On hyvä asia, mikäli tämä toteutuu. Tulee uusia työpaikkoja ja koirien omistajia näin motivoidaan ulosteiden korjaamiseen.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/helsingin-apulaiskaupunginjohtaja-esittaa-jareaa-keinoa-kakkakaisat-sakottajiksi-/art-1288458171875.html
Puistot ei ole mitään yleisiä vessoja!
Kakkakaisat tulevat! Toivottavasti myös Manseen!
15
80
Vastaukset
- vcxvcxvxvxc
Täysin järjetön virka. Aika harvoin koiranpaskaa on keskellä tietä, jossa ihmisten kuvittelisi kävelevän. Mielestäni ongelma on lähinnä visuaalinen ja muiden koiran ulkoiluttajien riesa. En muista kertaakaan astuneeni koiranpaskaan.
- hyh hyh hyy:)))))
Et ilmeisesti juurikaan kävele, kuin ihan vaan ehkä Hämeenkadulla? Puiston raiteilla kyllä paskaa riittää varsinkin juuri tähän aikaan vuodesta. Visuaalinen? Onko sinulta mennyt hajuaistikin? :-o)
- KYLLÄ sitä on
Ihmiset kävelevät rannalla ja tienvarsilla joskus (mennäkseen tiestä nurmikolle tai rannalle), ja kyllä kävelytiet ja ihan kaikki paikat ovat täynnä levinnyttää p*** kesät talvet, hyi että. Ja nyt varsinkin. Käy joskus oikeasti kävelemässä eri paikoin. Olen nähnyt niin paljon p*** että oksettaa. Törkeää kököttää koiransa minne vaan ja vielä ettei kerätä sitä jollain vipuvarrella edes. Eihän ihmisetkään voi pas**nsa levitellä pitkin teitä, mikä kolibakteerimassa muhii maassa koko ajan. Mitä lienee muuta niissä ja hengitysilmassamme!
- vcxvxcvxcvxcvvvvvc
hyh hyh hyy:))))) kirjoitti:
Et ilmeisesti juurikaan kävele, kuin ihan vaan ehkä Hämeenkadulla? Puiston raiteilla kyllä paskaa riittää varsinkin juuri tähän aikaan vuodesta. Visuaalinen? Onko sinulta mennyt hajuaistikin? :-o)
Kävelen aika monessakin paikassa eikä ongelmaa ole ollut. Riittää kun kävelee tiellä/polulla ja katsoo mihin astuu.
Kuinka läheistä tuttavuutta näihin jätöksiin teet jos ne mielestäsi haisevat? Monta kuukautta lojuneet läjät tuskin kovin kauas haisevat. - vcxvxcvxvc
KYLLÄ sitä on kirjoitti:
Ihmiset kävelevät rannalla ja tienvarsilla joskus (mennäkseen tiestä nurmikolle tai rannalle), ja kyllä kävelytiet ja ihan kaikki paikat ovat täynnä levinnyttää p*** kesät talvet, hyi että. Ja nyt varsinkin. Käy joskus oikeasti kävelemässä eri paikoin. Olen nähnyt niin paljon p*** että oksettaa. Törkeää kököttää koiransa minne vaan ja vielä ettei kerätä sitä jollain vipuvarrella edes. Eihän ihmisetkään voi pas**nsa levitellä pitkin teitä, mikä kolibakteerimassa muhii maassa koko ajan. Mitä lienee muuta niissä ja hengitysilmassamme!
Ihmiset ulkoiluttavat yleensä koiriaan teitä pitkin ja valtaosa jätöksistä on nimenomaan teiden varsilla. Aika harva lienee kuitenkaan niin typerä, että tarkoituksella vie koiransa tekemään jätöksiä keskelle puistoa, jossa ihmiset ottavat aurinkoa.
Tätä todistaa se, että en ole nähnyt koiran jätöksiä juurikaan paikoilla, jossa ihmiset yleensä liikkuvat. - joka paikassa
vcxvxcvxvc kirjoitti:
Ihmiset ulkoiluttavat yleensä koiriaan teitä pitkin ja valtaosa jätöksistä on nimenomaan teiden varsilla. Aika harva lienee kuitenkaan niin typerä, että tarkoituksella vie koiransa tekemään jätöksiä keskelle puistoa, jossa ihmiset ottavat aurinkoa.
Tätä todistaa se, että en ole nähnyt koiran jätöksiä juurikaan paikoilla, jossa ihmiset yleensä liikkuvat.Jätöksiä on teillä ja eivät ne kuulu tienvarteenkaan, sielläkin kävellään kaupunkiluonnossa.
- vcxvcxvxvcx
joka paikassa kirjoitti:
Jätöksiä on teillä ja eivät ne kuulu tienvarteenkaan, sielläkin kävellään kaupunkiluonnossa.
Aika harvoin on jätöksiä tiellä. Toki joskus. Tietenkin voit kävellä teiden varsilla ja saada paskaa jalkoihisi, mutta itse kävelen mieluummin siellä missä paskaa ei ole.
- lisää töitä
Kusinatsin posti olisi myös hyvä. Sellaisen valvojan joka vahtii että ihmiset eivät ruiki minne sattuu.
- Avulias Tre
Minäpä astuin kakarana lehmän paskaan,tursu kivasti varpaitten välistä ja oli vielä lämmintäkin.Töitä se ei kyllä tuonut kun mummulle,äitekin oli pirun vihanen?Minkähän takia?Tämä kyllä tapahtui maalla.
- purskista:-//
Meneppä nyt tekemään sama temppu tuonne puistoon paljainjaloin? Ei paljoa naurata enää?
- Avulias Tre
purskista:-// kirjoitti:
Meneppä nyt tekemään sama temppu tuonne puistoon paljainjaloin? Ei paljoa naurata enää?
En mene puistot on koirien ulkoiluttajat vallanneet.Ja lisäksi olen jo liian vanha sellasiin tyhmyyksiin.
- jukupätkä
"Kakkakaisat tulevat!"
Pissaliisathan meillä jo onkin. - Koirat voisi hyvin
kokonaan kieltää kaupungeissa. Niistä on vain häiriötä ja haittaa ihmisille. Ei tarvitsisi pohtia paskakökkäreiden peittämien puistojen sotkijoiden sakottamista, kun niitä ei olisi lainakaan.. Yksinkertainen ja halpa ratkaisu. Kaupungin koirat voidaan lähettää Kiinaan ruoaksi.
- Rekkakortilla ei
Tuleehan yli 15 kiloisen koiran omistajalle koiran-ajokortti pakko,joka on matkittu Saksasta
- EVVK!!!!!!!
Koirat pitää hävittää kaupungeista.!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514