alotin tos just uude blogin, koska haluisin purkautuu julkisest anonyyminä (eli mun oikee nimi ei oo sanna), nii ois ko kiinnostust. Blogist löytää lisää tietoo!! :3
http://sadlittlesanna.blogspot.com/
Koht 14-vuotiaan masentuneen emotytön blogilel lukijoit?? :3
9
145
Vastaukset
- 98poika
Ookkobite tos kuvas mis sil on mustat hiukset? Koska jos oot nii oot kaunein naine mitä.oon ikinä nähny :)
- 98poika
Ookkobite tos kuvas mis sil on mustat hiukset? Koska jos oot nii oot kaunein naine mitä.oon ikinä nähny :)
- 98boy
Haluisin jutella sun kanssa joskus, onko sul skypee
- 5645645
98boy kirjoitti:
Haluisin jutella sun kanssa joskus, onko sul skypee
oikeesti. kuka ottaa yhteyttä suomi24:sessa kivojen hiusten takia täysin tuntemattomaan tyttöön? oikeasti, SÄÄLITTÄVÄÄ. ja epätoivoista.
sanna, sinun pitää mennä hoitoon. en tarkoittanu tätä loukkauksena vaan oikeana kehotuksena. jos nyt kerta olet oikeasti masentunut eikä tuo ole mitään huomionhakukerjyyitsediagnosoitu-masennus, sinun pitää hakea apua. toi sinun blogisi on masentavaa luettavaa, kunpa tajuaisit ton oman tilasi ja juttelisit jollekkin tai yrittäisit ajatella positiivisesti. ja ei sitten mitään ''noku on vaikeeta jatella positiivsesti ku kaikki vihaa mua''-tavalla, paskanmarjat. jos joku vihaa sinua, he ovat ennakkoluuloisia pikkuhoroja joilla ei ole mitään asemaa sinun elämässäsi >:|
Pitikin mennä lukemaan... Nyt on sitten paska fiilis. Kiitos tästä ja voimia jatkoon.
- efwerwer
Tuo sun teksti on silleen vähän irrallista vielä, mut kyllä se siitä paranee. (:
Ihan kiva kun jaat kokemuksias. - 20+7
katoin sun blogia ja jos oot tuo mustatukkanen niin voin sanoa ettei sulla pitäs olla huolta. oot nimittäin aika hyvän näkönen.2
- nooberjergyl
ihan shitti
Vittu mitä paskaa.
"Moi, oon emo ja muutenki vähä vajaa, niin antakaa mulle huomiota iha vitusti"
Keksikää nyt jotain omaperäistä edes.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683