Pari esimerkkiä. Ensimmäinen tapaus viime viikonlopulta: vietämme koko illan baarissa(naisen mukana myös kaveri), en tunne tätä naista entuudestaan, illan aikana nainen pyytää minua tanssimaan ja saan osakseni vietteleviä katseita(omasta mielestäni ainakin:D). Tätä naista yrittää illan aikana iskeä pari miestä(kun olen baaritiskillä itse), molemmille hän antaa pakit. Kävelemme kahdestaan baarista pois, saan puh. num. Otan yhteyttä myöhemmin, ei kuulemma ole kiinnostunut.
Toinen tapaus n. 2kk sitten: vietämme naisen kanssa mukavaa iltaa, käymme tanssimassa monta kertaa illan aikana. Nainen pyytää itse tanssimaan hitaan tanssin. Taas semmoinen tunne, että tämä nainen voisi olla kiinnostunut. Kun pääsemme nakkarille, niin nainen sanoo, että eiköhän ilta ole jo tässä ja lähtee vain kävelemään kotiinsa. Haluaa kuulemma yksin lähteä.
Mistä oikeasti näkee illan aikana, että onko nainen kiinnostunut? Tuntuu, että aina käy näin. Kait pitäisi muuttaa tyyliäni hiukan aggressiivisemmaksi.
Kiinnostuksen merkit baarissa.
Tampereen miäs..
0
292
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh902169Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1391797- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10731- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49587
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </347560