Olen ostamassa kesäksi kenkiä. Ostan todennäköisesti sitten
ratsastuskengät, mutta kumpaa suosittelette, ja millä perusteella?
Ratsastussaappaat vs ratsastuskengät
6
1006
Vastaukset
- lolliqrr
ratsastuskengät( minichapsit). Ovat mielestäni mukavemmat jalassa ja kesällä varsinkin kun on kuuma niin voi ottaa varret pois jos käyttää minichapseja:).
- _katherine_
ratsastuskengät on halvemmat ja siksi huolettomammat. Kesällä ne on myös viileämmät. Ratsastuskengistä saa helposti saappaiden tapaiset saappaanvarsien kanssa.
Itse ostaisin siksi kengät.
Toisaalta saappaat tukee jalkaa paremmin. - sksoek
Minä taas panostaisin mieluummin saappaisiin, koska ne ovat mielestäni tyylikkäämmät. Tottakai hyvälaatuisista saappaista saa maksaa enemmän kuin kengistä, mutta saappaat antaa ihan erilaista tukea, kuin tavalliset kengät.
Tietenkin kesällä saappaat voivat olla kuumat, joten siinä mielessä kesällä ehkä mieluummin käyttäisi kenkiä, mutta jos nyt etsit jalkineita, joita tulet käyttämään myös muina vuodenaikoina, niin panostaisin saappaisiin. - xxxxxxxxxxxxxxxx
Mulla on turvakärjelliset kengät, koska pari kertaa hevonen astunut varpaille. Lisäksi myöhemmin hankittu chapsit tukemaan nilkkaa ratsastusopen suosituksesta.
Tosin voisi toisenlaiset sileäpohjaiset kengät olla paremmat ratsastuksen kannalta, kun noissa aika vahvat urat pohjassa ja toisinaan tuntuu et jalustin juuttuu uriin. - chapsit
Älä osta kumisia ratsastussaappaita!! hankaavat ja on hieostavat. nahkaset ratsastussaappaat ovat kaalliimmat mutta paremmat kun mitkään muut. kengät ja chapsit on kanssa hyvä vaihtoehto
- saapppaaaat
toki kesällä on kätevää käyttää kenkiä ja chapseja, kun kuuman tullen voi chapsit ottaa pois. Silti olen 100% saappaiden kannalla, käytän aina saappaita säässä kuin säässä, kesäsaappaita, talvisaappaita, kisoihin on saappaita. Ne tukee mielestäni nilkasta paremmin, kun ovat kiinni toisistaan. Sekä ne ovat paljon edustavamman näköiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483