Tere. Mitä kuuluu? Missä Seppo on? Vera? Neljäs Nobe menossa tyhjään mahaan ja vasta nyt lähti nousu päälle.
Pääsiäis-lauantain chat
19
103
Vastaukset
- Kylmät kädet
Kaupassa pitäis kohta lähtä käymään. Ne on tänään auki normaalisti.
En mä aina viitsi huuhailla :)
Päivittelen mun plokiakin, aika hitaalla :D
Laita valkosipuliperunat öljyttyyn uunivuokaan. Purista öljyn joukkoon reilusti valkosipulinkynsiä ja mausta suolalla. Kaada kerma ja valkosipuliöljy jäisten perunoiden päälle ja paista uunissa ohjeen mukaan hetki, sekoita vuokaa pari kertaa paiston aikana. Ota pintaan kunnon väri :)- Kylmät kädet
Ei saa puhua ruoasta ihmiselle, joka ryyppää tyhjään mahaan!
- Kylmät kädet
Vera on kaunis ihmisolento.
- Kylmät kädet
Dialogista tulee epälooginen, kun välistä poistellaan viestejä!
Platon 427–347 eaa. - Kylmät kädet
Nightwish on vítun kuuluisa, Suomalainen orkesteri. Tämä on (imo ofc) paras biisi heiltä ikinä:
Wishmaster
http://www.youtube.com/watch?v=LAbVkagvYc0&feature=autoplay&list=FLDs3HZR2bKDx2y9pa8sBpVw&lf=plpp_video&playnext=1- Kylmät kädet
En voi. Tarja Turunen sai potkut >:(
- Kylmät kädet
Kylmät kädet kirjoitti:
En voi. Tarja Turunen sai potkut >:(
Itseasiassa, hän itse lähti ovet paukkuen.
- Kylmät kädet
Kuka lienee tekee ne Nightwishin biisit (Tuomas?), jopa minä antaisin sille, kunhan vain jatkaa sitä mitä tekee.
Mämmiä on syöty. Ylimääräiset mämmit voi lahjoittaa naapurin koirille, pontikalla terästettynä.
- Kylmät kädet
En menisi syömään mämmiä. Muutenkin närästää monesti niin penteleesti.
- Kylmät kädet
Voitteko uskoa, Maikkulan Sale on tänään auki kello 24 asti!
Kysyin kissalta, että miten se on laillisesti edes mahdollista. Se vastasi Nii-i. - Kylmät kädet
LOL!
Meikän soittolista on ihan sekaisin. Joku hyökkäs hakkeroimalla. En välitä. Vaikka koko koneeni haxoroitaisiin, Formatoin kovon, asennan windowsin ja olen takaisin linjoilla, tunnissa.- vera :)
Ei mitkään tai kenenkään koneita pystytä hakkeroimaan..
Normaaleilla ihmisillä on palomuurit, ja kaikki estot :) - Kylmät kädet
vera :) kirjoitti:
Ei mitkään tai kenenkään koneita pystytä hakkeroimaan..
Normaaleilla ihmisillä on palomuurit, ja kaikki estot :)En käytä rautapalomuuria, koska pelaan FPS-pelejä. Nykyään minut tunnistetaan tästä IP:stä, joten on hyvin vaikea vaihtaa takaisin rautaan.
En jaksa vaihdella portin paikkoja.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten305782Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48589- 75514