Minkälaista rasismia?

Olisin kiinnostunut minkälaista rasismia olette kohdanneet tai nähneet?
Ja jos täällä on suomalaisia, niin oletko koskaan puolustanut ulkomaalaista ja jos olet niin mitä teit?
Olen avioliitossa "tummemman" kanssa ja ajoittain kuulen sanoja jotka loukkaa, mutta kaikkeen on totuttu.

Lapsemme ovat normaalia tummempia ja alussa kun asuimme kerrostalossa niin kuulin aika paljon sellaista, mitä onneksi lapseni eivät enään muista.

183

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Najis Kafir

      Hei, tiedätköhän nyt mihin soppaan lusikkasi työnsit, kun tälle palstalle tulit kyselemään. Toivottavasti saat täältä asiallisia vastauksia. Pahoin vain pelkään, että et saa.

      • Joo, katsotaan osaako ihmiset edes viikon ajan - nythän on rasismin vastainen viikko - olla ihmisiksi.


      • En tiedä ja en minä siitä välitä.

        Mieheni on kreikkalainen ja alussa sain kuulla ties vaikka mitä, mutta liittoa on jatkunut jo 20 -vuotta ja liittomme on vahva.
        Nyt kun tuo Kreikan tilanne on ollut mikä on, niin sanon suoraan että kyllä se on mennyt ns. toisinpäin.

        Jos en saa asiallisia vastauksia, tämä jää tähän elämä on liian hyvä riideltäväksi netissä.


      • toivottavasti...
        humanist1 kirjoitti:

        Joo, katsotaan osaako ihmiset edes viikon ajan - nythän on rasismin vastainen viikko - olla ihmisiksi.

        ..et tässä ketjussa ala esittelemään mummo-fantasioitasi...


      • toivottavasti... kirjoitti:

        ..et tässä ketjussa ala esittelemään mummo-fantasioitasi...

        Luultavasti sinä pidät siitä huolen tässäkin ketjussa.


      • muistutin...
        humanist1 kirjoitti:

        Luultavasti sinä pidät siitä huolen tässäkin ketjussa.

        ..vain, ettet ihan mokaa itseäsi.


      • muistutin... kirjoitti:

        ..vain, ettet ihan mokaa itseäsi.

        Ei minua tarvitse muistuttaa. Ei ole tapana.


      • srgjetklu
        claudia.c kirjoitti:

        En tiedä ja en minä siitä välitä.

        Mieheni on kreikkalainen ja alussa sain kuulla ties vaikka mitä, mutta liittoa on jatkunut jo 20 -vuotta ja liittomme on vahva.
        Nyt kun tuo Kreikan tilanne on ollut mikä on, niin sanon suoraan että kyllä se on mennyt ns. toisinpäin.

        Jos en saa asiallisia vastauksia, tämä jää tähän elämä on liian hyvä riideltäväksi netissä.

        Kreikkalaisethan ovat todella mukavia ihmisiä.


      • srgjetklu kirjoitti:

        Kreikkalaisethan ovat todella mukavia ihmisiä.

        No niin - tässä tuli ensimmäinen "rasismi"...


      • Mitä tarkoitat?


      • aa sepä kivaa
        claudia.c kirjoitti:

        En tiedä ja en minä siitä välitä.

        Mieheni on kreikkalainen ja alussa sain kuulla ties vaikka mitä, mutta liittoa on jatkunut jo 20 -vuotta ja liittomme on vahva.
        Nyt kun tuo Kreikan tilanne on ollut mikä on, niin sanon suoraan että kyllä se on mennyt ns. toisinpäin.

        Jos en saa asiallisia vastauksia, tämä jää tähän elämä on liian hyvä riideltäväksi netissä.

        Munki serkku seurusteli kreikkalaisen miehen kanssa... aikamoinen adonis ja paneskeli puoli Helsinkiä läpi... kun sehän heillä on hänen itsensä sanojen mukaan kulttuurissa. Niinpä niin...


      • b-e.g

        Mover* on itsekeksitty rasismi!


      • -mutta
        humanist1 kirjoitti:

        Joo, katsotaan osaako ihmiset edes viikon ajan - nythän on rasismin vastainen viikko - olla ihmisiksi.

        Tottahan toki me ihmiset ollaan ihmisiksi, mutta miten se voisi onnistua teiltä afrikan olioilta?


      • iso d
        -mutta kirjoitti:

        Tottahan toki me ihmiset ollaan ihmisiksi, mutta miten se voisi onnistua teiltä afrikan olioilta?

        taitaa olla sitten niitä olioita niin kuin sinäkin joilta ihmisiksi olo ei sitten vain millään onnistu


      • iso d
        iso d kirjoitti:

        taitaa olla sitten niitä olioita niin kuin sinäkin joilta ihmisiksi olo ei sitten vain millään onnistu

        huhtikuun teemana on keskustelu.olisi tietysti plussaa jos te punaviher-piiperöt keskustelisitte aiheesta.

        taitaa vain olla liikaa vaadittu...


      • iso d
        iso d kirjoitti:

        huhtikuun teemana on keskustelu.olisi tietysti plussaa jos te punaviher-piiperöt keskustelisitte aiheesta.

        taitaa vain olla liikaa vaadittu...

        tuntuu ajattelevan, että oikeaa keskustelua on se, että komppaa häntä aina ja kaikessa


    • itse...

      ..olen törmännyt tilanteeseen, jossa suomalainen mies ("hieman" humalassa, totta kai) huuteli rasistisia loukkauksia ihonväriltään tummemmille lapsille. Kehoitin häntä poistumaan paikalta, taikka soitan poliisit. Onneksi otti neuvosta vaarin... ;)

      Muutoin en ole juuri koskaan osunut keskelle rasistista tilannetta. Useimmat maahanmuuttajataustaiset ystävänikään eivät ole kokeneet minkäänlaista rasismia Suomessa, päinvastoin, kehuvat suomalaisten olevan todella ystävällisiä ja mukavia.

      • Me olemme kokeneet ostotilanteissa, mieheni tiedot tarkistetaan jokaväylän kautta löytyykö merkintöjä luottotiedoista.
        Ja korttia tutkitaan on soiteltu pankkiinkin, riittääkö se luotto ja kyse on ollut pienemmistä ostoksista.
        Kun lapsille haettiin yksityiseltä päivähoitopaikkaa, niin pyydettiin 3 kuukauden hoitomaksu etukäteen.
        Silloin sanoin etten suostu siihen ja toisessa maksu kävi kuukausittain.


      • Mot rasismen
        claudia.c kirjoitti:

        Me olemme kokeneet ostotilanteissa, mieheni tiedot tarkistetaan jokaväylän kautta löytyykö merkintöjä luottotiedoista.
        Ja korttia tutkitaan on soiteltu pankkiinkin, riittääkö se luotto ja kyse on ollut pienemmistä ostoksista.
        Kun lapsille haettiin yksityiseltä päivähoitopaikkaa, niin pyydettiin 3 kuukauden hoitomaksu etukäteen.
        Silloin sanoin etten suostu siihen ja toisessa maksu kävi kuukausittain.

        Samaan aikaan rasistit levittävät netissä 24/7 vihapropagandaa maahanmuuttajataustaisten mukamas etuoikeutetusta asemasta Suomessa.


      • Mutututu
        Mot rasismen kirjoitti:

        Samaan aikaan rasistit levittävät netissä 24/7 vihapropagandaa maahanmuuttajataustaisten mukamas etuoikeutetusta asemasta Suomessa.

        Taitaa tuo etuoikeutettu asema ulottua vain "kunniakansalaisiin", ei kreikkalaisiin...

        Suomessa pitää olla muslimi että saa erityiskohtelun.


      • Kreikkalaisten kohdalla
        claudia.c kirjoitti:

        Me olemme kokeneet ostotilanteissa, mieheni tiedot tarkistetaan jokaväylän kautta löytyykö merkintöjä luottotiedoista.
        Ja korttia tutkitaan on soiteltu pankkiinkin, riittääkö se luotto ja kyse on ollut pienemmistä ostoksista.
        Kun lapsille haettiin yksityiseltä päivähoitopaikkaa, niin pyydettiin 3 kuukauden hoitomaksu etukäteen.
        Silloin sanoin etten suostu siihen ja toisessa maksu kävi kuukausittain.

        saattaa olla hyvinkin perusteltua kysellä maksukyvyn perään...


      • Kreikkalaisten kohdalla
        claudia.c kirjoitti:

        Me olemme kokeneet ostotilanteissa, mieheni tiedot tarkistetaan jokaväylän kautta löytyykö merkintöjä luottotiedoista.
        Ja korttia tutkitaan on soiteltu pankkiinkin, riittääkö se luotto ja kyse on ollut pienemmistä ostoksista.
        Kun lapsille haettiin yksityiseltä päivähoitopaikkaa, niin pyydettiin 3 kuukauden hoitomaksu etukäteen.
        Silloin sanoin etten suostu siihen ja toisessa maksu kävi kuukausittain.

        saattaa olla hyvinkin perusteltua kysellä maksukyvyn perään...


      • uustyttö.66
        claudia.c kirjoitti:

        Me olemme kokeneet ostotilanteissa, mieheni tiedot tarkistetaan jokaväylän kautta löytyykö merkintöjä luottotiedoista.
        Ja korttia tutkitaan on soiteltu pankkiinkin, riittääkö se luotto ja kyse on ollut pienemmistä ostoksista.
        Kun lapsille haettiin yksityiseltä päivähoitopaikkaa, niin pyydettiin 3 kuukauden hoitomaksu etukäteen.
        Silloin sanoin etten suostu siihen ja toisessa maksu kävi kuukausittain.

        No Tässä nyt malliesimerkki Moverille* mitä rasismi Suomessa on JOS on.
        Hyvä claudia olet ihan just oikeassa ja tuostakin meidän pitäisi puhua, se on just oikea aihe tänne! Kerrankin thank you. Me vaan emme ehdi jutella mistään kun kaikki aika menee Moverin kaa tappelemiseen

        Joten palstallahan emme voi olla rasisteja;
        ja vastailla ihonvärin tai uskonnon tai sexin perustella;

        tuolle vastaan tuolle en koska se on natsi/musu/sexy ,

        vaan me vastaamme yhtä ystävällisesti aina ja kaikille ihonväristä, uskonnosta tai seksuaalisuudesta riippumatta.

        Ja huomioikaa kukas se taas puuttuu tästä keskustelusta muu kuin itse itsensä keksimä rasismi @Mover


      • uustyttö.66
        Mot rasismen kirjoitti:

        Samaan aikaan rasistit levittävät netissä 24/7 vihapropagandaa maahanmuuttajataustaisten mukamas etuoikeutetusta asemasta Suomessa.

        Mamujen ”mukamas etuoikeus” vihapropaganda on taas just sitä rasismia, mitä mamut itse harrastaa, että syyttää suomalaisia rasisteiksi jos ei saa uutta BMW aina kun edellisestä loppuu bensa. Ja sossun laskuun.


      • Suomessa
        Mutututu kirjoitti:

        Taitaa tuo etuoikeutettu asema ulottua vain "kunniakansalaisiin", ei kreikkalaisiin...

        Suomessa pitää olla muslimi että saa erityiskohtelun.

        kukaan ei saa erityiskohtelua, mutta sitähän ei kaikki vatipäät tajua.


      • uusi tyttö, vanhat
        uustyttö.66 kirjoitti:

        Mamujen ”mukamas etuoikeus” vihapropaganda on taas just sitä rasismia, mitä mamut itse harrastaa, että syyttää suomalaisia rasisteiksi jos ei saa uutta BMW aina kun edellisestä loppuu bensa. Ja sossun laskuun.

        vitsit. Ketään ei naurata enää.


    • iso d

      aivan kuin joku olisi kysellyt kyselemästä päästyäänkin tätä samaa asiaa ainakin kuukauden verran.

      saldo tähän mennessä: suurmuftin kaverilta oli kyselty asioita sävyyn, josta se ei tykännyt, ja itse kuulin kerran metrossa kun puliukko sanoi mutumbaa n eekeriksi.

      huimaa, eikö vain? kyllä me suomalaiset sitten olemmekin rasistinen kansa...

      tuon humanist1n ulinasta ei kannata välittää, ei siltä ainakaan rasismiin liittyvää vastausta kysymykseen saa.

    • tosi järkevää

      Tässäkin tapauksessa rasismi kohdistuu suomalaisiin miehiin

      Suomalaisten miesten on luonnollisesti rakennettava asunnot sinulle ja sun perheelle.
      Suomalasilta miehiltä verotetaan vaatteetkin päältä jotta sinulle voidaan maksaa elämis ja elatustuet.

      • Mieheni työskentelee kansainvälisessä firmassa ja hänella on "muutamia" suomen kansalaisia alaisinaan.
        Tänäänkin hänellä on haastetteluissa suomalaisia, ja hän ei valikoi siinä tilanteessa onko hakija minkämaan kansalainen, vaan sitä soveltuuko hakija alalle.

        Emme ole kenelle täällä mitään velkaa, mutta tämä kommentti oli juuri sellainen mikä kuvastaa kun ei lueta tarkkaan koko ketjua, vaan sana ulkomaalainen on riittävä. Mutta se myös kielii suppeasta näkökulmasta ja piiristä missä itse oleskellaan.

        Ymmärrän kommentiasi ja sitä että olisimme elättejä, ihan vaan muistutukseksi sinulle.... tänä päivänä kansainvälisyys on kasvamassa suomen yritysmaailmassa ja ulkomaalaisten tietotaitoa me tarvitsemme.
        Olemme asuneet yhdysvalloissa, italiassa ja saksassa mieheni työn takia, ja ehkä muutamme työnperään vielä yhden kerran. Kun terveyteni sen vain sallii.


        En palaa tälle palstalle enään.


      • Najis Kafir
        claudia.c kirjoitti:

        Mieheni työskentelee kansainvälisessä firmassa ja hänella on "muutamia" suomen kansalaisia alaisinaan.
        Tänäänkin hänellä on haastetteluissa suomalaisia, ja hän ei valikoi siinä tilanteessa onko hakija minkämaan kansalainen, vaan sitä soveltuuko hakija alalle.

        Emme ole kenelle täällä mitään velkaa, mutta tämä kommentti oli juuri sellainen mikä kuvastaa kun ei lueta tarkkaan koko ketjua, vaan sana ulkomaalainen on riittävä. Mutta se myös kielii suppeasta näkökulmasta ja piiristä missä itse oleskellaan.

        Ymmärrän kommentiasi ja sitä että olisimme elättejä, ihan vaan muistutukseksi sinulle.... tänä päivänä kansainvälisyys on kasvamassa suomen yritysmaailmassa ja ulkomaalaisten tietotaitoa me tarvitsemme.
        Olemme asuneet yhdysvalloissa, italiassa ja saksassa mieheni työn takia, ja ehkä muutamme työnperään vielä yhden kerran. Kun terveyteni sen vain sallii.


        En palaa tälle palstalle enään.

        En usko, että ulkomaalaisvastaisuus olisi Suomessa tällaista, jos olisimme suorittaneet edes jonkinlaista analyysiä, keitä päästämme maahan. Nyt esim. Claudian kreikkalainen mies joutuu kärsimään somalien ja muiden sopeutumattomien muslimipakolaisten aiheuttamista harmeista. Totuus on se, että kansan syvissä riveissä ei osata erottaa sosiaalihuollettavaa afgaania ja kreikkalaista yritysjohtajaa toisistaan. Todella ikävää.

        Jaksamisia sinulle Claudia.


      • ¢
        claudia.c kirjoitti:

        Mieheni työskentelee kansainvälisessä firmassa ja hänella on "muutamia" suomen kansalaisia alaisinaan.
        Tänäänkin hänellä on haastetteluissa suomalaisia, ja hän ei valikoi siinä tilanteessa onko hakija minkämaan kansalainen, vaan sitä soveltuuko hakija alalle.

        Emme ole kenelle täällä mitään velkaa, mutta tämä kommentti oli juuri sellainen mikä kuvastaa kun ei lueta tarkkaan koko ketjua, vaan sana ulkomaalainen on riittävä. Mutta se myös kielii suppeasta näkökulmasta ja piiristä missä itse oleskellaan.

        Ymmärrän kommentiasi ja sitä että olisimme elättejä, ihan vaan muistutukseksi sinulle.... tänä päivänä kansainvälisyys on kasvamassa suomen yritysmaailmassa ja ulkomaalaisten tietotaitoa me tarvitsemme.
        Olemme asuneet yhdysvalloissa, italiassa ja saksassa mieheni työn takia, ja ehkä muutamme työnperään vielä yhden kerran. Kun terveyteni sen vain sallii.


        En palaa tälle palstalle enään.

        hyvä että tuo ylimieöine rasisti ymmärti häippäsyä täältä häiriköimästä js paslaa jauhamasta.


      • Najis Kafir kirjoitti:

        En usko, että ulkomaalaisvastaisuus olisi Suomessa tällaista, jos olisimme suorittaneet edes jonkinlaista analyysiä, keitä päästämme maahan. Nyt esim. Claudian kreikkalainen mies joutuu kärsimään somalien ja muiden sopeutumattomien muslimipakolaisten aiheuttamista harmeista. Totuus on se, että kansan syvissä riveissä ei osata erottaa sosiaalihuollettavaa afgaania ja kreikkalaista yritysjohtajaa toisistaan. Todella ikävää.

        Jaksamisia sinulle Claudia.

        Toinen rasismi.

        Claudia ei jaksa nimenomaan sinunlaistesi kaksinaismoralistista empatiaa, jossa ihmisiä luokitellaan pelkän kansalaisuuden perusteella.


      • Najis Kafir
        Mover kirjoitti:

        Toinen rasismi.

        Claudia ei jaksa nimenomaan sinunlaistesi kaksinaismoralistista empatiaa, jossa ihmisiä luokitellaan pelkän kansalaisuuden perusteella.

        Toinen ja kolmas.

        Oletko sinä claudia.c?


      • Najis Kafir
        Mover kirjoitti:

        Toinen rasismi.

        Claudia ei jaksa nimenomaan sinunlaistesi kaksinaismoralistista empatiaa, jossa ihmisiä luokitellaan pelkän kansalaisuuden perusteella.

        Ai niin. Vielä sen verran.
        Ihmisiä luokitellaan kaiken aikaa. Se on hyvin yleistä.
        Kansalaisuus ei välttämättä merkitse minulle vielä mitään, mutta viiteryhmän ideologia sen sijaan kertoo minulle erittäin paljon.
        Sen vuoksi minä luokittelen ihmiset etupäässä ideologian mukaan.

        - natsit
        - muslimit
        - kristityt
        - scientologit
        - kommunistit
        - jne. jne.

        On muistettava, että joistakin muslimimaista voi tulla muitakin kuin muslimeja.
        Toisaalta Somaliasta, joka on maailman rasistisin maa, ei tule muita kuin muslimeja. Minusta on hyvin hyvin ikävää, että Suomeen on pitänyt päästää somaleja.


      • Najis Kafir kirjoitti:

        Toinen ja kolmas.

        Oletko sinä claudia.c?

        Minä olen tasan se, miksi itseni annan ymmärtää.

        On vastanmielistä käsittämätöntä täyttä roskaa väittää yhden kansallisuuden "maineen" aiheuttavan toisen kansallisuuden ongelmia.

        Rasistisuuden aiheuttaa ainoastaan rasisti itse. Muun muassa hän, joka sai ajettua claudia.c:n täältä pois.


      • Najis Kafir kirjoitti:

        Ai niin. Vielä sen verran.
        Ihmisiä luokitellaan kaiken aikaa. Se on hyvin yleistä.
        Kansalaisuus ei välttämättä merkitse minulle vielä mitään, mutta viiteryhmän ideologia sen sijaan kertoo minulle erittäin paljon.
        Sen vuoksi minä luokittelen ihmiset etupäässä ideologian mukaan.

        - natsit
        - muslimit
        - kristityt
        - scientologit
        - kommunistit
        - jne. jne.

        On muistettava, että joistakin muslimimaista voi tulla muitakin kuin muslimeja.
        Toisaalta Somaliasta, joka on maailman rasistisin maa, ei tule muita kuin muslimeja. Minusta on hyvin hyvin ikävää, että Suomeen on pitänyt päästää somaleja.

        Täällä yksi "iso d" ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?

        Jos itse olisit syntynyt Afrikan sarvessa ja tulisit tänne, miltä sinusta tuntuisi lukea tuo viimeinen neljä riviäsi?

        Toivon, että vastaat, ainakin aluksi, suoraan juuri noihin kahteen kysymykseeni.


      • Najis Kafir
        Mover kirjoitti:

        Täällä yksi "iso d" ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?

        Jos itse olisit syntynyt Afrikan sarvessa ja tulisit tänne, miltä sinusta tuntuisi lukea tuo viimeinen neljä riviäsi?

        Toivon, että vastaat, ainakin aluksi, suoraan juuri noihin kahteen kysymykseeni.

        Täytän toiveesi, hyysäri pelle.

        Tilastojen mukaan somalien työhalut ovat käsittömättömän surkeat ja rikostilastot monikymmenkertaiset verrattuna muihin mamuihin. Vähintä mitä somaleilta voisi odottaa, olisi se, että he palaisivat kotiinsa, eivätkä sitouttaisi itseään enää yhtään enempää suomalaiseen sosiaaliturvaan.

        Mutta kun en ole syntynyt Afrikan sarvessa ja jos olisinkin, niin en sen verran Talvisodan henkeä löytyisi, etten luikkisi taisteluja pakoon.
        Taistelisivat oman isänmaansa puolesta. Tänne ei edes pysty matkustamaan kuin ne kaikkein varakkaimmat somalit. Köyhimmät ja rohkeimmat jäävät taistelemaan kotiinsa.

        En vielä edes maininnut islamia. Kumma kyllä, kun somalit pääsivät tänne, vedettiin huivit päähän ja alettiin vaatimaan omia uimavuoroja. Ei voida uida yhtäaikaa saastaisten vääräuskoisten kanssa. Merkillistä sitoutumista vai lieneekö ei-muslimien sitouttamista islamin valtaan.


      • suomi suomalaisille
        Mover kirjoitti:

        Täällä yksi "iso d" ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?

        Jos itse olisit syntynyt Afrikan sarvessa ja tulisit tänne, miltä sinusta tuntuisi lukea tuo viimeinen neljä riviäsi?

        Toivon, että vastaat, ainakin aluksi, suoraan juuri noihin kahteen kysymykseeni.

        suomen ns.rasismi ei takuulla veda vertoja somalian sortoon ja rasismiin.
        juopuneiden molaytykset eivat ole rasismia,jos sita ei kesta haipykoon somalian tasa-arvo yhteisoon.
        otan osaa jos cludian perheeseen on kohdistunut vihamielisyytta,toivottavasti tama on ns.yksittaistapaus.
        meitin kulmilla asuu kurdeja , kreikkalaisia ym.tummenpia liikkeenharjoittajia seka rehellisen tyontekijoita , kulma-pubin pitajakin on balkanilta.
        ei heilla mitaan valittamista ole,kusipaita kun loytyy kuulemma muualtakin. kannikaiset suunsoittajatkin kayvat selvittyaan selittamassa etta ei sita ny tarvi niin kirjaimellisesti ottaa.
        nain meitin kulmilla rotusuhteita hoidellaan mutta meitin riesana ei ole somalëja


      • Najis Kafir kirjoitti:

        Täytän toiveesi, hyysäri pelle.

        Tilastojen mukaan somalien työhalut ovat käsittömättömän surkeat ja rikostilastot monikymmenkertaiset verrattuna muihin mamuihin. Vähintä mitä somaleilta voisi odottaa, olisi se, että he palaisivat kotiinsa, eivätkä sitouttaisi itseään enää yhtään enempää suomalaiseen sosiaaliturvaan.

        Mutta kun en ole syntynyt Afrikan sarvessa ja jos olisinkin, niin en sen verran Talvisodan henkeä löytyisi, etten luikkisi taisteluja pakoon.
        Taistelisivat oman isänmaansa puolesta. Tänne ei edes pysty matkustamaan kuin ne kaikkein varakkaimmat somalit. Köyhimmät ja rohkeimmat jäävät taistelemaan kotiinsa.

        En vielä edes maininnut islamia. Kumma kyllä, kun somalit pääsivät tänne, vedettiin huivit päähän ja alettiin vaatimaan omia uimavuoroja. Ei voida uida yhtäaikaa saastaisten vääräuskoisten kanssa. Merkillistä sitoutumista vai lieneekö ei-muslimien sitouttamista islamin valtaan.

        Vastaatko vielä ensimmäiseen kysymykseeni?


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Täällä yksi "iso d" ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?

        Jos itse olisit syntynyt Afrikan sarvessa ja tulisit tänne, miltä sinusta tuntuisi lukea tuo viimeinen neljä riviäsi?

        Toivon, että vastaat, ainakin aluksi, suoraan juuri noihin kahteen kysymykseeni.

        miten niin "ehtimiseen todistaa?"

        ihan itse te sen olette todistaneet, minä olen vain esittänyt kysymyksiä.

        vastaukset, tai niiden puutteen tulkitsee jokainen itse. vai kuinka?

        ei kai se minun syyni ole, ettei hysteerisestä rasismivouhotuksesta huolimatta itse rasismista ei juurikaan havaintoja tai k okemuksia kenelläkään ole. pari kännisen huutelua, ja kavereittesi sinulle kertomia tarinoita, todennäköisesti satuja.

        omakohtaisia kokemuksia ja havaintoja ei vain ole.


      • iso d kirjoitti:

        miten niin "ehtimiseen todistaa?"

        ihan itse te sen olette todistaneet, minä olen vain esittänyt kysymyksiä.

        vastaukset, tai niiden puutteen tulkitsee jokainen itse. vai kuinka?

        ei kai se minun syyni ole, ettei hysteerisestä rasismivouhotuksesta huolimatta itse rasismista ei juurikaan havaintoja tai k okemuksia kenelläkään ole. pari kännisen huutelua, ja kavereittesi sinulle kertomia tarinoita, todennäköisesti satuja.

        omakohtaisia kokemuksia ja havaintoja ei vain ole.

        Kuuleppas, dee.

        Sinä esitit kysymyksen rasitistisuuden olemassaolosta Suomessa - ja kun vastauksessani sanoin, että sinun ei tarvitse kuin napata tämän palstan summittainen aloitu - niin ihanan raikas rasismin mätä lemu tunkee nenäonteloon - vai?

        Sitten kuulutat sen jälkeen, että "no, missäs sitä rasismia muka on - ei kukaan sano mitään..."

        Jos ei vastaukseni sinulle kelpaa, niin ok - mutta älä sano, etteikö sinulle olisi osoitettu, että Suomesta kylää rasismissa löytyy.

        Joka ikinen päivä - jo täällä julkisella palstalla...

        Ok?

        Eikä kysymys, d, ole loppujen lopuksi siitä, m i s ä m ä r ä s s ä rasimia löytyy - olellista tämän palstan näkökulmasta on se, että osaamme rasismin tuomita.

        Ja senhän sinäkin toki teet - vai teetkö...?


      • Najis Kafir
        Mover kirjoitti:

        Vastaatko vielä ensimmäiseen kysymykseeni?

        Kyllä minä vastasin mielestäni kaikkiin seriffin kysymyksiin.

        Tekstistäsi ei aina oikein erota niitä kysymyksiä. Joten väärinkäsitysten välttämiseksi, laittaisitko kysymyksesi uudelleen - mahdollisimman selkeäksi kiteytettynä -, niin vastataan.


      • Najis Kafir kirjoitti:

        Kyllä minä vastasin mielestäni kaikkiin seriffin kysymyksiin.

        Tekstistäsi ei aina oikein erota niitä kysymyksiä. Joten väärinkäsitysten välttämiseksi, laittaisitko kysymyksesi uudelleen - mahdollisimman selkeäksi kiteytettynä -, niin vastataan.

        "Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?"


      • ¢
        Mover kirjoitti:

        Kuuleppas, dee.

        Sinä esitit kysymyksen rasitistisuuden olemassaolosta Suomessa - ja kun vastauksessani sanoin, että sinun ei tarvitse kuin napata tämän palstan summittainen aloitu - niin ihanan raikas rasismin mätä lemu tunkee nenäonteloon - vai?

        Sitten kuulutat sen jälkeen, että "no, missäs sitä rasismia muka on - ei kukaan sano mitään..."

        Jos ei vastaukseni sinulle kelpaa, niin ok - mutta älä sano, etteikö sinulle olisi osoitettu, että Suomesta kylää rasismissa löytyy.

        Joka ikinen päivä - jo täällä julkisella palstalla...

        Ok?

        Eikä kysymys, d, ole loppujen lopuksi siitä, m i s ä m ä r ä s s ä rasimia löytyy - olellista tämän palstan näkökulmasta on se, että osaamme rasismin tuomita.

        Ja senhän sinäkin toki teet - vai teetkö...?

        asiakeskustelu ei ole mitään rasismia.


      • iso d
        Mover kirjoitti:

        Kuuleppas, dee.

        Sinä esitit kysymyksen rasitistisuuden olemassaolosta Suomessa - ja kun vastauksessani sanoin, että sinun ei tarvitse kuin napata tämän palstan summittainen aloitu - niin ihanan raikas rasismin mätä lemu tunkee nenäonteloon - vai?

        Sitten kuulutat sen jälkeen, että "no, missäs sitä rasismia muka on - ei kukaan sano mitään..."

        Jos ei vastaukseni sinulle kelpaa, niin ok - mutta älä sano, etteikö sinulle olisi osoitettu, että Suomesta kylää rasismissa löytyy.

        Joka ikinen päivä - jo täällä julkisella palstalla...

        Ok?

        Eikä kysymys, d, ole loppujen lopuksi siitä, m i s ä m ä r ä s s ä rasimia löytyy - olellista tämän palstan näkökulmasta on se, että osaamme rasismin tuomita.

        Ja senhän sinäkin toki teet - vai teetkö...?

        sinuna keskittyisin todellisiin ongelmiin, eikä nettikirjoitteluun. on se nyt stana että kirjoittelu, joka ei vahingoita ketään, on mielestäsi suurempi ongelma, kuin maahantunkijoiden sosiaalitukihuijaukset, väkivaltarikokset, raiskaukset, yleinen turvattomuuden kasvu, yms, yms, jne.

        ainoa, mitä osaatte tehdä, on inistä jostain nettikirjoittelusta. rasismi, muukalaisvastaisuus tai maahanmuuttokriittisyys ei ole tauti. se on taudin oire.

        tauti on yhteiskuntakelvoton roskaväki maassamme.

        jos oireista halutaan eroon, täytyy ensin päästä eroon itse taudista.

        itse hyysärit ulvovat poikkeuksetta,"täytyy katsoa ihmistä yksilönä, ei viiteryhmänsä edustajana" no. kertokaa sitten, kuinka hlvetissä se roskaväki pääsee maahan? EI KAI VAAN JUURI VIITERYHMÄNSÄ TAKIA???

        vai ovatko ne kaikki sosiaalipummit, väkivalta ja seksuaalirikolliset yhteiskuntakelpoista väkeä, mutta täällä suomessa muuttuvat kuin taikaiskusta roskaväeksi?

        eivät. he ovat saastaa, joka vain jatkaa kulttuurilleen ja luonteelleen ominaista käytöstä täälläkin.


      • iso d kirjoitti:

        sinuna keskittyisin todellisiin ongelmiin, eikä nettikirjoitteluun. on se nyt stana että kirjoittelu, joka ei vahingoita ketään, on mielestäsi suurempi ongelma, kuin maahantunkijoiden sosiaalitukihuijaukset, väkivaltarikokset, raiskaukset, yleinen turvattomuuden kasvu, yms, yms, jne.

        ainoa, mitä osaatte tehdä, on inistä jostain nettikirjoittelusta. rasismi, muukalaisvastaisuus tai maahanmuuttokriittisyys ei ole tauti. se on taudin oire.

        tauti on yhteiskuntakelvoton roskaväki maassamme.

        jos oireista halutaan eroon, täytyy ensin päästä eroon itse taudista.

        itse hyysärit ulvovat poikkeuksetta,"täytyy katsoa ihmistä yksilönä, ei viiteryhmänsä edustajana" no. kertokaa sitten, kuinka hlvetissä se roskaväki pääsee maahan? EI KAI VAAN JUURI VIITERYHMÄNSÄ TAKIA???

        vai ovatko ne kaikki sosiaalipummit, väkivalta ja seksuaalirikolliset yhteiskuntakelpoista väkeä, mutta täällä suomessa muuttuvat kuin taikaiskusta roskaväeksi?

        eivät. he ovat saastaa, joka vain jatkaa kulttuurilleen ja luonteelleen ominaista käytöstä täälläkin.

        Tämä on rasismipalsta.

        Toki on ihan selvää, että maailmassa tapahtuu muitakin rikoksia - ja rasistinen motiivi esimerkiksi pahoinpitelyssä toki on vähäisemmäksi kriminalisoitu kuinhenkirikos - tai raiskaus. Ja se on ihan ok.

        Mutta täällä puhutaan r a s i s m i s t a .

        Ja minä olen todella huolissani - kun sinä et ensimmäisenä nyt tuomitse sitä - vaan jatkat maahanmuuttopolitiikan säädön kritisointia, joka on ihan ok mutta kuuluu muualle.


      • ne tuomitaan,
        Mover kirjoitti:

        Tämä on rasismipalsta.

        Toki on ihan selvää, että maailmassa tapahtuu muitakin rikoksia - ja rasistinen motiivi esimerkiksi pahoinpitelyssä toki on vähäisemmäksi kriminalisoitu kuinhenkirikos - tai raiskaus. Ja se on ihan ok.

        Mutta täällä puhutaan r a s i s m i s t a .

        Ja minä olen todella huolissani - kun sinä et ensimmäisenä nyt tuomitse sitä - vaan jatkat maahanmuuttopolitiikan säädön kritisointia, joka on ihan ok mutta kuuluu muualle.

        jotka tosiasiassa ovat rasisteja, ei EI SUOMALAISET.

        MAMUT OVAT RASISTEJA SUOMALAISIIN VERRATTUNA.

        JA SANONKO MIKÄ USKONTO PERUSTUU RASISMILLE?


      • ne tuomitaan, kirjoitti:

        jotka tosiasiassa ovat rasisteja, ei EI SUOMALAISET.

        MAMUT OVAT RASISTEJA SUOMALAISIIN VERRATTUNA.

        JA SANONKO MIKÄ USKONTO PERUSTUU RASISMILLE?

        Nyt et ymmärrä - ylimalkaan, mitä on yhteiskunnallinen keskustelu.

        Kansanvaltaisessa maassa - ikinä - ei ketään arvioida ryhmänsä jäsenenä.

        Vaan siis yksilönä, omine taustatekijöinensä, omine ansioinensa, omien puutteineen. Ok?

        Ja ne, jotka tosiasiallisesti tuomitaan, niin kuin sanot, eivät ole kantasuomalaisia tai maahanmuuttajia - vaan heitä, jotka ko. rasistisuudesta saavat tuomion. Heissä on niin mamuja kuin kantiksia. Muut hyväksymme nuhteettomina ihmisinä joukkoomme.

        Ok?


      • Najis Kafir
        Mover kirjoitti:

        "Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?"

        Joo, vastasin jo. Vastaus alkaa sanoilla "Tilastojen mukaan...". Katsos, kun on tietoa, ei tarvitse turvautua pelkkään uskoon.


      • Najis Kafir kirjoitti:

        Joo, vastasin jo. Vastaus alkaa sanoilla "Tilastojen mukaan...". Katsos, kun on tietoa, ei tarvitse turvautua pelkkään uskoon.

        Hyvä!


      • Najis Kafir
        Mover kirjoitti:

        Hyvä!

        Eli mitä tästä opimme?

        Taas hyysäri luki vain ensimmäisen sanan, joka oli joo, mutta ei tarkoitettu vastaukseksi kysymykseen, vaan toteamukseksi, että "joo, kyllä minä vastasin".

        Jos hyysäri olisi jaksanut lukea koko kirjoituksen hän olisi ehkä löytänyt vastauksen. Nyt hyysäri sai väärän käsityksen, jota ei ehkä voi enää hänen rikkoutuneessa mielessään korjata. Siellä mooveri jo riemusta kiljuen kirmaa laitumilla kukkia heitelleen ja kuvitellen, että myös mohamedit yhtyvät häneen.


      • Najis Kafir kirjoitti:

        Eli mitä tästä opimme?

        Taas hyysäri luki vain ensimmäisen sanan, joka oli joo, mutta ei tarkoitettu vastaukseksi kysymykseen, vaan toteamukseksi, että "joo, kyllä minä vastasin".

        Jos hyysäri olisi jaksanut lukea koko kirjoituksen hän olisi ehkä löytänyt vastauksen. Nyt hyysäri sai väärän käsityksen, jota ei ehkä voi enää hänen rikkoutuneessa mielessään korjata. Siellä mooveri jo riemusta kiljuen kirmaa laitumilla kukkia heitelleen ja kuvitellen, että myös mohamedit yhtyvät häneen.

        Joo, anteeksi - noin juuri toimin (ehkä olin sitten "hyysäri"?) - eli luin vain ensimmäiset sanasi "tilastojen mukaan..."

        Tilastot nimittäin kertovat, että on - ja paljon - somaleita, jotka haluavat tehdä niin kuin aiemmassa kommentissasi kuvasin.

        Ja sitähän minä, tarkennuksina juuri kyseisillä sanoillasi alkavaan kommenttiisi, halusin sinulta tarkentaa...?

        Mutta mitä sinä teet?

        Viittaat kommenttiin, josta juuri olen tehnyt tarkennuksen...?!

        Vastaatko - ihan oikeesti - kysymykseeni?


      • poikkeustapaus
        Mover kirjoitti:

        Nyt et ymmärrä - ylimalkaan, mitä on yhteiskunnallinen keskustelu.

        Kansanvaltaisessa maassa - ikinä - ei ketään arvioida ryhmänsä jäsenenä.

        Vaan siis yksilönä, omine taustatekijöinensä, omine ansioinensa, omien puutteineen. Ok?

        Ja ne, jotka tosiasiallisesti tuomitaan, niin kuin sanot, eivät ole kantasuomalaisia tai maahanmuuttajia - vaan heitä, jotka ko. rasistisuudesta saavat tuomion. Heissä on niin mamuja kuin kantiksia. Muut hyväksymme nuhteettomina ihmisinä joukkoomme.

        Ok?

        "Kansanvaltaisessa maassa - ikinä - ei ketään arvioida ryhmänsä jäsenenä."

        - Paitsi valkoisia heteromiehiä, joita saa haukkua juopoiksi ja väkivaltaisiksi, ihan tutkijan suulla, eikä minkäänlainen rasisminvastustajatasa-arvovaltuutettu tai valtakunnansyyttäjä ole lainkaan kiinnostunut asiasta.


      • poikkeustapaus kirjoitti:

        "Kansanvaltaisessa maassa - ikinä - ei ketään arvioida ryhmänsä jäsenenä."

        - Paitsi valkoisia heteromiehiä, joita saa haukkua juopoiksi ja väkivaltaisiksi, ihan tutkijan suulla, eikä minkäänlainen rasisminvastustajatasa-arvovaltuutettu tai valtakunnansyyttäjä ole lainkaan kiinnostunut asiasta.

        Ei saa.

        Rasismia, tässäkin maassa, on moneen lähtöön - mutta mitään sellaista ei "siunata".


      • mitä luulet,
        Mover kirjoitti:

        Ei saa.

        Rasismia, tässäkin maassa, on moneen lähtöön - mutta mitään sellaista ei "siunata".

        jos joku onneton olisi julkisesti mennyt laukomaan jostain mamuryhmästä samantyyppisiä arvioita kuin tämä tutkija suomalaisista, niin olisiko yksikään hyysäri ollut asiasta hiljaa ja eikö tämä rasisti olisi saanut vielä rangaistuksen vihapuheesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?


      • mitä luulet, kirjoitti:

        jos joku onneton olisi julkisesti mennyt laukomaan jostain mamuryhmästä samantyyppisiä arvioita kuin tämä tutkija suomalaisista, niin olisiko yksikään hyysäri ollut asiasta hiljaa ja eikö tämä rasisti olisi saanut vielä rangaistuksen vihapuheesta ja kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?

        Tulee ymmärtää, että 90-prosenttinen enemmistö on rasistisuuden ilmenemisen suhteen aivan eri asemassa kuin yhden alle yhden tai muutaman prosentin vähemmistö.

        On aivan eri asia sanoa, että suomalaiset ovat väkivaltaista kansaa kuin että somalit ovat raiskaajia.


      • ei ole,
        Mover kirjoitti:

        Tulee ymmärtää, että 90-prosenttinen enemmistö on rasistisuuden ilmenemisen suhteen aivan eri asemassa kuin yhden alle yhden tai muutaman prosentin vähemmistö.

        On aivan eri asia sanoa, että suomalaiset ovat väkivaltaista kansaa kuin että somalit ovat raiskaajia.

        koska somaleja on paljon ENEMMÄN, kuin suomalaisia.

        Vai väitätkö, että Somalian somaleja saa rauhassa sanoa raiskaajiksi, mutta ei Suomessa olevia?


      • ei ole, kirjoitti:

        koska somaleja on paljon ENEMMÄN, kuin suomalaisia.

        Vai väitätkö, että Somalian somaleja saa rauhassa sanoa raiskaajiksi, mutta ei Suomessa olevia?

        Kysymys on toki kaiken kaikkiaan vain Suomessa olevista ihmisistä.

        Ja silloin tulee ottaa huomioon enemmistö / vähemmistö -suhteet.


      • herää nyt taas
        Mover kirjoitti:

        Täällä yksi "iso d" ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?

        Jos itse olisit syntynyt Afrikan sarvessa ja tulisit tänne, miltä sinusta tuntuisi lukea tuo viimeinen neljä riviäsi?

        Toivon, että vastaat, ainakin aluksi, suoraan juuri noihin kahteen kysymykseeni.

        He varmasti haluavat viihtyä, saada ilmaisen ja maailman tutkitusti yhden parhaan koulutuksen lapsilleen, he haluavat saada länsimaisen korkeasti palkatun työpaikan ja kaikkea sen semmoista.

        Meitä on tällä planeetalla SEITSEMÄN MILJARDIA ihmistä. Epäilemättä suurin osa haluaisi asua Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa.

        Tänne ei kaikki kuitenkaan mahdu, enkä minä ole halukas rahoistani (elintasostani) luopumaan. Loppukädessä olen vaikka aseen kanssa tuolla rajalla täyttämässä sen velvoitteen, minkä Suomen valtion puolustusvoimat ovat minulle antaneet ja siihen minut kouluttaneet.


      • herää nyt taas kirjoitti:

        He varmasti haluavat viihtyä, saada ilmaisen ja maailman tutkitusti yhden parhaan koulutuksen lapsilleen, he haluavat saada länsimaisen korkeasti palkatun työpaikan ja kaikkea sen semmoista.

        Meitä on tällä planeetalla SEITSEMÄN MILJARDIA ihmistä. Epäilemättä suurin osa haluaisi asua Suomen kaltaisessa hyvinvointivaltiossa.

        Tänne ei kaikki kuitenkaan mahdu, enkä minä ole halukas rahoistani (elintasostani) luopumaan. Loppukädessä olen vaikka aseen kanssa tuolla rajalla täyttämässä sen velvoitteen, minkä Suomen valtion puolustusvoimat ovat minulle antaneet ja siihen minut kouluttaneet.

        Toivottavasti maltat kuitenkin odottaa, että puolustuvoimien edustajalta tulee se käsky, jolla "velvoite" täytetään...?


      • finlikka
        Mover kirjoitti:

        Joo, anteeksi - noin juuri toimin (ehkä olin sitten "hyysäri"?) - eli luin vain ensimmäiset sanasi "tilastojen mukaan..."

        Tilastot nimittäin kertovat, että on - ja paljon - somaleita, jotka haluavat tehdä niin kuin aiemmassa kommentissasi kuvasin.

        Ja sitähän minä, tarkennuksina juuri kyseisillä sanoillasi alkavaan kommenttiisi, halusin sinulta tarkentaa...?

        Mutta mitä sinä teet?

        Viittaat kommenttiin, josta juuri olen tehnyt tarkennuksen...?!

        Vastaatko - ihan oikeesti - kysymykseeni?

        Mover sun ajatusten-juoksu, joka kuulostaa enemmän ajatusten-lötköttelyltä , on oikeesti naurettavaa.

        Onko siellä Mover taas vaihdettu? Ajatuslötköttelysi ei ole mistään kotoisin.

        Joskus fenniksen kaa sulta edes löytyi jotain ajatusta nyt ei tule muuta kuin vastaa ja vastaa ja vastaa.

        ***** ” Vastaatko - ihan oikeesti - kysymykseeni?”

        Missä on sun taso? Alatko kyllästyä? Leipääntyä? Etkö jaksa? Keksit itse tuon Claudia C - jutun nähdäksesi meneekö rasistiset ohjeesi perille.

        Luin sen maaliskuun ja se oli niin täynnä virheitä ja vääryyttä että en oikein osannut edes aloittaa vastaamista kun en tiedä mistä ottaisialkaisi kun ei siinä ole mitään oikeesti totuuden hiventäkään.
        Sitten kun aloitin niin tekstiä tuli 3 arkkia. Joten jätän sen julkaisematta, varsinkin kun se poistettaisiin kuitenkin, sillä nikkini on edelleen bannilistalla, joudut arvaaman kuka olen

        Ja lopeta toi ihmisten rasistiksi herjaaminen olet säälittävä!!

        Vai tahdotko että kutsumme sinua sillä n-sanalla?

        Rasisti olet enemmän SINÄ kuin kukaan muu täällä kirjoittava!

        Sinä vaan omaa sadistista rasistisuuttasi leimaat islam-pelon, islam-inhon ja islam-vihan rasismiksi vaikkei se sitä ole, mutta hyvin te tappajat olette saaneet oppinne perille kansan idiootteimpien riveihin, eli eduskuntaan, sieltä sitten vaan islamilaisia lakeja pukkaamaan ulos:
        Suomen kieli kielletty rangaistus hirtetään
        Burghatta rangaistus polttoroviolle
        Nilkka näkyi rangaistus kivitetään kuoliaaksi stadikalla.

        Islam on rasismia Täydellistä rasismia,
        emmekä me tahdo sitä Suomeen kenenkään hameen alla.
        Onko sitä vaikea ymmärtää, ettei se ole rasismia?


      • finlikka
        Mover kirjoitti:

        Joo, anteeksi - noin juuri toimin (ehkä olin sitten "hyysäri"?) - eli luin vain ensimmäiset sanasi "tilastojen mukaan..."

        Tilastot nimittäin kertovat, että on - ja paljon - somaleita, jotka haluavat tehdä niin kuin aiemmassa kommentissasi kuvasin.

        Ja sitähän minä, tarkennuksina juuri kyseisillä sanoillasi alkavaan kommenttiisi, halusin sinulta tarkentaa...?

        Mutta mitä sinä teet?

        Viittaat kommenttiin, josta juuri olen tehnyt tarkennuksen...?!

        Vastaatko - ihan oikeesti - kysymykseeni?

        Olen pahoillani sinä olet tehnyt tästä palstasta oksettavan paikan !

        Olen bannistani huolimatta käynyt lukemassa eikä sinulta tule mitään järkevää ulos.

        " ai mitä sulta itteltäs sitten tulee " - tasoa, ja ”todista todista” ja” vastaa vastaa” .

        SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi.

        Älä ihmettele jos en vastaa, vaikka et näemmä vastaa sinäkään, mutta näistä ei tiedä missä kommenttini edes ovat, kun ei minulla ole nikkiäkään, kiitos siitäkin sinulle ja sekin kaatuu islamien päälle.


        Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää.


      • finlikka kirjoitti:

        Mover sun ajatusten-juoksu, joka kuulostaa enemmän ajatusten-lötköttelyltä , on oikeesti naurettavaa.

        Onko siellä Mover taas vaihdettu? Ajatuslötköttelysi ei ole mistään kotoisin.

        Joskus fenniksen kaa sulta edes löytyi jotain ajatusta nyt ei tule muuta kuin vastaa ja vastaa ja vastaa.

        ***** ” Vastaatko - ihan oikeesti - kysymykseeni?”

        Missä on sun taso? Alatko kyllästyä? Leipääntyä? Etkö jaksa? Keksit itse tuon Claudia C - jutun nähdäksesi meneekö rasistiset ohjeesi perille.

        Luin sen maaliskuun ja se oli niin täynnä virheitä ja vääryyttä että en oikein osannut edes aloittaa vastaamista kun en tiedä mistä ottaisialkaisi kun ei siinä ole mitään oikeesti totuuden hiventäkään.
        Sitten kun aloitin niin tekstiä tuli 3 arkkia. Joten jätän sen julkaisematta, varsinkin kun se poistettaisiin kuitenkin, sillä nikkini on edelleen bannilistalla, joudut arvaaman kuka olen

        Ja lopeta toi ihmisten rasistiksi herjaaminen olet säälittävä!!

        Vai tahdotko että kutsumme sinua sillä n-sanalla?

        Rasisti olet enemmän SINÄ kuin kukaan muu täällä kirjoittava!

        Sinä vaan omaa sadistista rasistisuuttasi leimaat islam-pelon, islam-inhon ja islam-vihan rasismiksi vaikkei se sitä ole, mutta hyvin te tappajat olette saaneet oppinne perille kansan idiootteimpien riveihin, eli eduskuntaan, sieltä sitten vaan islamilaisia lakeja pukkaamaan ulos:
        Suomen kieli kielletty rangaistus hirtetään
        Burghatta rangaistus polttoroviolle
        Nilkka näkyi rangaistus kivitetään kuoliaaksi stadikalla.

        Islam on rasismia Täydellistä rasismia,
        emmekä me tahdo sitä Suomeen kenenkään hameen alla.
        Onko sitä vaikea ymmärtää, ettei se ole rasismia?

        Tiedätkö.

        Jostain syystä useinkin törmään täällä samaan: Tekstini ovat aivan päättömiä, järjetöntä fantasiaa ja hirvittävää sekasotkua, että niissä ei sitten loppujen lopuksi ole mitään kommentoitavaa.

        Ehkä olisit voinut niistä kolmesta sivusta postata kuudesosan (puoli sivua), jos et kyennyt sitä referoimaan.

        Oletko sitä mieltä, että olen rasistiksi herjannut jotain?

        Eli ilmeisesti sinunkin mielestäsi rasistisuus on halveksittavaa? Sehän on sinänsä hyvä juttu - osa porukastahan on rasistisuudestaan ylpeitäkin.

        Olisi kuitenkin niin mukava edes tästä minun "rasitiksi herjaamisesta" saada esimerkk?. Kun nimittäin todella tarkkkaan harkitsen, ketä miskikin kutsun?


      • finlikka kirjoitti:

        Olen pahoillani sinä olet tehnyt tästä palstasta oksettavan paikan !

        Olen bannistani huolimatta käynyt lukemassa eikä sinulta tule mitään järkevää ulos.

        " ai mitä sulta itteltäs sitten tulee " - tasoa, ja ”todista todista” ja” vastaa vastaa” .

        SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi.

        Älä ihmettele jos en vastaa, vaikka et näemmä vastaa sinäkään, mutta näistä ei tiedä missä kommenttini edes ovat, kun ei minulla ole nikkiäkään, kiitos siitäkin sinulle ja sekin kaatuu islamien päälle.


        Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää.

        Allergisuudesta tuskin sinänsä kannattaa syyttää allergeenia...(!)

        Kyllä se niin vaan pakkaa olemaan, että olisi tosi mukava saada kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta....

        "SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi."

        Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja. Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, että tuntuu, että ohjeiden anto täällä usein koetaan 100%sti pottuiluksi ja että usein kirjoittajat tuntuvat olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä, kun he ovat aina väittämänsä mukaan aina oikeassa - ja keskustelukumppani väärässä...

        Mutta annanpa ohjeen silti - siis tuosta sitaatin sisäisestä lainauksesta:

        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä minun "tehtäväni" on, jos se ei minun teksteistäni ilmene: Et sitä koskaan tule tietämään, ellen minä sitä sinulle erikseen kerro, sikäli kun minulla sellaista edes on. Se on tyystuin hukkaanheitettyä aikaa - meille kummallekin.

        2. Älä mieti myöskään, mitä muuta "ihanaa" on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.

        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY. Siitä olemme vastuussa itse kukin - ja niin pitääkin olla.

        "Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää."

        Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!)


      • suomi suomalaisille kirjoitti:

        suomen ns.rasismi ei takuulla veda vertoja somalian sortoon ja rasismiin.
        juopuneiden molaytykset eivat ole rasismia,jos sita ei kesta haipykoon somalian tasa-arvo yhteisoon.
        otan osaa jos cludian perheeseen on kohdistunut vihamielisyytta,toivottavasti tama on ns.yksittaistapaus.
        meitin kulmilla asuu kurdeja , kreikkalaisia ym.tummenpia liikkeenharjoittajia seka rehellisen tyontekijoita , kulma-pubin pitajakin on balkanilta.
        ei heilla mitaan valittamista ole,kusipaita kun loytyy kuulemma muualtakin. kannikaiset suunsoittajatkin kayvat selvittyaan selittamassa etta ei sita ny tarvi niin kirjaimellisesti ottaa.
        nain meitin kulmilla rotusuhteita hoidellaan mutta meitin riesana ei ole somalëja

        Ei ihmisoikeusasioiden esilleottamisen ydin ole minkään ranking-systeemin kasaamisessa siitä, missä on enemmän tai vähemmän mitkäkin vääryyttä.

        Kaikki rasismi on väärin. Ei ole epäilystä siitä, että sotatantereelta tulleella ainakin keskimäärin ole huomattavasti paremmat olot täällä - mutta se ei tee tyhjäksi sitä, että myös Suomessa ihmisoikeurikkomuksilla tulee olla nollatoleranssi.

        Hyvä että siedät kurdeja ja balkaaneja. Seuraavaksi allergiaasi voisit ottaa somalit. Eivät ne ole sen kummempia...(!)


      • Kannatetaan!
        Mover kirjoitti:

        Allergisuudesta tuskin sinänsä kannattaa syyttää allergeenia...(!)

        Kyllä se niin vaan pakkaa olemaan, että olisi tosi mukava saada kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta....

        "SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi."

        Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja. Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, että tuntuu, että ohjeiden anto täällä usein koetaan 100%sti pottuiluksi ja että usein kirjoittajat tuntuvat olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä, kun he ovat aina väittämänsä mukaan aina oikeassa - ja keskustelukumppani väärässä...

        Mutta annanpa ohjeen silti - siis tuosta sitaatin sisäisestä lainauksesta:

        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä minun "tehtäväni" on, jos se ei minun teksteistäni ilmene: Et sitä koskaan tule tietämään, ellen minä sitä sinulle erikseen kerro, sikäli kun minulla sellaista edes on. Se on tyystuin hukkaanheitettyä aikaa - meille kummallekin.

        2. Älä mieti myöskään, mitä muuta "ihanaa" on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.

        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY. Siitä olemme vastuussa itse kukin - ja niin pitääkin olla.

        "Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää."

        Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!)

        Nikitön Nikita on lomansa ansainnut. Tai jos ei olekaan, niin on se sen tarpeessa ainakin.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Tiedätkö.

        Jostain syystä useinkin törmään täällä samaan: Tekstini ovat aivan päättömiä, järjetöntä fantasiaa ja hirvittävää sekasotkua, että niissä ei sitten loppujen lopuksi ole mitään kommentoitavaa.

        Ehkä olisit voinut niistä kolmesta sivusta postata kuudesosan (puoli sivua), jos et kyennyt sitä referoimaan.

        Oletko sitä mieltä, että olen rasistiksi herjannut jotain?

        Eli ilmeisesti sinunkin mielestäsi rasistisuus on halveksittavaa? Sehän on sinänsä hyvä juttu - osa porukastahan on rasistisuudestaan ylpeitäkin.

        Olisi kuitenkin niin mukava edes tästä minun "rasitiksi herjaamisesta" saada esimerkk?. Kun nimittäin todella tarkkkaan harkitsen, ketä miskikin kutsun?

        Niin niin, plää plää ja lässyn lässyn taas :

        Siinä sinulle puoli sivua ja vähän kaupan päälle.
        http://sinnef.blogspot.com/2012/04/nyt-on-suomalaisuuden-herjaamisen-aika.html


        Mustan ihan selvästi miten olin sinun rasistilistallasi 4.
        Enkä ole ikinä ottanut vastaan opetuksiasi siitä miten islamin pelkääminen tai vihaaminen olisi rasismia, koska SE EI OLE RASISMIA, vaikak puoli Suomea on sitä mieltä, ja minustkin kauhistuttavaa, miten ihmiset jotka ei voi sietää islamia kutsuvat itseään "Minä olen ihan rasisti!"

        Mitä se meidän hallituskin sellaista opettaa. Olettko te ihan sairaita?


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Allergisuudesta tuskin sinänsä kannattaa syyttää allergeenia...(!)

        Kyllä se niin vaan pakkaa olemaan, että olisi tosi mukava saada kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta....

        "SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi."

        Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja. Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, että tuntuu, että ohjeiden anto täällä usein koetaan 100%sti pottuiluksi ja että usein kirjoittajat tuntuvat olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä, kun he ovat aina väittämänsä mukaan aina oikeassa - ja keskustelukumppani väärässä...

        Mutta annanpa ohjeen silti - siis tuosta sitaatin sisäisestä lainauksesta:

        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä minun "tehtäväni" on, jos se ei minun teksteistäni ilmene: Et sitä koskaan tule tietämään, ellen minä sitä sinulle erikseen kerro, sikäli kun minulla sellaista edes on. Se on tyystuin hukkaanheitettyä aikaa - meille kummallekin.

        2. Älä mieti myöskään, mitä muuta "ihanaa" on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.

        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY. Siitä olemme vastuussa itse kukin - ja niin pitääkin olla.

        "Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää."

        Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!)

        Mover* : "kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta..."

        hahahahaaa Sinä vaan et tahdo lukea perusteluja, jotka sinä poistat, kun sinulla ei ole mitään hyvää edes siedettävää syytä "Miksi Suomen-valtio on pakko islamistaa!"

        Suomen islmistaminen ennenpitkää tarkoittaa afganistanilaista elämää.
        Sen te ujutatte Suomeen.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Allergisuudesta tuskin sinänsä kannattaa syyttää allergeenia...(!)

        Kyllä se niin vaan pakkaa olemaan, että olisi tosi mukava saada kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta....

        "SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi."

        Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja. Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, että tuntuu, että ohjeiden anto täällä usein koetaan 100%sti pottuiluksi ja että usein kirjoittajat tuntuvat olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä, kun he ovat aina väittämänsä mukaan aina oikeassa - ja keskustelukumppani väärässä...

        Mutta annanpa ohjeen silti - siis tuosta sitaatin sisäisestä lainauksesta:

        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä minun "tehtäväni" on, jos se ei minun teksteistäni ilmene: Et sitä koskaan tule tietämään, ellen minä sitä sinulle erikseen kerro, sikäli kun minulla sellaista edes on. Se on tyystuin hukkaanheitettyä aikaa - meille kummallekin.

        2. Älä mieti myöskään, mitä muuta "ihanaa" on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.

        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY. Siitä olemme vastuussa itse kukin - ja niin pitääkin olla.

        "Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää."

        Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!)

        Mover*: Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, .."

        Älä sinä väärin-opettamisen-mestari rupee neuvomaan minua väärillä ohjeillasi.
        Sinun pääsi sisältö on vain islam. Vuoden sitä oksennustasi lukiessani se on vain yök.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Allergisuudesta tuskin sinänsä kannattaa syyttää allergeenia...(!)

        Kyllä se niin vaan pakkaa olemaan, että olisi tosi mukava saada kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta....

        "SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi."

        Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja. Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, että tuntuu, että ohjeiden anto täällä usein koetaan 100%sti pottuiluksi ja että usein kirjoittajat tuntuvat olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä, kun he ovat aina väittämänsä mukaan aina oikeassa - ja keskustelukumppani väärässä...

        Mutta annanpa ohjeen silti - siis tuosta sitaatin sisäisestä lainauksesta:

        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä minun "tehtäväni" on, jos se ei minun teksteistäni ilmene: Et sitä koskaan tule tietämään, ellen minä sitä sinulle erikseen kerro, sikäli kun minulla sellaista edes on. Se on tyystuin hukkaanheitettyä aikaa - meille kummallekin.

        2. Älä mieti myöskään, mitä muuta "ihanaa" on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.

        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY. Siitä olemme vastuussa itse kukin - ja niin pitääkin olla.

        "Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää."

        Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!)

        Mover* : "Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!) "

        Olinhan lomalla jo monta viikkoa. Ja sen huomaa palsta on ruvennut kukkimaan vain piikki-ohdakkeita.


      • uustyttö kirjoitti:

        Mover* : "kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta..."

        hahahahaaa Sinä vaan et tahdo lukea perusteluja, jotka sinä poistat, kun sinulla ei ole mitään hyvää edes siedettävää syytä "Miksi Suomen-valtio on pakko islamistaa!"

        Suomen islmistaminen ennenpitkää tarkoittaa afganistanilaista elämää.
        Sen te ujutatte Suomeen.

        En halua islamilaistaa Suomea.

        Jos joku sellaiseen pyrkii, olen ensimmäisinä asiaa vastustamassa.

        Mikä toimi on sellainen, jonka islamilaistamisena näet?


      • uustyttö kirjoitti:

        Mover*: Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, .."

        Älä sinä väärin-opettamisen-mestari rupee neuvomaan minua väärillä ohjeillasi.
        Sinun pääsi sisältö on vain islam. Vuoden sitä oksennustasi lukiessani se on vain yök.

        Minä en saisi "opettaa" - mutta sinulle on kompetenssi kertoa pääni sisällyksestä !!!!


      • uustyttö kirjoitti:

        Niin niin, plää plää ja lässyn lässyn taas :

        Siinä sinulle puoli sivua ja vähän kaupan päälle.
        http://sinnef.blogspot.com/2012/04/nyt-on-suomalaisuuden-herjaamisen-aika.html


        Mustan ihan selvästi miten olin sinun rasistilistallasi 4.
        Enkä ole ikinä ottanut vastaan opetuksiasi siitä miten islamin pelkääminen tai vihaaminen olisi rasismia, koska SE EI OLE RASISMIA, vaikak puoli Suomea on sitä mieltä, ja minustkin kauhistuttavaa, miten ihmiset jotka ei voi sietää islamia kutsuvat itseään "Minä olen ihan rasisti!"

        Mitä se meidän hallituskin sellaista opettaa. Olettko te ihan sairaita?

        Jaaha - sinä olet Sinne...

        En tuohon ajatuksenvirtaasi koske ollenkaan. Yritä raapia se kiteytys, jos haluat vastineita.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Jaaha - sinä olet Sinne...

        En tuohon ajatuksenvirtaasi koske ollenkaan. Yritä raapia se kiteytys, jos haluat vastineita.

        No terve, Mover*! Oliko edes ikävä?

        Olen "jutellut" "lomallani täältä rassusta tuon ylläpidon kanssa näistä poistojen ongelmasta, turhaan.
        Ja olen sinuakin yrittänyt puolustaa, kuten varmasti huomasit?
        Joku näitä poistaa. Ja en tiedä miksi jaksaisin aloitta uudestaan kun joku ääri-uskovainen ne poistaa kuitenkin. Ja niin lähti valitukseni pulmastakin.
        Siellä opin paljon uutta ja se virkisti.

        1. Jehovat ym ääriuskovat ovat vallanneet monien palstojen päällikkyyden ja poistattaa kaiken normaalin jutustelun mikä ei mahdu raamatun oppeihin. Senkin minkä Sinä hyväksyt. Jehovat vihaa nikkiäni. Siksi en voi sillä kirjoittaa.

        2. Opin myös että sairaan vakavasti aikuiset ottavat tällaisen mielipiteen esittämisen. Varsinkin ääri-uskovat.

        3. Muilla palstoilla meno on vielä karmaisevampaa.

        ja muita pikku juttuja, kuten kait huomasit.


        TÄRKEINTÄ :

        Tajusin että tämän omistaa aller ja pomo Pauli Aalto-Setälä on tuttu radiosta. Se ohjelma oli yksi kimmoke aloittaa oma mielipidevaikuttaminen v 2010. (linkissä lisää) Joka tapauksessa Pauliina-Setä hyväksyy radiossa suomalaisten herjaamisen ja islamin pakkosyöttämisen, olihan samaisessa ohjelmassa myös Fatbardhe Hetemaj, Pipparin sisko, …

        Joten kaikki palikat loksahti kohdilleen, tämän foorumin tarkoitus on islamin pakkosyöttämineen ja suomalaisuuden vihaaminen.

        Joten Hjelsinki, meillä on ongelma.

        Ps
        En jaksa sun kaa uudestaan noita samoja lätinöitä, et Sinä mihinkään ole muuttunut ainakaan parempaan. Astun siis askeleen eteenpäin, se ehkä on pieni askel suomi-allerilla, mutta toivottavasti suuri askel Suomelle.

        Olen myös jutellut muutaman täälläkin hyvin vaikuttanee islaminvastaisen kanssa. Ja huomasin että keskustelu heidän kanssaan ei aiheuta samanlaista islam-vihaa kuin Sinun kanssa. Oikeestaan alusta asti ajattelin että Sinä ajat täällä ihmisiä tietoisesti rasisteiksi noilla hulluilla puheillasi.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        En halua islamilaistaa Suomea.

        Jos joku sellaiseen pyrkii, olen ensimmäisinä asiaa vastustamassa.

        Mikä toimi on sellainen, jonka islamilaistamisena näet?

        Mover* : En halua islamilaistaa Suomea. Jos joku sellaiseen pyrkii, olen ensimmäisinä asiaa vastustamassa.

        Hah hah haa. Hyvä yritys, Conna! Se ei ole ihan totta, vaan ujutus. Sitäpaitsi Sinä olet kuollut siinä vaiheessa. Kuten me kaikki. Toivottavasti. Emme tahdo nähdä Suomea islamilaisena maana. Emme edes tämän näköisenä puoli-islamilaisena oksennuksena. Suomi on jo kuollut.

        Tuotahan te ujutatte ettei islamilaiset tahdo islamia.
        Te tahdotte ääri-islamin Suomen valtio-muodoksi, sitten kun olette saaneet riittävän määrään pareja uunista ulos. Siitähän juurikin OLI kyse! Ja Sinä vain syytät mielipiteitä rasismiksi. Haukkumisillasi ja poistoillasi sen osoitit.

        Hyvä uusi kysymys: ” Mikä toimi on sellainen, jonka islamilaistamisena näet?”
        Stubbin politiikka pakkoislamistaa Suomi pakottamalla kaikki poliitikot ja eliitit vihaamaan suomalaisuutta .
        Stubbin fennofobian, Suomivihan syynä: Stubbi vihaa Suomea!
        Islamilaiset pursuaa Suomeen lisääntyy ja tappaa suomalaiset.
        (Myös vähemmistönä oleminen on kuolema suomalaisuudelle, sillä viisisataa suomalaisorjaa ei ylläpidä islamistisessa maassa kulttuuriamme, joka Kaarina Hazardille tarkoitta itsemurhia. (linkissä lisää)
        Uusi tieto oli siis D.E.M.L.A. Interesting, mielenkiintoista!
        Kaikki nuokin suurimmat vaikuttajat pakkoislamistaa Suomea one by one, eli yksi kerrallaan he lisääntyy ja meidät tapetaan kaiken, varsinkin rahan puutteeseen.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Minä en saisi "opettaa" - mutta sinulle on kompetenssi kertoa pääni sisällyksestä !!!!

        Olen aika sinut pääsi "sisällön" kanssa. Oletkohan opettanut yhtään asiaa oikein, täytyy miettiä indikatiivi vai konditonaali, hmmmmm..... Ihan vaan yhden mainitakseni...

        Ja Sitäpaitsi vanhojen keskustelujen poisto ja niistä "todisteiden" pyytäminen, on sinulle varmaan huvia joilla iltasi täytät..


      • uustyttö kirjoitti:

        No terve, Mover*! Oliko edes ikävä?

        Olen "jutellut" "lomallani täältä rassusta tuon ylläpidon kanssa näistä poistojen ongelmasta, turhaan.
        Ja olen sinuakin yrittänyt puolustaa, kuten varmasti huomasit?
        Joku näitä poistaa. Ja en tiedä miksi jaksaisin aloitta uudestaan kun joku ääri-uskovainen ne poistaa kuitenkin. Ja niin lähti valitukseni pulmastakin.
        Siellä opin paljon uutta ja se virkisti.

        1. Jehovat ym ääriuskovat ovat vallanneet monien palstojen päällikkyyden ja poistattaa kaiken normaalin jutustelun mikä ei mahdu raamatun oppeihin. Senkin minkä Sinä hyväksyt. Jehovat vihaa nikkiäni. Siksi en voi sillä kirjoittaa.

        2. Opin myös että sairaan vakavasti aikuiset ottavat tällaisen mielipiteen esittämisen. Varsinkin ääri-uskovat.

        3. Muilla palstoilla meno on vielä karmaisevampaa.

        ja muita pikku juttuja, kuten kait huomasit.


        TÄRKEINTÄ :

        Tajusin että tämän omistaa aller ja pomo Pauli Aalto-Setälä on tuttu radiosta. Se ohjelma oli yksi kimmoke aloittaa oma mielipidevaikuttaminen v 2010. (linkissä lisää) Joka tapauksessa Pauliina-Setä hyväksyy radiossa suomalaisten herjaamisen ja islamin pakkosyöttämisen, olihan samaisessa ohjelmassa myös Fatbardhe Hetemaj, Pipparin sisko, …

        Joten kaikki palikat loksahti kohdilleen, tämän foorumin tarkoitus on islamin pakkosyöttämineen ja suomalaisuuden vihaaminen.

        Joten Hjelsinki, meillä on ongelma.

        Ps
        En jaksa sun kaa uudestaan noita samoja lätinöitä, et Sinä mihinkään ole muuttunut ainakaan parempaan. Astun siis askeleen eteenpäin, se ehkä on pieni askel suomi-allerilla, mutta toivottavasti suuri askel Suomelle.

        Olen myös jutellut muutaman täälläkin hyvin vaikuttanee islaminvastaisen kanssa. Ja huomasin että keskustelu heidän kanssaan ei aiheuta samanlaista islam-vihaa kuin Sinun kanssa. Oikeestaan alusta asti ajattelin että Sinä ajat täällä ihmisiä tietoisesti rasisteiksi noilla hulluilla puheillasi.

        Kiitos - kyllä on täällä on ihan riittämiin ollut islaminvastaisuutta ilman sinunkin tekstejäsi(!)

        Jaaha - ja nyt ei enää pelkästään maahanmuuttajat aiheuta toiminnallaan rasistisuutta, nyt teen sitä minäkin...


        Pitäisiköhän meidät tuomita pelkästään siitä, kun olemme syynä niin suureen rasistisuuteen...?


      • uustyttö kirjoitti:

        Olen aika sinut pääsi "sisällön" kanssa. Oletkohan opettanut yhtään asiaa oikein, täytyy miettiä indikatiivi vai konditonaali, hmmmmm..... Ihan vaan yhden mainitakseni...

        Ja Sitäpaitsi vanhojen keskustelujen poisto ja niistä "todisteiden" pyytäminen, on sinulle varmaan huvia joilla iltasi täytät..

        Sinä, uustyttö, et ole ikinä käynyt edes pääni eteisessä - vaan olet ehkä joitakin tuulahduksia sen joistakin osista saanut nauttia.


      • ja muualla
        Mover kirjoitti:

        Kysymys on toki kaiken kaikkiaan vain Suomessa olevista ihmisistä.

        Ja silloin tulee ottaa huomioon enemmistö / vähemmistö -suhteet.

        ei tarvitse, kuten vaikka Somaliassa?


      • ?????????
        Mover kirjoitti:

        Joo, anteeksi - noin juuri toimin (ehkä olin sitten "hyysäri"?) - eli luin vain ensimmäiset sanasi "tilastojen mukaan..."

        Tilastot nimittäin kertovat, että on - ja paljon - somaleita, jotka haluavat tehdä niin kuin aiemmassa kommentissasi kuvasin.

        Ja sitähän minä, tarkennuksina juuri kyseisillä sanoillasi alkavaan kommenttiisi, halusin sinulta tarkentaa...?

        Mutta mitä sinä teet?

        Viittaat kommenttiin, josta juuri olen tehnyt tarkennuksen...?!

        Vastaatko - ihan oikeesti - kysymykseeni?

        Esittelehän yksikin somali, joka haluaisi tehdä työtä, eikä loisia somppuyhdistyksen palkkalistoilla meidän täysihoidettavana.


      • ????????? kirjoitti:

        Esittelehän yksikin somali, joka haluaisi tehdä työtä, eikä loisia somppuyhdistyksen palkkalistoilla meidän täysihoidettavana.

        Nyt en voi sanoa muuta kuin että jos sinä todella uskot, että Suomessa ei ole yhtään ihan oikeata työtä tekevää somalia, niin marssipa itse kirjastoon - lehtilukusaliin - ja / tieto-osastolle yhteiskunnallisen luokan hyllyille (luokka 30)

        - lue ja OPISKELE!


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Tiedätkö.

        Jostain syystä useinkin törmään täällä samaan: Tekstini ovat aivan päättömiä, järjetöntä fantasiaa ja hirvittävää sekasotkua, että niissä ei sitten loppujen lopuksi ole mitään kommentoitavaa.

        Ehkä olisit voinut niistä kolmesta sivusta postata kuudesosan (puoli sivua), jos et kyennyt sitä referoimaan.

        Oletko sitä mieltä, että olen rasistiksi herjannut jotain?

        Eli ilmeisesti sinunkin mielestäsi rasistisuus on halveksittavaa? Sehän on sinänsä hyvä juttu - osa porukastahan on rasistisuudestaan ylpeitäkin.

        Olisi kuitenkin niin mukava edes tästä minun "rasitiksi herjaamisesta" saada esimerkk?. Kun nimittäin todella tarkkkaan harkitsen, ketä miskikin kutsun?

        jatkuu ...
        Mover 11.4.2012 22:02 :
        ”Eli ilmeisesti sinunkin mielestäsi rasistisuus on halveksittavaa? Sehän on sinänsä hyvä juttu - osa porukastahan on rasistisuudestaan ylpeitäkin. ”


        Tottakai rasismi on rikos, koska se on määrätty rikokseksi, muttei se mitä sinä väität rasismiksi ole rikos eikä rasismia eikä rasisti.

        Esim väität minua rasistiksi, mutta en ole. En ole rasisti mutta sinä olet suomalaisuuden tappaja, koska tahdot islamin Suomeen tappamaan suomalaiset. Sinun toimesi johtaa suomalaisten kuolemaan. Olisiko ihme jos suomalaiset puolustautuu?

        Mutta kun sekin on rasismiksi väärinleimattu, fennofobisen hallituksen taholta.
        Siis suomalaisten pitäisi antaa tappaa itsensä, niiden Kaarina Hazardin mainitseman suomalaisuuden eli 3 itsemurhaa päivässä lisäksi etteivät olisi rasisteja.
        Ex-(onneksi)-presidentin mielestä suomalaiset vapaasti oman tahtonsa mukaan äänestäneet ovat rasisteja. Ilmeisesti koska ei äänestäneet SDP. Poliitikot on sairaita ajaessaan suomen kansan puolustajia lokaan vain saadakseen valtaa itselleen.

        Moverille*
        Mitä Sinä sekoilet näiden termien kanssa?

        Sinun mielestä islamin pelkääminen on rasismia.
        Sitten kun kaikki suomalaiset, jotka pelkää, inhoo ja vihaa islamia sanovat olevansa rasisteja, niin sitten ihmettelet kun 105% suomalaisista huutaa onnessaan olevansa rasisteja
        mielummin kuin suomalaisten tappajia, islamin ihailijoita.

        Sinä olet vääristelijä. Ja te islamilaiset opetatte yhdessä poliitikkojamme vihaamaan suomalaisia ja israelilaisia.
        Ällöttävää islam-fanaattisuutta.
        Suomi on jo piloilla.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        En halua islamilaistaa Suomea.

        Jos joku sellaiseen pyrkii, olen ensimmäisinä asiaa vastustamassa.

        Mikä toimi on sellainen, jonka islamilaistamisena näet?

        uudestaan...

        Mover 14.4.2012 14:36 " Mikä toimi on sellainen, jonka islamilaistamisena näet?"
        Yps tarkoititkin itseäsi / pientä ihmistä, ja minä vastasin valtion toimista. Anteeksi minun virhe.
        En lue vanhoja ja kirjoitan niin paljon etten muista yksitt kohtia kirjoituksistani, olen ääri-pahoillani.

        Siis Sinun ja jokaisen (á)-ihmisen islamistaminen on sitä että hyväksyy islamin Suomeen yksikin islamilainen Suomessa on alku suuremmalle islamistamilaistamiselle.
        TaTaaRiT ei sitä tehneet, heillä on joku oma pikku heimo, josta ei ole ollut ongelmia. TaTaaRiT ovat sivistyneet ajan saatossa suomalaisten mukana Suomessa suomalaisina ja suomalaisiksi.

        Mutta tämä Afrikan ja Lähi-idän suur-islamilaisuus, on eri porukoita, jotka ei edes tahdo kotoutua ranskalaisiksikaan, vaikka on heidän ent.-emämaa, saati sitten suomalaisiksi. Ja kyllä Afr. ja L-idän islamilaisten kulttuurinsa tavat nähdään joka maassa E-Euroopassa ja Ruotsissa.

        Ja jokaisen (á)-ihmisen islamistaminen on sitä että tuo, auttaa ja houkuttelee lisää islamilaisia Suomeen. Ja tietty islamin ihailijat ja puolustajat ja kaltaisesi suomalaisten vihaajat (, jotka saavat aikaan rasismia)

        Ja pahimpana kaikista suomalaisten liittyminen islamilaisten itsaristi-terroristi-iskijöiden kannattaja-joukkueeseen eli luopiot, ( usk. vaihtajat, muslimien oma termi )
        Ja islaminuskoiset pojat kiristää suomalaiset tytöt pakolla islaminuskontoon.
        Onko siinä alkua, riittääkö, tahdotko vielä lisää?

        Lopputulos : islamilaiset vain toteuttaa omaa lakiaan ”että vääräuskoiset, ei-islamilaiset, suomalaiset pitää orjuuttaa / tappaa” Mutta sehän ei silloin olekaan rasismia vaan normaalia islamilaista lakia. Ja on sitten eri palstan aihe.
        Islamin lain mukaan vain islamilaisuus on ainutta oikeeta.

        Saas nähdä miten pikku- jeehoovat tulkitsee omaa raamattuaan sen jälkeen.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Minä en saisi "opettaa" - mutta sinulle on kompetenssi kertoa pääni sisällyksestä !!!!

        Mover 14.4.2012 14:37 "Minä en saisi "opettaa" - mutta sinulle on kompetenssi kertoa pääni sisällyksestä !!!!


        *) Kompetenssi = pätevyys virkaan, just niin ...
        Entä jos puhuisimme suomea, sivistyssanat ei pue Sinua.
        Suomeksi kuulostaisi : ” - mutta sinullako on pätevyys kertoa pääni sisällyksestä ! ”

        Eikös kuulostakin heti paljon fiksummalta?
        Yksi huutomerkkikin näyttäisi vähemmän (infantiililta,) lapselliselta.

        Jos luen tekstin ei huutomerkillä edes ole mitään virkaa. Jos en lue, niin ei sen enempää virkaa !-merkillä.
        !-merkin tarkoitus on erottua tekstistä, ja kun sinulla on sheriffinmerkki, niin eikö se jo huuda, tai kilju itseäsi huomioitavaksi ?
        Ja suomenkielinen teksti näyttäisi siltä että tahdomme kaikkien suomalaisten ymmärtävän meitä, ei vain pienen yliopistolaisten liikaa lukemisessaan seonneiden älykköjen.

        Ja kun oikeesti ei ollut edes kyse minun pätevyydestä vaan sinun väärinopetuksistasi, rasismista. Sanoin: ” väärillä ohjeillasi.”
        Esim Mover* : Yleistäminen on rasismia.

        Oikeestiko? Nyt kannattaisi lukea se tarjoamani linkki meinaan kohta tulee aloitus, jos tahdot olla askeleen edellä omia ajatuskiasi ;)

        http://sinnef.blogspot.com/2012/04/nyt-on-suomalaisuuden-herjaamisen-aika.html

        Harjoittele nyt vaan välillä Sinäkin minun ajatuksenvirtojani, ei ne oikeasti ole niin vaikeita kaltaiselle yliopisto-nerolle, mutta saa nähdä ehdinkö tänään, vai kypsytänkö huomiseen;)


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Allergisuudesta tuskin sinänsä kannattaa syyttää allergeenia...(!)

        Kyllä se niin vaan pakkaa olemaan, että olisi tosi mukava saada kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta....

        "SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi."

        Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja. Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, että tuntuu, että ohjeiden anto täällä usein koetaan 100%sti pottuiluksi ja että usein kirjoittajat tuntuvat olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä, kun he ovat aina väittämänsä mukaan aina oikeassa - ja keskustelukumppani väärässä...

        Mutta annanpa ohjeen silti - siis tuosta sitaatin sisäisestä lainauksesta:

        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä minun "tehtäväni" on, jos se ei minun teksteistäni ilmene: Et sitä koskaan tule tietämään, ellen minä sitä sinulle erikseen kerro, sikäli kun minulla sellaista edes on. Se on tyystuin hukkaanheitettyä aikaa - meille kummallekin.

        2. Älä mieti myöskään, mitä muuta "ihanaa" on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.

        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY. Siitä olemme vastuussa itse kukin - ja niin pitääkin olla.

        "Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää."

        Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!)

        Mover 11.4.2012 22:17

        Se Sitaatti, jonka kuorit tekstistäni
        ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ”
        ja jota vastaan pullikoit, oli vain Sinun / teidän täällä antamianne opetuksianne, sillä kaiken muun poistatte ja rasistiksi leimaatte, kuten islam määrää, ja että ei-islamilaiset ja islaminvastaiset pitää tuhota kaikin tavoin.

        Se on tyyli jota teet ja joka näkyy ilman psykologiankin opiskeluja.

        Eli revin sen todentotta omista aivoistani siitä kuvasta jonka Sinä olet yli vuoden kanssani kirjoittaessasi MiNuLLe antanut.

        Ja en oikeestikaan uskonut, että olisit kanssani samaa mieltä, enhän minäkään ole Sinun kanssasi samaa mieltä siitä että minä olisin rasisti :)

        Mutta sano vaan rohkeasti, jos et ole ihan itse sitä mieltä, niin kuka (Pauli Aalto-Setäläkö) pakottaa sinua poistamaan kaikki totuus islamista, mikä on islamin pakkojunttaamista= islamistamista .

        Sehän ei ole meidän vika että totuus islamista on kammottava, kaikkien sääntöjen, lakien ja julistusten vastainen ja KYLLÄ minunkin mielestäni se pitäisi poistaa - siis se islam.

        Ja siitähän kyse on ollutkin, vaan sinä poistat mielipiteemme rasistisesta islamista jota vastustamme ja vastineeksi kehut islamia. = Se taas ei ole rasismia, eikä siis kuulu palstalle.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Kiitos - kyllä on täällä on ihan riittämiin ollut islaminvastaisuutta ilman sinunkin tekstejäsi(!)

        Jaaha - ja nyt ei enää pelkästään maahanmuuttajat aiheuta toiminnallaan rasistisuutta, nyt teen sitä minäkin...


        Pitäisiköhän meidät tuomita pelkästään siitä, kun olemme syynä niin suureen rasistisuuteen...?

        Mutta miksi Sinä poistat islaminvastaisia mielipiteitä muttet suomalaisuuden vastaisia mp?

        Mover* : "rasistisuutta, nyt teen sitä minäkin... "
        Sori, jos yllätyit mutta mietin sitä alusta asti yhtenä vaihtoehtona josko sinä oikeastikin olet oikea rasisti ja vain pelaat kaksilla korteilla täällä aller-suomi24.lla yllyttäen meitä islamkriittisiä rasistisiin tekoihin.
        Siksikin pääni oli haljeta kanssasi, koska ihan selvästi yritit ajaa minuakin rasistisiin tekoihin.
        ja tämä on 100% totuus minun ajatuksistani sinusta. Älä luulekaan että luulisin sinun sanovan yps paljastuin tms, mutta sen kuvan sinusta sain! En tiedä mitä luulit / luulet antavasi puheillasi, mutta monesti tunsin tappelevani rasistista 2-agenttia vastaan.
        Huvitti kun minun "nettiukkonikin" kutsui sinua kaksoisagentiksi, leikilläänkö vaiko ? En tiedä. Me emme niistä ole ikinä puhuneet. Kysy itse siltä mitä tarkoittaa. Taitaa nyt olla flunssassa, tai löytänyt uuden hameen.

        Kysehän ei ole siitä että me tuomitsemme tai ajamme pois, vaan me tahdomme tuomita ja me tahdomme ajaa pois.
        Siis me tahdomme laillisesti tätä ja te vääristelette meidän tahtoamme ja te pakotatte ja valehtelette meistä jotta hallituksemme on tehnyt meidän tahdostamme RIKOLLISUUTTA .

        Mover* : ” Pitäisiköhän meidät tuomita pelkästään siitä, kun olemme syynä niin suureen rasistisuuteen...?”
        uustyttö: Eli me emme tuomitse vain tahdomme tuomita. Niillä on eroa. Enkä minä ole tuomitsemassa täällä sanon vain mielipiteeni ihan mistä vain.

        Mutta Sinä päätä itse millaisen kuvan tahdot antaa itsestäsi tästä eteenpäin, meinaan vaan jos et ole huomannut niin minun pääni sisältä viuhtoo niin nopeesti etten itsekään pysy sen perässä.
        Oikeestihan Sinä saat nauttia meistä kahdesta, ja kumpikin vetää eri suuntiin. Astrologiaa.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Sinä, uustyttö, et ole ikinä käynyt edes pääni eteisessä - vaan olet ehkä joitakin tuulahduksia sen joistakin osista saanut nauttia.

        Kiitos, kyllähän näitä nautintoja ja "nautintoja" on ollut puolin jos toisin.
        Mutta aika tavalla Sinäkin tuuletat vinttisi sisältöä ulos;)
        Mutta eikö se ole tarkoituskin ;)
        Tavallaan Sinun kanssa oli ihan kiva tapella, mutta
        se poistaminen ei ollut "what we called" reilu-meininki.


      • iso d
        uustyttö kirjoitti:

        Mover 11.4.2012 22:17

        Se Sitaatti, jonka kuorit tekstistäni
        ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ”
        ja jota vastaan pullikoit, oli vain Sinun / teidän täällä antamianne opetuksianne, sillä kaiken muun poistatte ja rasistiksi leimaatte, kuten islam määrää, ja että ei-islamilaiset ja islaminvastaiset pitää tuhota kaikin tavoin.

        Se on tyyli jota teet ja joka näkyy ilman psykologiankin opiskeluja.

        Eli revin sen todentotta omista aivoistani siitä kuvasta jonka Sinä olet yli vuoden kanssani kirjoittaessasi MiNuLLe antanut.

        Ja en oikeestikaan uskonut, että olisit kanssani samaa mieltä, enhän minäkään ole Sinun kanssasi samaa mieltä siitä että minä olisin rasisti :)

        Mutta sano vaan rohkeasti, jos et ole ihan itse sitä mieltä, niin kuka (Pauli Aalto-Setäläkö) pakottaa sinua poistamaan kaikki totuus islamista, mikä on islamin pakkojunttaamista= islamistamista .

        Sehän ei ole meidän vika että totuus islamista on kammottava, kaikkien sääntöjen, lakien ja julistusten vastainen ja KYLLÄ minunkin mielestäni se pitäisi poistaa - siis se islam.

        Ja siitähän kyse on ollutkin, vaan sinä poistat mielipiteemme rasistisesta islamista jota vastustamme ja vastineeksi kehut islamia. = Se taas ei ole rasismia, eikä siis kuulu palstalle.

        suukko sinulle, uustyttö. olet ihku....


      • ¢
        iso d kirjoitti:

        suukko sinulle, uustyttö. olet ihku....

        on se vähä semmonen.


      • Tänään minä
        Mover kirjoitti:

        Nyt en voi sanoa muuta kuin että jos sinä todella uskot, että Suomessa ei ole yhtään ihan oikeata työtä tekevää somalia, niin marssipa itse kirjastoon - lehtilukusaliin - ja / tieto-osastolle yhteiskunnallisen luokan hyllyille (luokka 30)

        - lue ja OPISKELE!

        törmäsin bussissa tuttuun somaliin, joka oli saanut työtä hitsaajana. Olin positiivisesti yllättynyt, sillä kyseinen kaveri ei ollut niitä penaalin terävimpiä kyniä, mutta hyvä että hänellekin hommia löytyi.


      • brown-eyed.girl
        iso d kirjoitti:

        suukko sinulle, uustyttö. olet ihku....

        Kiitos
        Sinäkin olet suukon ansainnut
        ♥ღ♥ღ t. beg


      • brown-eyed.girl
        ¢ kirjoitti:

        on se vähä semmonen.

        Noo niin moikku sinullekin, olet Sinäkin suukon ansainnut ♥ღ♥ღ t. beg


      • höpsistä
        Tänään minä kirjoitti:

        törmäsin bussissa tuttuun somaliin, joka oli saanut työtä hitsaajana. Olin positiivisesti yllättynyt, sillä kyseinen kaveri ei ollut niitä penaalin terävimpiä kyniä, mutta hyvä että hänellekin hommia löytyi.

        Eihän sinun synkässä yksiössäsi mitkään bussit kulje.


      • uustyttö.66
        claudia.c kirjoitti:

        Mieheni työskentelee kansainvälisessä firmassa ja hänella on "muutamia" suomen kansalaisia alaisinaan.
        Tänäänkin hänellä on haastetteluissa suomalaisia, ja hän ei valikoi siinä tilanteessa onko hakija minkämaan kansalainen, vaan sitä soveltuuko hakija alalle.

        Emme ole kenelle täällä mitään velkaa, mutta tämä kommentti oli juuri sellainen mikä kuvastaa kun ei lueta tarkkaan koko ketjua, vaan sana ulkomaalainen on riittävä. Mutta se myös kielii suppeasta näkökulmasta ja piiristä missä itse oleskellaan.

        Ymmärrän kommentiasi ja sitä että olisimme elättejä, ihan vaan muistutukseksi sinulle.... tänä päivänä kansainvälisyys on kasvamassa suomen yritysmaailmassa ja ulkomaalaisten tietotaitoa me tarvitsemme.
        Olemme asuneet yhdysvalloissa, italiassa ja saksassa mieheni työn takia, ja ehkä muutamme työnperään vielä yhden kerran. Kun terveyteni sen vain sallii.


        En palaa tälle palstalle enään.

        Jep olet oikeassa, ja kuten Najis Kafir sanoi heti aluksi täällä ei asiaa juuri puhuta. Tiedätkö miksi?

        Siksi koska Mover* siirtää asialliset keskustelut muualle tai jemmaa ne omiin arkistoihinsa, ettei me saada jutella niistä. @Mover tahtoo kaiken itselleen.

        Jos Mover* ei sitä olisi tehnyt viimeiset 2 - jotain vuotta niin saattaisit sinäkin saada asiallisia vastauksia.

        Elämä on, olen pahoillani. óò


      • uustyttö.66
        Mover kirjoitti:

        Toinen rasismi.

        Claudia ei jaksa nimenomaan sinunlaistesi kaksinaismoralistista empatiaa, jossa ihmisiä luokitellaan pelkän kansalaisuuden perusteella.

        Mover 20.3.2012 21:57 ”Claudia ei jaksa nimenomaan sinunlaistesi...”

        ....... eikä me jakseta sinunlaistesi fennofobiaa, suomivihaa.

        @Mover aika turhaa possuilua tuokin sinulta, väsyttääkö jo?
        Najis Kafir on herkkä, söpö, suomalainen pellavapää, sellainen joka kiertää kaukaa kaltaisesi pelottavuudet.

        hmmm... ja vähän aikaa sitten opetit eräälle uus-vanhalle, kerrataanpas hieman... opintojen äiti

        Mover 11.4.2012 22:17
        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä on, jos se ei teksteistäni ilmene
        2. Älä mieti myöskään, mitä on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.
        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY.

        noin SiiS kaikkien opintojen äiti @Mover opetti uus-vanhaa-tytyä.

        Tsai-ai-ai-ai, Mover* taas opetit väärin vai eikö omat opettamisesi kosketa Sinua, koska olet tseriffi ja fennofobisen Pauli Aalto-Setälän ystävä?

        Tsai-ai-ai-ai ...


      • uustyttö.66
        Mover kirjoitti:

        Minä olen tasan se, miksi itseni annan ymmärtää.

        On vastanmielistä käsittämätöntä täyttä roskaa väittää yhden kansallisuuden "maineen" aiheuttavan toisen kansallisuuden ongelmia.

        Rasistisuuden aiheuttaa ainoastaan rasisti itse. Muun muassa hän, joka sai ajettua claudia.c:n täältä pois.

        Mov* Sinä vaan et tahdo edes antaa Najis Kafirille mahdollisuutta olla symppis claudialle. Ilmeisesti Najis Kafir näki claudian profiilikuvan kun niin helliä terveisiä lähettelee;)
        Me mummot tiedetään nämä, eix-je ”pojat” ;)

        Sitäpaitsi olen pahoillani mutta Najis Kafir vei sukat suustani, eli kirjaimet näppikseltäni.
        Se on just niin tämä ällö somali/muslim/islam ongelma heijastuu vääriinkin mamuihin, myös vääriin iii... iii... iii... ei pysty sanoo, ni ei.

        Veneen pohjassa olevien reikien määrä korreloi matkan pituuteen.
        Eli mitä enemmän on reikiä sitä nopeammin hukumme... pull..pull...pull...

        Ja islamilaiset poraa reikiä Suomi-veneeseen; käyttää hyväksi, tekee rikoksia, laiton maahantulo, vain synnyttää lapsia , lapset synnyttää lapsia, 90% somaleista lienee elätettäviä (=lapset, naiset ja vanhukset) ..... ja lisäksi saavat aikaiseksi henkistä pahoinvointia ja pelkoa terrorista ja shari´asta.



        Onko Moverilla vielä se shar´ia Suomeen toivomuslistalla ? ;)

        Joten se siitä ”olen ensimmäisenä islamia vastustamassa.” -valheesi paljastui.


      • uustyttö.66
        Mover kirjoitti:

        Täällä yksi "iso d" ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        Uskotko sinä, Najis Kafir, että monet somaliasta tulevat pakolaiset vilpittömästi haluavat vain saada elämänsä järjestykseen. Perheensä viihtymään, lapset koulutettua - ja aivan käsittämättömän kiihkeästi työpaikan - sekä ansiotulon että maahan sitoutumisen vuoksi?

        Jos itse olisit syntynyt Afrikan sarvessa ja tulisit tänne, miltä sinusta tuntuisi lukea tuo viimeinen neljä riviäsi?

        Toivon, että vastaat, ainakin aluksi, suoraan juuri noihin kahteen kysymykseeni.

        Mover 20.3.2012 22:49 Täällä yksi "iso d " ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        No siinä ”iso d” olikin sitten oikeassa.

        Suomessa olevasta rasismista 90% on islamilaisten / mamujen tekemää.

        Ja jos suomipoijjaat panee hanttiin / estelee / torjuu niin sekin on hyysäreiden mielestä rasismia, koska hyysäreiden mielestä islamilaisten pitää saada harrastaa omaa jihadia länsimaita vastaan, sadistista rasistista kulttuuriaan silpoa 5v tytöiltä klitorikset pois ja ommella pipari kiinni, että sellaista kulttuuria ja elämäntappaa ... yps anteeksi tarkoitan ”rakastavaa uskontoa”


      • uustyttö.66
        uustyttö.66 kirjoitti:

        Mover 20.3.2012 22:49 Täällä yksi "iso d " ehtimiseen todistaa kuinka rasismia ei Suomessa oikeastaan olekaan.

        No siinä ”iso d” olikin sitten oikeassa.

        Suomessa olevasta rasismista 90% on islamilaisten / mamujen tekemää.

        Ja jos suomipoijjaat panee hanttiin / estelee / torjuu niin sekin on hyysäreiden mielestä rasismia, koska hyysäreiden mielestä islamilaisten pitää saada harrastaa omaa jihadia länsimaita vastaan, sadistista rasistista kulttuuriaan silpoa 5v tytöiltä klitorikset pois ja ommella pipari kiinni, että sellaista kulttuuria ja elämäntappaa ... yps anteeksi tarkoitan ”rakastavaa uskontoa”

        Najis Kafir 21.3.2012 01:45 ” somalit pääsivät tänne, …ja alettiin vaatimaan omia uimavuoroja. Ei voida uida yhtäaikaa saastaisten vääräuskoisten kanssa”

        Nyyh, minä en suomalaisena voi mennä enää suomalaisten esi-isiemme rakentamiin uimahalleihin koska oma uskontoni kieltää minua uimasta saastaisten muslimien sontaamassa vedessä, en vaikka se vaihdettaisiin.

        Minun Uskontoni kieltää jyrkästi koskemasta mihinkään mihin islamisti-terroristeja kannattavien islaminuskoisten on tiedetty koskeneen, tai edes ajatellut koskevansa.


      • uustyttö.66
        uustyttö.66 kirjoitti:

        Najis Kafir 21.3.2012 01:45 ” somalit pääsivät tänne, …ja alettiin vaatimaan omia uimavuoroja. Ei voida uida yhtäaikaa saastaisten vääräuskoisten kanssa”

        Nyyh, minä en suomalaisena voi mennä enää suomalaisten esi-isiemme rakentamiin uimahalleihin koska oma uskontoni kieltää minua uimasta saastaisten muslimien sontaamassa vedessä, en vaikka se vaihdettaisiin.

        Minun Uskontoni kieltää jyrkästi koskemasta mihinkään mihin islamisti-terroristeja kannattavien islaminuskoisten on tiedetty koskeneen, tai edes ajatellut koskevansa.

        Kenelle tämä nyt meni Se oli tarjoitettu


        Najis Kafir 21.3.2012 01:45

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10531585/#comment-54268970


      • finlikka.66
        finlikka kirjoitti:

        Mover sun ajatusten-juoksu, joka kuulostaa enemmän ajatusten-lötköttelyltä , on oikeesti naurettavaa.

        Onko siellä Mover taas vaihdettu? Ajatuslötköttelysi ei ole mistään kotoisin.

        Joskus fenniksen kaa sulta edes löytyi jotain ajatusta nyt ei tule muuta kuin vastaa ja vastaa ja vastaa.

        ***** ” Vastaatko - ihan oikeesti - kysymykseeni?”

        Missä on sun taso? Alatko kyllästyä? Leipääntyä? Etkö jaksa? Keksit itse tuon Claudia C - jutun nähdäksesi meneekö rasistiset ohjeesi perille.

        Luin sen maaliskuun ja se oli niin täynnä virheitä ja vääryyttä että en oikein osannut edes aloittaa vastaamista kun en tiedä mistä ottaisialkaisi kun ei siinä ole mitään oikeesti totuuden hiventäkään.
        Sitten kun aloitin niin tekstiä tuli 3 arkkia. Joten jätän sen julkaisematta, varsinkin kun se poistettaisiin kuitenkin, sillä nikkini on edelleen bannilistalla, joudut arvaaman kuka olen

        Ja lopeta toi ihmisten rasistiksi herjaaminen olet säälittävä!!

        Vai tahdotko että kutsumme sinua sillä n-sanalla?

        Rasisti olet enemmän SINÄ kuin kukaan muu täällä kirjoittava!

        Sinä vaan omaa sadistista rasistisuuttasi leimaat islam-pelon, islam-inhon ja islam-vihan rasismiksi vaikkei se sitä ole, mutta hyvin te tappajat olette saaneet oppinne perille kansan idiootteimpien riveihin, eli eduskuntaan, sieltä sitten vaan islamilaisia lakeja pukkaamaan ulos:
        Suomen kieli kielletty rangaistus hirtetään
        Burghatta rangaistus polttoroviolle
        Nilkka näkyi rangaistus kivitetään kuoliaaksi stadikalla.

        Islam on rasismia Täydellistä rasismia,
        emmekä me tahdo sitä Suomeen kenenkään hameen alla.
        Onko sitä vaikea ymmärtää, ettei se ole rasismia?

        finlikka 11.4.2012 19:08

        Aika erikoinen lause :
        ”Islam on rasismia Täydellistä rasismia,
        emmekä me tahdo sitä Suomeen kenenkään hameen alla.
        Onko sitä vaikea ymmärtää, ettei se ole rasismia?”

        Tarkoitin siis :

        … , ettei se ole rasismia, sanoa toiveitaan asioista ?”

        Niistähän me puhumme - eikö niin? TOIVEISTA !

        Ja kun enemmistö toivoo vaikka ääri-islamia, niin se on demokratiaa, sitten kun se toteutuu. Kun enemmistö päättää niin häviäjät alistuu siihen.

        Movereilla on valtaa tehdä lakeja.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Nyt en voi sanoa muuta kuin että jos sinä todella uskot, että Suomessa ei ole yhtään ihan oikeata työtä tekevää somalia, niin marssipa itse kirjastoon - lehtilukusaliin - ja / tieto-osastolle yhteiskunnallisen luokan hyllyille (luokka 30)

        - lue ja OPISKELE!

        Mover 14.4.2012 18:40 " marssipa itse kirjastoon - lehtilukusaliin - ja / tieto-osastolle yhteiskunnallisen luokan hyllyille (luokka 30) "


        Tsai-ai-ai-ai tseriffi, vaikken olekaan yhtä viisas kuin Sinä, niin enpä uskoisi että eri kaupunkien kirjastoissa olisi samat luokat kirjoille - joten miksi annat moisia ohjeita? Oletteko samasta kaupungista? Tsai-ai-ai-ai ....
        Tarkennatko vajavaisuuttani, kiitos jos tiedät asian, pliis.


      • uustyttö
        Mover kirjoitti:

        Kuuleppas, dee.

        Sinä esitit kysymyksen rasitistisuuden olemassaolosta Suomessa - ja kun vastauksessani sanoin, että sinun ei tarvitse kuin napata tämän palstan summittainen aloitu - niin ihanan raikas rasismin mätä lemu tunkee nenäonteloon - vai?

        Sitten kuulutat sen jälkeen, että "no, missäs sitä rasismia muka on - ei kukaan sano mitään..."

        Jos ei vastaukseni sinulle kelpaa, niin ok - mutta älä sano, etteikö sinulle olisi osoitettu, että Suomesta kylää rasismissa löytyy.

        Joka ikinen päivä - jo täällä julkisella palstalla...

        Ok?

        Eikä kysymys, d, ole loppujen lopuksi siitä, m i s ä m ä r ä s s ä rasimia löytyy - olellista tämän palstan näkökulmasta on se, että osaamme rasismin tuomita.

        Ja senhän sinäkin toki teet - vai teetkö...?

        Mover 21.3.2012 23:16
        ", että sinun ei tarvitse kuin napata tämän palstan summittainen aloitu - niin ihanan raikas rasismin mätä lemu tunkee nenäonteloon - vai?"

        Kiitos taas Moverille noistakin vääristelevistä valheellisisat herjoista, joita kokoajan ylinpänä täällä viljelet

        Ja se "kiitos" oli satiiria, mutta kun sellaista viiden tähden sanaa ei saa sanoa kuin tahtoisin.

        ______________________________________


        Niin että taas täällä ollaan syötetty tällasta pajunköyttä suomalaisille rasismista.
        Eiköhän se rasismin ja sadismin mädän lemu tule juurikin sieltä islamin suunnalta.
        Raiskasi, Laiton maahantunkeutuminen, Käytti hyväksi, iski, löi, tappeli, syytti rasistiksi kun ei anna rahaa eikä piparia,
        Lapsi herjasi suomalaista tyttöä 5 centin katuhuoraksi, -kulttuuria / sivistystäkö me tahdoimme Suomeen ?
        Lapsimorsian kuoli, äitinsä, 15 v, hakee oikeutta.
        Ulkomaalais-taustaisen perheen tyttö putosi parvekkeelta / sillalta.
        Ulkomaalais-taustaisen veli ampui siskon.
        Lastentarhasta lomaa - klitoriksen leikkaukseen Afrikkaan.
        Missä haisee mädältä?
        Miten islamilaiset pskaa kun ne haisee joka paikassa, housuunko?
        Mitä islamilaiset syö kun hengitys haisee mädälle ? Kuolleita rottiako?
        Vaatteiden, käsien ym pesu ? Ei varmaan kuulu tapoihin.
        Yl.naisten wc-rinkula kuukautis-veressä, jälkien siivoaminen ei kuulu islameille, vaan orjille.


      • ai sinun yksiössä
        höpsistä kirjoitti:

        Eihän sinun synkässä yksiössäsi mitkään bussit kulje.

        bussit kulkee? Mielenkiintoista.


      • veikkasit väärin
        ai sinun yksiössä kirjoitti:

        bussit kulkee? Mielenkiintoista.

        mutta kaltaisellesi umpihullulle se suotakoon.


      • uustyttö
        uustyttö kirjoitti:

        Mutta miksi Sinä poistat islaminvastaisia mielipiteitä muttet suomalaisuuden vastaisia mp?

        Mover* : "rasistisuutta, nyt teen sitä minäkin... "
        Sori, jos yllätyit mutta mietin sitä alusta asti yhtenä vaihtoehtona josko sinä oikeastikin olet oikea rasisti ja vain pelaat kaksilla korteilla täällä aller-suomi24.lla yllyttäen meitä islamkriittisiä rasistisiin tekoihin.
        Siksikin pääni oli haljeta kanssasi, koska ihan selvästi yritit ajaa minuakin rasistisiin tekoihin.
        ja tämä on 100% totuus minun ajatuksistani sinusta. Älä luulekaan että luulisin sinun sanovan yps paljastuin tms, mutta sen kuvan sinusta sain! En tiedä mitä luulit / luulet antavasi puheillasi, mutta monesti tunsin tappelevani rasistista 2-agenttia vastaan.
        Huvitti kun minun "nettiukkonikin" kutsui sinua kaksoisagentiksi, leikilläänkö vaiko ? En tiedä. Me emme niistä ole ikinä puhuneet. Kysy itse siltä mitä tarkoittaa. Taitaa nyt olla flunssassa, tai löytänyt uuden hameen.

        Kysehän ei ole siitä että me tuomitsemme tai ajamme pois, vaan me tahdomme tuomita ja me tahdomme ajaa pois.
        Siis me tahdomme laillisesti tätä ja te vääristelette meidän tahtoamme ja te pakotatte ja valehtelette meistä jotta hallituksemme on tehnyt meidän tahdostamme RIKOLLISUUTTA .

        Mover* : ” Pitäisiköhän meidät tuomita pelkästään siitä, kun olemme syynä niin suureen rasistisuuteen...?”
        uustyttö: Eli me emme tuomitse vain tahdomme tuomita. Niillä on eroa. Enkä minä ole tuomitsemassa täällä sanon vain mielipiteeni ihan mistä vain.

        Mutta Sinä päätä itse millaisen kuvan tahdot antaa itsestäsi tästä eteenpäin, meinaan vaan jos et ole huomannut niin minun pääni sisältä viuhtoo niin nopeesti etten itsekään pysy sen perässä.
        Oikeestihan Sinä saat nauttia meistä kahdesta, ja kumpikin vetää eri suuntiin. Astrologiaa.

        @Mover huhuu-u
        Täällä tämä kysymys on vähän jäänyt kesken òó
        Salliiko vähän häiritä ja pyytää jos vastaisit miksi poistelet kaiken totuuden islamista, mutta et Suomen vastaisuutta ? ESimerkkinä itsesi. Ja loput voit kaivaa niistä poistetuista, en rupee sulle esimerkkejä etsimään, kun poistelet kaikki todisteet.



        Ei tämä nyt niin kamalan vaikeata ole lukea paria ekaa riviä.
        ______________________________________________

        uustyttö
        15.4.2012 15:51

        Mutta miksi Sinä poistat islaminvastaisia mielipiteitä muttet suomalaisuuden vastaisia mp?
        _____________________________________________

        Olekkona hiukka rasisti?


      • - mutta
        veikkasit väärin kirjoitti:

        mutta kaltaisellesi umpihullulle se suotakoon.

        miksi sitten sanoit: "Eihän sinun synkässä yksiössäsi mitkään bussit kulje". Kyllä tästä on pääteltävä että jonkun synkässä yksiössä busseilla on tapana kulkea.


      • uustyttö kirjoitti:

        Mover 14.4.2012 18:40 " marssipa itse kirjastoon - lehtilukusaliin - ja / tieto-osastolle yhteiskunnallisen luokan hyllyille (luokka 30) "


        Tsai-ai-ai-ai tseriffi, vaikken olekaan yhtä viisas kuin Sinä, niin enpä uskoisi että eri kaupunkien kirjastoissa olisi samat luokat kirjoille - joten miksi annat moisia ohjeita? Oletteko samasta kaupungista? Tsai-ai-ai-ai ....
        Tarkennatko vajavaisuuttani, kiitos jos tiedät asian, pliis.

        Tässä tämä muuan amerikkalaisen Deweyn noin satavuotiaasta nerokkaasta "syvenevästä" kirjallisuusluokitusinnovaatiosta kehitetty versio.

        Kyllä se periaatteessa on koko Suomessa käytössä - mutta vähän eri luokin.

        Mutt totta, että yksityiskohdiltaan ei olla analogisia:

        On aika naurettavaa, että esim. Helsingissä ja Vantaalla on eri kaunkirjallisuuden luokitusnumerosto kuin Espoossa - vaikka kaikki kuuluvat samaan Helmet -järjestelmään, jossa aineisto on yhteistä.

        http://ykl.kirjastot.fi/fi-FI/paaluokat/


      • Kehuisit Minuakin
        Mover kirjoitti:

        Minä olen tasan se, miksi itseni annan ymmärtää.

        On vastanmielistä käsittämätöntä täyttä roskaa väittää yhden kansallisuuden "maineen" aiheuttavan toisen kansallisuuden ongelmia.

        Rasistisuuden aiheuttaa ainoastaan rasisti itse. Muun muassa hän, joka sai ajettua claudia.c:n täältä pois.

        kun Minähän sain sen helvetin noita-akka sharynpaskapään lähtemään helvettiin, tai sitten se vaan mätäni neegerikuppaansa ja poltettiin.


      • Siis Mitä ???
        Mover kirjoitti:

        En halua islamilaistaa Suomea.

        Jos joku sellaiseen pyrkii, olen ensimmäisinä asiaa vastustamassa.

        Mikä toimi on sellainen, jonka islamilaistamisena näet?

        etkö sä Saatanan aivoton imaamikyrpä edes ymmårrå, mitä sä kirjoitat?

        Hanki naru ja sido se kaulaasi...


      • Ei sinua
        Kehuisit Minuakin kirjoitti:

        kun Minähän sain sen helvetin noita-akka sharynpaskapään lähtemään helvettiin, tai sitten se vaan mätäni neegerikuppaansa ja poltettiin.

        kukaan kehu. Sinun syytäsi on siis se että järjen valo katosi tältä palstalta.


      • Ymmärrätkö?
        Mover kirjoitti:

        Tässä tämä muuan amerikkalaisen Deweyn noin satavuotiaasta nerokkaasta "syvenevästä" kirjallisuusluokitusinnovaatiosta kehitetty versio.

        Kyllä se periaatteessa on koko Suomessa käytössä - mutta vähän eri luokin.

        Mutt totta, että yksityiskohdiltaan ei olla analogisia:

        On aika naurettavaa, että esim. Helsingissä ja Vantaalla on eri kaunkirjallisuuden luokitusnumerosto kuin Espoossa - vaikka kaikki kuuluvat samaan Helmet -järjestelmään, jossa aineisto on yhteistä.

        http://ykl.kirjastot.fi/fi-FI/paaluokat/

        Jos ja kun et asuisi Helsingissä niin mitä merkitystä Sinulle on Pääkaupunkiseudun Helmet – järjestelmän synkasta? òó

        ja että olipas varsin tärkeä ihan kaivaa tietoa ja kirjoittaa se tänne
        Ja mitä tekemistä tällä on aiheen kanssa ?
        Pääaihe on josset tiedä rasismi
        Tämän keskustelun aihe on
        minkälaista rasismia olette kohdanneet tai nähneet?

        Mutta Sinä vaan viet aihetta sivummalle ja sivummalle ja sivummalle…. kuten aina.

        Katson kyllä että juuri sinä olet pahin häirikkö täällä viemässä juttelua väärille urille.

        Teenkö aloituksen, no jos muut ei ehdi.

        Ymmärrätkö ?


      • Höh ?
        Mover kirjoitti:

        Allergisuudesta tuskin sinänsä kannattaa syyttää allergeenia...(!)

        Kyllä se niin vaan pakkaa olemaan, että olisi tosi mukava saada kuulla aina perusteetkin - varsinkin jos sattuu olemaan eri mieltä asiasta....

        "SINÄ saat ilmeisesti palkan islamisteilta käännyttää Suomi islamiin – siksi jaksat, vaikkei pääsi sisällä ole muuta kuin ihanaa islam ihanaa. ”Jokainen joka ei tee niin kuin islam määrää on rasisti ” – on sinun pääsanomasi."

        Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja. Minä annan sinulle ohjeen. Siitä huolimatta, että tuntuu, että ohjeiden anto täällä usein koetaan 100%sti pottuiluksi ja että usein kirjoittajat tuntuvat olevan erehtymättömiä yli-ihmisiä, kun he ovat aina väittämänsä mukaan aina oikeassa - ja keskustelukumppani väärässä...

        Mutta annanpa ohjeen silti - siis tuosta sitaatin sisäisestä lainauksesta:

        1. Älä oleta - yhtään - sitä, mikä minun "tehtäväni" on, jos se ei minun teksteistäni ilmene: Et sitä koskaan tule tietämään, ellen minä sitä sinulle erikseen kerro, sikäli kun minulla sellaista edes on. Se on tyystuin hukkaanheitettyä aikaa - meille kummallekin.

        2. Älä mieti myöskään, mitä muuta "ihanaa" on pääni sisällä: Pääni sisustan tiedän vain minä itse.

        Keskustelupalstalla siis kannattaa keskustella VAIN JA AINOASTAAN siitä tekstistä, mikä NÄKYY. Siitä olemme vastuussa itse kukin - ja niin pitääkin olla.

        "Menisit lomalle ja vaihda välillä joku uusi ruotuun ei sua jaksa enää."

        Ehkä tässä tapauksessa nimenomaan sinulle pikku loma rassupalstalta tekisi terää...?(!)

        ''Nyt kuulepas arvon nikitön kirjoittaja.''
        Eikö sheriffi näe ip-osoitetta? finlikka, finlikka.66, uustyttö, uustyttö.66, b-e.g on sama höpöttäjä, Sinnefiina.


    • ¢

      no eilrn kust yritin srlvittää mihin rasistiseen olin joutua,mutta Moveri årkl sensurisoi sen heti ja alkoi sittrn haasta a riitaa ja vijapuhui kaikkee pskaa.

    • sapienssi

      Rasistit ovat tietämättömiä ihmisiä jotka eivät esimerkiksi tiedä sitä, että vaalea iho on evoluution aikaan saama mutaatio eikä päinvastoin kuten olettavat. Jotkut tummaihoiset afrikkalaiset ovat synnytäneet vaaleaihoisia jälkeläisiä tämän mutaatio geenivirheen takia.

      Tumma iho on tyypillinen päiväntasaajan seudulla asuville ihmisille ja auttaa suojautumaan auringon säteilyn haittavaikutuksia vastaan mm. ihosyöpää, joka onkin erittäin yleinen esim. austraaliassa asuvilla vaalea ihoisilla ihmisillä.

      Vaalea iho onkin auttanut ihmisiä sopeutumaan vain vähäisempään auringon säteilyyn mitä kauemmaksi päiväntasaajalta mennään koska se auttaa D-vitamiinin muodostumisessa ja turvaa sen saannin vähemmälläkin säteilyllä ja on siksi evoluutiokehityksen ansiosta vallitseva ihonväri muuaalla kuin päiväntasaajan seudulla.

      Tieteellisessä mielessä mitään eri rotuisia ihmisiä ei ole olemassakaan vaan kaikkien ihmisten kantamuoto on afrikasta lähtöisin ja tämä on geneettisetikin pystytty osoittamaan täysin pitäväksi asiaksi.

      Suomessa ei olla vielä tähän erilaisuuteen vielä totuttu ja siksi osa suomalaisista kokee erilaisuuden pelottavana asiana tietämättömyyden takia.
      Katukuvan värikkyys tulee vain lisääntymään, mikä pitäisi auttaa suomalaisiakin sopeutumaan erilaisuuteen ajan kanssa.

      Asiaa voidaan katsoa siltä kannalta, että ihmisten henkinen kehitys on jäänyt muusta kehityksestä pahasti jälkeen ja pitää vain toivoa sen joskus saavuttavan valistuksen ja tiedon lisäämisen kannalta sille kuuluvan tason.

      • eipä ole aikoihin moista huttua tullut luettua.

        Sulla on näköjään henkinen kehitys jäänyt afrikkalaisen neegerin asteelle.

        Tuo sun teoria valkoihoisista mutaatioista kaatuu jo siihen, että tänäkin päivänä siellä Afrikassa tapetaan nää valkoihoiset mutaatiot. Luonto ei suosi mitään värivikasia. Ainoa poikkeus lienee musta pantteri. Sitäpaitsi eri rodut on paljon muutakin kuin pelkkä ihonväri.

        Tää luulo että musta nahka suojaa joltain Auringon säteilyltä, on täyttä huuhaata.

        Pohjoismainen vaaleaihoinen ihmisrotu pitäisi suojella, eikä tuhota. Meitä on todella vähän, jos vertaa kiinalaisiin, neegereihin tai oikeastaan mihin vaan.


      • no_vittu kirjoitti:

        eipä ole aikoihin moista huttua tullut luettua.

        Sulla on näköjään henkinen kehitys jäänyt afrikkalaisen neegerin asteelle.

        Tuo sun teoria valkoihoisista mutaatioista kaatuu jo siihen, että tänäkin päivänä siellä Afrikassa tapetaan nää valkoihoiset mutaatiot. Luonto ei suosi mitään värivikasia. Ainoa poikkeus lienee musta pantteri. Sitäpaitsi eri rodut on paljon muutakin kuin pelkkä ihonväri.

        Tää luulo että musta nahka suojaa joltain Auringon säteilyltä, on täyttä huuhaata.

        Pohjoismainen vaaleaihoinen ihmisrotu pitäisi suojella, eikä tuhota. Meitä on todella vähän, jos vertaa kiinalaisiin, neegereihin tai oikeastaan mihin vaan.

        säteilystä vielä

        Päiväntasaajalla on kaikkein paras suoja Auringon säteilyltä. Täällä pohjolassa Aurinko taas paistaa puolivuotta yötä-päivää ja Maan magneettikentän suojaava vaikutus melkein päinvastainen. Otsoniaukoista ym nyt puhumattakaan.

        Rotujen synty taas on ihan normaalia evoluutiota, joka on tapahtunut pienten eri ihmispopulaatioitten levittäytyessä ympäri maapalloa. Se ei ole tapahtunut millään mutaatioalbiinolla, koska kyse on kuitenkin pikkusen eri asiasta. Ei ole edes varmuutta siitä, onko esim eurooppalainen ihmisrotu edes Afrikasta. Sehän voi olla vaikka neanderthalin ja jonkun aasialaisen vielä tuntemattoman ihmisen esi-isän jälkeläinen. Siihen viittaa esim se, että Amerikan intiaanit on paljon lähempänä eurooppalaista rotua kuin Afrikan neegerit.


      • suomi suomalaisille

        evoluutio on synnyttanyt valkoisen rodun,vekkuli ilmio tama evoluutio.
        e-afrikassa,angolassa, mozamiquessa ja muissakin ent. siirtomaamaissa syntyy valkoisia
        lapsia mustille naisille.yleensa siihen ollut syyna valkoisen miehen kova kulli , niinkuin hyvin tiedat geenit hyppivat joskus sukuolvien yli .
        mutta arvaa ottiko kunnon buuria paahan kun perheeseen syntyi musta jalkelainen.
        niinetta mita eroa valkoisella ja albiinolla......tah
        PS.minkas rodun edustaja oli neadertaalin kansa,heilla oli kuulemma isommat aivot kuin homo sapienssilla . minulla on ilmeisesti heitin perimaa geeneissa kun olen nain valkky,ja hyvan nakopinen....


      • suomi suomalaisille kirjoitti:

        evoluutio on synnyttanyt valkoisen rodun,vekkuli ilmio tama evoluutio.
        e-afrikassa,angolassa, mozamiquessa ja muissakin ent. siirtomaamaissa syntyy valkoisia
        lapsia mustille naisille.yleensa siihen ollut syyna valkoisen miehen kova kulli , niinkuin hyvin tiedat geenit hyppivat joskus sukuolvien yli .
        mutta arvaa ottiko kunnon buuria paahan kun perheeseen syntyi musta jalkelainen.
        niinetta mita eroa valkoisella ja albiinolla......tah
        PS.minkas rodun edustaja oli neadertaalin kansa,heilla oli kuulemma isommat aivot kuin homo sapienssilla . minulla on ilmeisesti heitin perimaa geeneissa kun olen nain valkky,ja hyvan nakopinen....

        eivät hypi sukupolvien yli.

        Albiino on eri asia kuin rodultaan valkoihoinen pentu. Musta naarasneegeri joka on aikaisemmin siitetty valkoihoisen kanssa, voi kyllä myöhemmin poikia toisen neegerin kanssa valkoihoisen pennun.

        Se neanderthaali oli eri laji mitä nää Afrikan neegerit. Ennen ihmistä oli luultavasti joku herkästi sikiävä ja leviävä tavallista fiksumpi pikkuapina, joka levisi rottien ja torakoiden lailla helposti joka paikkaan maapallolla. Olosuhteista johtuen esim eri maanosissa nämä veijjarit sitte jalostuivat hieman eri tavalla. Evoluutio sattumanvaraisesti vielä muokasivat niitä kaukana toisistaan eläviä populaatioita ulkoisesti hieman eri näköisiksi. Historian mullistuksissa vain vahvimmat ja fiksuimmat jäivät jatkamaan sukua. Jotkut esi-ihmis-populaatiot kuolivat kokonaan pois kuten kävi dinosauriuksille. Evoluutio muokkaa eläinlajeja todella nopeasti pienissä populaatioissa. Esimerkkinä Madagaskar, Australia, Uusi-Seelanti, Galapagos ym jokka vähänkin erillään. Ja ihminen on todellakin ihan uusi ja nuori laji ... rotuineen tällä maapallolla. - Tulee mieleen, että millainen olisikaan ihmisen maailma/elämä nyt, jos muutama kymmenen vuotta sitten Hitlerin Saksa olisi voittanut sodan.


      • no_vittu kirjoitti:

        eivät hypi sukupolvien yli.

        Albiino on eri asia kuin rodultaan valkoihoinen pentu. Musta naarasneegeri joka on aikaisemmin siitetty valkoihoisen kanssa, voi kyllä myöhemmin poikia toisen neegerin kanssa valkoihoisen pennun.

        Se neanderthaali oli eri laji mitä nää Afrikan neegerit. Ennen ihmistä oli luultavasti joku herkästi sikiävä ja leviävä tavallista fiksumpi pikkuapina, joka levisi rottien ja torakoiden lailla helposti joka paikkaan maapallolla. Olosuhteista johtuen esim eri maanosissa nämä veijjarit sitte jalostuivat hieman eri tavalla. Evoluutio sattumanvaraisesti vielä muokasivat niitä kaukana toisistaan eläviä populaatioita ulkoisesti hieman eri näköisiksi. Historian mullistuksissa vain vahvimmat ja fiksuimmat jäivät jatkamaan sukua. Jotkut esi-ihmis-populaatiot kuolivat kokonaan pois kuten kävi dinosauriuksille. Evoluutio muokkaa eläinlajeja todella nopeasti pienissä populaatioissa. Esimerkkinä Madagaskar, Australia, Uusi-Seelanti, Galapagos ym jokka vähänkin erillään. Ja ihminen on todellakin ihan uusi ja nuori laji ... rotuineen tällä maapallolla. - Tulee mieleen, että millainen olisikaan ihmisen maailma/elämä nyt, jos muutama kymmenen vuotta sitten Hitlerin Saksa olisi voittanut sodan.

        Suomi ja Saksahan oli kuin paitajaperse.
        Juuri oli lehdessä joku pallinaama selittämässä, että Mannerheim olisi ollut sotarikollinen. - Tälläkin palstalla yks pällin... haukkuu minua jatkuvasti rikolliseksi(!)
        ...
        Nooo, ihminen aikansa tapeltuaan tulee vielä viisaammaksi. Elintaso paranee ja rotu jalostuu. Mustanahkoja voi sitten katsella jossain eläintarhoissa pleksien takaa, jossa ovat turvassa.


      • iso d

        aika monet valkoiset naiset ovat synnyttäneet mulatteja. syynä ei liene geenivirhe... (heh heh hee hee...)


      • suomi suomalaisile
        no_vittu kirjoitti:

        eivät hypi sukupolvien yli.

        Albiino on eri asia kuin rodultaan valkoihoinen pentu. Musta naarasneegeri joka on aikaisemmin siitetty valkoihoisen kanssa, voi kyllä myöhemmin poikia toisen neegerin kanssa valkoihoisen pennun.

        Se neanderthaali oli eri laji mitä nää Afrikan neegerit. Ennen ihmistä oli luultavasti joku herkästi sikiävä ja leviävä tavallista fiksumpi pikkuapina, joka levisi rottien ja torakoiden lailla helposti joka paikkaan maapallolla. Olosuhteista johtuen esim eri maanosissa nämä veijjarit sitte jalostuivat hieman eri tavalla. Evoluutio sattumanvaraisesti vielä muokasivat niitä kaukana toisistaan eläviä populaatioita ulkoisesti hieman eri näköisiksi. Historian mullistuksissa vain vahvimmat ja fiksuimmat jäivät jatkamaan sukua. Jotkut esi-ihmis-populaatiot kuolivat kokonaan pois kuten kävi dinosauriuksille. Evoluutio muokkaa eläinlajeja todella nopeasti pienissä populaatioissa. Esimerkkinä Madagaskar, Australia, Uusi-Seelanti, Galapagos ym jokka vähänkin erillään. Ja ihminen on todellakin ihan uusi ja nuori laji ... rotuineen tällä maapallolla. - Tulee mieleen, että millainen olisikaan ihmisen maailma/elämä nyt, jos muutama kymmenen vuotta sitten Hitlerin Saksa olisi voittanut sodan.

        hyppiipas,jotkut ominaisuudet pysyvat piilossa muutaman sukupolven ja yllatys yllatys, valkoiseen perheeseen syntyy musta muksu jolla on vanhempien dna eika puutarha-pojan .e-afrikassa on perheita joissa loytyy germaani ja hottentotti geeneja
        vaikka valkosia ollaan.
        tottakai neadertaali oli eri laji , ei han mikaan pikkuapina ollut vaan kunnon valkoinen .
        albino on tietakseni enemmankin pigmentti hairio kuin rotujuttu,kato naas on niita valkoisia albiinojakin.jos aatu olis voittanut toisenluokan germaanit olis siirretty suomen.niemelta kuolan-niemelle, siella tehtais moverin kanssa mettatoita ja juotais hyvaa germaani kaljaa


      • suomi suomalaisile kirjoitti:

        hyppiipas,jotkut ominaisuudet pysyvat piilossa muutaman sukupolven ja yllatys yllatys, valkoiseen perheeseen syntyy musta muksu jolla on vanhempien dna eika puutarha-pojan .e-afrikassa on perheita joissa loytyy germaani ja hottentotti geeneja
        vaikka valkosia ollaan.
        tottakai neadertaali oli eri laji , ei han mikaan pikkuapina ollut vaan kunnon valkoinen .
        albino on tietakseni enemmankin pigmentti hairio kuin rotujuttu,kato naas on niita valkoisia albiinojakin.jos aatu olis voittanut toisenluokan germaanit olis siirretty suomen.niemelta kuolan-niemelle, siella tehtais moverin kanssa mettatoita ja juotais hyvaa germaani kaljaa

        ethän sinä älynnyt mitään, mitä tuolla kirjoitin. Tajuatko edes mikä on sukupolvi.

        Tuo sun piilossa-pysymis-teoria on väärä. Toimimattomia geenejä on mutta ne on eri asia.

        Itse höpisit tuolla albiinoista.

        Moveri tuskin joisi sinun kanssa mitään.


      • suomi suomalaisille
        sontakasa kirjoitti:

        ethän sinä älynnyt mitään, mitä tuolla kirjoitin. Tajuatko edes mikä on sukupolvi.

        Tuo sun piilossa-pysymis-teoria on väärä. Toimimattomia geenejä on mutta ne on eri asia.

        Itse höpisit tuolla albiinoista.

        Moveri tuskin joisi sinun kanssa mitään.

        et oikeen andosta naita tinkseja.
        e-afrikassa missa rodut ja kulttuurit ovat sekoilleet tapahtuu etta valkoinen tai musta perhe saa erivarisen muksun vaikkka miesmuistiin ei oo ollu kanssakayntia erirodun kanssa.laaketieteelliset kokeet todistavat etta puutarhapojalla ei oo ollut mitaan tekemista rouvan siemennyksen kanssa vaan sperma on vitivalkoisen buurin tuote.
        arvaa vituttaako jatkaa kun geenit hyppivat.
        mina en hopise,on olemassa valkoisia albiinoja.
        mita moveriin tulee niin kylla se oluet ottaisi vaikka goebbelsin kanssa saatuaan kunnon kasvatuksen.


      • suomi suomalaisille kirjoitti:

        et oikeen andosta naita tinkseja.
        e-afrikassa missa rodut ja kulttuurit ovat sekoilleet tapahtuu etta valkoinen tai musta perhe saa erivarisen muksun vaikkka miesmuistiin ei oo ollu kanssakayntia erirodun kanssa.laaketieteelliset kokeet todistavat etta puutarhapojalla ei oo ollut mitaan tekemista rouvan siemennyksen kanssa vaan sperma on vitivalkoisen buurin tuote.
        arvaa vituttaako jatkaa kun geenit hyppivat.
        mina en hopise,on olemassa valkoisia albiinoja.
        mita moveriin tulee niin kylla se oluet ottaisi vaikka goebbelsin kanssa saatuaan kunnon kasvatuksen.

        mitä ne albiinot tähän kuuluu. Kyse on siitä pikkuapinasta josta ovat polveutuneet kaikki ihmisrodut ja apinat. Valkoinen eurooppalainen ihminen saattaapi olla nuorin ja viisain haara siinä sukupuussa. Valkoinen mies ei ole polveutunut mistää afrikkalaisesta mustasta neegeristä.


      • suomi suomalaisille
        sontakasa kirjoitti:

        mitä ne albiinot tähän kuuluu. Kyse on siitä pikkuapinasta josta ovat polveutuneet kaikki ihmisrodut ja apinat. Valkoinen eurooppalainen ihminen saattaapi olla nuorin ja viisain haara siinä sukupuussa. Valkoinen mies ei ole polveutunut mistää afrikkalaisesta mustasta neegeristä.

        eine albiinot oikeestaan tahan kuulukaan.
        erilaisuus vaan herattaa huomiota etenkin bongo-bongo maassa, liljanvalkoisessa pohjolassa ne menee joukon jatkona.
        enmina mistaan pikkuapinasta vaa neadertaali urhosta,todisteena onmun isot aivot ja senmukanaan tuoma ylivertainen alykkyys.


      • suomi suomalaisille kirjoitti:

        eine albiinot oikeestaan tahan kuulukaan.
        erilaisuus vaan herattaa huomiota etenkin bongo-bongo maassa, liljanvalkoisessa pohjolassa ne menee joukon jatkona.
        enmina mistaan pikkuapinasta vaa neadertaali urhosta,todisteena onmun isot aivot ja senmukanaan tuoma ylivertainen alykkyys.

        neanderthaalit oli yksi sukuhaara siitä pikkuapinasta, josta kaikki elossa olevat ja kuolleet, ihmistä vähänkin muistuttavat eläimet ovat polveutuneet. Neantertaalit myös sekoittuivat valkoisen rodun kanssa, koska elivät osittain samoilla alueilla samoihin aikoihin. Samalla tavalla kuin musta ja valkoinen rotu nykyään.

        BongoBongomaassa albiinot tapetaan vielä nykyäänkin, koska ne on heikkolahjaisia rasisteja... siis ne mustat.


    • pari oikaisua

      "Tieteellisessä mielessä mitään eri rotuisia ihmisiä ei ole olemassakaan"

      Kyllähän ne ovat vieläkin olemassa, mutta rasismin pelossa niistä ei vain saa puhua.

      "Katukuvan värikkyys tulee vain lisääntymään,"

      Tässähän käy aivan päin vastoin, kun tulevaisuudessa kaikki ovat samanvärisiä vaaleanruskeita mulatteja.

      • Molemmat

        sitaatit jotka poimit, olivat asiasisällöltään ihan oikein. Kommenttisi, joita kutsuit oikaisuiksi, ovat puppua.


      • mielipiteelläsi
        Molemmat kirjoitti:

        sitaatit jotka poimit, olivat asiasisällöltään ihan oikein. Kommenttisi, joita kutsuit oikaisuiksi, ovat puppua.

        ei ole mitään arvoa, onhan sinut niin monta kertaa todistettu täydeksi pelleksi.


      • - mutta
        mielipiteelläsi kirjoitti:

        ei ole mitään arvoa, onhan sinut niin monta kertaa todistettu täydeksi pelleksi.

        kyse ei ole mielipiteestäni, vaan faktasta


      • jos kyseessä olisi
        - mutta kirjoitti:

        kyse ei ole mielipiteestäni, vaan faktasta

        fakta, miksi et koskaan kykene perustelemaan mitään?


      • iso d
        jos kyseessä olisi kirjoitti:

        fakta, miksi et koskaan kykene perustelemaan mitään?

        no, hyysärin käsikirjan mukaan, kun perustelee omat mielipiteensä omilla mielipiteillä, ei koskaan ole väärässä, ainakaan omasta mielestään.

        kun realisti lyö faktat pöytään, niin aina voi vaihtaa puheenaihetta, aloittaa mihinkään johtamattoman jankuttamisen esim. nimittelystä, tai hyökätä henkilöä vastaan.

        esim. hyysäreiden vihaamalla halliksella on aina linkit tilastoihin ja tutkimuksiin kirjoituksissaan.

        montakos linkkiä huuhaa-huseinilla löytyy? hän perustelee höpö-kirjoituksensa omilla mielipiteillään, ja suoranaisilla valheilla ja tosiasioihin nähden täysin päinvastaisilla teorioilla ja uskomuksilla (vrt. kohtaamisteoria)

        mitäpä jos muttis ja muut viherpiiperöt perustelisivat kohtaamisteorian?

        eipä taida taaskaan kannattaa henkeä pidätellä odottaessa, sama kuin yrittäisi fysiikan lakien avulla perustella että vesi valuu ylöspäin.


      • iso d kirjoitti:

        no, hyysärin käsikirjan mukaan, kun perustelee omat mielipiteensä omilla mielipiteillä, ei koskaan ole väärässä, ainakaan omasta mielestään.

        kun realisti lyö faktat pöytään, niin aina voi vaihtaa puheenaihetta, aloittaa mihinkään johtamattoman jankuttamisen esim. nimittelystä, tai hyökätä henkilöä vastaan.

        esim. hyysäreiden vihaamalla halliksella on aina linkit tilastoihin ja tutkimuksiin kirjoituksissaan.

        montakos linkkiä huuhaa-huseinilla löytyy? hän perustelee höpö-kirjoituksensa omilla mielipiteillään, ja suoranaisilla valheilla ja tosiasioihin nähden täysin päinvastaisilla teorioilla ja uskomuksilla (vrt. kohtaamisteoria)

        mitäpä jos muttis ja muut viherpiiperöt perustelisivat kohtaamisteorian?

        eipä taida taaskaan kannattaa henkeä pidätellä odottaessa, sama kuin yrittäisi fysiikan lakien avulla perustella että vesi valuu ylöspäin.

        kyllä vesi valuu ylöspäin. Sitä sanotaan kapillaari-ilmiöksi.


      • iso d
        uuno_turhaburo kirjoitti:

        kyllä vesi valuu ylöspäin. Sitä sanotaan kapillaari-ilmiöksi.

        olet varmaan kuullut sanonnan "p aska valuu alaspäin..."

        sekin valuu ylöspäin, ihan afrikasta tänne pohjolaan asti...

        sitäpaitsi kapillaari ilmiö ei ole valumista, vaan johtuu veden pintajännityksestä.


      • iso d
        uuno_turhaburo kirjoitti:

        kyllä vesi valuu ylöspäin. Sitä sanotaan kapillaari-ilmiöksi.

        kapillaari-ilmiö ei ole valumista. se johtuu nesteen ja putken molekyylien välisistä voimista, jotka ovat suuremmat kuin nesteen sisäiset voimat.


      • iso d
        iso d kirjoitti:

        kapillaari-ilmiö ei ole valumista. se johtuu nesteen ja putken molekyylien välisistä voimista, jotka ovat suuremmat kuin nesteen sisäiset voimat.

        selvennös siksi, että hyssetkin ymmärtävät.


      • ¢
        iso d kirjoitti:

        selvennös siksi, että hyssetkin ymmärtävät.

        jos tuo selvityksesi pitäisi paikkansa, niin ilmiötä ei nimenomaan olisi. Pintajännitys estää veden pääsyä putkeen ja sen virtaamista eli valumista sinne.

        Ja vesi kyllä valuu sitä putkea pitkin ylöspäin. Miten muuten se sinne putkeen menisi, teleportaatiolla?


      • iso d kirjoitti:

        olet varmaan kuullut sanonnan "p aska valuu alaspäin..."

        sekin valuu ylöspäin, ihan afrikasta tänne pohjolaan asti...

        sitäpaitsi kapillaari ilmiö ei ole valumista, vaan johtuu veden pintajännityksestä.

        Afrikassako se Halla-aho Scriptaansa kirjoittaa? Minä kun luulin että Eirassa.

        Vaikka se parfymoikin sitä tarkoitushakuisesti valikoiduilla ja harhaanjohtavasti tulkituilla tilastoilla, haisee se silti ihan siltä mitä se on.


      • tämmöisiä
        humanist1 kirjoitti:

        Afrikassako se Halla-aho Scriptaansa kirjoittaa? Minä kun luulin että Eirassa.

        Vaikka se parfymoikin sitä tarkoitushakuisesti valikoiduilla ja harhaanjohtavasti tulkituilla tilastoilla, haisee se silti ihan siltä mitä se on.

        juttuja tää muttaneiti kirjoittelee, ja sitten vielä viitsii itkeä, ettei ikinä ole trollannut yhtään.

        Sairas pelle.


      • iso d
        ¢ kirjoitti:

        jos tuo selvityksesi pitäisi paikkansa, niin ilmiötä ei nimenomaan olisi. Pintajännitys estää veden pääsyä putkeen ja sen virtaamista eli valumista sinne.

        Ja vesi kyllä valuu sitä putkea pitkin ylöspäin. Miten muuten se sinne putkeen menisi, teleportaatiolla?

        jepulis, hyvä taksitarkastaja. juuri samalla teleportaatiolla millä somalitkin ilmestyvät suomeen.

        kas kun turvapaikkaa tulisi hakea ensimmäisestä turvallisesta maasta.

        (paitsi tietysti voi mennä vaikka kymmenen maan läpi, jos loppusijoituspaikassa on maailman paras sosiaaliturva...)

        eli se teleportaatio on varmaan sitä moniosaamista. tarttee vissiin olla jedi, tai somali, että se onnistuu.


      • iso d
        ¢ kirjoitti:

        jos tuo selvityksesi pitäisi paikkansa, niin ilmiötä ei nimenomaan olisi. Pintajännitys estää veden pääsyä putkeen ja sen virtaamista eli valumista sinne.

        Ja vesi kyllä valuu sitä putkea pitkin ylöspäin. Miten muuten se sinne putkeen menisi, teleportaatiolla?

        mikään ei "valu" ylöspäin. vetovoima pitää siitä huolen. tuliko tämä nyt täysin selväksi?

        kapillaari-ilmiön aiheuttaa vesi- ja lasimolekyylien suurempi keskinäinen vetovoima, kuin vesimolekyylien keskenään.

        tämä ilmiö liittyy myös veden pintajännitykseen, jonka ansiosta voit laittaa vaikka pienen kolikon kellumaan veden pinnalle.

        eli kaikki nämä ilmiöt johtavat juurensa molekyylien erilaisiin keskinäisiin vetovoimiin.

        paitsi tietysti taksissa, jos on sunnuntaitaksa, ja maksetaan kortilla.


      • iso d
        humanist1 kirjoitti:

        Afrikassako se Halla-aho Scriptaansa kirjoittaa? Minä kun luulin että Eirassa.

        Vaikka se parfymoikin sitä tarkoitushakuisesti valikoiduilla ja harhaanjohtavasti tulkituilla tilastoilla, haisee se silti ihan siltä mitä se on.

        no, kunhan laitat ensimmäisen linkin johonkin tilastoon tai tutkimukseen, otan sinut vakavasti.

        siihen asti olet koiranp askaa kengänpohjassa.

        ai niin, ne rasismikokemukset ja havainnot? joko on viime kerrasta kertynyt montakin?

        vai ulisetko pelkästä ulisemisen riemusta?


      • iso d
        humanist1 kirjoitti:

        Afrikassako se Halla-aho Scriptaansa kirjoittaa? Minä kun luulin että Eirassa.

        Vaikka se parfymoikin sitä tarkoitushakuisesti valikoiduilla ja harhaanjohtavasti tulkituilla tilastoilla, haisee se silti ihan siltä mitä se on.

        kysymys: miten tosiasioita voi tulkita harhaanjohtavasti?

        sitähän te moku-kiimaiset yritätte, mutta hallis ampuu teidät aina faktoilla lonkalta alas.

        luepa scriptasta pari huuhaa-huseinia, ja hänen valheitaan käsittelevää kirjoitusta.

        SIINÄ HYSSELLE FAKTAA!!!


      • iso d kirjoitti:

        mikään ei "valu" ylöspäin. vetovoima pitää siitä huolen. tuliko tämä nyt täysin selväksi?

        kapillaari-ilmiön aiheuttaa vesi- ja lasimolekyylien suurempi keskinäinen vetovoima, kuin vesimolekyylien keskenään.

        tämä ilmiö liittyy myös veden pintajännitykseen, jonka ansiosta voit laittaa vaikka pienen kolikon kellumaan veden pinnalle.

        eli kaikki nämä ilmiöt johtavat juurensa molekyylien erilaisiin keskinäisiin vetovoimiin.

        paitsi tietysti taksissa, jos on sunnuntaitaksa, ja maksetaan kortilla.

        ei nyt ollut kyse minkä tahansa valumisesta, vaan veden valumisesta kapillaariputkessa. Olisihan se nyt erikoista, jos veden valuminen putkessa olisi valumista vai, jos se valuisi alaspäin.

        En nyt viitsi ruveta tutkimaan mitään wikipedioita, mutta olet väärässä.

        Sinähän olet samanlainen vänkyrä kuin palstan häirikkö Mover.


      • eihän
        tämmöisiä kirjoitti:

        juttuja tää muttaneiti kirjoittelee, ja sitten vielä viitsii itkeä, ettei ikinä ole trollannut yhtään.

        Sairas pelle.

        tuo mikään mutta.neiti ollut


      • Luettu on ja
        iso d kirjoitti:

        kysymys: miten tosiasioita voi tulkita harhaanjohtavasti?

        sitähän te moku-kiimaiset yritätte, mutta hallis ampuu teidät aina faktoilla lonkalta alas.

        luepa scriptasta pari huuhaa-huseinia, ja hänen valheitaan käsittelevää kirjoitusta.

        SIINÄ HYSSELLE FAKTAA!!!

        huuhaaksi havaittu kaikki Halla-ahon lätinät Husein Muhammedista. Joissakin muissa Halla-ahon jutuissa on sentään joskus ollut siteeksi tottakin.


      • iso d
        sontakasa kirjoitti:

        ei nyt ollut kyse minkä tahansa valumisesta, vaan veden valumisesta kapillaariputkessa. Olisihan se nyt erikoista, jos veden valuminen putkessa olisi valumista vai, jos se valuisi alaspäin.

        En nyt viitsi ruveta tutkimaan mitään wikipedioita, mutta olet väärässä.

        Sinähän olet samanlainen vänkyrä kuin palstan häirikkö Mover.

        kunhan pääset yläasteelle, niin fysiikan tunneilla teille kerrotaan niinkin jännistä asioista, kuin fysiikan lait.

        sitä innolla odottaen,


      • iso d kirjoitti:

        kunhan pääset yläasteelle, niin fysiikan tunneilla teille kerrotaan niinkin jännistä asioista, kuin fysiikan lait.

        sitä innolla odottaen,

        sinusta siis veden valuminen kapillaariputkessa ylös päin on fysiikanlakien vastaista?


      • iso d
        heikkolahjainen kirjoitti:

        sinusta siis veden valuminen kapillaariputkessa ylös päin on fysiikanlakien vastaista?

        mikään ei "valu" ylöspäin. vesi voi tietyissä olosuhteissa nousta kyllä ylöspäin, muttei koskaan "valu" ilman ulkoista tekijää. (kapillaari-ilmiö, pumppaus, jne.)

        valuminen tarkoittaa painovoiman aiheuttamaa nesteen liikettä ALASPÄIN.


      • iso d kirjoitti:

        mikään ei "valu" ylöspäin. vesi voi tietyissä olosuhteissa nousta kyllä ylöspäin, muttei koskaan "valu" ilman ulkoista tekijää. (kapillaari-ilmiö, pumppaus, jne.)

        valuminen tarkoittaa painovoiman aiheuttamaa nesteen liikettä ALASPÄIN.

        kyllä sen maapallon vetovoima on ihan samanlainen ulkoinen tekijä kuin kapillaari-ilmiökin. Esim Aurinko aiheuttaa vuorovesiä, missä joen virtaussuunta muuttuu. Painovoimaa sekin on, Kuusta nyt puhumattakaan, että voit heittää hittoon koko "alaspäin" sanan, se on fysiikan lakien vastainen, kuten Mover on perustuslain vastainen maanpetturi.


    • eva ja mover SDP
    • d22

      PAhin suomalainen rasistinen tilanne taitaa ollut se, että kadulla käveli kerran valkoihoinen kaljupää heteromies. Se on suomalaisen rasismin huippu! Hyh!

      • ¢

        mistä tiesit että se on hetero?


      • varmaan siitä
        ¢ kirjoitti:

        mistä tiesit että se on hetero?

        kun se ei taputellut persua


    • La Rue

      "jos täällä on suomalaisia"

      Mitä muuta täällä olisi kuin suomalaisia?

      Kreikkalaiset ovat lähinnä valkoihoisia vaikka sekoittumista on historian saatossa tapahtunut. Kokemukseni kreikkalaisista ovat lähinnä huonoja mutta en silti tuomitse Kreikkaa koska sillä on hieno historia silloin kun se oli vielä rodullisesti puhtaampi ja onhan se nykyäänkin huippumaa verrattuna useimpiin muihin verrattuna.
      -
      Ongelma Kreikan, Portugalin, Italian, Espanjan jne. kaltaisissa valtioissa on että nämä valtiot ovat oman kolonialismin ja valloitetuksi tulemisensa saatossa sekoittuneet afrikkalaisiin ja/tai arabeihin. Toki näissä maissa on paljon puhtaasti valkoihoisia ihmisiä mutta sekoittumisen määrä on merkittävä.
      -
      Tämä selittää sen miksi ne ovat kaikki historiallisia huippuvaltioita ja nyt taas aika huonossa jamassa. Näiden kansojen edustajat ovat usein holtittomampia, yliseksuaalisempia, kierompia ja rauhattomampia kuin esim.saksalaiset ja suomalaiset. Nämä ovat juuri sellaisia ominaisuuksia joiden määrä väestössä kasvaa sitä mukaa kun rotu ruskistuu ja siksi näiden kansojen edustajissa nähdään usein näitä ominaisuuksia. Siksi heillä on jatkuvasti seksi mielessä ja kansantalous päin pérsettä, suhteessa moniin puhtaampiin maihin. Se mikä erottaa nämä kansat arabeista ja afrikkalaisista on se etteivät he sentään asu majavien risukasoissa eivätkä ole heti raiskaamassa haluamaansa naista.

      • En tunne palstaa, enkä sitä onko täällä maahanmuuttajia.

        Muutin itse aikoinaan kreikkaan työn takia ja siellä mä näin kaikenlaista. Pohjoismaalaiset naiset tuossa 90- luvulla käyttäytyi riettaan tungettelevasti paikallaisia kohtaan ja pian monikin sinkkumies oppi huonoille tavoille ja tungettelua on varmasti syntynyt.

        Olen tutkinut jonkin verran tätä miehen sukua ja tosiaan se isänpuoleinen suku tulee sieltä espanjasta siis kauempi suku. Ja sitten hänen äiti on taas italiainen eli on niin sekottuneet geenit kuin vaan olla voi. Ja sitä äidin sukua en ole tutkinut kun se tulee sieltä sisialista ja ihmisetn ihonväri on siellä taas hyvin tummaa.
        Meillä on 3 biologista lasta 1 lapsi on sijoiettuna meille siihen saakka kunnes täyttää 18, hän on suomalainen. Ja yksi lapsistamme on aivan vaalea ja silmätkään eivät ole ruskeat, mutta kasvonpiirteet ovat taas kreikkalaiset.

        Olen paljon matkustellut ja käynyt arabivaltioissa ja se mikä siellä on silmillepantavaa, on se ääretyön köyhyys ja sitten suuri rikkaus. Toisilla on liikaakin ja toisilla ei mitään.
        Uskoisin että tänne muuttavat ovat tulleet paremman elämän toivossa ja päätyvät kuitenkin sosiaaliapujen varaan. Uskoisin että he jotka päätyvät tälläiseen apuun ovat itsekkin aika pettyneitä, kun ei sitä parempaa elämää sitten saatukaan.
        Pakolaisten asema on taas ollut aina parempi, he ovat kotiutuneet chileläiset, vietnamilaiset, mutta paremman elämän toivossa eivät kotiudu.
        En tiedä annetaanko meistä suomalaisista sitten liian ruusuinen kuva, että täällä ovat kaikki menestyjiä? täällä jos meinaa pärjätä työtä saa tehdä ja kovin, ellei ole kultalusikka syntynyt.


      • claudia.c kirjoitti:

        En tunne palstaa, enkä sitä onko täällä maahanmuuttajia.

        Muutin itse aikoinaan kreikkaan työn takia ja siellä mä näin kaikenlaista. Pohjoismaalaiset naiset tuossa 90- luvulla käyttäytyi riettaan tungettelevasti paikallaisia kohtaan ja pian monikin sinkkumies oppi huonoille tavoille ja tungettelua on varmasti syntynyt.

        Olen tutkinut jonkin verran tätä miehen sukua ja tosiaan se isänpuoleinen suku tulee sieltä espanjasta siis kauempi suku. Ja sitten hänen äiti on taas italiainen eli on niin sekottuneet geenit kuin vaan olla voi. Ja sitä äidin sukua en ole tutkinut kun se tulee sieltä sisialista ja ihmisetn ihonväri on siellä taas hyvin tummaa.
        Meillä on 3 biologista lasta 1 lapsi on sijoiettuna meille siihen saakka kunnes täyttää 18, hän on suomalainen. Ja yksi lapsistamme on aivan vaalea ja silmätkään eivät ole ruskeat, mutta kasvonpiirteet ovat taas kreikkalaiset.

        Olen paljon matkustellut ja käynyt arabivaltioissa ja se mikä siellä on silmillepantavaa, on se ääretyön köyhyys ja sitten suuri rikkaus. Toisilla on liikaakin ja toisilla ei mitään.
        Uskoisin että tänne muuttavat ovat tulleet paremman elämän toivossa ja päätyvät kuitenkin sosiaaliapujen varaan. Uskoisin että he jotka päätyvät tälläiseen apuun ovat itsekkin aika pettyneitä, kun ei sitä parempaa elämää sitten saatukaan.
        Pakolaisten asema on taas ollut aina parempi, he ovat kotiutuneet chileläiset, vietnamilaiset, mutta paremman elämän toivossa eivät kotiudu.
        En tiedä annetaanko meistä suomalaisista sitten liian ruusuinen kuva, että täällä ovat kaikki menestyjiä? täällä jos meinaa pärjätä työtä saa tehdä ja kovin, ellei ole kultalusikka syntynyt.

        Saiko tuosta selvää? en taaskaan kyennyt laittaa ajatuksiani oikein, että siitä ymmärtäisi.
        Samaan aikaan kun kirjoitin puhuin läksyistä.


      • suomi suomalaisille
        claudia.c kirjoitti:

        Saiko tuosta selvää? en taaskaan kyennyt laittaa ajatuksiani oikein, että siitä ymmärtäisi.
        Samaan aikaan kun kirjoitin puhuin läksyistä.

        kylla mina senverran sai selvaa etta valimeren kansat ovat sekoittuneet niin hyvin etta ei millaan kansalla ole selvaa identtiteettia.
        kun seuraa nykytilannetta ja sen hoitamista esim.kreikka ,italia ,espanja epailyttaa tama sekoittumisen hedelmallisyys.heraa kysymys mustan rodun vaikutuksesta sisiliassa,heidan maineensa kansaryhmana ei oo kaksinen.
        ranskan vallan aikaisessa algeriassa asui ihmisryhma joka koostui valimererannan joutovaesta lebanon.armenialaiset,espanja, kreikka,portugal jne. ranskalaiset kutsuivat tata jengia nimella pied noir.noin miljoona plus ranskan joukoissa taistellutta arabia jai ema-ranskan harmiksi taalta ikuisuuteen.
        siirtomaana ranskan oli pakko ottaa tama valimerenrannan pohjasakka,suomella ei ole mitaan pakk0aeika velvollisuutta toimia vastaanottajana toisten tuottamista jatteesta


      • suomi suomlaisille
        claudia.c kirjoitti:

        Saiko tuosta selvää? en taaskaan kyennyt laittaa ajatuksiani oikein, että siitä ymmärtäisi.
        Samaan aikaan kun kirjoitin puhuin läksyistä.

        PS.pohjoimaiden , etenkin suomalaisten naisten maine ei ole kovin kaksinen
        afrikassakaan. huoriksi luokitellaan kaytoksensa perustella.
        otaksun etta et kuulu naihin vaan edustat kunnialla suomalaista naista ulkomailla.


      • iso d
        suomi suomlaisille kirjoitti:

        PS.pohjoimaiden , etenkin suomalaisten naisten maine ei ole kovin kaksinen
        afrikassakaan. huoriksi luokitellaan kaytoksensa perustella.
        otaksun etta et kuulu naihin vaan edustat kunnialla suomalaista naista ulkomailla.

        claudia c.:lle sen verran, ettei se huoran maine pohjoismaisille naisille tyhjästä ole tullut. niinkun ei välimeren miehillekään.
        mannetkin ovat somalien tavoin maineensa ihan itse ansainneet.

        kuten kuka tahansa., minkä ryhmän edustaja tahansa.


      • Tuli selväksi
        claudia.c kirjoitti:

        Saiko tuosta selvää? en taaskaan kyennyt laittaa ajatuksiani oikein, että siitä ymmärtäisi.
        Samaan aikaan kun kirjoitin puhuin läksyistä.

        että rahoittamamme kreekusi emä oli afrikasta Sisiliaan muuttanut neegeri.


    • iso d

      haluaa siis sanoa, että persutkin ovat maineensa ansainneet ihan itse

    • iso d

      kyllä. eikä persujen maineessa mitään vikaa ole.

      se, että mokuttajat niin väittävät, ei muuta sitä todeksi.

      muutenkin olisi ihmisten hyvä ymmärtää moku-kiimaisen mielipiteen, ja faktan ero.

      se on suuri, yleensä asiat ovat todellisuudessa juuri päinvastoin, mitä mokuttajat totuutena hokevat.

    • persujen maineessa

      ei tosiaan ole mitään vikaa, se on ihan ansaittu. Ulkomaita myöten heitä pidetään heikkolahjaisina rasisteina.

      • ¢

        a.i huysäreotä on ulkomaillakin. Kandainvälinen rikollismafia siis.


    • Tavallista elämää?

      Olemme kokeneet, kumpikin. Siis minä ja puolisoni. Minulle huudellaan, saatanan rättipää (juu, käytän siis huivia), mikä v***u tuo kuvittelee olevansa, moppipää, saatanan ämmä, ota se huivi pois päästä, nunna. Kaupassa käydessä kerran eräs keski-ikäinen "herrasmies" totesi, vaimonsa seistessä vieressä, kyllä oot ruma! Meinasin vastata, että kyllä sääliksi käy vaimoasi, kun katsoo SINUN ulkonäköäsi....Huutelijat ovat olleet kaikenikäisiä, selvinpäin ja keskellä päivää. Yhteistä on se, että kaikki ovat olleet miehiä. Peräämme on syljeskelty ja näytetty keskisormea. Nyt olen huutelusta saanut tarpeekseni, enkä enää vaikene, vaan seuraavan kerran sanon itsekin jotain todella pahaa.

      Työskentelen asiakaspalvelussa, mutta siellä en ole kohdannut negatiivista asennetta kuin kerran, mies jälleen kysymyksessä: "Kato, huivipäitä on nyt jo täälläkin!" Ja vaihtoi asiakaspalvelijaa.

      Mieheni kokemuksia: töitä hakiessa hänelle ilmoitettiin, että "työntekijämme eivät halua tehdä töitä ulkomaalaisten kanssa". Toisesta paikasta taas sanottiin, että paikka on jo täytetty, mutta kun minä soitin ja kysyin, paikka olikin auki. Eräässä toisessa paikassa puolestaan kysyttiin (puhelimessa) mistä maasta olet kotoisin? Ja kun hän kertoi, luuri kiinni. Työhakemuksia, joita hän laittoi varmaan satakaupalla, oli turha laittaa, kun nimi ei ole Hannu tai Matti tai Veikko... yhtä tyhjä tulos, vaikka kävi näyttäytymässä papereineen potentiaalisissa työpaikoissa. Niinpä hän perusti oman yrityksen.

      Kaksi kertaa mieheeni on vuoden sisällä käyty käsiksi (keskellä päivää, ilman syytä), tosin kummallakin kerralla käsiksikäyjä on ollut humalassa. (liekö sitten puolustus..? Minusta humalassa oloa käytetään liiaksi tekosyynä, niinkuin se jotenkin oikeuttaisi tekoja) Mieheni oli kummissaan, miten joku voi käydä kimppuun kun vaan kävelee kadulla??

      Vietämme täysin normaalia ja rauhallista elämää, jos "ulkopuolelta" katsoo, ei se eroa juuri mitenkään naapureidemme elämästä muuten kuin pukeutumisen puolesta ja mieheni ihonvärin puolesta. Naapurimme ovat kehuneet, miten mukavaa "sakkia" olemme ja silti tällaista tapahtuu!

      Näköjään vihanlietsonta on tehonnut.

      • Ymmärrän ne katseet.

        Muuta en voi sanoa, kuin että saatte voimaa perheestä ja toisistanne kun maailma potkii päähän.

        Muutama kesä sitten tuli skatekilpailut suomeen ja sinne tuli amerikkalaisia nuoria skatemestareita. Kun yksi nuorukainen oli suomalisten nuorten kanssa skeittilauta kainalossa, eräs suomalainen mies kävi amerikkalaisen kimppuun.
        Onneksi mukana oli suomalaiset nuoret, jotka irrottivat tämän juopuneen miehen.
        Vierailija katsoi miehen olevan hullu, koska hänen käytös ei ollut normaalia.
        Kun ihmiseen käy vieras syyttä päälle, sellainen käytös ei ole koskaan tervettä.
        Kohtaus otettiin videolle, joka levisi youtubeen.


    • uustyttö

      claudia.c 19.3.2012 22:02

      Nöyrimmästi ANTEEKSI että pilasimme aloituksesi. óò

      Mutta tällasta tämä on, aina ei käy niinkuin unelmissa, sen kai itsekin olet huomannut.
      Pahoitteluni syövästäsi.

      Siltikin tahdon kommentoida yhden, melkein asiaan kuuluvan mietelmäni aloituksestasi;
      Minullakin on sukulaisia muissa maissa lapsineen, kovaahan se on mennä toisen tontille ja yrittää olla ihan niinkuin tämä olisi minulle tarkoitettu. Mutta oletan että jokainen joka menee nöyränä toisen maalle heidän tapojaan kunnioittaen en usko että saavat kurjaa kohtelua.
      Tosin Amerikka oli alunperinkin rakentunut eritavalla kuin Eurooppa, jossa on verisesti tapeltu rajat.


      Olen pahoillani että lapsesi ovat saaneet kokea kovia, sinä ja muu perheesi myöskin.
      Mutta niin suomalaisetkin lapset joita huivittomina nyt huudetaan huoriksi kokevat todella kovia.
      Saattaa suomalaiset pienet tyttölapset olla kauhuissaan mitä se tarkoittaa?
      Tilanne nyt vaan on se että joko tässä tapellaan tai tehdään aita väliin.

      Islami-lasten harrastama huorittelu maassamme on heidän kulttuuria jota he pakkojunttaavat Suomeen ja se on sitä mille me oksennamme, josta meitä syytetään rasisteiksi, ihan kuin meidän pitäisi alistua heidän kulttuurinsa tavoille.

      Sanomani on : islamilaiset nyt vaan veke Suomesta. Me emme tarvi heidän huoritteluansa.

      • Olemme päässeet helpolla, koska mun miehellä on ollut hyvin tiiviit omat kuviot ennenkuin mä sairastuin. Hän teki paljon työmatkoja ja panosti muuhun sosiaaliseen elämään.
        Mun sairastuminen sai aikaan sen että, hän hoiti kaikki yksin pyykinpesusta-lastenhoitoon puolenvuoden ajan.
        Saimme toki apuakin, mutta en halunnut enään meille ketään koska olin pieni peikko yöpuvussa kuljin pitkin taloa. Tarkoitan että sitä on ihminen kuitenkin niin yksin vaikka on sitä perhettä siinä, muistan ne yöt jolloin yökkäilin yksin ja ne päivät jolloin lapset nyppi irtilähtevää tukkaa.
        Ihminen on voimaton lopulta suurten asioiden edessä.

        Käytit sanaa alistuminen, ihmisen ei ole pakko alistua minkään edessä ja silloin kun omaa tahtoa pakotetaan johonkin mikä sotii omaa mielipidettä vastaan siitä on oikeus pitää kiinni lainsallimin puittein.
        Itselläni on 3 tyttölasta, ja hei eivät vielä ole kokeneet mitään vakavaa. Mutta tämä kohta 17 vuotta täyttävä sijoitustyttömme on kokenut huorittelua ja nimittelyä. Ja olemme käyneet siitä keskustelua.

        Aloituksia tänne palstalle varmasti mahtuu, kun vähän katselee.

        On kyllä hyvä että asioista voidaan jutella avoimesti, vaikka katkua syntyy mutta sekin on keskustelua ja kommunikointia. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.
        Minullakin on niitä, mutta joskus myöhemmin niihin.


      • claudia.c kirjoitti:

        Olemme päässeet helpolla, koska mun miehellä on ollut hyvin tiiviit omat kuviot ennenkuin mä sairastuin. Hän teki paljon työmatkoja ja panosti muuhun sosiaaliseen elämään.
        Mun sairastuminen sai aikaan sen että, hän hoiti kaikki yksin pyykinpesusta-lastenhoitoon puolenvuoden ajan.
        Saimme toki apuakin, mutta en halunnut enään meille ketään koska olin pieni peikko yöpuvussa kuljin pitkin taloa. Tarkoitan että sitä on ihminen kuitenkin niin yksin vaikka on sitä perhettä siinä, muistan ne yöt jolloin yökkäilin yksin ja ne päivät jolloin lapset nyppi irtilähtevää tukkaa.
        Ihminen on voimaton lopulta suurten asioiden edessä.

        Käytit sanaa alistuminen, ihmisen ei ole pakko alistua minkään edessä ja silloin kun omaa tahtoa pakotetaan johonkin mikä sotii omaa mielipidettä vastaan siitä on oikeus pitää kiinni lainsallimin puittein.
        Itselläni on 3 tyttölasta, ja hei eivät vielä ole kokeneet mitään vakavaa. Mutta tämä kohta 17 vuotta täyttävä sijoitustyttömme on kokenut huorittelua ja nimittelyä. Ja olemme käyneet siitä keskustelua.

        Aloituksia tänne palstalle varmasti mahtuu, kun vähän katselee.

        On kyllä hyvä että asioista voidaan jutella avoimesti, vaikka katkua syntyy mutta sekin on keskustelua ja kommunikointia. Jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen.
        Minullakin on niitä, mutta joskus myöhemmin niihin.

        mikä se sun ongelma oikein oli, mikä toi sut tänne rasistien palstalle? Ajattelitko vähän rähjätä rasisteille?


      • racisti kirjoitti:

        mikä se sun ongelma oikein oli, mikä toi sut tänne rasistien palstalle? Ajattelitko vähän rähjätä rasisteille?

        Halusin herättää keskustelua yleisellä tasolla rasismista, koska jos luit mitä minä kirjoitin ylempänä, niin mieheeni ja perheeseemme on kohdistunut käytöstä jonka tulkitsen rasismiksi, joka taas johtuu ihmisten tietämättömyydestä.
        Tämä palstahan on siihen tarkoitettu ja kaikille avoin.

        Sen verran utelias olen mikä sinut on tänne tuonut? kerro se ihan avoimesti. Itse jo kerroin oman syyni.


    • iso d

      ei rasismi, tai "rasismi" johdu ihmisten tietämättömyydestä, ei suomi ole enää mikään impivaara. se johtuu kohtaamisteoriasta.

      mitä enemmän ähdullaheita ja mutumboja, sen enemmän haitta-mamuja, sitä useampi ihminen on sen roskaväen kanssa tekemisissä, ja suhtautuu sen jälkeen varauksella niihin kunnollisiinkin mamuihin.

      ei kreikkalaisillakaan mikään paras mahdollinen maine ole, ahneita, kiimaisia, epärehellisiä eivätkä ole hygieniastaan tarkkoja.

      tosin presiis samanlainen maine on lappalaisillakin. ei se silti tarkoita, että kaikkia lappalaisia pidettäisiin automaattisesti sellaisena, vaan että hän todennäköisesti on sellainen.

      ei todennäköisyyksien huomioiminen ole rasismia.

    • uustyttö

      Claudia oletko muuten ikinä miettinyt että myös mustat harrastaa rasismia valkoisia kohtaan.
      Ja siitä me puhumme täällä ja sitä puhetta Mover* väittää rasismiksi.
      Kysy Moverilta* miksi ? Katsotaan mitä se sinulle vastaisi.

      On kansainväliset sopimukset joita meidän pitää noudattaa islameja kohtaan, mutta islamien ei tarvi noudattaa meitä kohtaan. Tai Moverin mielestä kyllä tarvii, mutta eihän ne niitä noudata edes omassa yhteisössään, vaan sortaa naisia vaikka pitäisi olla tasa-arvo, ja onko siihen ratkaisu että naiset tahtoo olla sorrettavana?
      Mielestäni ei! Tasa-arvon kriteerit ei täyty jos nainen tahtoo olla huonompi kuin mies jne... se kaikki.

      Kansainvälisestä ihmisoikeuksien julistuksesta en löydä yhtään kohtaa, mitä islam noudattaisi, eikä Moverkaan tiedä.
      Mover* vaan kysyi minulta mitä minä niistä noudatan?
      Olenko minä-ihminen ja islam-järjestö verrattavissa toisiinsa?

      Oletko sinä claudia sitä mieltä että esim islamilaiset voivat tosta vaan tappaa pari WTC-tornillista ihmisiä?
      Entä silmittömät terrori-iskut busseihin lentokoneisiin juniin ja metroihin?
      Entä Jihadi länsimaita vastaan. Siis pitää vaan tappaa mahdollisimman paljon länsimaalaisia, ei väliä miten missä ketä. Eikä niitä saa torua eikä tuomita vaan niitä pitää rakastaa. Tahdotko videon asiasta se on vain juttelua englanniksi.
      http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related
      Siinä on vain juttelua ja aika heikko kuva I must love them.

      Mustat jossain siellä Etelä-Afr katsovat oikeudekseen tappaa valkoisia kostoksi esi-isiensä orjuudesta.
      Tiedä sitten miten yleistä se on. Katsoin yhden videon E-Afr siinä valkoinen väitti olevansa ihana emäntä mustille, mielestäni se oli orjuutta edelleen. , että paljon saa vielä vettä virrata Vantaassa ennenkö Rasismi poistuu maailmasta, mutta nämä Suomen islamistit (= kukkikset, kukkahattutädit, mokuttajat ym) tahtovat väkiisn tehd’ä Suomestakin ihan rasistisen maan. Jopa ex-u-ministeri herjasi suomalaisia nettikirjoittajia rasisteiksi ja pressa jne …
      Sitten ihmettelevät kun ulkomailla Suomea pidetään rasistisena maana, vaikka kaikki mamut on onnellisempia Suomessa, vai miksi sitten ovat täällä jos jossain muualla olisi parempi olla?


      Oletko sinä claudia, sitä mieltä että mustia Suomeen mahdollisimman paljon mitä enemmän mustia, niiin sitä nopeammin niistä tulee enemmistö ja pääsevät valkoisten keittoon? Jokainen musta tappaa valkoisia jo kun ei valkoinen lisäänny.
      Tämä on ihan puhdasta matematiikkaa ja biologiaa, mustat vaan voittaa valkoisen rodun.

      Ja tämän tiedon kanssa on hyvä elää vanhuutta viimeiset vuodet.
      Noh sori taitaa meillä olla samat ongelmat, sen kuoleman suhteen, se kun tulee meille jokaiselle.

      ___________________________________________

      Ja tiedoksi huumorintajuttomille kukkiksille, kokoomukselle vihreille SDP vasureille sweduille
      että se ” on hyvä elää vanhuutta” tarkoittaa just päinvastoin kuten Eronenkin plokissaan kirjoitti satiirisesti.

      Eli on todella pelottavaa, nöyryyttävää, ällöttävää, inhottavaa, kamalaa ja raskasta elää tietoisena miten Suomi ja suomalaisuus kuolee islamin sonta-kulttuurin alle.

      • - mutta

        neljännes sontakulttuurista on nyt lapioitu persujen karsinan ulkopuolelle


      • Claudia oletko muuten ikinä miettinyt että myös mustat harrastaa rasismia valkoisia kohtaan. Vastaus se on totta ja amerikassa asuvat valkoihoiset saavat välttää tiettyjä paikkoja tai lähtee henki. Suomeen se ei ole vielä levinnyt noin räikeellä tavalla, ja en voi kysyä sitä Moverilta koska hän ei kykene näkemään tulevaisuutta.
        Eli Mustat ja valkoiset tulevat aina ottamaan yhteen ja syy on pitkänajan musta historia, orjuuden tuottama tuska ynnä muut siellä takana.
        Mitä siis muslimit tekevät näitä terrotekoja, ne ovat näitä ääriuskovia joita on kautta aikojen mahtunut myös kristillisyyteenkin. On ollut satojen ihmisten joukkosurmia, kun joku ihminen on väittänyt olevansa Jeesuksen profeetta ja niitä tapahtuu kokoajan. Onneksi viranomaiset ovat myös tarkkoina jokaisen uskonlahkon kanssa.
        http://www.uskontojenuhrientuki.fi/joukkoitsemurhat/

        Itse olisin enemmän huolissani siitä miks ipalsta tämä muistutta, liian paljon tätä Anders Behring Breivikkia?





        Mitähän ihmiset tuumaisi jos saisivat tietää että tämän teon takana olisikin ollut se kuuluisa salaliitto teoria, eli kristityt ihmiset ovat olleet takana.

        Me emme voi mitään maahanmuutolle, joten minä ajattelen että sen kanssa on opittava elämään tai piistua sitten sellaiseen paikkaan missä on vähän noita mustia.
        Hämeenlinna on kaupunki jossa on vähän maahanmuuttajia.


      • Olet oikeassa tässä:
        claudia.c kirjoitti:

        Claudia oletko muuten ikinä miettinyt että myös mustat harrastaa rasismia valkoisia kohtaan. Vastaus se on totta ja amerikassa asuvat valkoihoiset saavat välttää tiettyjä paikkoja tai lähtee henki. Suomeen se ei ole vielä levinnyt noin räikeellä tavalla, ja en voi kysyä sitä Moverilta koska hän ei kykene näkemään tulevaisuutta.
        Eli Mustat ja valkoiset tulevat aina ottamaan yhteen ja syy on pitkänajan musta historia, orjuuden tuottama tuska ynnä muut siellä takana.
        Mitä siis muslimit tekevät näitä terrotekoja, ne ovat näitä ääriuskovia joita on kautta aikojen mahtunut myös kristillisyyteenkin. On ollut satojen ihmisten joukkosurmia, kun joku ihminen on väittänyt olevansa Jeesuksen profeetta ja niitä tapahtuu kokoajan. Onneksi viranomaiset ovat myös tarkkoina jokaisen uskonlahkon kanssa.
        http://www.uskontojenuhrientuki.fi/joukkoitsemurhat/

        Itse olisin enemmän huolissani siitä miks ipalsta tämä muistutta, liian paljon tätä Anders Behring Breivikkia?





        Mitähän ihmiset tuumaisi jos saisivat tietää että tämän teon takana olisikin ollut se kuuluisa salaliitto teoria, eli kristityt ihmiset ovat olleet takana.

        Me emme voi mitään maahanmuutolle, joten minä ajattelen että sen kanssa on opittava elämään tai piistua sitten sellaiseen paikkaan missä on vähän noita mustia.
        Hämeenlinna on kaupunki jossa on vähän maahanmuuttajia.

        tämä palsta muistuttaa liian paljon tätä Anders Behring Breivikkia


    • uusTyttÖ

      claudia.c
      19.3.2012 22:02
      ”minkälaista rasismia olette kohdanneet tai nähneet?”
      Suomen koko kansa on elänyt 1200 luvulta asti Ruotsista pakkosiirrettyjen rikollisten ja huonomman väen orjuudessa.
      Ruotsin kuningas antoi niille täällä olevien ihmisten orjuuttamisoikeuden saadakseen huonomman väen pois Ruotsista. Niillä on kaikki virat jotka periytyy suvussa. Rahat ja rikkaudet imevät vääryydellä itselleen. Vain ruotsin kieli on ainoa oikeuskieli. Kunnes Venäjän Aleksanteri toinen antoi googleta : Kieliasetus 1863.

      Me ALEKSANDER Toinen, .... teemme tiettäwäksi: niiden hakemusten ja esitysten johdosta,
      joita Suuriruhtinanmaan suomalainen wäestö tuo tuostakin on Meille laittanut, ja kuin
      aina olemme halulliset edistämään kaikkea, joka woi olla suomalaisten alamaistemme hyödyksi
      ja menestykseksi, olemme Me, samalla jättääksemme heille pysyväisen muiston
      käynnistämme Suuriruhtinanmaassa, Armossa säätäneet seuraawaisesti:

      1:ksi. Waikka Ruotsin kieli edellensä pysyy maan wirallisena kielenä,
      julistetaan Suomen kieli kuitenkin yhtä oikeutetuksi edellisen kanssa ......


      2:ksi. Wiimeistäänki lopulla wuotta 1883 pitää Suomen kielen oikeus semmoisena
      kuin se tässä ylempänä on myönnytetty ja määrätty, oleman täydessä woimassaan

      3:ksi. Suomen Senaattimme toimeksi jätetään, tykönämme alamaisuudessa
      ehdotella, millä tapaa ja missä järjestyksessä Suomen kieli jälettäisin on
      pääsewä sisälle ja sitä woitanee käyttää maan oikeustoissa ja wirkakunnissa,
      ynnä ne muut hankkeet ja toimet, jotka tulewat seuraamaan tästä Armollisesta
      asetuksestamme. Jota kaikki asianomaiset alaimaisuudessa noudattakoot.

      Helsingissä, 1 p:nä Elokuuta 1863. _______LL_____

      Ja jos sitä oikein osaat lukea niin ymmärrät että suomalaiset joutuivat anomaan oman kielensä virallistamista ruotsalaisten orjuudesta, omassa maassaan, Venäjän vallan aikana.

      Ilman Venäjää ei meillä olisi suomen kielen virallista asemaa vieläkään.
      Joten mitään ei suomalaiset saaneet omassa maassaan tuhanteen vuoteen - eikä saa vieläkään.
      Edelleen virat periytyy noissa suvuissa ja ystäväpiireissä.
      Edelleen pienet suomalaiset eivät saa yhtään mitään.
      Noi swedut ym eliitit tekee edelleen lakeja jotka kurjistaa suomalaisia edelleen.

      jne tästä voisin kirjoittaa tuhat tuntia, mut näin tällä kertaa lausun mielipiteenäni Sinulle, claudia.c.

      Ruotsalaisten jälkeläiset ovat todelliset rasistit Suomessa - ne tahtoo tappaa Suomen suomalaiset sukupuuttoon.
      Noi eliitit eivät suostu edes juttelemaan minun kaltaiseni sivistymättömän peikon kanssa.
      Hyvä, se onkin voitto minulle :))) Ruotsalaisten sivistys perustuu vain suomalaisten herjaamiseen ja haukkumiseen.
      Tässä mallia suomenruotsalaisesta sivistyksestä oikeaoppisesta nenän keväthuollosta ja räkäpallon pyyhkimisestä eduskunnan tuoliin:
      http://www.youtube.com/watch?v=dB95IxvcGgE&feature=related
      Myös islamilaiset osaavat nämä ruotsalaiset sivistystavat ; sylkevät räkää lattialle itiksen kauppakeskuksessa. Sisällä.

    • tyhmätyttö neuvoo

      ”oletko koskaan puolustanut ulkomaalaista ja jos olet niin mitä teit?”

      Paha sanoa, mutta olen ja kadun sitä, enkä tahdo puhua siitä, tahdon unohtaa ne kaikki tapaukset. Myös yritän olla enää ikinä auttamatta niitä, mutta vaiketa sekin on.
      Ja kun sen pääsin kirjoittamasta niin taas olen ongelmissa, kun autoin yhtä ihan pikimustaa, nyt se on kimpussa olen hulluksi tulla! Pakko kohta potkasta sitä kun se seuraa minua joka paikkaa.
      Tää itis on hel.vetin esikartano. Pakko pitää yhtä esinettä mukana.

      Miksi sitten vihaan mamuja jos tahdot tietää.
      Koska niiltä ei saa kiitosta vaan rasisteiksi meitä haukkuvat. 15.4. 2010 hesarin mielipide sivu sai minut itkemään mamujen vihaa Suomea ja suomalaisia kohtaan, ja toivotin silloin mamut helve.ttiin Suomesta. Toki vain mielessäni. Ja omassa mielessäni niitä vihaan, en (kait) näytä sitä, ellei karkuun juokseminen ole sitä. Niin ja mOverin mielestä niiden pelkääminen vihaaminen on rasismia ja yleistäminen on rasismia.

      Ei ne tahdo kotoutua tänne, aina on joku mamu tappelemassa toisen mamun tai suomalaisen kanssa. Tai aina ne tarvii apua. Hesassa oppii mitkä ryhmät viha toisiaan ja mitkä veljeilee
      Yksikin mamu, on ollu Suomessa jo 80 luvulta eikä vieläkään osaa sanaakaan suomea, kaupassakaan, ei edes kiitos osaa sanoa suomelsi eikä englanniksikaan. Minä koen sen Suomea vihaavaksi hyväksikäyttäjäksi ja näen sen joka päivä, riippumatta missä päin itäHelsinkiä liikun, aina se sama ukko on siinä. Arvelen sitä Egyptiläiseksi.

      Eniten ällöttää noi jotka kaivelee muniaan ihan törkeesti bussipysäkilläkin yks punapartainen musu itiksessä Turunlinnantiellä siinä BlackBirdin edessä nosti kaikki vehkeet ylös ja raapi antaumuksella sieltä alta.
      Niin oksettavaa käytöstä.
      Minkä suomalaisena voi tehdä mitään kun Stubbi tahtoo kaiken likaisen kulttuurin islamista Suomeen meidän vanhojen naisten oksettamiseksi.
      Sen vaan niin kaikesta näkee miten islamilaiset elää ettei naiset saa niitä opettaa ihmisten tavoille, kun heti ovat huutamassa takasin, ja että he tekevät mitä tahtovat ja kaivelevat matosia muniaan vaikka bussipysäkillä.
      Se vaan kun ei käy Suomessa. Tai käy, mutta älkää sitten itkekö kun teitä kaikkia munankaivajien heimolaisia vihataan. Muutenkin ne kokoajan hypistee pipeliä, han kuin olisi joku uusi asia ” heimulla on tällanen kiva juttu!”
      On se kai noloa sanoa miehelle että ottaa vaan suihkussa se kyrpäsen ja kassit käteen vetää liikkuvat taakse ja laittaa suihkusta vettä sinne joka paikkaan. Ei ne vehkeet siitä pesusta kulu sen enempää kuin bussipysäkillä kaivelustakaan.


      Taas tule kesä ihan ällöttää kun ajattelee kun niillä hiki lika psissa ja khakka kaikki hautuu siellä kuumassa haarovälissä ja sitten kutisee, että kävellessäkin pitää raapia munia kokoajan. Ei päivääkään ilman tuota näytöstä.
      Mielestäni niillä miehillä pitäisi olla burha pakko ettei tarvisi katsella tuota kaivelemista.

      Toivottavasti Sinä olet opettanut miehellesi tämän suomalaisen sivistyksen, ettei ainakaan sen takia tarvi teitä vihata. Kai teidät että munien kaivajia vihataan Suomessa? Jos esim naapurit näkee kerrankin että miehesi kaivaa munia ei kukaan tahdo olla teidän kanssanne missään tekemisissä ikinä. Islamilaisia vihataan aika tavalla, ne kun tekee kaiken väärin.

      Ihmetteletkö vielä miksi islamilaisia vihataan?
      Jatka vaan lukemista täällä on paljon syitä islamilaisten vihaan, mutta 90% niistä Mover on siirtänyt roskiin, koska se tahtoo että kaikki vihaa edelleen islamilaisia. ... seuraa tappelua joita on kiva puida täällä kumpi oli se rasisti?
      Se joka kaivoi munia julkisesti vai se mummo joka meni kepillään vähän avittaa niissä munien kaivuu hommissa.
      Joka siitä suuttui ja pilkkoi mummon kepin. (tarinan loppuosa, ei ollut tosi, mutta olisi voinut olla, en kai minä niiden munia kaivaisi edes omalla kepilläni, roskiinhan se olisi pitänyt heittää, hyvä kallis keppi)

    • tyhmä tyttö
    • 15+9

      Muslimi haukkui meikäläistä homoksi.

      • uros vai naaras -muslimi?


    • KAIKENLAISII ????

      Ja tolle claudia.c:lle Herää nyt jo todellisuuteen.!!!!

      • !!!!

        Se näyttää heränneen kyllä. Sinusta en ole varma.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe