Nettideittailu- syitä miksi nainen EI kiinnostu

Nainen20v

Olen viimeaikoinan kokeillut nettideittailua, ja halusin jakaa muutaman vinkin uroille, jotka kokeilevat onneaan. Tässä pieniä vinkkejä naisen näkökulmasta.

1. Jos olen vasta kerran tai kaksi jutellut miehen kanssa ja koen hänet kiinnostavaksi, saatan antaa puhelinnumeron. Kiinnostus kuitenkin lopahtaa hyvin pian jos tämä puolituntematon mies soittaa 2-3 kertaa päivässä, kyselee miten nukuin ja mitä pidän jonkun vierellä nukkumisesta. Paras kaverini ei tee sellaista, saatikka että haluaisin sellaista täysin vieraan kanssa.

2. Mies kyselee mitä tein, miksi en vastannut, miksi en ole hyväksynyt hänen MSN kutsuaan yms. jos en heti ole yhteydessä. Sitä kutsutaan elämäksi. Miehelläkin olisi suotavaa olla sellainen, vaikka kiinnostunut olisikin. Mustasukkaisuus on naurettavaa siinä vaiheessa kun kumpikaan ei tunne toista. Kyseessä EI ole siinä vaiheessa parisuhde, ja kyllä, juttelen ja viestittelen useamman miehen kanssa samanaikaisesti.

3. Vihjailut. Jos ilmoitan etsiväni ensisijaisesti ystäviä, ja kenties sitä oikeaa, en halua puolituhmia vihjailuja tuntemattomilta.

4. Kyseessä ei ole mikään työhaastattelu, sinun ei tarvitse myydä hyviä ominaisuuksiasi, kuten kuinka siisti, rohkea, romanttinen yms olet. Ole siistitty versio omasta itsestäsi, koita vain saada keskustelu käyntiin. Luen rivien välistä sen mitä haluan tietää. Jos nätsäsi, loistavaa. Jos ei, löydät paremman.

5. Mies ei anna itsestään kovin hyvää kuvaa jos hän osoittaa liikaa kiinnostusta ennen kuin on lainkaan tutustunut naiseen. Miehellä ei taida olla kovin paljoa valinnanvaraa, kun tarraa kiinni heti ensimmäiseen? Hyvät pääsevät valikoimaan, "huonot" ottavat mitä saavat. Tämähän ei mene täysin näin, mutta sen viestin nainen saa. Tästä syystä siat ovat kiinnostavia- "jos heillä on varaa sanoa ei, heidän täytyy olla haluttuja". Todellisuudessa kukaan ei viihdy sian kanssa paria päivää pidempään.

Minusta on ok jos mies on vähän ujo, tai ei oikein saa mitään sanottua. Virheet on ok, en "rankaise" mistään ja kerron kyllä säännöt jos menet liian pitkälle. Toivoisin että miehet ottaisivat tämän tutustumisen hiukan rennommin. Kaikki eivät ole tulevia kumppaneita, mutta kai voit tutustua heihin silti? Jos aitoa parisuhdetta halajat niin tutustu ensin.

MITÄ JOS ET TUTKI TAVARAA, JA SAAT SEN VAHINGOSSA RASKAAKSI?! Kiva, sit elät avioliitossa sen harakan kanssa, tai ainakin elätät sen penskat. Tutki ensin, kaikki ei ole kultaa mikä kiiltää.

17

990

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • spamspam

Kakkonen kyllä ärsyttää minuakin. Usein kun juttelen jollekkin uudelle ihmiselle mesessä enkä vastaa 30 sekuntiin niin johan alkaa kuulua kokoajan plingpling ja viestiä tyyliin "?????? HUHUUU???" "no ei sit :(" " ai ei näköjää kiinnosta".

Ihan tosissaan, vaikken vastaisi viiteen minuuttiin, niin en pidä tuollaista spammausta kovinkaan... no, kohteliaana. Se antaa jotenkin tyhmän ja epävarman kuvan miehestä ja ärsyttää suunnattomasti.

Toki siis jos en vastaisi yli kymmenen minuutin sisään vaikka olen online niin on ihan ok kysäistä jotain.

• samoja kokemuksia

Komppaan ;(

• Töykeät Diivat

Itse miehenä kun olen laitellut jotain viestiä niin osa ei edes vastaa mitään vaikka hyvin asiallisesti tervehdin ja avaan keskustelua...Hirveän töykeätä toimintaa.

Itse vastaan kyllä kaikkiin viesteihin mitä saan, oli lähettäjä kuka tahansa.

• Dino Rex

Tässä taas nähdään vaikka kuinka valitellaan sitä, että miehet ovat sikoja, vaimonhakkaajia, playereita ym, niin miesten ylivoimaisesti suurin ongelma on se, että he asettavat kauniin naisen jo lähtökohtaisesti jalustalle. Tosiasiassa noista miehistäkään harva käyttäytyy noin miesten kanssa. Suurin osa heistä on täysin normaaleja, kommunikaatiotaitoisia yksilöitä. Ainoastaan hyvännäköiset (tai vaihtoehtoisesti oman tason yläpuolella olevat) naiset saavat heidät sekaisin ja mediasta, miessukulaisilta, ystäviltä jne. saatavien esimerkkien takia he luulevat että "romanttisella" epätoivoisuudella isketään nainen. Tällainen mies yrittää olla "erilainen" kuin kaikki playerit sun muut, jotka muka kohtelevat naista huonosti tai haluavat vain pesää. He luulevat että nainen lankeaa, kun he roikkumisellaan ja epätoivoisuudellaan osoittavat olevansa tosissaan.

• stiflermaister251

sinä se jaksat paahtaa epätoivosta! tuu seminaariin niin saadaan sustakin tehtyä kunnon pelimies ;)!

- stifler

• alikoemw3120

Hei kiitos sinulle ap! Valaisit ja vahvistit näkemyksiä selväsanaisesti.

• Aito mies

Loistavaa tekstiä ap!

Ylipäätään voisi olla hyvä korostaa, että kohteliaalla ja asiallisella käytöksellä pääsee kaikista pisimmälle. Mitä kerrot kohdissa 1, 2 ja 3 ei ole kohteliasta eikä asiallista. Mutta ehkäpä se onkin liikaa odotettua meiltä miehiltä :) Ainakin noin keskimäärin :)

• ^ Aloitusviesti peukku pystyyn! Just näin. Omasta puolesta oon parissa viikossa oppinut heti karsimaan miehiä joista tiedän heti että ei.

- Ensimmäisenä kysyy missä asun. Mulla ei ole yhtään väliä missä minä tai se toinen elelee, voin asua vaikka Timbuktussa, kunhan meillä synkkaa, okei? Et voi vielä suunnitella jotain tapaamista kun ei edes tunneta. En hae seksiseuraa, toivottavasti osasit lukea.

- Saan viestin joka vaikuttaa copypaste-meiningiltä. Sama viesti jonka lähetät jokaiselle muijalle jonka profiilikuva on hottis. Näen lävitsesi. Kuvailet itsestäs juuri kaikkea sitä, mitä en hae, ymmärrän että mun profiilia tai mielenkiinnonkohteita ei ole huomattu. Arvostan rentoa lähestymistapaa, eritoten jos mies näkee mun tiedoissa vaikka tv-sarjan mistä tykkää ja kommentoi siihen. Itsensä tarjoajat.. ei toimi, sori.

- Vastaan kohteliaasti mukavanoloiselle veikolle jonka jälkeen se kuvittelee heti omistavansa mut. Anteeksi? Yhtäkkiä vaan perään alkaa kuulua spämmiä koko ajan missä oon, mitä teen, kenen muun kanssa kirjoittelen, miksen vastaa, missä asun, ota numero tästä. Rakas miekkoseni, me small talkattiin päivän säästä kolme riviä, enkä mä tietääkseni ole tehnyt elettäkään vielä osoittaakseni mitään romanttista kiinnostusta tai tunnetta tässä nyt. En ole sun vaimos, ja jos olisin niin jo loppu alta aikayksikön tuo stalkkaus. Oot nimittäin aika ahdistava. Pian varmaan nään sun naamankin mun ikkunassa iltaisin.

- Edelleenkin se, että vaikka kuinka selkeästi kerron etsiväni kainaloa johon käpertyä peiton alle ukkosella poppareita napostelemaan, saan vieläkin pikkutuhmia ehdotuksia. Menkää pois, pliis.

Yleisenä neuvona: Olethan oikeasti kiinnostunut naisesta kenelle viestität, otat edes suunnilleen huomioon mitä nainen etsii ja näytä että olet kiinnostunut tutustumalla ja rupattelemalla, älä vain tarjoa itseäsi, se kyllä selviää ilmankin.

• laskuris

Tosin viestittelyä minusta pitää harrastaa kerran viikossa, muuten naisen mielenkiinto alkaa laskeaan.

• laskuris kirjoitti:

Tosin viestittelyä minusta pitää harrastaa kerran viikossa, muuten naisen mielenkiinto alkaa laskeaan.

Mun ei ainakaan laske, jos mies on muuten kiinnostava, olkoon vaikka vuoden tauko, I don't care.

• 567tukl8

Nuo on kyllä ihan selvyyksiä normaalille aikuiselle miehelle, ja osalle naisistakin.

Tuo kolmas kohta on ehkä vähän typerä, ellet sitten ole oikeasti tehnyt selväksi alusta alkaen että etsit ystäviä. Ei sinkkumies halua olla vain ystävä naiselle jonka kokee kauniiksi ja seksikkääksi.

• LLLRRRRR

>>Ei sinkkumies halua olla vain ystävä naiselle jonka kokee kauniiksi ja seksikkääksi.

Ei saa yleistää. Minulla on monta kaunista ja seksikästä naispuolista ystävää. Ovat ihan samalla viivalla muiden ystävien kanssa.

• turha mies.

En koskaan soittaisi naiselle. Nainen sais soittaa minulle jos on asiaa. En halua olla liian päälle käyvä joten enkä halua häiritä naista liian usein. En edes kysy numeroa vaan nainen kysyy mun numeroa jos sitä kiinnostaa tutustua. Eipä ole koskaan niin tapahtunut vielä.

• KahtisenLessum

Tottakai tuolla nettitreffailussa on epätoivosia vellihousu luuseri miehiä. Kunnon pelimies iskee http://pleieri.blogspot.com/ oppien mukaan. Jos pelimies jostain syystä eksyis nettiin niin profiili olis seksuaalinen kuvat&teksti ja muutaman viestin jälkeen jo numero ja treffit tavoitteena nopea seksi.

Mitä se miestä kiinnostaa mitä sinä haluat? Ihan ku mies olis tehny profiilin sua miellyttääkseen?

Pelimies hakee seksiä ja etsii naisia, jotka tarpeeksi nopeasti lähtevät hänen matkaan mukaan.

• feileri.blogsbot.cåm

Miksi olet aina täällä spämmäämässä sivustoja?

Eikö sinun pitäisi olla ulkona iskemässä naisia?

• ,Karlo

Näinhän se on. Kiitos KahtisenLessum asian selventämisestä.

• pannaan korjaten

"Jos ilmoitan etsiväni ensisijaisesti ystäviä, ja kenties sitä oikeaa, en halua puolituhmia vihjailuja tuntemattomilta."

Monet naiset haluavat silti kuulla puolituhmia vihjailuja, vaikka ilmoittaakin etsivänsä noita juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe