'Korjausvastuu on tienpitäjällä'?

Ihmettelee vaan o_O

5

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0jpgrpniafä

      Kanattaa aina uskoa mitä lehdessä sanotaan. Erittäinkin 7-päivää ja Iltalehtisanoma on ehdottoman luotettavia

    • älyä kehiin

      Hidaste tai töyssy on aina merkitty liikennemerkillä. On sitten omassa harkinnassa ajaako korokkeeseen hiljaa vai kovaa vai ei ollenkaan.
      Mutta jos merkki "puuttuu" ja ajat autosi rikki, niin sitten alkaa korvausneuvottelut.

      • Töpstömps

        1 Tuo esimerkin audi ei mene missään suomessa läpi katsastuksesta, siis liikennekäyttöön
        2. Alle 40 km/h rajoitusalueella ei tömpsyjä merkitä. Kuitenkin niitä rakennetaan sellaisiksi, että 30 km/h nopeudella tietyt liikennekäyttöön hyväksytyt autot ovat vaikeuksissa. hiljempaa toki pääsee yli.
        Siis AP:lle. Jos sulla olisi tuo esimerkin kulkine ja rikkoisit sen tömpsyyn, korvausten sijaan saisit sakot katsastamattomalla autolla ajosta.


      • ajattelukäyntiinhei
        Töpstömps kirjoitti:

        1 Tuo esimerkin audi ei mene missään suomessa läpi katsastuksesta, siis liikennekäyttöön
        2. Alle 40 km/h rajoitusalueella ei tömpsyjä merkitä. Kuitenkin niitä rakennetaan sellaisiksi, että 30 km/h nopeudella tietyt liikennekäyttöön hyväksytyt autot ovat vaikeuksissa. hiljempaa toki pääsee yli.
        Siis AP:lle. Jos sulla olisi tuo esimerkin kulkine ja rikkoisit sen tömpsyyn, korvausten sijaan saisit sakot katsastamattomalla autolla ajosta.

        Entäs jos muualta maailmalta tulee tuollaisella autolla Suomeen? Esim. Saksasta laivalla Suomeen, tai vaikka Venäjältä jne.-?


      • Tömpstömps
        ajattelukäyntiinhei kirjoitti:

        Entäs jos muualta maailmalta tulee tuollaisella autolla Suomeen? Esim. Saksasta laivalla Suomeen, tai vaikka Venäjältä jne.-?

        Nimenomaan, ajattelu käyntiin!
        Ei tommosella autolla edes pääse laivan rampeista sisään, jää helmoista kiinni.
        Sama juttu Venäjältä. Sikäläinen teiden kunto (ja miksei nykyinen kotimainenkin) karsii noi älyttömyydet pois. Et ole vissiin kokaan käynyt talvella Suomesta keskieuroopassa? Ajattelitko mennä nastarenkailla? Oletko käynyt Briteissä suomalaisella autolla? Miten ajattelit hoitaa epäsymmetriset lähivalot sinne sopiviksi.
        Miksi auton pitäisi olla tuommoinen Suomessa, jos sillä ei voi ajaa?
        'Suolla ei pikkukengissä pärjää'


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe