Vaan näkyypä tuota olevan omaisuuttakin. Kannattaisi varmaan säätiöidä se vain nykyisen Kemin kaupungin asukkaiden hyväksi. Meidän verorahoillahan ne on maksettu.
Kaupungilla on velkaa
8
179
Vastaukset
- 7+11
No eikö olisi parempi maksaa sitä velkaa pois ? - tehän sen olette ottaneetkin !
- kemiläine
Sitähän maksetaankin, jos olet seurannut. Kun velka on maksettu, jää se omaisuus joka sitten kyllä varmaan kelpaa muillekin, kun on muiden maksamaa.
- APINA
kemiläine kirjoitti:
Sitähän maksetaankin, jos olet seurannut. Kun velka on maksettu, jää se omaisuus joka sitten kyllä varmaan kelpaa muillekin, kun on muiden maksamaa.
Minulla ei ainakaan ole velkaa,mistään velkapaperista ei löydy nimeäni ja jos löytyy se on väärennös.Kyllä rahaa,elkää muuta uskokakkaan.Katsokaa nyt,piti laittaa tähän mennessä,ja lissää kulluu tulevan hurjasti kuluja 208,000 euron uusi puhelinjärjestelmä,vaikka entinen oli toimiva.Mitään ei kerrottu paljonko se konsulttifirma on netonnut,joka on lobannut kyseisen järjestelmän Kemin kokoomuslaisille.Lisäksi on kävelty valtuuston,sekä terveyslautakunnan yli,kun tätä järjestelmää on salassa hankittu.Että elkää hyvät Kemiläiset uskoko satuja.Olen varma siitäkin,että eliitti on vienyt verokertymiä veroparatiiseihin omille tileilleen.Mitään velkaa ei ole Kemillä,eikä muillakaan kunnilla se on varmaa.
- Veikkonen
APINA kirjoitti:
Minulla ei ainakaan ole velkaa,mistään velkapaperista ei löydy nimeäni ja jos löytyy se on väärennös.Kyllä rahaa,elkää muuta uskokakkaan.Katsokaa nyt,piti laittaa tähän mennessä,ja lissää kulluu tulevan hurjasti kuluja 208,000 euron uusi puhelinjärjestelmä,vaikka entinen oli toimiva.Mitään ei kerrottu paljonko se konsulttifirma on netonnut,joka on lobannut kyseisen järjestelmän Kemin kokoomuslaisille.Lisäksi on kävelty valtuuston,sekä terveyslautakunnan yli,kun tätä järjestelmää on salassa hankittu.Että elkää hyvät Kemiläiset uskoko satuja.Olen varma siitäkin,että eliitti on vienyt verokertymiä veroparatiiseihin omille tileilleen.Mitään velkaa ei ole Kemillä,eikä muillakaan kunnilla se on varmaa.
Oletko ajatellut, että olet kunatavaaleissa äänestänyt ihmisiä käyttämään valtaa puolestasi. He ovat sitten päättäneet ottaa velkaa hoitaakseen Kemin asiat kuntoon. Velka on maksettava joskus pois ja lainan lyhentämiseen käytetään mm. verovaroja, joita kemiläiset maksavat.
- Realisx
Kukahan sitä Kemin omaisuutta muka ostaisi. Kirjanpitoarvo on ihan eri asia kuin käypä arvo. Todellinen arvo Kemin omaisuudella alle kymmenkertainen kirjanpitoarvosta.
Velka sen sijaan on aina velka korot ja kulut lisäksi.- Rikkaasta Kemistä
No onhan sitä omaisuutta sitten, vaikka olisikin vain yhdeksänkertainen kirjanpitoarvoon verrattuna. Näkeehän sen kaupungilla liikkuessakin, että Kemi on varakas. Rakennukset ja ympäristö on tip-top ja tiet hyvässä kunnossa. Tuulipuisto jauhaa sähköä.
- kemiläine
Eli kirjanpitoarvon ollessa 150 M€, todellinen arvo onkin yli miljardin? Eipä paskemmin!
- yhtns
Realisx: On sitä Kemin omaisuutta myyty ja ostajiakin on ollut. Jopa Kemin kaupungin viranhaltijakin on ollut mukana yhtiön osakkaana joka näitäkin asuntoja on ostanut.. Ja paljonko Kemi sai rahaa kun Kemin opiskelijasäätiön asuntoja myytiin yhdelle yhtiölle joka nyt vuokraa kyseisiä asuntoja.Ei ole näkynyt tietoja mikä oli Kemin kaupungin saama osuus tuostakin kaupasta. Otapa huviksesi selvää näistä Kemin tekemistä omaisuutensa myynneistä ja ostajien taustoista. Saatat hämmästyä vaikka mitään laitonta ei olisikaan tapahtunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683