Täällä on ainakin yksi avaus jossa on nimimerkin takaa käyty oikeutta nimeltä mainittuja vanhoillislestadiolaisuuden johtoon kuuluvia henkilöitä vastaan. Toiminta jota suoritetaan nimettömänä internetissä esiintyen korkeimman oikeuden päätuomarina joka kaikki tietää, täyttää selvästi rikoksen tunnusmerkistön.
Rippisalaisuus on ja pysyy, kiitos Jumalalle, sanokoon kristittyjen vainoaja saat)ana mitä lystää.
Antaa sitten olla viimeinen kerta, kun vanhoillislestadiolasten asioita käsitellään tällä palstalla, heillä on oma keskustelupalsta.
Ja silloin kun on rikoksista kysymys (yleensäkin), niin ne hoidetaan oikeusistuimissa, joissa on tuomarin tehtäviin oikeutetut, ylemmän oikeustieteen tutkinnon suorittaneet tuomarit. Ja joissa ennen tuomion julistamista tutkitaan mitä oikeasti on tapahtunut, - ja kuka on tekijä. Silloin ei tule väärät henkilöt tuomituiksi, eikä syyttömien nimet julkisesti herjatuiksi.
Vanhoillislestadiolaisia koskevat viestit eivät kuulu tänne
6
51
Vastaukset
- b.d-ew
rippi ja salarippi rituaali Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen suoritettuna on RIKOLLINEN RITUAALI ja kun sillä rituaalilla jaatte sovituksia murhaajille, pedofiileille, insesti isille jne rikollisia suojaten NIIN SE RITUAALI ON KAIKKIEN LAKIEN VASTAISUUTTA paitsi luciferinne ja sen epäjumalien rikollisuuksien lakeja!
Jos olet eri mieltä niin laita esiin raamatun UT;n Jumalan tai/ja Jeesuksen Oman Sanan vahvistus asiaan!
ja
Suomen Laki kieltää rikollisten suojaamiset kuten rippi ja salarippi rituaaleissa usein tapahtuu. Muutamat väittää että olette Laista luopuneita MUTTA Jumala ja Jeesus ei ole teille eri oikeuksia antanut JA SUOMEN LAKI ON VOIMASSA:
11 § (24.7.1998/563)
Rikoksentekijän suojeleminen
Joka saatuaan tietää rikoksen tehdyksi edistämällä rikoksentekijän pakoa tai hävittämällä todisteita estää tai yrittää estää rikoksentekijän saattamista vastuuseen rikoksesta, on tuomittava rikoksentekijän suojelemisesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
Mitä 1 momentissa säädetään, ei koske rikokseen osallista eikä 10 §:n 2 momentissa mainitussa suhteessa rikoksentekijään olevaa henkilöä, eikä rikosta, josta ei säädetä ankarampaa rangaistusta kuin kuusi kuukautta vankeutta.
USKONVAPAUTTA koskeva Laki on myös voimassa MUTTA sekään ei anna oikeutta rikkoa muita Lakeja!
joten
rippi ja salarippi rituaaleja tarvitsevat vain rikolliset!!!!
Muuten, tiesitkö että uskonvapautta koskevaa Lakia rikkovat eniten uskovaiset??? Jokainen lapsikaste on uskovapauden Lain rikkomista!!! - su
Jaahah! Taas se tuli , antaa olla viimeinen kerta, heh, sinäkö set täällä määräät mitä kukin sanoo ja kirjoittaa. Sinä helvetin hevosmies tai hänen häntyrinsä kuka sitten oletkaan, kun et käytä rehellisesti samaa nimimerkkä. Nyt sanon sinun diktaattori sanoillasi,ENKÖ OLE SANONUT, näitä sanoja käytät niin kuin olisit omistaja ja poliisi tällä palstalla, että tulen vastaamaan sinun viesteihisi sinua arvostelemalla ja pilkkaamalla kun olet vain sontaläjä Jeesuksen tielläsi. Olet avuton toisten soimaaja kun itselläsi on sukat kusestasi märkinä.
Muistutan, minulla ei ole kenellekään lestadiolaistosiuskoville muille
tällaista katkeruuden tunnetta, tuomioista, pilkkaamisista, halventamisista, minua kohtaan omasta uskostani, kuin tälle yhdelle saat/anan kätyrille, joka leikkii Jeesuksen ruumiin mädäntynyttä järsimistä, just näillä sanoilla hän tuomitsee itsensä loppujen lopuksi ijäiseen tuskaansa, jota ei auta hänen hallelújansakkaan.
Muista nyt hevosmies, tunnen tekstisi, ja tulen vastaamaan sinulle heti "suurin kirjaimin" että tuntuu.
... mutta sinulla on vielä mahdollisuus...arvaa mikä se on...jos olet tosi uskovainen ja Jeesuksen oma, niin pyydä anteeksi......toivon ettei saa/tana ole vienyt sinua mennessään. - iivari.
Kehtaatkin kirjoittaa Uskonvapaudesta , sinä joka et tiedä mitään uskostakaan
kun sinä vain luulet , etkä tiedä mitään ripistäkään sekin vaatii uskoa .
Oikeudesta nyt puhumattakaan , örvelö ei tiedä mitään koska hän sotkisi
kaikki maalliseen oikeuteen, välittämättä muista mitään kuin itsestään .
Sinun ei pidä puhua laista lupumisesta , koska sinä sotket kaikkia asioita
Minä olen sanonut nuo sanat eräässä yhteydessä , oletko sitä mieltä että
sinä ole ollut lähes tulkoonkaan lakisi väärtti törppö sinä olet ,
Sinä et ymmärrä Jeesuksen sanaa: Minä kerron teille millainen on se, joka tulee minun lukseni , kuulee minua ja sanaani tekee niiden mukaan . Hän on kuin mies , joka taloa rakentaessaan kaivoi syvään ja laski perustuksen kalliolle.. EIKÄ NIIN KUIN SE TOINEN , JOKA HIEKALLE RAKENSI HELPOSTI
TASOITTI JA RAKENSI ,,TULI MYRSKY JA RAJUILMA JA VIRTA HYÖKKÄSI
TALOA VASTAAN , JA SE SORTUI , SILLÄ SIINÄ EI OLLUT PERUSTUSTA .
Kuin örvelöllä . - Iivari.
Ihmisellä on synnillinen taipumus nähdä toisten viat , kuten örvelöllä otan yhden esimerkin Luuk. 6:41-42. Kuinka nät Rikan toisen silmässä , mutta et huomaa malkaa omassa silmässä . 42. Kuinka saatat sanoa veljestäsi : "Veljeni anna minä otan pois rikan, joka on silmässäsi ", sinä , joka et näe malkaa omassa silmässäsi ? Sinä ulkokullattu , ota ensin malka omasta silmästäsi , sitten sinä näet ottaa pois rikan , joka on veljesi silmässä .
sel. Eikä omiaan vikoja , ja niin ulkokultaisuudessaan "tekee parannusta toisen
synneistä", eikä omista : Hän tuomitsee toisia sellaisista , mitä itse tekee , Room. 2:1-2. " tämä on kaksimielisyyttää . . Kunkin on ensin tehtävä parannus omista synneistä ja vioistaan . Vasta sitten sitten hän voi kehoittaa toisia parannukseen , ja auttaa heitä siinä ..Tässä on myös muistettava sanat ;Gal.
6:1.;1 Joh 5:16 .
Luuk. 6:43-45. Lue omasta .
sel. Kirkon tilanteeseen sovellettuna tämä merkistsee : Sen kastettujen
jäsenten elämän "hedelmistä" näkyy ovatko he uskossa, eli Uudestisyntyneessä sielun tilassa vai ei . . - Teuta älä vastaile!!
Siomonaho on mies, joka rikkoo maalliset lait uskonnon vapaudesta ja uskonrauhasta, ja lisäksi Kristuksen rakkauden lain poikkeuksellisen törkeällä tavalla. Kaikesta tästä huolimatta hän uskoo vakaasta olevansa lain täyttäjä.
Hän on elävä ja vakavasti varoittava esimerkki siitä, kuinka sokeaksi saat)ana palvelijansa tekee. Voi ihmisparkoja! - iivari.
Vaikka aloittaja sai sen kuvan että rippi avaus olisi ollut VL:n en oli
se kuitenkin kotimainen tekele, su.
Olen samaa mieltä kanssasi että niitä ei tarvitä , mutta valitettavasti
ihminen on sellainen että pitää saada olla toisten asioissa, synneissä
ei millään voi tunnustaa sitä , että toinenkin on ihminen vaikka paha .
Johtuisiko tämä siitä syntiin Langeemuksesta joka tapahtui paratiisissa .
Kyllä se siitä johtuu , se on vaan kaikkien myönnettävä se peri synti.
Sielun vihollinen pääsi sittenkin koettaamaan ihmistä , joka olisi
jo siinä myynyt toisensa .."Vaimo jonka annnoit minulle ..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483