon sitten eläkkeelle jäädessä. Liekö liikaa valkaa tai jotain.


      =DW=

      • aito mies!

        Mieto se vaan oli kansanedustaja,
        vaikei osaa aakkosia!
        Ehkä siksi niin suosittu!


      • aito mies! kirjoitti:

        Mieto se vaan oli kansanedustaja,
        vaikei osaa aakkosia!
        Ehkä siksi niin suosittu!

        Tollloillakin on mahdollisuus päästä eduskuntaan, jos riittävän moni kaltainen äänestää häntä.


      • Oteim
        Teotwawki kirjoitti:

        Tollloillakin on mahdollisuus päästä eduskuntaan, jos riittävän moni kaltainen äänestää häntä.

        Uteliaisuuttani katsoin netistä, niin eipä
        ole Miedolla yhtään henkiläkohtaista ar-
        vokisavoittoa. Yksi viestikulta on.
        Miten voi olla niin suuri hiihtäjä ilman voit-
        toja? Onko pelannut korttinsa oikein?
        Nauranut liiton johdon vitseille?


      • Oteim kirjoitti:

        Uteliaisuuttani katsoin netistä, niin eipä
        ole Miedolla yhtään henkiläkohtaista ar-
        vokisavoittoa. Yksi viestikulta on.
        Miten voi olla niin suuri hiihtäjä ilman voit-
        toja? Onko pelannut korttinsa oikein?
        Nauranut liiton johdon vitseille?

        Mietaa hävis Wassbergille 1 sadasosasekunnin ja Thomas olis halunnut jakaa kultamitallin, mutta säännöt ovat sääntöjä ja täten Pohjanmaan Jussi sulatti suomalaisten sydämet.:-)


    • aateim

      Mutta Suomen urheilun historiahan on täynnä
      noita hävinneitä sydämensulattajia!
      Mutta kyllä meillä voittajiakin olisi.

      • Timoe

        Onhan meillä näitä kuten Evilä ja Jauhojärvi.
        Suuret on puheet, ei mitään saavutuksia.
        A-joukkueissa vain viemäsä resursseja nuoremmilta
        Samaan sakkiin kuuluvat myös Saarinen ja Roponen.


      • no jo!
        Timoe kirjoitti:

        Onhan meillä näitä kuten Evilä ja Jauhojärvi.
        Suuret on puheet, ei mitään saavutuksia.
        A-joukkueissa vain viemäsä resursseja nuoremmilta
        Samaan sakkiin kuuluvat myös Saarinen ja Roponen.

        Tällä hetkellä Suomen yleisurheilu on
        täynnä tulevaisuuden suuria sankareita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe