Päivää! oon tilannu netistä paketin (jonka ikäraja on 18v) ite oon ala ikänen mut mul on kyl hakija. ongelma on se et tilasin sen jollain feikki nimel ja maksoin sen sillee et lähetin kirjekuoren sinne osotteeseen... saako paketin mitenkää postista pois ilman että joutuu todistamaan henkilöllisyyden? paketti on tärkeä ja maksaa 30e oon vaikka valmis maksamaan sen hinnan uudestaan kunhan sen vain saa ulos postista!
Ongelma paketin kanssa! APUA NOPEASTI!
7
114
Vastaukset
- Toivoton
Saanko sen ulos postist jos mul on paketin numero ja hakijan henkkarit?
- jdjsjshsysjjs
No jos saat Postista sen lapun, ni toisella puolella on valtakirja.
Sit feikkaat sen, et "(feikkinimi) antaa (hakijan nimi):n hakee paketin postista". Feikkinimmari siihe ja meet lapun kanssa postiin hakemaan (ja tarviit ne hakijan henkkarit). - reps....
jdjsjshsysjjs kirjoitti:
No jos saat Postista sen lapun, ni toisella puolella on valtakirja.
Sit feikkaat sen, et "(feikkinimi) antaa (hakijan nimi):n hakee paketin postista". Feikkinimmari siihe ja meet lapun kanssa postiin hakemaan (ja tarviit ne hakijan henkkarit).Oletkohan nyt ymmärtänyt mikä henkkareitten tarkoitus on? Ei ne ole mitään ilmaiskuponkeja.
- Toivoton
Ei oo sitä lamppuu oon tilannu posti ennakkoon ilman osotetta (paketin sisältö on salainen)
- asdasdasdof+wutaehgh
mitä kummaa sä oot tilannut?....;)
- ...
Varmaan jonkun kumipillun. Tai sitten huumeita.
- Onnellinen.
Juuh hauskaa hehhe.... sain paketin eilen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47427