Itseäni ihastuttaa siistit kengät ja inhottaa keltaiset-ruskeat hoitamattomat hampaat.
Siistit kengät kertoo ihmisestä joka huolehtii vaatteistaan ja muustakin omaisuudestaan, huonot hampaat kertovat huonosta hygienian hoidosta.
Mitkä asiat eniten ihastutta-inhottaa deiteissä?
17
173
Vastaukset
Onneksi en käy deiteillä. Kerran olin joskus sokkotreffeillä ja olisin juossut karkuun jos olisin päässyt. Enpä tiedä pitäisikö tätä juttua edes kertoa, enkä kerrokkaan :DDD
Hyvää onnea kuitenkin aloittajalle täytyy toivottaa, että löytää mieleisensä:)Jaaa, minua puistattaa ajatuskin jostakin itsestään liikoja luulevasta tyypistä joka seurailee ihmisten kenkiä ja hampaita kuin mustalainen torilla hevosta ostaessaan.
Siinä vaiheessa on enää yksi ja sama minkänäköiseen kuoreen tuo ihminen sivistymättömyytensä on naamioinut.- rygseck
Äläs ny...
Ensivaikutelmahan on tosi tärkee noissa jutuissa =)
Mä tykkään katella miehen käsiä - jos on hyvinhoidetut kätilönkädet, nii ei oo mun juttu :P rygseck kirjoitti:
Äläs ny...
Ensivaikutelmahan on tosi tärkee noissa jutuissa =)
Mä tykkään katella miehen käsiä - jos on hyvinhoidetut kätilönkädet, nii ei oo mun juttu :PJaaaa, luulin että naiset seuraavat niitä miesten käsiä ihan muista syistä, että tietäisivät missä ne harhailevat...
- rygseck
yohuuhkaja kirjoitti:
Jaaaa, luulin että naiset seuraavat niitä miesten käsiä ihan muista syistä, että tietäisivät missä ne harhailevat...
Näää...
Enempi mua kiinnostais, missä ne ovat harhailleet =) rygseck kirjoitti:
Näää...
Enempi mua kiinnostais, missä ne ovat harhailleet =)Muistaakseni se sormien haistelu kuului murrosikään...
Mutta käsistä tulee mieleen aina pari opiskelukaveria. Tapasivat toisensa poliittisen opiskelijajärjestön bileissä ja menivät sitten naimisiin ja lienevät vieläkin (40 vuotta myöhemmin). Ja kun kysyttiin tältä rouvalta joskus että mistäs niinku tuohon kaveriin ihastuit, niin sanoi että kiinnitti huomiota tanssiin hakijan pesemättömät kynnenalustat - oli juuri tullut viikon ulkosaaristoretkeltä lintuja katsomasta ja siistiytyminen oli ollut sangen pikaista.
En osais edes kuvitella, et lähtisin deitille.Tuntemattoman ihmisen kans, arvioimaan kuin ostoporsasta.
Kyl tutustua pitää jollain muulla tavoin...- Hei kun keikuskelen
Vastataan nyt tähänkin aloitukseen, kun nyt täs koneen äärellä oon.
Nostan kourani pystyyn merkiksi, että oon samaa mieltä yöhuuhkajan kans.
Nostan sit myös kourani pystyyn merkiksi, että oon samaa mieltä rygsecin kaa. Pehmoiset, pahmoiset, siliät miehen kätöset eivät oikein minua miellytä. Työntäyteiset rosokourat, känsäkämmenet vetoaa muhun:)
Ja taas nousoo koura. Tradaaaaa. Tällä kertaa anja-ninjalle. Hänenkin kanssaan samaa mieltä.
-Eikö sulla oo häh-häh mitää OMAA sanottavaa, ku pitää muiden mielipiteitä vaan plussailla? Häh
On, on mulla omakin.
Tapasin edesmenneen mieheni ravintolas,. Joo, ihan siisti oli.
Sitte ensi treffeillä hän tuli hakemaan minua autolla portilta. Ja voin vakuuttaa, käsi sydämellä vakuuttaa, että en ollut eläessäni (enkä sen jälkeenkään) nähnyt kenelläkään NIIN kammottavan kammottavia kenkiä jalaas.
Olimme menos poliisiyhdistyksen huvilalle päiväseltään ja hän oli laittanut Rennot kuteet :)
Meinaan vaan, että jos silloin olisin kenkien takia hänet heivannut veks, niin johan olisin menettänyt paljon. 27 vuotta yhdessä kuljettiin armaani kans.
Monesti sain nauraa, kun mies pihassa teki hommia semmoset maaliset navettahaalarit päällä ja jos häneltä joku tavara tai joku puuttui, niin ei hän tullut vaihtamaan vaatteita, vaan meni näillä likaisilla ja risaisilla kuteilla kauppaan.
Hänellä oli tapana sanoa, että jos jollakin ei ole muuta ajateltavaa, ku minkälaiset vaatteet on päällä, niin se on hänen asia.
:) - opetuksen saanut
no ei todella siistit kengät ole tae et hoitaa asiansa hyvin, helpollahan sillä monet näin pääsis, voi olla tyhjätasku ja juoppo kaiken päälle..en luota ulkoiseen olemukseen, vaan se jokin löytyy kun tutustuu, jos löytyy..
- Porvoon suunnalta
Mulla on myös tapana katsoa ihmisten kenkiä,
joskus aikanaan kotitalousopettajamme sanoi
ulkoisista merkeistä kenkien kertovan eniten käyttäjästään.
Aina ei ole oma vika ne kellanruskeat hampaat,
sillä jossain päin suomea juomavesi
voi jo lapsuusiällä vaurioittaa kiillettä.
Purkan mässyttämistä inhoan. - ei etsi... enää
Vähempi niillä ulkoisilla asioilla on todellista merkitystä. Aidoimmat ihmiset löytyykin ihan toisenlaisista, onni ei ole pintakiiltoa.
- cuck.old
Kuuluu ilmeisesti inhottaa-puolelle, kun deiteillä oli puolisoni (nyk. ex) minulle kertomatta. Sainhan toki tuliaiset sieltä itsekin, eikä sekään välttämättä ihastuttanut. Nimittäin herpeksen. Terveisiä 50 - chattiin.
- Kätellen
pullataikinan tai kylmän kalan tuntuinen kädenpuristus inhottaa, kunnon jämäkkä puristus ilman liikaa voimaa miellyttää
- Ei räkänokkaa
Kaikenlainen kaivelu inhottaa. Siis nenän- ja korvien kaivelu, muusta kaivelusta puhumattakaan:)
Nenäliinalla voi poistaa hienovaraisesti nenäeriteittä ettei vallan nenäkarvoista nenän ulkopuolella roiku.
Kyllä mieluummin siistit kädet miehellä kuin jotkin syyläiset ja ihottumaiset. Ties mitä silsa- tai syyhytartuntaa sais mokomista törkykäsistä.
Isot miehen kädet saa olla kuitenkin, ei mitään pulleita pikkukätösiä. Karvoja saa olla jokapuolella kroppaa. Se kuuluu testosteronipakkauksiin. Karvattomat naismaiset kapeat käsivarret ja karvattomat sääret sekä nypityt kulmat ällöttää. Värjätyistä kulmista nyt puhumattakaan, mutta niitä on enemmänkin 30-40 v. miehillä.
Kimittävä ääni myös ei sovi miehelle, pitää olla kunnon miehekäs basso. Matala miehekäs ääni on tosi seksikästä. - Reikähampu!
Nuo reikäiset hampaathan ovat miehisyyden
merkki meillä Suomessa. Ja niihin kyllä tottuu.
Mikä sen hellyttävämpää, kuin mies, parin kal-
jan jälkeen hymyilee reikäisillä hampaillaan?
Siitä hymystä heltyy jopa raavas mies.- ex-rouvanen
Loistavaa!!! :))))) Juuri näin..........
- Onnea valinnalle!
ex-rouvanen kirjoitti:
Loistavaa!!! :))))) Juuri näin..........
Sä nukut varaan sen ukkos kanssa hyvin, kun sen mädänneistä hampaista lähtee niin tainnuttava löyhkä!:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473