Onko löydetty uutta, muitakin yhdistäviä tekijöitä kuin sama epäilty- Auer?
http://yle.fi/alueet/satakunta/2012/03/ulvilan_surmalle_ja_seksirikoksille_loytyi_yhteys_-_syyttajien_voimat_yhdistettiin_3343975.html
Neljä syyttäjää Auer-jutuissa
107
514
Vastaukset
- Naahrum
Yhteys Palmen murhaan on sen
verran vanha ja monimutkainen.
Toivotaan että selviää. - asia....
kerrallaaan.Näiden läpiluku kestää jouluun ja sen jälkeen HO niin on ensi syksy.Sitten aletaan kirjoittaa 5000 sivua liirum-laarumia Palmen murhasta.Niitä luetaan sitten pari vuotta
"Länsi-Suomen syyttäjänviraston johtava kihlakunnansyyttäjä Kalle Kyhä on määrännyt neljän syyttäjän ryhmän vastaamaan kahdesta erillisestä rikosasiasta, joissa molemmissa on ainakin toisena epäiltynä Anneli Auer. Perusteena on Ulvilan surman ja Auerin seksirikosepäilyiden keskinäinen yhteys. "
Kyllä alkaa haiskahtaa vahvasti "junailulta" tällainen menettelytapa.
Mitä merkillisimpiä yhdistelmiä keksitään jotta saataisiin jutun käsittely pois näkyvistä, ettei van media pääsisi TÄLLÄ KERTAA sotkemaan syyttäjän ja poliisien selviä suunnitelmia .
En ole aikaisemmin kuullutkaan mokomista neljän syyttäjän ryhmistä ja kahden jutun yhdistämisistä tällätavoin :(
Alusta saakka näyttivät uudet syytökset Aueria kohtaan jotenkin kummallisilta, mutta todella hämäriksi ne muuttuivat nyt, kun uuden jutun varjolla saadaan aikaisemmankin jutun uudet "tutkimukset" salaisiksi.
Näin ainakin olen ymmärtänyt sen perusteella että mitään uutta murhajuttua koskevaa tietoa ei ole julkisuudessa näkynyt.
Ja merkillepantavaa on, että syytetty on vaatinut julkista käsittelyä, kun taas syyttäjäpuoli suljettuja ovia.
Mahdollisten asianomistajien en ole kuullut vaatineen mitään.- lisää syytöksiä
JU1PP1 kirjoitti:
"Länsi-Suomen syyttäjänviraston johtava kihlakunnansyyttäjä Kalle Kyhä on määrännyt neljän syyttäjän ryhmän vastaamaan kahdesta erillisestä rikosasiasta, joissa molemmissa on ainakin toisena epäiltynä Anneli Auer. Perusteena on Ulvilan surman ja Auerin seksirikosepäilyiden keskinäinen yhteys. "
Kyllä alkaa haiskahtaa vahvasti "junailulta" tällainen menettelytapa.
Mitä merkillisimpiä yhdistelmiä keksitään jotta saataisiin jutun käsittely pois näkyvistä, ettei van media pääsisi TÄLLÄ KERTAA sotkemaan syyttäjän ja poliisien selviä suunnitelmia .
En ole aikaisemmin kuullutkaan mokomista neljän syyttäjän ryhmistä ja kahden jutun yhdistämisistä tällätavoin :(
Alusta saakka näyttivät uudet syytökset Aueria kohtaan jotenkin kummallisilta, mutta todella hämäriksi ne muuttuivat nyt, kun uuden jutun varjolla saadaan aikaisemmankin jutun uudet "tutkimukset" salaisiksi.
Näin ainakin olen ymmärtänyt sen perusteella että mitään uutta murhajuttua koskevaa tietoa ei ole julkisuudessa näkynyt.
Ja merkillepantavaa on, että syytetty on vaatinut julkista käsittelyä, kun taas syyttäjäpuoli suljettuja ovia.
Mahdollisten asianomistajien en ole kuullut vaatineen mitään.Taitaa tuossakin määrä korvata laadun.
Ja aika korvaa laadun, Auer ollut syyskuusta asti vangittuna ja esitutkintaa väsätty kuukausikaupalla ja yritetty saada jotain kasaan.
Siinäkin todennäköisesti määrä korvaa laadun, A nelosia on yli 3000 kappaletta ja määrättömästi videoita ja kuvia. Luultavasti kaikki tasoa Auerin kaverin puhelimen kuva.
Breivikin tutkintaan liittyviä A nelosia on noin 20.
Luultavasti kesän korvalla keksitään syyttää Aueria Viron ilmatilan loukkauksesta ja porovarkauksista Sevettijärven paliskunnassa.
Näiden tutkinnat tulevat kestämään kaksi vuotta ainakin jonka ajan Aueria pidetään eristykisissa ja kielletään päivänvalon näkeminen.
Epäiltyjen Sevettijärven varkauksien ja Ulvilan undulaatinrääkkäyksen yhteensopivuutta määrätään tutkimaan viisi uutta syyttäjää. - Hyvin oivallettu:)))
lisää syytöksiä kirjoitti:
Taitaa tuossakin määrä korvata laadun.
Ja aika korvaa laadun, Auer ollut syyskuusta asti vangittuna ja esitutkintaa väsätty kuukausikaupalla ja yritetty saada jotain kasaan.
Siinäkin todennäköisesti määrä korvaa laadun, A nelosia on yli 3000 kappaletta ja määrättömästi videoita ja kuvia. Luultavasti kaikki tasoa Auerin kaverin puhelimen kuva.
Breivikin tutkintaan liittyviä A nelosia on noin 20.
Luultavasti kesän korvalla keksitään syyttää Aueria Viron ilmatilan loukkauksesta ja porovarkauksista Sevettijärven paliskunnassa.
Näiden tutkinnat tulevat kestämään kaksi vuotta ainakin jonka ajan Aueria pidetään eristykisissa ja kielletään päivänvalon näkeminen.
Epäiltyjen Sevettijärven varkauksien ja Ulvilan undulaatinrääkkäyksen yhteensopivuutta määrätään tutkimaan viisi uutta syyttäjää.:D
- ongelmaksi...
voi muodostua jutun laillisuus.Onko mahdollista että samaa juttua käsitellään yhtä aikaa valitusjuttuna KKO ssa ja syytejuttuna KO ssa.Ehkä syyte siitä syystä pidetäänkin salaisena.
- Hohhoijaa
No ei ole mahdollista eikä niin tehdäkään.
- se on nyt sit niin
Hohhoijaa kirjoitti:
No ei ole mahdollista eikä niin tehdäkään.
No voi hitto. Kaikki on tasan tarkkaan mahdollista ja varsinkin Suomessa., jos jotakin halutaan salata.
- Justiinsa juu
se on nyt sit niin kirjoitti:
No voi hitto. Kaikki on tasan tarkkaan mahdollista ja varsinkin Suomessa., jos jotakin halutaan salata.
Höpö höpö. Noin tyhmään mielipiteeseen ei voi muuta vastata.
- on ilmoitettu...
että nuo Porin syyttäjät on tuotu mukaan sen murhajutun takia.
- OiVoiVoi
Niin? He siis hoitavat hovissa olevaa murhajuttua, ne kaksi muuta tätä käräjäoikeudessa olevaa juttua. Vaihtavat tietoja keskenään mikä on tietysti hyvä juttu.
- valituslupa kko
kun murhajuttua käsitellään KKO:ssa niin sinne tulee syyttäjäksi valtakunnansyyttäjä ja nimikin jo mainittu, ei sillä ole mitään tekemistä näiden Porin syyttäjien kanssa enää sen mukaan
- niimpäniin..
kohta sitä "tietoa" on jo ainakin 30 000 liuskaa
- MmMmMmMm...M
Miinkö arvelet? Todella mielemkiimtoista.
- pannaan.. merkille
"Ja merkillepantavaa on, että syytetty on vaatinut julkista käsittelyä, kun taas syyttäjäpuoli suljettuja ovia."
Onhan se helppo huudella julkista oikeudenkänytiä seksirikossytteissä kun varmuudella tietää ettei sellaista ole eikä tule. Toisaalta tässä tyypissä ei enää yllätä mikään, tiedä vaikka ihan oikeastikin haluaisi jopa tällaiset asiat julkiseen mässyttelyyn.- Juippix
"tiedä vaikka ihan oikeastikin haluaisi jopa tällaiset asiat julkiseen mässyttelyyn. "
Siis "tällaiset asiat" ?
Millaiset asiat? Onko nyt sulla ja muilla tiedossa joitaki asioita joita mulla ei oo?
Miks mulle ei koskaan kerrota mitään, pitäisin suuni kiinni jos saisin tietooni yhdenkin kiistattoman faktan. - FaktaaToisenPerään
Juippix kirjoitti:
"tiedä vaikka ihan oikeastikin haluaisi jopa tällaiset asiat julkiseen mässyttelyyn. "
Siis "tällaiset asiat" ?
Millaiset asiat? Onko nyt sulla ja muilla tiedossa joitaki asioita joita mulla ei oo?
Miks mulle ei koskaan kerrota mitään, pitäisin suuni kiinni jos saisin tietooni yhdenkin kiistattoman faktan.Kiistaton fakta on että murhajuttu on hovioikeudessa.
Toinen kiistaton fakta on että Aueria epäillään seksirikoksista.
Suu kiinni siis! - Faktaako
FaktaaToisenPerään kirjoitti:
Kiistaton fakta on että murhajuttu on hovioikeudessa.
Toinen kiistaton fakta on että Aueria epäillään seksirikoksista.
Suu kiinni siis!Mietipäs faktahenkilö missä se murhajuttu oikein on ja avaa oma suusi vasta sitten.
- Murhajuttu kelluu.
Faktaako kirjoitti:
Mietipäs faktahenkilö missä se murhajuttu oikein on ja avaa oma suusi vasta sitten.
Kiistaton fakta, että on valittaneet Korkeimpaan oikeuteen. Eri asia alkaako korkein käsitellä?
- FaktaaToisenPerään
Faktaako kirjoitti:
Mietipäs faktahenkilö missä se murhajuttu oikein on ja avaa oma suusi vasta sitten.
Hovissahan se on vielä. Korkein oikeus ei ole vielä päättänyt käsitteleekö se asiaa vai ei.
Mutta jos tämä ei kelpaa faktaksi niin otetaan toinen: Auerin mies on kuollut. Ihan varma fakta. Suu kiinni siis! - kyllä...
FaktaaToisenPerään kirjoitti:
Hovissahan se on vielä. Korkein oikeus ei ole vielä päättänyt käsitteleekö se asiaa vai ei.
Mutta jos tämä ei kelpaa faktaksi niin otetaan toinen: Auerin mies on kuollut. Ihan varma fakta. Suu kiinni siis!se on Korkeimman oikeuden käsittelyssä tällä hetkellä.Sitä ei ole vielä päätetty muutetaanko HO antama tuomio.Auerin miehen tappajaa ei ole saatu kiinni eikä tuomittu.Ne on faktaaa
- FaktaaFaktaa
kyllä... kirjoitti:
se on Korkeimman oikeuden käsittelyssä tällä hetkellä.Sitä ei ole vielä päätetty muutetaanko HO antama tuomio.Auerin miehen tappajaa ei ole saatu kiinni eikä tuomittu.Ne on faktaaa
Ei se ole Korkeimman oikeuden käsittelyssä nyt. Korkein oikeus on saanut anomuksen ottaa asia käsittelyyn mutta päätöstä ei ole vielä tullut. Sitten kun päätös tulee (ja jos se on myönteinen) niin vasta sitten asia on käsittelyssä Korkeimmassa oikeudessa.
Mutta alkuperäiseen asiaa palatakseni niin onhan noita ihan selkeitä ja kiistattomia faktoja saatu tuolle kyselijälle. Pitäisi riittää ;) - kuink se meni
Murhajuttu kelluu. kirjoitti:
Kiistaton fakta, että on valittaneet Korkeimpaan oikeuteen. Eri asia alkaako korkein käsitellä?
jos ajat sitten ilmoitettiin jo, että kuka tulee valtakunnansyyttäjävirastosta KKO:n syyttäjäksi, niin meinaat, että nyt sitten keikuttaisiin, että tuleeko valituslupa vai eikö tule?! Paskat tällä ole muuta merkitystä kuin pitää salata tuo murhajuttu ja sen taustat ja syyllinen ja motiivit. Sehän tieto oli myös ajat sitten, että murhaaja on tunnustanut asiansajajansa välityksellä jo.
- faktaa...
kyllä... kirjoitti:
se on Korkeimman oikeuden käsittelyssä tällä hetkellä.Sitä ei ole vielä päätetty muutetaanko HO antama tuomio.Auerin miehen tappajaa ei ole saatu kiinni eikä tuomittu.Ne on faktaaa
Faktaa tämäkin, että poliisi on tyystin lopettanut "näkymättömän huppumiehen jäljittämisen"... se linja on lopetettu, eli poliisi tietää ( vihdoin) että mitään vatsakasta, mulkosilmäistä , suuret ihohuokoset omaavaa äänetöntä pitkää miehenkörilästä = huppuhemmoa ei ollut talossa ko yönä.
- faktahenkilö...
Se murhajuttu on Korkeimmassa oikeudessa.Siellä KO ssa tärkein "tieto" oli että silloin 6 ja nyt 12 vuotias poika on ratkaissut murhan että nauhaltahan se tuli ja paljon etsityt polyesterikuidut tuli puuvillapyyhkeestä.Juttua tutki USA keskuspoliisi ja KRP sekä Satakunnan RP.Oliskohan niillä vähän koulutuksen paikka kun 6 kaveri ratkasee niitten mysteerit
- Ihmetellä pitää?
Harvemmin suomalaisessa rikostukinnassa löytyy 6 vuoden ikäisiä ratkaisijoita.
Asia menee jo tällaisen maallikonkin oikeustajun ylitse heittämällä. - huomiot ?
Mitä se Annukin itse vihjasi että olis pitänyt olla nauha ( ei malttanut pitää suutaan kiinni..?) joka selittäisi ... eli ei ihan tuulesta temmattua. Poliisikaan ei taatusti sellaista mahdollisuutta pitänyt alkuun todennäköisenä mutta niin on varmaan käynnyt.
Poikia on erilaisia kuin tyttöjäkin 6-7 iässä. Poika oli 7v ja tyttö liki 10v kun surma tapahtui. Mistä me tiedämme mitä tyttö on kertonut ja mitä muistoja tytönkin mieleen on tullut? Pojan huomioita ei vois sivuuttaa. Moni lapsi on erittäin terävä huomioimaan erinäisiä seikkoja. Muistaa tässä itsekin uskomattoman kirkkaita tapahtumia jopa 5v alkaen... - on se outo!
huomiot ? kirjoitti:
Mitä se Annukin itse vihjasi että olis pitänyt olla nauha ( ei malttanut pitää suutaan kiinni..?) joka selittäisi ... eli ei ihan tuulesta temmattua. Poliisikaan ei taatusti sellaista mahdollisuutta pitänyt alkuun todennäköisenä mutta niin on varmaan käynnyt.
Poikia on erilaisia kuin tyttöjäkin 6-7 iässä. Poika oli 7v ja tyttö liki 10v kun surma tapahtui. Mistä me tiedämme mitä tyttö on kertonut ja mitä muistoja tytönkin mieleen on tullut? Pojan huomioita ei vois sivuuttaa. Moni lapsi on erittäin terävä huomioimaan erinäisiä seikkoja. Muistaa tässä itsekin uskomattoman kirkkaita tapahtumia jopa 5v alkaen...Nii-iin ei se jaksanut pitää suutaan kiinni...onneksi! Tuhkauurna vaatehuonessa..jo vain hämmästelin, kun siitä aikanaan luin. Alkaa pikkuhiljaa koko kauhea totuus paljastua.
- olis pitänyt...
ei ole kuitenkaan ihan sama kuin että on ollut
- pähkinää kerrakseen
Juippixin kannattaa katsoa syytelista läpi ja miettiä sitten tykönänsä millaisia asioita siellä oikeudessa mahdetaan käsitellä.
- syytelistaan...
keksitty termejä joita laki ei edes tunne niin saatu "näyttävämmäksi".Tukkapöllyä vähän antanut josta voi sakon saada.Harvoin tällasta "armeijaa", 3 psygologia ja 4 syyttäjää yhden tukkapöllyn perään on laitettu
- 12+5
Jaa? No mitäs termejä sinne on keksitty?
- raiskaus..
laki ei tunne termiä raiskaus alle 16 v ja joskus alle 18 v kohdalla.Termi kuitenki kalskahtaa komeammalta niin sitä on käytetty.Törkeä pahoinpitely.Laki edllyttää ruumiinvammaa.Kumma kun se peitepoliisikaan ei mistään vammoista raportoinnu.Tais olla niin että koko homma "sävellettiin" vasta kun selvisi että syyttjät nöyryytettiin HO ssa
- Lukutaito kunniaan
"laki ei tunne termiä raiskaus alle 16 v ja joskus alle 18 v kohdalla"
Mitähän tällä yrität sanoa? Kyllä laki tuntee myös alaikäisen raiskauksen.
"Törkeä pahoinpitely.Laki edllyttää ruumiinvammaa"
Ei edellytä. Katsopa rikoslaista, sieltä se selviää.
"Kumma kun se peitepoliisikaan ei mistään vammoista raportoinnu"
Eivätkös nämä uusimman syytteen teot ole tapahtuneet paljon ennen murhaa ja peitepoliisia?
Taitaa olla niin ettet tiedä tai ymmärrä tästäkään asiasta yhtään mitään.
PS. et tunnu edes osaavan vastata oikeaan viestiin.
- lakitestiä..
ja rikos on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä vankeuteen vähintään yhdeksi ja enintään kymmeneksi vuodeksi.
- pahoinpitelystä..
1) aiheutetaan toiselle vaikea ruumiinvamma, vakava sairaus tai hengenvaarallinen tila,
- jetsontetson
On se ihme nainen, jos se syyttämiseen tarvitaan neljä syysttäjääkin?! Onko se ollu ennen poliisi, kun yksi syyttäjä näistä neljästä tuli valtakunnansyyttäjävirastosta suoraan, kun oli siellä kaks vuotta perehtymässä poliisirikoksiin?
- plussaa vaan
Rikostapauksissa on etua, kun on useampi silmäpari tutkimassa asioita.
Ko tapauksessa on useita rikoksia kyseessä joten ei ihme, että laaja juttu vaatii useamman syyttäjän. Aineistoa on sanottu kertyneen tuhansia sivuja. - mikä nainen häh
plussaa vaan kirjoitti:
Rikostapauksissa on etua, kun on useampi silmäpari tutkimassa asioita.
Ko tapauksessa on useita rikoksia kyseessä joten ei ihme, että laaja juttu vaatii useamman syyttäjän. Aineistoa on sanottu kertyneen tuhansia sivuja.Eiköhän se rikosten tutkinta ole hoidettu jo ennen oikeudenkäyntiä - tai pitäisi ainakin olla. Ei siinä tutkivat silmäparit enää tuossa vaiheessa auta, ja on tosiaan kyllä tehtaillut rikoksia, kun käräjiäkin istutaan kolme kuukautta. Melkoinen nainen se kyllä on. Ja rikoksetko koski yhtä vuotta ja tuhansia sivuja aineistoakin, oliko 3000 sivua - siinä taitaa tulla rikos per päivä tai tai kymmenen sivua aina paperia per päivärikos. Tai enemmänkin, jos vuodessa on jotain 360 päivää vain. Jättänyt jotku juhlapyhät varmaan väliin rikoshommissa.
- monta liuskaa
mikä nainen häh kirjoitti:
Eiköhän se rikosten tutkinta ole hoidettu jo ennen oikeudenkäyntiä - tai pitäisi ainakin olla. Ei siinä tutkivat silmäparit enää tuossa vaiheessa auta, ja on tosiaan kyllä tehtaillut rikoksia, kun käräjiäkin istutaan kolme kuukautta. Melkoinen nainen se kyllä on. Ja rikoksetko koski yhtä vuotta ja tuhansia sivuja aineistoakin, oliko 3000 sivua - siinä taitaa tulla rikos per päivä tai tai kymmenen sivua aina paperia per päivärikos. Tai enemmänkin, jos vuodessa on jotain 360 päivää vain. Jättänyt jotku juhlapyhät varmaan väliin rikoshommissa.
Oikeestiko olet noin tyhmä? Ei suinkaan kaikki sivut ole rikoksia. Ajatellaan että on todistajien lausuntoja kymmenitäin - jopa sadoittain puoleen jos toiseen ja yksi todistaja kertoo novellin verran omia havaintojaan...
Nimittäin olen itse hiljattain kokenut miten todistaminen käy. Tutkiva poliisi kyseli asioita ja siitä kertyi monta liuskaa tekstiä...kyse ei ollut henkirikoksesta vaan talousasioihin liittyvästä tai eräisiin ihmisiin kohdistuvasta väärinkäytösepäilyistä...
Arvoisat "faktoilla" mässäilevät tilapäisnimimerkit:
Kun minä puhuin faktoista, tarkoitin tietystikkin sellaisia fraktoja joita esitutkinnoissa nousee esiin poliisien toimesta, joiden perusteella oikeutta käydäään ja joiden perusteella tuomioita julistetaan.
Sellaisia en ole nähnyt enkä edes kuullut esitettävän, eikä ihme, kun tässä on molemmat jutut pantu salaisiksi.
Ymmärrän täysin "suljetut ovet" esmes seksirikosjutuissa joissa asianomistajina on alaikäisiä, mutta palaneelta alkaa haiskahtaa nimenomaan tässä "kakssoisjutussa" (löytyisiköhän parempaa termiä?) sen vuoksi, kun poliisi/syyttäjä-puoli on juuri munannut itsensä pahemman kerran hovioikeuskäsittelyn osoitettua sekä esitutkinnan että syyteaineiston niin hataraksi, että sen perusteella vapauttava tuomio oli ainoa mahdollinen.
Ja muistutanpa vielä mieliin, että paljon parjattu media oli tässä niin aktiivinen, että se, ydessä suuren yleisön (meidän, öhöm!) kanssa ehkäisi tehokkaasti muunlaisen kuin faktoihin perustuvan päätöksen antamisen.
No nyt sitten viedään Korkeimpaan oikeuteen "uutta" tutkimusaineistoa valituksen tueksi. Ja tämä aineisto pidetään salassa.
Langettava tuomiohan on, lainkin mukaan, oltava niin hyvin perusteltu ettei järkevää perustetta epäilylle voi jäädä.
Huomioiden jutun aikaisemmat käänteet ei voi välttyä epäilyltä, että tämä "uusi aineisto" ei kestä päivänvaloa syystä, joka on jokin muu kuin asianomistajien suojelu.- suojelua
Uusi aineisto suojelee epäilemättä lapsia. Sellasta epäilyä on ilmassa jotta lapset paljastaneet et heitä uhattu ja kiristetty, käytetty ( seksuaalisesti) jotta pysyvät vaiti mitä kuulivat ja näkivät kotona murhayönä. Vanhinkin on melkoisella todennäköisyydellä tarkentanut kertomuksiaan, kun äidin uhkailua ei enää ollut.
Joten tapahtumat ei kestä päivänvaloa, sillä tapahtumat ovat keskenään yhteydessä ja on lasten etu että kaikkia ei revitetä julkisuuteen. - Uusperhlaps
suojelua kirjoitti:
Uusi aineisto suojelee epäilemättä lapsia. Sellasta epäilyä on ilmassa jotta lapset paljastaneet et heitä uhattu ja kiristetty, käytetty ( seksuaalisesti) jotta pysyvät vaiti mitä kuulivat ja näkivät kotona murhayönä. Vanhinkin on melkoisella todennäköisyydellä tarkentanut kertomuksiaan, kun äidin uhkailua ei enää ollut.
Joten tapahtumat ei kestä päivänvaloa, sillä tapahtumat ovat keskenään yhteydessä ja on lasten etu että kaikkia ei revitetä julkisuuteen.Vanhin lapsi ei ainakaan syyttäjien muutosenhakukirjelmän mukaan ole näissä uusissa videosyytteissä mukana. Kyllä niissä esiintyvät pikku nassikat, jotka haluavat olla undulaattinsa kanssa uusperheessään (Annelin veli videoi nauhat). Lapseton pariskunta on luonnollisesti kiintynyt ns. lapsiinsa.
http://www.poliisi.fi/poliisi/bulletin.nsf/vwSearchView/082B60DEDC08BA3EC22579B40032A223
avaa Liitetiedosto Muutoksenhaku - tattista vaan
Uusperhlaps kirjoitti:
Vanhin lapsi ei ainakaan syyttäjien muutosenhakukirjelmän mukaan ole näissä uusissa videosyytteissä mukana. Kyllä niissä esiintyvät pikku nassikat, jotka haluavat olla undulaattinsa kanssa uusperheessään (Annelin veli videoi nauhat). Lapseton pariskunta on luonnollisesti kiintynyt ns. lapsiinsa.
http://www.poliisi.fi/poliisi/bulletin.nsf/vwSearchView/082B60DEDC08BA3EC22579B40032A223
avaa Liitetiedosto MuutoksenhakuKiitosta vaan. Moni Ulvila surman käänteitä seurannut kiittänee. Eli ei epäselvyttä kuka on murhaaja. Loppusilausta vaille, siis koko juttu. AA tullaan toteamaan uudelleen syylliseksi ja elikautiseen... menee vaan uudelleen käräjäoikeuteen.
- Ei aina
ikäkään tuo viisautta näköjään.
- kyllä...
siinä nauhoitusteoriassakin ongelmia on.Jos juttu nauhoitettiin monen tunnin aikana ja soitettiin 4 min häke puhelun aikana niin taitaa järkevä epäilys jäädä
- Lavastuksenhuippu
Rikoshistoria ei tunne sellaisia lavastusjuttuja, että juttu olisi nauhoitettu ja soitettu hätäkeskukseen ja samalla pyöritetty nauhaa...... Tuntuu niin keksityltä, että vuosikymmeniä filmejä katsottuani en ymmärrä sitä mahdolliseksi.
- sehän se
Lavastuksenhuippu kirjoitti:
Rikoshistoria ei tunne sellaisia lavastusjuttuja, että juttu olisi nauhoitettu ja soitettu hätäkeskukseen ja samalla pyöritetty nauhaa...... Tuntuu niin keksityltä, että vuosikymmeniä filmejä katsottuani en ymmärrä sitä mahdolliseksi.
Kaikkee saa kokea ja uskoa kun totuus tulee ilmi. Miksi muuten AA vihjaisi tutkinnan aikana että olis pitänyt olla nauhoite? Taisi tulla ns freudilainen lipsahdus... ei malttanut pitää tietonaan "täydellisen murhansa suunnittelmaansa "ja tietty ei sitä ensin kukaan pitänyt mahdollisena...
eli kerta se on ensimmäinenkin - sanotaan...ja kyseessä on erittäin älykäs nainen - Totuuspitääymmärtää
sehän se kirjoitti:
Kaikkee saa kokea ja uskoa kun totuus tulee ilmi. Miksi muuten AA vihjaisi tutkinnan aikana että olis pitänyt olla nauhoite? Taisi tulla ns freudilainen lipsahdus... ei malttanut pitää tietonaan "täydellisen murhansa suunnittelmaansa "ja tietty ei sitä ensin kukaan pitänyt mahdollisena...
eli kerta se on ensimmäinenkin - sanotaan...ja kyseessä on erittäin älykäs nainenJossittelua ja spekulointia, ei mitään todistetta. Älykkyys ei tee syylliseksi. Pitääkö kuulustelussa leikkiä tyhmää?
- tyhmyyksiä
Totuuspitääymmärtää kirjoitti:
Jossittelua ja spekulointia, ei mitään todistetta. Älykkyys ei tee syylliseksi. Pitääkö kuulustelussa leikkiä tyhmää?
Niin ja tyhmät astuvat älykkäämmän asettamaan ansaan...älykäs vie tyhmempää kuin litran mittaa ja kykenee huijaamaan.
- kyllähän...
poliisia aina tyhmyyden vertauskuvana on pidetty mutta ei nyt ihan näin tyhmä sentään.........
- naisen loukku
Poliisi on tunnustanut että ulvilan jutussa möhlittiin. Miehet menivät naisen asettamaan ansaan kuin lampaat ja uskoivat naisen selitykset . Vaikka yksi nuorempi poliisi oli oikeilla jäljijllä heti, mutta hänet ohitettiin...
Sittemmin ko tapauksen tutkintaa on alettu pitää malliesimerkkinä poliisien koulutuksessa miten ei pidä menetellä, mitä pitää uskottavana ja miten eristää tutkimusalue jne...
- alkaakos...
sen poliisien koulutuksenkin hoitaa 6 vuotiaat tästä lähtien.
- totuuden torvet
Äitini opetti että lasten suusta se totuus aina tulee. Etkös ole sellaista kuullut? Ja pätee edelleen. Lapset ja ( humalaiset,, sekin lienee tuttua) ovat totuuden torvia.
- keisarin vaatteet
totuuden torvet kirjoitti:
Äitini opetti että lasten suusta se totuus aina tulee. Etkös ole sellaista kuullut? Ja pätee edelleen. Lapset ja ( humalaiset,, sekin lienee tuttua) ovat totuuden torvia.
Totta. Jokainen muistaa sadun Keisarin uudet vaatteet. Lapsi uskalsi siinä kertoa totuuden.
- Buaahhaahahaahhaah
Hyvä vitsi. Lapset ja humalaiset eduskuntaan.
- selvisi viimein
Jaha. Täälä näköjään on lyöty viisaat päät yhteen ja aivan uusi toimintamalli kehitteillä.
Ehdoton totuus siis löytyy poliisin juoppoputkan asukin suusta ja nelivuotiaalta joka on juuri ja juuri päästänyt irti mielikuvitusystävästään. Tosin vielä toisinaan vaivaa mörkö sängyn alla ja pitää mennä äiskän ja isän viereen nukkumaan.
Eikä tarvita edes kalliita psykologeja eikä psykiatreja. Riittää kun viitataan että tämä todistetaan vanhassa sadussa Keisarin uusista vaatteista.- hätävarjelua
Tuossahan se AA:n ja asianajajan totuus onkin: Surma oli hätävarjelua. Mannerkin sitä mieltä, että vaimo surmasi miehensä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/anneli-auerin-puolustus-surma-oli-hatavarjelua/art-1288336906906.html - Näin on
Alkoholia käytetty useinkin, että kertoisi kännipäissään totuuden ja 20 totuuden kertojaa täytyy vaientaa joka vuosi.
- koppihoidolla...
valvottamisella ja kiusaamisella eukon pää saatiin sekaisin.Missään ei ole tunnustanut vaan spekuloinut miten kaikki olisi voinut olla jos poliisin väitteet olisi totta.
- lapsettaa...
Ja sinua vois huiputtaa kuka vaan kun olet noin lapsellinen... herää jo unestasi.
- sinnikäs eukko
Väsyneenä, nukkumatta ja kiusattuna jaksoi kuitenkin iloisesti "sepittää" niitä kertomuksia, päivästä toiseen..??
- kerrotaan....
että lasten ja imeväisten (ja humalaisten) suusta se totuus kuullaan
- närästää vaan...
Odotas ja malta niin se totuus ja tuomio tulee vielä oikeuden kautta uudemman kerran. Sulla on jotain henk.kohtaista tuomareita ja oikeuslaitosta kohtaan ylipäätään. Jokin oma kokemus joka närästää lopun elämää?
- Hessu 52
närästää vaan... kirjoitti:
Odotas ja malta niin se totuus ja tuomio tulee vielä oikeuden kautta uudemman kerran. Sulla on jotain henk.kohtaista tuomareita ja oikeuslaitosta kohtaan ylipäätään. Jokin oma kokemus joka närästää lopun elämää?
Anneli sähkötuoliin!
- minähän...
kunnioitan poliisia ja varsinkin sen 6 vuotiaita erityis-osaajia.Kun KKO on kahlannut nämä 1000 ja 1 yön sadut läpi niin odottaisin sieltä seuraavaa.Koska 6 vuotiaan A---- Auerin kertomusten tueksi ei ole löydetty teknistä todistusauneistoa niin tuomion purkua ja sen käsittelyä HO ssa ei pidetä terpeellisena.Lain mukaan tulkinnanvarainen todistuaineisto on tulkittava syytetyn eduksi niin HO ei ole tehnyt virkavirhettä näin menetellessään.Lain mukaan aineistoa jota ei ole ei voida käyttää todisteena syytettyä vastaan.Kun Tasavallan Presidennti avaa valtiopäivät niin pakalla ei voi olla yhtään kansanedustajaa.Eihän niiden ääntä kuulu.Suuri julkisuus ei ole sellainen painva syy joka edellyttää jutun käsittelyä KKO ssa
Pääseeköhän yleisö korkeimman oikeuden istuntoa seuraamaan, jos murhajuttu palaisi Poriin käsiteltäväksi? Vai käsitelläänkö murhaa nyt sitten Turussa?
Otan kantaa kahdesta näkökulmasta. Jos A on syyllinen oikeasti teot ovat käsittämättömän raakoja. Niitä on vaikea uskoa todeksi. Tilanteen tekee vaikeaksi ymmärtää se ettei ole mitään järkevää syytä. Olen niin monesti nähnyt sossun syyttävän lapsen hyväksikäytöstä toista puolisoa epäilevää erosta katkeraksi ja antavan vääriä lausuntoja että tiedän murhan todella turhaksi teoksi. Silloinkin kun mies on tuomittu oikeudessa, mikä melko harvinaista niin äiti on heikoilla. J.Lahden olisi ollut erittäin vaikea saada sossua uskomaan A:n syyllisyyteen.
Jos A on syytön niin tälläistä ajojahtia on todella vaikea kestää.- pitkä oikeudenkäynti
on se, vaikeaa.
- syyllinen..
Ei varmana ole syytön ja sen tietää jo lehmätkin...mistä olisi tuhansia sivuja kertynyt uutta materiaalia jos olisi syytön?
- jos syyllinen..
olisi niin pari sivua riittäisi.
- määrä ja laatu
Määrä korvaa laadun, yritetään hukuttaa valtavaan lässynlässyn A4-saastaan se että oikeastaan ei ole mitään sanottavaa.
Syyttäjiä kerätään jalkapallojoukkueen verran samassa tarkoituksessa.
Aikanaan vangittiin todennäköisin syin, eli jo silloin olisi pitänyt olla hyvinkin vankat näytöt. Mutta lisäaikaa kinuttiin, ja nyt sitten kuorma-autollinen paperia jolla yritetään oikeus vakuuttaa.- Miehen
syyllisyyden osittamiseen riittäisikin pari liuskaa, mutta naisen syylisyyden osoittamiseen tälläisessä täysin selvässäkin tapauksessa vaaditaan näköjään monta oikeudenkäyntiä ja kaikki mahdolliset todisteet.
- ei pidä paikkaansa
Miehen kirjoitti:
syyllisyyden osittamiseen riittäisikin pari liuskaa, mutta naisen syylisyyden osoittamiseen tälläisessä täysin selvässäkin tapauksessa vaaditaan näköjään monta oikeudenkäyntiä ja kaikki mahdolliset todisteet.
Höpö höpö, eihän myrrkyhoitajakaan mitään erikoikohtelua saanut eikä myöskään se toinen -oliko sairaanhoitaja - joka teki sitten itsemurhan sellissä.
Näin äkkiä ajatellen, varmaan muitakin löytyy joissa ei ole mitään merkitystä sillä onko mies vaiko nainen. - kuka uskoo satuja
Miehen kirjoitti:
syyllisyyden osittamiseen riittäisikin pari liuskaa, mutta naisen syylisyyden osoittamiseen tälläisessä täysin selvässäkin tapauksessa vaaditaan näköjään monta oikeudenkäyntiä ja kaikki mahdolliset todisteet.
Aivan. Jos ulvilan tilanne olisi ollut toinen ja uhri olisi ollut AA ja mies jäänyt henkiin ja tämä yrittänyt vakuuttaa että tääl oli sellainen tukeva iso miehenköriläs joka syöksyi vaimon kimppuun löi muakin ja tuli pistohaava niin olisko mennyt läpi ? eikä mitään muuta eroa. Eli kaikki muut kuviot( kuten AA satuillut) Jokainen tietää 100% varmuudella ettei olis menny läpi ei vaikka puoliso oli pienempi ja vaivainen..
kuka uskoo satuja kirjoitti:
Aivan. Jos ulvilan tilanne olisi ollut toinen ja uhri olisi ollut AA ja mies jäänyt henkiin ja tämä yrittänyt vakuuttaa että tääl oli sellainen tukeva iso miehenköriläs joka syöksyi vaimon kimppuun löi muakin ja tuli pistohaava niin olisko mennyt läpi ? eikä mitään muuta eroa. Eli kaikki muut kuviot( kuten AA satuillut) Jokainen tietää 100% varmuudella ettei olis menny läpi ei vaikka puoliso oli pienempi ja vaivainen..
Poliisi uskoo satujuttuja totuutta erottamatta omasta ennakkoasenteestaan johtuen.
- pelottaako?
premiata kirjoitti:
Poliisi uskoo satujuttuja totuutta erottamatta omasta ennakkoasenteestaan johtuen.
On tainnut Auer -fanittajan vallata epätoivo, kun noin yksinkertaista kirjoittaa.
- kyllähän..
se useimmin mies on jota raiskauksesta syytetään.Nykylakien mukaan raiskaus on aika monoselitteinen mutta pääsääntöisesti sukupuolielimensä tunkemista toisen kehoon.Siitä kun Anneli tunki sukupuolielimensä lapsen kehoon on 4000 liuskaa tutkimuksia ja selostuksia.Voisko joku selostaa noin pääpiirteittän miten se voisi tapahtua.Kun murhasyytteen järjetön spekulointi ei mennyt läpi niin 6 vuotias alkoi "uudet tutkimukset" jotka on vielä järjettömampiä.Murha soitettiin nauhalta ja polyester kuidut tuli puuvillasta.6 vuotiaan vaatimus että KKO käsittelee jutun on lainvastainen.KKO ei voi käsitellä vaan palauttaa KO tai HO n.
- kesäkuussa
Asiantuntijapiireissä arveltiin jo aikoja sitten että KKO palauttaa jutun alkusijoilleen. Mahdollisesti KäO.n, mutta voi olla et HO:n... KKO pääsee siten helpolla. Mutta sen näämme ja mahollisesti päätös tulee kesäkuussa.
- Voi kauhia sentään,
kun oikeus nykyään alkaa syyttää naisiakin raiskauksesta, alkaako pelottaa?
Ei seksuaaliseen tekoon pakottaminen ole siitä kiinni, mitä on jalkovälissä. Jos vaikka ottaa väkisin suihin toiselta, niin riippuuko siinäkin syllisyys siitä, kummalla sattuu olemaan enemmän ulkonevat sukuelimet.
Onneksi koko oikeuslaitos ei ole nais"älyn" vallassa. - monet keinot
Jaaha. Nainenkin voi raiskata ja tehdä sen eri välineillä ja keinoilla, ei tarvii omia penistä ja eilä väliä onko uhri nais vai miespuolinen...Eli A mitään oma elintään ole tunkenut lapseen...konstit on monet siihenkin hommaan...ja monilta palstoilta löytänet mallejakin jos viitsit käydä tutkimassa., kun olet noin tietämätön.. . itseä ei ne kiinnosta.
- hyvimpä..
monet keinot kirjoitti:
Jaaha. Nainenkin voi raiskata ja tehdä sen eri välineillä ja keinoilla, ei tarvii omia penistä ja eilä väliä onko uhri nais vai miespuolinen...Eli A mitään oma elintään ole tunkenut lapseen...konstit on monet siihenkin hommaan...ja monilta palstoilta löytänet mallejakin jos viitsit käydä tutkimassa., kun olet noin tietämätön.. . itseä ei ne kiinnosta.
olet kuitenkin selvillä.Se tyttö oli kai jotain 4-5 vuotias.Tossa spämmiä rikoslaista:
Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan tässä luvussa sukupuolielimellä tapahtuvaa tai sukupuolielimeen kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon. - tietoo..
hyvimpä.. kirjoitti:
olet kuitenkin selvillä.Se tyttö oli kai jotain 4-5 vuotias.Tossa spämmiä rikoslaista:
Sukupuoliyhteydellä tarkoitetaan tässä luvussa sukupuolielimellä tapahtuvaa tai sukupuolielimeen kohdistuvaa seksuaalista tunkeutumista toisen kehoon.Totta helevitissä jokainen aikuinen tietää mitä on sukupuoliyhteys. Mutta sellaista tietoa ei ole tuotu julki AA/taksarin kohalla. On ollut seksuaalista hyväksikäyttöä ja raiskaamista ja ne eivät ole synonyymejä sukupuoliyhteydelle, eivätkä sama asia kuin sukupuoliyhteys.
- Realistinen tarkast
tietoo.. kirjoitti:
Totta helevitissä jokainen aikuinen tietää mitä on sukupuoliyhteys. Mutta sellaista tietoa ei ole tuotu julki AA/taksarin kohalla. On ollut seksuaalista hyväksikäyttöä ja raiskaamista ja ne eivät ole synonyymejä sukupuoliyhteydelle, eivätkä sama asia kuin sukupuoliyhteys.
Jaa, että mistä on sitten kysymys? Minkä nautinnon siitä saa? Hyväksikäyttö johtuu nimenomaan ejakulaation ja naisilla sukupuoliyhdynnän aiheuttamasta nautinnosta.
- realismia kehiin
Realistinen tarkast kirjoitti:
Jaa, että mistä on sitten kysymys? Minkä nautinnon siitä saa? Hyväksikäyttö johtuu nimenomaan ejakulaation ja naisilla sukupuoliyhdynnän aiheuttamasta nautinnosta.
Ja mites selität sitten he, jotka harrastavat insestiä tai ovat pedofiileja. Niissä mukana aikuinen ja lapsi ( alaikäinen ja jopa lähisukulainen insestissä) ja aikuinen saa sen kuvaamasi "nautinnon"... lapsi taas ihan päinvastaisen?? Kerro ja valista, kiitos.
- jos äiti..
realismia kehiin kirjoitti:
Ja mites selität sitten he, jotka harrastavat insestiä tai ovat pedofiileja. Niissä mukana aikuinen ja lapsi ( alaikäinen ja jopa lähisukulainen insestissä) ja aikuinen saa sen kuvaamasi "nautinnon"... lapsi taas ihan päinvastaisen?? Kerro ja valista, kiitos.
menee ottamaan "suihin" 6-8 v pojaltaan niin on jo niin paljon perverssi ja höyrähtänyt että ei pysty salassa pitämään.Muistetaan että lapset oli terapiassa jonka itse halusivat lopettaa ja koko ajan asiaa tutkivien poliisien kanssa yhteistyössä.Terapeutin tehtäviin olisi kuulunut ilmianto jos sellaista olisi ilmennyt
- lehmä ojassa?
jos äiti.. kirjoitti:
menee ottamaan "suihin" 6-8 v pojaltaan niin on jo niin paljon perverssi ja höyrähtänyt että ei pysty salassa pitämään.Muistetaan että lapset oli terapiassa jonka itse halusivat lopettaa ja koko ajan asiaa tutkivien poliisien kanssa yhteistyössä.Terapeutin tehtäviin olisi kuulunut ilmianto jos sellaista olisi ilmennyt
Eipä lapset siihen aikaan uskaltaneet mitään paljastaa. Kuten tiedät. Mikä lehmä sullakin on ojassa kun puolustelet aikusta tai aikuisia jotka käyttäneet lapsia hyväkseen? mikä ja miksi?
Tiedän aika paljo terapiasta ammattini vuoksi. Siinä ei välttämättä tule ilmi mitä kotona tapahtuu. Eikä varsinkaan jos aikaa ei ole riittävästi ja tuskin kukaan uskalsi moisia epäillä/etsiä siinä vaiheessa. Äiti otti lapset pois ja uskon että lapset halusivat pois koska pelkäsivät äitiä ja tämän uhkauksia ja sitä että kaikki tulee ilmi ja mitä äiti sitten tekee... - tuollanen..
lehmä ojassa? kirjoitti:
Eipä lapset siihen aikaan uskaltaneet mitään paljastaa. Kuten tiedät. Mikä lehmä sullakin on ojassa kun puolustelet aikusta tai aikuisia jotka käyttäneet lapsia hyväkseen? mikä ja miksi?
Tiedän aika paljo terapiasta ammattini vuoksi. Siinä ei välttämättä tule ilmi mitä kotona tapahtuu. Eikä varsinkaan jos aikaa ei ole riittävästi ja tuskin kukaan uskalsi moisia epäillä/etsiä siinä vaiheessa. Äiti otti lapset pois ja uskon että lapset halusivat pois koska pelkäsivät äitiä ja tämän uhkauksia ja sitä että kaikki tulee ilmi ja mitä äiti sitten tekee...ilmenee jo äidin käyttäytymisestä ei lasten.
- ammattitaitoa
tuollanen.. kirjoitti:
ilmenee jo äidin käyttäytymisestä ei lasten.
Täytyy ihailla ammattitaitoasi. Kerropa miten olet pätevöitynyt?
- Ei olekaan
tuollanen.. kirjoitti:
ilmenee jo äidin käyttäytymisestä ei lasten.
vaikea uskoa.
- tuomion..
purkamisen ehtona on näyttö joka johtaa uuteen tuomioon.Näyttö pitää olla hyvin selkeä jota nuo "uudet tutkimukset" eivätole.Raiskausjuttu on hankalampi.Lasten kertomuksilla on luettu tuomioita lähinnä ehdonalaista pari kk.Poliisin laskelmat perustuvat kai siihen että myös ok kulut tulevat mahdollisesti mukana.Siinä onkin lasku jota yksi mamma saa maksella 300 vuotta
- emävale
Ahaa. Sinullako on ollut mahdollisuus nähdä uudet tutkimustulokset? Älä naurata. Tuskin olisit näillä palstoilla jos olisit nähnyt.
- Undulaatistako kyse?
Lasten todistukset ajoittuvat mielenkiintoiseen vaiheeseen. Silloin tuli mahdolliseksi heidän palauttamisensa äidin huostaan.
Rikoshistoriassa on harvinaista, että äiti hyväksikäyttää pienokaisiaan. Ei ole mitään rikoshistoriaa taustalla ja perhettä oli pidetty tarkoin silmällä eri viranomaisten toimesta. Mutta kun tuli Hovioikeuden vapauttava tuomio, niin alkoi tapahtua! - Tappotuomion
olisi jo ehtinyt istua.
- Undulaatin tappo?
Minkä ihmeen tappotuomion? Hovioikeus on vapauttanut syyttömän. Etkö lue lehtiä?
- tarkoittaa..
kai että jos ei olisi vapauttanut ja tuominnut taposta niin olisi jo vapaa.Nyt ei ole.Palkka olisi jäänyt huonommaksi
- Syyttnoitavaino
Syyttäjät kostivat Hovioikeuden vapauttavan päätöksen Auerille? Uutta syytettä putkeen ja akka takaisin koppiin!
- Demokratiavaltioko?
Auer on lusinut vangittuna niin pitkään, että syyttömän ihmisen kohdalla se on harvinaista. Mitään tuomiota ei ole, vaan Vaasan Hovioikeuden vapauttava päätös.
Lehtien mukaan lehtorit tai muut saarnamiehet ovat selvinneet ehdonalaisella tai lyhyillä tuomioilla hyvinkin törkeistä hyväksikäyttötapauksista, joista on ollut selvä näyttö. Tuskin on edes vangittu ennen tuomiotaan. - msmack
Olen paljon seurannut ko. keskustelua murha.infossa ja ihmetellyt seuraavaa kohtaa:
Äiti on puhelimessa soittamassa häkeen (litteroinnin kohta 3.18). Lapsi menee takkahuoneeseen katsomaan isää ja päästää voimakkaan rääkäisyn.
Miten äiti ei tässä vaiheessa ryntää katsomaan tekeeko "huppis" nyt pahaa tytölle?
Äiti huutaa vaan, että älä itke siellä ja sitten, että lähtikse huppis jo! - tyttö...
ei mennyt takkahuoneeseen vaan olohuoneen puolelta näki isänsä.
- msmack
Mutta äiti ei huuda edes että äkkiä pois sieltä?! Miten voi tietää ettei huppis tee vaikkapa uhittelueleitä tytölle?
- äänetön ninja
Aivan. Jos huppis oli siellä olisi tyttö sen nähnyt isänsä kimpussa, Tyttö ei ole kuullut mitään huppiksesta lähteviä ääniä... siinä tuiskeessa kun halot ja veitset ja muu astalo oli aseina olisi pitänyt olla aikamoista töminää ja läähätystä ...
ja äidillä ei hiukkaankaan huolta että huppis ryntäisi tytön kimppuun.. ei ollenkaan pelkoa tai huolta.
- jos huppis..
olisi koko perheen halunnut tappaa heidän ikänsä olisi jäänyt varsin lyhyeksi.
- Hessu 52
Ajatelkaapa sitä,että Anneli oli viisi päivää kusematta ennen kuin hänelle toimitettiin sorsa! Petiinsäkö Anneli kusi ja paskoi viiden päivän ajan? Kjäh! Kjeh! Heh,heh!
- Hessu sukelsi
Kyllä ihmisen ruuansulatuskanavan soppeutumiskyky on vertaansa vailla.
Esimerkkinä Hessu52, joka sukelteli Bodomin rantavedessä etsimässä Irmelin uimapukua, ja Hessu oli kehittänyt semmoisen snorkkelin joka tungetaan peräsuoleen.
Tästä Hessu arveli olevan se hyöty, että näin näkee paremmin ja voi olla 10 senttiä syvemmällä. Haittana se että raapii nokkansa pohjakiviin.
Hessu se muuten osaa hengittää peräsuolen kautta. Osaatko sinä, häh?
Mutta tämä snorkkeli juuttui kahdeksi viikoksi kankkujen väliin Hessulla kun se keräsi levää, ja planktonia pääsi suolen kautta haimaan.
Mutta Hessu keinot keksii, Hessu se muuten osaa tyhjentää peräsuolensa suun kautta. Osaatko sinä, häh? - kesäkuu lähenee
Eteenpäin on menty. Eiköhän kesäkuussa selviää kumpaan KKO palauttaa , KöO:n vai HO:n?
http://www.satakunnankansa.fi/Satakunta/1194728965650/artikkeli/ulvilan surman lisatutkinta valmis aineisto kko een.html - Satanamma
jävla mamma, fifaan - sanoo ruotsalainen.
- Sitä saa mitä tilaa?
"Nää lapset" sitä ja tätä.. naureskellen kertoo lastensa kertomuksista. Ei ole pahoillaan tai järkyttynyt kuinka pahoin omat lapsensa voivat (jotta pystyvät tällaista "sepittämään"). Eikä taida mieltä painaa että keskeytti näiden terapiat aikanaan "tarpeettomana"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463