Kukapa uskoisi, että yhdestä postimerkistäkin voi syntyä draamaa.
Minullehan kävi aikaisemmin niin, että menin postiin viemään yhtä henkilökohtaista kirjettä ja en ehtinyt päivää sanoa, kun tämä virkailija sieppasi minulta kirjeen kädestä. Minä vain tuijotin saamatta sanaakaan suustani, kun virkailija löi leiman kuoreen ja kirjoitti kuulakärkikynällä ykkösen sanoen samalla määräävällä äänensävyllä seitkytviis senttiä.
Minä sanoin, että sininen merkki, kiitos, mutta hän ei ottanut kuuleviin korviinsa, vaan paiskasi kirjeen laatikkoon ja sanoi, että ykkönen ajaa saman asian. Olin loukkaantunut.
Seuraavalla kerralla olinkin viisaampi. Minulla oli kirje kädessä ja taas oli virkailija kynnet pitkällä sieppaamassa kirjettä kädestäni. Vetäydyin nopeasti taakse päin sanoen yksi kaunis postimerkki, kiitos. Virkailija huokaili, että mikä on kaunis, mutta näytti minulle yhtä arkkia. Kelpuutin sen ja pyysin vielä sinistä merkkiä. Sain senkin ja teippasin ne itse kuoreen ojentaen vasta sitten kirjeen hänelle.
En tiedä muista ihmisistä, mutta minulla on estetiikantajua.
Dramatiikkaa postikonttorissa
I know my rights
1
67
Vastaukset
Tässä vaiheessakysyisin, et onko postisi kaunis pieni piparkakkutalo, itkupajujen katveessa kanaalin varrella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701