Eli poikamme on alkaneet tuoda miniä ehdokkaita kotiin. Mukavia parikymppisiä tyttöjä, nättejäkin ;)
Olin iloinen, että poikamme on löytäneet mukavia puolisoehdokkaita ja koitan olla olematta kauhuanoppi.
Oma mieheni on nyt ilmiselvästi silmäillyt tyttöjä "salaa sillä silmällä" eli miten tämän nyt laittaisi, jos minä ja poikamme emme olisi esteenä niin mieheni melko varmasti yrittäisi päästä intiimimpään läheisyyteen tyttöjen kanssa. Miestäni 42v kehutaan usein nuoren näköiseksi ja tämä asia on jo aiemmin jotenkin noussut hänellä päähän.
Toinen miniäkokelas tulee monesti aamupalalle t-paidassa ja pöksyissä. Minua se ei haittaa mutta miehelläni on taitaa nyt hajota tai kadota se totuus, että tuo tyttö ei ole häntä varten esiintymässä. Meillä muutenkin kuljetaan aamuisin pöksysillään jne. Pitääkö mun nyt varovasti miniälle sanoa, että ei ehkä ihan pöksysillään kandee täällä pyöriä? On tämä nyt hullua kun joutuu tällaisia pohtimaan.
Oma appiukkoni eli mieheni isä, oli aika hanakka perääni aikanaan eli kuolemaansa asti. Minua lähinnä huvitti mutta ei kiinnostanut ja kaikki tissin puristelun pyynnöt sun muut meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ällö ukko oikeastaan.
Oma mieheni ei ole sanallisesti härski muiden kuullen, keskenämme hömpötellään ja puhutaan mitä sattuu leikkimielisesti. Meillä on vuosien aikana ollut vaikeitakin hetkiä mutta sovimme, ettei kumpikaan käy vieraissa. Talven aikana mietin, että elämme elämämme parasta aikaa. Nyt taas joutuu heräämään Ruususen unesta.
Katselen tässä nyt päivä kerrallaan, että hullaantuuko tuo mies ihan tosissaan ja mitä sitten pitää tehdä. Näen kuitenkin näistä tytöistä, että ei mieheni heidän mielestään ihan niin nuorelta ja kiinnostavalta näytä. Eivät luultavasti edes tajua että mieheni käytös heitä kohtaan on muuttunut hiukan liian innokkaaksi.
Kuinka yleistä tämä appiukon hurahtaminen oikein on? Sen tiedän, että kun itse joskus lähden ulos niin aika vanhatkin miehet tulee yrittämään. Eli miehet usein kokevat olevansa nuorempia ja nuoremman näköisiä kuin mitä ovatkaan. Itseä ainakin edelleen monesti ärsyttää se vanhojen kääpien iholle tunkeminen.
En ole itsekään mikään ylettömän rupsahtanut ja seinäruusua minusta ei saa tekemälläkään. Eli ei voi miehen silmien hairahtumista silläkään selittää, että kulkisin täällä reinot jalassa ja reikäisissä kalsareissa tai muuten ikävän näköisenä.
Voi pyssy. Toki tilanne helpottaa kun nuoriso muuttaa kohta kotoa pois mutta kesä on tulollaan ja bikineissä pompitaan kaikki. Kun ei mies nyt nolaisi itseään ihan täysin.
Mieheni ja miniät
12
428
Vastaukset
- keksittyä
Voihan mielikuvitus taas.
- ihan oikeasti
Ei ole mielikuvitusta. Aikanaan sain melko tarkasti selvittää miehelle, miltä tuntuu kun mies istuu vastapäätä ravintolan pöytää syödessämme ja katsoo koko ajan tarjoilijoita tai muita naisia. Ei siis hetkeäkään silmiin katsomista ja minulle puhumista.
Hän on myös kännissä silmieni edessä kouraillut vierasta naista eli käsi housujen sisälle jne. Löysin myös joskus kortsuja taskuistaan kun piti auton avaimia etsiä.
Luottamuksen takaisin saantiin meni aikaa.
Ehdotin tuolloin hänelle, että myös minulle voisi tehdä hyvää käydä vieraissa. Tämä ei tietysti hänelle sopinut kun olisihan se kurjaa olla kotona lapsia vahtimassa kun vaimo sekstaa muiden kanssa.
Kyllä minullakin on kokemusta niistä toimiston pikkujouluista. Kun riittävästi juodaan niin lähtee mopo melko monilta käsistä.
Eihän täällä kukaan petä eikä jätä ja kaikki on aina vain mielikuvitusta. Itse olin joskus sinisilmäinen, raakaa oli se pudotus elämän totuuteen.
Kaipaisin mielipidettä niiltä, joiden miehet on enemmän tai vähemmän ihastuneet miniään. On minullakin ollut nuorena appiehdokkaita, jotka käyttäytyivät ihan normaalisti minua kohtaa eli ei ihastuen. - Autziisus
Ainahan sinäkin voit silmäillä poikien kavereita. Jos miehesi innostus yltyy, voithan pyytää pojat vaikka saunomaan teille ja esiintyä yhtä sydämellisesti kuin mitä miehesi nyt tekee. Eiköhän lopu siihen kun miehesi näkee kaiken tökeryydessään.
Itseäni etoo, mutta näin se menee..
sisko 47 käyttää poikasi ikäisiä jannuja. Isällä 70 on
3-kymppinen vaimo. Likkakaveri 39 on naimisissa 22-vuotiaan kundin kanssa.
Härskiä todella olisi olla nyt 2-kymppisen vanhempi. Onni ettei jälkikasvua tullut. - american pie
Ehkä on tavallisempaa, että appiehdokkaat tahtomattaankin silmäilevät miniäkokelaat ulkoisesti ja tiettyyn soveliaisuuteen asti minä pidän sitä ihan normaalina ihastuksena. On ok, jos vanhempi setä ihastuu nuorempaan tyttöön, mutta todella huono jos se johtaisi intiimimpään kanssakäymiseen tai säälittävään lähentelyyn.
Tilannetta helpottaisi, jos et olisi niin tosikko. Minä olen likimain samaa ikäluokkaa kuin tekin ja koen parikymppiset tytöt tai pojat aika lapsina, joita ilman muuta kannustan ja kiitän myös ulkonäönkin puolesta. Minusta olisi jopa noloa, jos tämän ikäinen tättärää ryhtyisi aivan vakavissaan vahtaamaan omaa ukkoaan ja hermostuneena miettimään intoutuuko miniäehdokkaista.
Etkö sinä voi vain laukaista tilannetta joka kerta ja kehua ääneen miniäehdokkaita sekä kysyä miehesi mielipidettä siinä samalla. Vedä hänet juttuihisi mukaan , koska sillä tavoin arkipäiväistätte ajatuksen kuinka te oikeastikin edustatte eri ikäpolvea ja teillä on nyt uudet haasteet appivanhempina.
Jos miehesi ei jostakin syystä osaa hahmottaa vaikutustaan voi siitä ihan asiallisesti sanoakin ja vähän katsastaa tyttöjen perään ahdistaako heitä. Varmasti itsekin muistat, että olisi ehkä helpottanut jos anoppisi olisi ottanut appeasi niskaraivelista ja sen vuoksi voit nyt korjata tilanteen olemassa itse avoin ja rohkea. Jarruta nyt kun vielä ehdit. - UKM62
Voin hyvin kuvitella kuinka kivaa raikkautta toisi se jos parikymppisiä tyttöjä pyörisi aamupalapöydässä pikkupöksysillään. Ajattelisin välittömästi sitä miltä tuntuisi viskaista aamupalat syrjään ja ottaa se tyttö villisti siinä pöydällä aivan kuin oma vaimo juhannusfestareilla teltassa vuonna 88. Olen sen verran seksuaalinen elukka että tällaiset ajatukset on koko ajan mielessä mutta kuitenkin ulospäin rauhallinen ja fiksu enkä usko näyttäväni sitä mitenkään ulospäin. Pojat pitäkööt tyttöystävänsä :) Näin vanhemmiten keskitetään sitten tarmo muihin asioihin niin kuin pitää. Mutta kyllä kaunis nuori nainen on ilo silmälle ja mielelle.
- aikuinen.
Ja aloittajan ikä on kaiketi noin 15-17. Plääh näitä seksifantasioita, menkää nyt jonnekin nurkan taa tekemään jotain että pääsette vaivoistanne. Tylsää lukea tuollaisia keksaistuja, huonoja juttuja, eivät edes naurata.
- Kamppeet niskaan
Tempaa aamutakkisi ja ojenna miniäkokelaalle joka kerran, kun tulee alusvaatteissaan ruokapöytään.
Sano, että alusvaatteet eivät ole teillä olleet ruokailuasu.
Hyviin tapoihin kuuluu olla talossa talon tavoilla.
Sano pojallesi etukäteen, että tämän teet ensi kerralla, varottakoon tyttöä.
Pitäköön vaan sinua inho anoppina. Viisainta hänen kuitenkin oppia, että sinä määrät tahdin teidän kodissanne. - mietippävähän
Ei nyt ihan mene läpi tämä juttu, sorry... empä usko sun olevan kenekään "anoppi"
- Aatuli
Niin ja eikai kukaan tämmöisille palstoille haluaisi asioitaan tuoda ruodittaviksi. Tännehän voi nimettömänä kirjoitella mitä vaan! Kyllä näistä vastauksista vain pieni osa on asiallisia, vaikka kysyjä olisi kuinka tosissaan.
- huh ja helpotus
En oikein ymmärrä, miksi jotkut edes notkuvat näissä jutuissa kun kaikki on vain kuvitelmaa heidän mielestään.
Meillä kyllä kuljetaan pöksyissä ja t-paidassa kotosalla, eikä sitä asiaa muuteta. Miniäehdokkaille en aio asiasta puhuakaan, koska muuten he saattaisivat turhan takia säikkyä miestäni tai no tulee semmonen hankala olo tai jotain.
Juttelin miehen kanssa ja hän kiusaantui hetkeksi. Mies kuitenkin tajusi kun sanoin, että ei kai hänkään pitäisi siitä, että kuolaisin poikien kavereiden perään kieli pitkällään. No asia puitu ja käsitelty.
Se että edes kirjoitin tänne, joskus helpottaa ja saa ajatuksiaan jäsennettyä kun kirjoittaa ja vaikka tulee noita älyttömiäkin vastauksia niin sou not.
Suomessakin edelleen on ihmisiä, joiden mukaan näköjään kaikenlainen muu elämä kuin oma elämä on täydellisesti mahdotonta. Lycka till vaan. Kiitoksia fiksuimmille vastaajille.
Yhdessä on pärjätty yli 20 vuotta lähinnä siitä syystä, että osataan edes jossain vaiheessa ottaa niitä typerältä tuntuvia asioita käsittelyyn, etteivät ehdi kummankaan päässä liian suuriksi ongelmiksi paisua.- Elämää
Tuossa aloittajan ekassa kirjoituksessa kolahti heti kohta "Nyt taas joutuu heräämään Ruususen unesta". Sellaista se on miesten kanssa ja itsellekin on ollut tuttu tunne aika usein, varsinkin nuorempana.
Meille ei ole vielä miniää tuotu näytille, mutta voin arvailla, että mies saattaa luoda tuollaisia huumautuneita katseita miniään ja esittää niin ystävällistä ja ystävällistä, että etoo.
Mutta kun tuon tiedostaa, niin ainahan voi silloin lähteä baarikierrokselle naisporukan kanssa. Siellä kun saa aina kummasti nuorten miesten huomion. Ja tiedän, että ne baarikierrokset nykyään miestäni ärsyttävät :)
- opetäti
Mielestäni toi on sairasta ! Itsellä on kaksi tytärtä ja heillä avomiehet. Asuivat aluksi kotonamme , jossa oli tilaa, mutta nyt tytöt ja sulhaset ovat muuttaneet mieheni ja minun lisäasuntoihin ja halvalla vuokralla.
Pojat ovat komeita ja opiskelevat kuten tyttönikin. Vaikka komeat , kuntoilevat nuoret miehet miehet toivatt iloa sekä minulle että miehelleni.Lisäksi kotonamme kävi tyttöjen asuessa myös muita nuoria....paljon kauniita neitosia.
En nähnyt . että mieheni olisi iskenyt silmänsä johonkin tyttöjen kaveriin tai minä sulhasehdokkaisiiin. Palaute olisi heti tulllut tyttäriltä ja vieraillut loppuneet.
Pidän palj0n vävyehdokkaistaistani ja olenkin sanonut, että jos minulla olisi poika, niin haluaisin heidän olevan kutent tyttärieni poikaysystävät:
: hienokäytöksiäsiä, avuliaita. rakastuneita nuoria miehiä, jotka pitävät huolta
opiskeluistaan ja rakkaudestaan.
En tiefdä johtuuko asia siitä, että olemme molemmat melko iäkkäitä...minä jo yli 50 ja mieheni 10 v. vanhempi, mutta tärkeintä meille on tyttöjen onnellisuus ja elämä. Emme missään olosuhteissa menisi sekoittamaan heidän elämäänsä.
Kerro miehellesi ja pojille asiasta...meni syteen tai saveen, mutta pidä poikien puolta! Myös miniäehdokkaat voisivat pukeutua ennen aamiaista...kerro heille tai pojat vaativat sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472