Minkä ikäisenä kävit ensimmäistä kertaa baarissa ja minkä nimisessä? Entä mitä teit? Katselitko naisia vai joitko kavereiden kanssa vai molempia?
Ensimmäinen baarireissusi?
5
227
Vastaukset
- ffffffffffdfdfdfdfd
pari kk täytettyäni 18v. Katselin naisia sekä istuin kavereideni kanssa juomassa.
- Heinrich
Samana päivänä kun täytin 18, osui mukavasti viikonlopulle. Touhua en ekalla kerralla oikein hiffannut, enkä siis siitä silloin juuri välittänyt. Kavereiden kanssa aika tuli kulutettua.
Hauskinta oli että osan aikaa mietin että "voisin olla nyt kotona pelaamassa hiljattain julkaistua Halo 2:sta netissä", eli oikeasti nauttimassa ajankäytöstäni. Vaatteethan tuohon aikaan piti laittaa heti reissun jälkeen pesuun, kiitos äklön tupakanhajun. - Pfffft naisia...
15-vuotiaana yhtenä kesänä hieman salaa yhdessä tunnetussa ''irkku''baarissa maamme pääkaupungin sydämessä.
Ihan vaan kattelemassa, ei ehtiny mitään kummempia tekemään veljen kanssa tai juomaan...
''Mä en sitten päästäny teitä sisää jos joku kysyy...'' - vanha...
Olin 25v kun kun kävin ensimmäistä kertaa baarissa. Työporukan kanssa mentiin juomaan.
- pölhökustaa
Pari kuukautta vajaa 18v olin, kaverin synttäreitä vieteltiin. Isommalla porukalla mentiin, ja keskityin lähinnä sulautumaan joukkoon. En edes juonut kovin paljon, etten heti kättelyssä nolaisi itseäni ja ehkä hyvä niin. Ja niin, kyseisen juottolan nimi oli Redmoon, ja kaikki kyseisessä ravitsemuslaitoksessa vierailleet tietävätkin, miten hilpeän elegantista paikasta on kyse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462