Bianchi Camaleonte 2

shegrik

11

1641

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18 - 16

      Kakkospyöräksi kaupunkiin, kun varsinaisesti ajetaan maantiepyörällä, ok. Mutta ainoaksi pyöräksi en tuota ostaisi. Bianchilla on esiemrkiksi Via Nirone fiksumpi valinta.

      • tanethc

        erimieltä!bianchi itsellä ainakin toiminut joka säällä moitteetomasti ja jopa talvellakin oli hyvä ajaa vaikkei uskoisi ohuista renkaista huolimatta!


    • shegrik

      Via Nirone menee yli budjetin ja toisekseen en tarvitse täyttä maantiepyörää,enimmäkseen kuitenkin kaupungissa..Ajattelin että tuo olisi sellainen kompromissi...

      • Mukavuus ennen kaikk

        Heti kun mennään kuntoilupuolelle, niin kannattaa katsella droppitankoisia. Ajomukavuus on niin paljon parempi. Entä tuo Konan Honky Tonk?


      • Tuokin parempi
        Mukavuus ennen kaikk kirjoitti:

        Heti kun mennään kuntoilupuolelle, niin kannattaa katsella droppitankoisia. Ajomukavuus on niin paljon parempi. Entä tuo Konan Honky Tonk?

        http://www.bikeshop.fi/Felt_Z95/ekauppa/pFEZ95/&listpos=13

        Samalla nettikaupalla on Felt'in hinnat alkaen pyörässä kuituhaarukka. ( Muita osia ei sitten kannata hehkuttaa. :) )


    • tarpeeseen

      Leveämpää rengasta peliin, ei tuollaisilla nakeilla oikein pärjää mökkiteillä eikä kaupungin rotvalli- ja nupukivihelvetissä. Laadukas leveä sliksi rullaa vastoin yleistä käsitystä erittäin hyvin myös maantiellä.

      Tästä sulle paremmin tarpeita vastaava pyörä:

      http://www.larunpyora.com/product_info.php?cPath=129&products_id=224

    • Tarkennus:

      - 21-28mm on ok
      - leveämmissä max paine ja renkaan rungon rakenne vaikuttaa

    • ICdR

      Minulla on ollut kaksi vuotta Camaleonten III-versio ja omassa pyörässä häiritsevin tekijä oli liian lyhyt stemmi (eli ohjaustangon kannatin). Tämä kun vaihtui pidemmäksi alkoi maantiepyöräily sujumaan hydridillä.

      Varaudu kalliiseen pyöränhuoltoon, jos kilometrejä kertyy lähemmäksi 10k! Minulla meni huollossa uusiksi takapakka, kaksi eturatasta kolmesta, uudet ketjut, uudet kumit alkuperäisten Hutchinson-kumien tilalle (Suomessa ei ole alkuperäisten Bianchi-kumien maahantuojaa) ja muu normaali keväthuollon säätökohteet.

      €190!

      Kyllä kirpaisi. Olisi pitänyt kieltäytyä takapakan, eturattaiden ja ketjun vaihdosta tällä kertaa.

      Kumien leveys on 28 mm.

      • Uusavuttomuus

        Periaatteessa nuo huoltokohteesi ovat ihan normaaleja 10k ajetulle pyörälle. Olisit vaan säästänyt huomattavasti/saanut paremmat osat jos itse osaisit tilata tarvittavat osat ja asentaa...


      • Tätä mieltä
        Uusavuttomuus kirjoitti:

        Periaatteessa nuo huoltokohteesi ovat ihan normaaleja 10k ajetulle pyörälle. Olisit vaan säästänyt huomattavasti/saanut paremmat osat jos itse osaisit tilata tarvittavat osat ja asentaa...

        Miksi pitäisi osata itse huoltaa, kun sitä varten on ihan omat ammattilaiset eli polkupyörämekaanikot. Uusavuttomuus on sitä, että ei osaa keittää kananmunia tai kuoria appelsiineja.


    • //////

      Itselläni on 2011 Camaleonte II. Ihan hyvä fillari, mutta kompromissi toki. Sen verran olen innostunut, että maantietykki tulee kaveriksi. Camaleontella sitten kaupunkiin, lasten kanssa jne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      77
      669
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe