Okei, elikkä oon ihan normi lukiolainen, tosin aina ku oon ihastunu niin aloitteen oon tehny, ja niitä on todellakin tullu tehtyä lukiossa helvetisti liikaa. Kerran jopa johti seurusteluun, mutta sekin kummiskin loppui parin viikon päästä.
Elikkä näin, en lukiossa enää jaksa tehdä aloitetta, ja 18v olen vasta puolen vuoden päästä. Ei mulla mitään pakottavaa kiirettä seurusteleen tietenkää ole, että kelpuuttasin jokasen vastaantulijan. Itse olen mielestäni ihan komea ja harrastan aktiivisesti urheilua.
Pitäiskö suosiolla oottella, että oon 18v ja käydä sitte vaikka kavereitten kaa baarissa kattelemassa naisia? Nettiä en todellakaan aio kokeilla, koska en pysty ihastumaan netin välityksellä. Toki tajua, että baareista etsitään pääasiassa yhden illan seuraa, mutta mistäs sitä tietää jos vaikka toisenki.
Vai onko jotain muuta paikkaa missä vois luulla että tapaa naisia?
Mistäköhän löytäis kivan naisen?
palmuttajaa
1
152
Vastaukset
- hdfhdfh
Elä hetkessä ja päivässä. Allekirjoittaneella tulee 30 v täyteen ja seurustelua ja jopa kihlaus ollut, mutta nyt sinkku.. Silti olis joku hakusessa mutta mistä löytää?? En tiedä, mutta kyllä se jostain tulee ja yleensä puskista - odottamatta.. Eli pidä silmät auki ja sen verran voin ikään vedota että sanon :Hyvää kannattaa oikeasti odottaa! Älä tyydy vähempään mitä haluat, vaan odota sitä Oikeaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532