Eekoo...?

ruuruiko

Viimeisen vuoden ajan S-marketin tuotevalikoima on supistunut..:o .

Olen kyllä kassalla antanut palautetta tuoteista, jotka ovat poistaneet.. parasta on, että esim eräissä talouskäsineissä ovat päättäneet, että kaikki asiakkaat käyttävät vain M koon käsineitä, tämä ilmiö on Prismaa myöten. Laskin yhtenä päivänä, että esim Lauritsalan S-markeista on poistettu viisi sellaista tuotetta, joita ostin viikkoittain. Kissanruokakin pitää hakea jo K-kaupasta. Aion kyllä vastaisuudessakin itse päättää mitä ostan, eikä sitä päätä päivittäistavaran mikä lie johtaja, mitä ostan. Jaloilla voi aina "äänestää" vaikka sen K-kaupan puolesta.

Lisänä täällä abc bensa on on Kymenlaakson abc bensaa kalliimpaa.

Prisman ja Sokoksen sisäänostajat eivät taida tietää, että on olemassa keski-ikäisiä naisia, kenen vaatekoko on 36.. niitä vaatteita en ole kummassakaan nähnyt kuin muutaman, ilmeisesti olettavat, että keski-ikäset naiset on pullukoita. Enkä nyt ole ajatellut lihoa, jotta voisin Prismasta tai Sokoksesta ostaa vaatteeni.. laitan ne eurot johonkin muuhun vaatekauppaan..:D

Alennusmyynti aikaa esim Lahden Sokoksessa on paremmat alennukset, täällä taitaa olla jokin r-lisä vai mikä se olisikaan..

Onkohan tämä meidän Eekoo käynyt ahneeksi...

Kyselee asiakasomistaja

22

603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sokkotesti voittaja

      Naapuri kaupan kassat toivottivat jokaiselle asiakkaalle hyvää pääsiäistä ja antoivat pienen herkullisen suklaarasian lahjaksi jo muutenkin edullisimpien tuotteiden kaupanpäällisiksi. Saiko Prismasta muuta kun boonusta...

    • Escort on pop

      "Lisänä täällä abc bensa on on Kymenlaakson abc bensaa kalliimpaa."

      Kun keskität ostokset S-kauppaan saat tuntuvat bonukset, jos ostat yli 1200€ kuukaudessa saat alennusta polttoaineesta jopa 5% ja polttoaine on jo sika halpaa!!!

      • huuuuru

        Heh heh, taitaa puuttua laskutaito, Kymenlaakson bensasta saa myös bonuksen:)
        Voi hyvänen aika sentään..:) oliko tämä provo, vai voiko joku olla niin tyhmä, ettei tiedä että kaikista s-ryhmän ostoksista saa bonuksen, myös siitä Kymenlaakson bensasta ..?


      • hj12+12
        huuuuru kirjoitti:

        Heh heh, taitaa puuttua laskutaito, Kymenlaakson bensasta saa myös bonuksen:)
        Voi hyvänen aika sentään..:) oliko tämä provo, vai voiko joku olla niin tyhmä, ettei tiedä että kaikista s-ryhmän ostoksista saa bonuksen, myös siitä Kymenlaakson bensasta ..?

        Niinpä:)


    • cosa nostra?

      ahti sedän käsi käy joka kaupan välissä ja eekoo porskuttaa niin kauan kun uunoboonuksenkerääjät ostaa sieltä .... ajatelkaa !

    • Ilman pooonusta

      Suomessa taivastellaan Italian mafiaa. Lähes täsmälleen samanlainen mafia kuppaa meitä tässä maassa. Täysin laillisesti. Onneksi nyt ei kuitenkaan vielä olla niin pitkällä, että väkivallalla uhkailtaisiin.

    • ........

      Vain kateus vie ihmisen osssuuskauppaan, muuta selitystä en sille keksi.

    • kartellidiktatuuri

      Tappaa normaalin kilpailun, muistuttaa kommunismia jossa yksityinen yrittäminen tapettiin samanlaisella systeemillä.

    • k12k13

      Tuotevalikoimat ovat tosiaan vähentyneet.. eikä asiakkaan toiveita kuunnella..

    • ll

      jjj

    • Lidl rules

      Turha mussuttaa. Sinne ne roposet osuuskaupan kassaan kilahtaa vaikka täällä kuinka rutisette. Vaihtoehtoja on. Vuosi sitten heräsin itsekin. Tein perusostoslistan ja hain ruokatavarat Prismasta ja Citymarketista ja vielä Lidlistä. Lidlin kautta säästöä viikossa 18 prosenttia. Siitä vaan bonusta keräämään kun sen saa heti. Ruokaan menee niin paljon rahaa vuodessa, että säästö on merkittävä. Joku ihmeen juttu on vain, että Lidliin menee köyhät ostamaan ruokaa ja siellä mennään ns. lippispäässä. Sitten Stockmannilla käy rikkaat ja siellä kävellään ylpeänä. Tämän ajatuksen kuin sai iskostettua pois, niin tyhmältä kun se kuulostaakin, säästöä tuli.

    • Onni-Ilmari

      Keskustan S-Market Armadassa tuotevalikoima on humasti parantunut laajennuksen jälkeen. Löytyy paljon myös erikoisia 'gurmee-tuotteita' ja ihania nuoria työntekijöitä ja kassoja.
      Mm. hedelmät ovat paljon parempia kuin Prismassa, jossa suureen laarin mätetään esimerkiksi omenat liian kovakouraisesti, jolloin ne kolhiintuvat ja pilaantuminen alkaa heti.

      Samoin Pallon S-market on hyvä. Minun ei onneksi tarvitse käydä suurissa marketeissa, kuin erittäin harvoin (yleensä muun kuin ruuan takia)

    • Ex- Lahtelainen.

      Kannattaa matkustaa Lahteen esim, vaateostoksille siellä Sokoksessa todella monipuoliset runsaat valikoimat ja edulliset hinnat. Koskee yleensäkin Lahden hintatasoa kova kilpailu pitää hinnat kurissa, ja siitähän kuluttajat hyötyvät. Samalla reissulla voi poiketa Lahden menopaikoissa, yökerhoissa katsastamassa ilta/ yöelämää sielläkin tarjonta on monipuolisempaa kuin taantuvassa Lappeenrannassa, tasokasta seuraa löytyy moneen menoon, vaihtoehtoja on.

      • ex-lpr

        kannattaa muuttaa maalle.täällä ei ole mitään palveluita eikä juuri tarvitse nähdä ketään ihmisiä.joten ei tarvi valittaa mistään eikä vituta tyhmät ihmiset.


      • ssssssssssskkkos

        Olen samaan mieltä, Lahden Sokos on ihan hyvä, laajempi valikoima ja paremmat alennukset alennusmyynti aikaan kuin Lappeenrannassa..
        Vaikka Porvoon Sokos on pieni ja osa siitä nyt remontissa, niin sekin on ihan ok:) Sekä Turussa on kiva Sokos...
        Lappeenrannan Sokosessa ja Lappeenrannan Prismassa on se ongelma, aikuiselle naiselle ei kummassakaan ole koko 36 vaatteita, kuten tuolla aiemmin luki, näin todellakin on. Joskun jonkun Nanson yöpaidan olen Prismasta onnistunut saamaan..

        Ennen vanhaan se Lappeenrannan Sokos oli mieluinen paikka, tuotevalikoima oli monipuolinen ja ystävälliset myyjät..


    • peltopirkko

      niin kannattaa!!!! samaa mieltä. voi kesällä kasvattaa omat potut ja porkkanat ja naapurista voi ostaa tuoretta lihaa ym. ei tarvi vakuumipakattua paskaa ostella

    • laatat makaroonia

      tiijättekö miksi risman lattia laattoja vaihdetaan
      AHTI oli tilannut laatat itse italiasta ja sai ne
      halvalla mutta miten kävi nytten skanka vaihtaa niitä
      EEKOON laskuun
      mutta saihan ahti poonusta

    • LK

      Vaikka sinä niitä haluaisit niin ei kai se nyt ole kannattavaa niitä pelkästään sinun takiasi myyntiin hankkia jos ei tarpeeksi moni muu tahdo.

      Ei kannata varmaan henkilökohtaisena loukkauksena ottaa.

    • mietinpä vain

      ihmeeliseltä tuntuu.jos joku käy vielä s ryhmän kaupoissa pelkän bonuksen takia,kaikkihan tietävät.että helppoa on antaa 5 prossaa alennusta jos hinta on 5-8 prosenttia muita ryhmittymiä kalliimpaa, hei haloo maalaisjärki, eipä silti s kaupoissa hyvät tuotteet ja tavara ei lopu kesken tarjouksista kuin joissain k marketeissa

      • "maalaisjärki"

        Hyvin olet miettinyt... Jännästi ostoskori vertailussa taitaa kaikilla muilla paitsi Lidl:llä olla kalliimpaa?? Jo useamman vuoden ajan...


    • tie, totuus, elämä

      Tää ostoskori juttu on täyttä humpuukia.
      Siihen kuuluu ne tietyt tuotteet, ja kun kauppa sen tietää, niin hinnoitellaan tarkoituksella ne alemmaksi ja muilla sitten otetaan se kate takaisin.
      Sitten elvistellään, että meidän kaupan ostoskori on edullisin.
      Haistakoot pitkän pasgan.

      • edelleen järjenpuute

        niin ja muut kauppaketjut eivät ole tätä vielä tajunneet??? Vertaile itse ei ole vaikeaa ja sama hinta tuo näyttää tuotteilla olevan kortilla tai ilman, eli olen tyhmä jos otan siitä edes jotain itselleni takaisin???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe