mieheni on yleensä todella rauhallinen ihminen ei koskaan suutu tai edes huuda!!
kerran kun tuli iso riita sen sijaan että hän lyö haki kannullise vettä ja kaatoi päälleni..
Eräänä päivänä menetin hermot häneen totaalisesti ja löin häntä kämmenellä naamaan.. hän sai raivarin ja oli nyrkki pystyssä, mutta löi kuitenkin kämmenellä takaisin.
en tiedä mikä minuun meni =( ei tule toistumaan!
Mistä tiedän ettei tämä toistu häneltä toista kertaa?? en voisi antaa ateeksi eka kertakin oli jo liikaa. hän on isokokoinen mies ja minä pieni kokoinen nainen.
luulen ettei hä rakasta minua kun löi?? voiko näin ajatella?
kertokaa jos on kokemusta
Jos mies lyö tarkoittaako se ettei mies rakasta naistaan?
13
757
Vastaukset
- 342342234
Miehen ei pitäisi antaa sinulle anteeksi. Sinä löit ensiksi.
Sinä et selvästi rakasta häntä. - 4 + 4
Onneksi ei ole kokemusta. Olette molemmat väkivaltaisia. Pyytäkää vain toisiltanne anteeksi ja antakaakin, mutta erotkaa, ennen kuin sattuu pahempaa.
- miehen mielipide
Jos mies lyö niin se haluaa alistaa ja hallita sua. Luulen et löit vaistomaisesti ensin kun luulit et mies lyö sinua. ehkä alitajunnassasi on itsesuojeluvaisto et sun pitää puolustaa itseäsi kun tiedät et monet miehet ovat väkivaltaisia. olet ehkä nähnyt väkivaltaa naisia kohtaa aikaisemmin joten reakoit lyömällällä ensin.
Sanoisin et on vakavan keskustelun paikka et kannattaako suhdetta jatkaa. Sinuna en jatkaisi. Minusta suhde on tuhoon tuomittu jos jompi kumpi lyö. - Mies
kyllä hermo menee jos naamaan läpsitään. Naamaan läpsimistä eikä muutakaan alistamista kuten veden kaatamista tarvitse kenenkään sietää. Ei naisten eikä miesten. Vaikutatte tenavilta kun täältä tätä kyselette. Itsetuntemus ja tunteiden hallinta ovat elämän hyviä perustaitoja. Niissä ei kuitenkaan koskaan ole tarpeeksi valmis. Toista ei voi omistaa. Toisen ajatuksia ei kiukuttelemalla voi muuttaa. Pitää tunnistaa omat pelot, luulot ja mustasukkaisuus ja miettiä asiat järjellä.
- 3971
"Mistä tiedän ettei tämä toistu häneltä toista kertaa??"
Ekana tuli mieleen "pata" ja sitten "kattila".
Turhan kristillistä on odottaa, että kääntäisi toisen posken. Mies teki hyvän miehen valinnan ja läpsäisi sinua takaisin kämmenellä, eikä nyrkillä. Se todistaa itsehillintää. Samaa ei voi sanoa sinusta.
Ette sovi toisillenne, kannatan joka tapauksessa eroa. - läpsvaan
Tässäpä tämä taas on.
´
En minäkään miehenä ole naista hakkaamassa, mutta en kyllä suostu myöskään tulla hakatuksi hameväen osalta. Aika turha on ihmetellä, jos itse ensimmäisenä sitä kineettistä energiaa on siirtämässä. - pata ja kattila
Voisit ajatella näin, että rakastatko sä miestäsi? Itsehän sä menit ensin lyömään kämmenellä naamaan. Ja mitä teit kun kaatoi vettä niskaasi? Jäähdytteli sua ja sun raivoa? Joka tapauksessa väkivaltaa ei pidä hyväksyä. Teillä on vähän sellainen tilanne, että pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin.
Itsehillintää jos opitte molemmat, liitto voi toimia. Mutta ei toimi, jos jompikumpi joutuu pelkäämään ja nöyristelemään, ettei toinen vaan suutu. Kuulostaa muuten aika teinimeiningiltä tuollainen läpsiminen. - Ehkä tarkoittaa
SINÄ löit, mutta et kysy, rakastatko sinä? Te olette molemmat aivan hukassa. Kummankaan ei pidä lyödä eikä se pieni koko sinusta tee oikeutettua väkivltaan. Tuntuu olevan pikkukoirien omistajilla sama asennevamma: ei mun tartte ku se on niin pieni... Oletko siis myös aivoiltasi pieni? Onko pieni nainen lapsi? Ei osaa vastata omista teoistaan vai?
Miehesi teki väärin kun kaatoi vettä päällesi. Kun löi. Suhde o niiltä osin sairas.
Sinä teit väärin, kun löit. Suhteenne on siltäkin osin sairas.
Hakeutukaan psykologille etsimään parempia työkaluja, ja parempaa suhdetta. Terveyskeskus, Lyömätön Linja, Neuvola (perheterapia) voivat ehkä auttaa.
Ette ehkä rakasta toisianne, tai sitten rakastatte, mutta suhteessa eläminen on lapsen tasolla. Ette ainakaan kunnioita toisianne, olette kolmevuotiaita, jotka tinttaa kun ei saa mitä haluaa. Ette osaa riidellä ettekä kuunnella, ette edes lähteä hetkeksi tilanteesta pois. Taidatte molemmat olla hieman narsistisiakin, juuri tämän lapsen tasolla olemisen takia "kyllä minulle kuu-luu! kyllä minä saan tehdä!"
Jos siis aiotte saada hyvän suhteen, menette hakemaan apua. Vaikka ette saisi sitä enää keskenänne, ette tule tuolla saamaan sitä kenenkään toisenkaan kanssa. Korjatkaa itsenne. Tsemppiä! - #
"Mistä tiedän ettei tämä toistu häneltä toista kertaa??"
No siis siitä, että mies on tähän mennessä lyönyt ainoastaan takaisin, ei itse ensimmäisenä. Älä sinä lyö häntä, niin hänkään ei lyö sitten sinua takaisin. Niin yksinkertaista se on. - ap aloitti
Ap vaikuttaa tässä olevan se sylttytehdas. Sori vaan. Veden kaataminen päälle ei ole fiksua, mutta olisi ollut kiva tietää miksi teki näin? Ihanko olit rauhallinen ja juttelit mukavia? Vai kiljuitko kurkku suorana eikä sinuun saanut mitään yhteyttä? Minä voisin ajatella kaatavani vettä ihan hysteerisen ihmisen päälle, jotta rauhoittuisi. Parempi keino kun läppäistä. Pois voi toki aina lähteä siitäkin tilanteesta, mutta aina ei itsehillintä pidä.
Jos lyö toista ihmistä, toisella on oikeus puolustaa itseään. On sitten kyse miehestä tai naisesta. Ei naisen väkivaltainen käytös ole yhtään sen vähempää tai pienempää kuin miehen. Toisen koskemattomuusrajan ylittäminen on aina VÄKIVALTAA. Ja tässä tapauksessa pieni nainen aloitti väkivallan. Ei sillä ole väliä, miten tai millä läpsii, ja onko kyse pienestä tai isosta ihmisestä, sukupuolesta puhumattakaan. Kun riittävän monta kertaa läpsii, niin joku kerta se sattuu kunnolla.Kannattaa miettiä aika tarkkaan ja pitkälle mistä se kaikki sai alkunsa, jos ylipäätään haluatte jatkaa suhdetta. Ei sitä sen takia kannata jatkaa että pelkää jäävänsä yksin tai luulee ettei saa parempaakaan. Miellän itseni uskolliseksi, kiintyväksi ja kestäväksi ihmiseksi mutta jos ei ole valmis päästämään irti niin ei se ole suhde eikä mikään. Jos siinä on jotain oikeasti hyvää niin sen tajuaa parhaiten silloin kun tajuaa millaista elämä olisi ilman sitä, muttei silti oikeasti irrota itseään.
Nuo lyömiset ja veden päälle heitot sun muut... jos te haluatte jatkaa niin tarvitsette yhtä paljon ja yhtä hyvää anteeksipyyntöä ja antoa, yhtä vilpitöntä kun teidän suuttuminen on ollut. Jos jommaltakummalta sitä ei löydy niin se on tulehtuneet välit ja tauko tai ero tai katkera suhde.
- jepulijeee
Itse löit häntä ensin samalla lailla naamaan. Miksi kuvittelet että miehen pitäisi ottaa kaikki vastaan mitä tulee? Mieti itse omat tekemisesi ensin...
- jepulijeee
Ja lisätään vielä, että teidän itsehillintä on jutusta päätellen jossain ala-asteen tasolla. Ei lupaa mitään hyvää, ellette kehitä sitä. Muuttuminen alkaa sinusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1001695- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472