Töitä Kuhmoon

Kakittaa_jo

Nyt olisi Kuhmon Wuudpoliksella hyvä tehtävä:

"Intiassa useammilla ihmisillä on oma kännykkä kuin kotonaan minkäänlaista käymälää tai vessaa. Käymäläkurjuus paljastuu vuoden 2011 väestötilastosta, josta The Hindu-verkkolehti kertoi keskiviikkona.

Intialaisia on 1 200 miljoonaa. Kotitalouskyselyn mukaan heistä 53 prosenttia omistaa kännykän.

Samaan aikaan Intian 246 miljoonasta kotitaloudesta alle puolet eli 47 prosenttia omistaa oman käymälän. Yli puolet hoitaa tarpeensa ulkoilmassa, 3,2 prosenttia yhteiskäymälöissä.

Mitä köyhempi osavaltio, sen suurempi on vessakurjuus. Jhkarkandissa 77 prosenttia ihmisistä on vailla käymälää.

Julkinen ulostaminen on edelleen suuri huolenaihe, väestönlaskennasta vastaava komissaari C. Chandramouli sanoi The Hindun mukaan."

Siitä vaan puucee rakenteita suunnittelemaan, ja kaupungin matkamiehet lobbaamaan Intian herroja.

Olihan niitä kuhmolaisia puucee koppeja jo esillä Kuhmo torilla viime kesinä...

11

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lehmäkin on pyhää

      Ne kun ovat vielä tunnetusti niin halpoja nämä puukakkakopperot että joka hindu haluaa useamman omakseen.

      • työttömät kurssille

        Kurssin opettajaksi vähintään majurin arvoinen kapiainen, tulisi ryhtiä koukkuselkäisiin korollapoikiin niihin äeteenhameen alla kasvatettuihin reppanoihin joiden ainut harrastus on peräkkäin ajelu mädäntyneillä tojotilla.


    • joko tuli

      "Kakittaa_jo
      14.3.2012 17:59"

      sitä kakkeliinia

    • Tavallinen tallaaja.

      Onhan Kuhmossa vielä kirvesmiehiä, ainakin luulisi olevan? Vai onko hekin
      peräti kaikki kuolleet ja kuopattu. Eikai nyt senttään?

      Eikun vain Puuceen valmistajiksi. Peura Trans mielellään rahtaa ne mielellään
      Hindujen maahan. Onhan varmaan tallessa sellaisia piirustuksia ohjeineen
      puuceen valmistukseen. Eihä siitä vielä niin kauaakaan ole, kun joka tönön
      pihanperiilä oli puucee. Miten menikään se vanha sanonta puuceestä.

      Jos ei muuten tahdo onnistaa, istuu vain ponnistaa. Ainahan useampi meistä
      saa jokinmoisen pötkylän aikaiseksi.

    • kiittäen

      Kunta voisi palkata samat konsultit huusseja myymään jotka konsultoi Kuhmon ostamaan loistavan tuottavia rahasto-osuuksia sähkömiljoonilla joita se sai valtavasti mitättömästä sähköyhtymäosakkuudesta.

    • ketale

      Mikä asiantuntija! Kiittäen, konsulentti!

      • laatureikää

        hyyskien myynti on haasteellista hehheh


    • vajakki

      minua paskattaa nämä teidän kirjoitukset.

    • koulutus kannattaa

      mee vajakkikakka kurssille, niin pääset jopa ekolle.

      • bon abatiit

        siellä se toimiiki suoli nopiaa,ylipäivästä jauhelihaa keitossa tai kuorettunutta pottumaitoa nahkottuneista lahjaperunoista


    • Brooot

      Serlaa sen olla pitää......o o o !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe