Pyöräily = tuleva erektio-ongelma

huolestunut_nainenXX

Pyöräily

Bostonin yliopisto totesi tutkimuksessaan, että paljon pyöräilevät miehet tulevat todennäköisesti kärsimään erektio-ongelmista sekä vähentyneestä seksivietistä. Ongelmista tulevat todennäköisesti kärsimään useita tunteja viikossa pyöräilevät.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2012040315373259_se.shtml

:P :P :P

mutta auttaako jos ei käytä tiukkoja housuja jotka sitä munaa puristaa

25

3099

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O\-o

      Ongelman lähtökohta on huonosti sopiva pyörä/satula/säädöt. Jos nämä kaikki ovat kunnossa, ei pitäisi olla ongelmia myöskään pyöräilyn jälkeen. Jos taas noista yksikin on pielessä, ajaminenkaan ei ole kivaa.

      Jos huolestuttaa, hanki miehellesi nojapyörä. Mutta varaudu siihen että hänen lenkkinsä vielä pitenevät kun on oikeasti mukava ajopeli alla...

      • huolestunut_nainenXX

        ... ja sun huumorintajus menee erektion peräs :P :P :P


    • helpottunut_nainenUU

      Alkup. Maantiepyöräi:lla on tämä ongelma, haluaisin auttaa häntä! :(

      Ei mulla ole pyöräilijämiestä, enkä tiedä kehtaako hankkia ettei aja vknloppuisin nolotrikoissa muna pystyssä *kuin oikee urheilija* :P :P :P :P

      • O(/aP:::

        Mitä nuo peräkkäiset P-kirjaimet meriteeraavat?
        P.S. en tunne taustoja, mutta hyvä että sait helpotuksen


    • titanium.

      :D i love all of you

    • Olkaapa tarkkoina

      "Ongelmista tulevat todennäköisesti kärsimään useita tunteja viikossa pyöräilevät". Mutta jos pyöräilee useita tunteja päivässä, niin ongelmia ei tule.

    • Ei huolta

      Aloitin muutama vuosi sitten aktiivipyöräilyn ja nyt seisoo koko ajan!!!

      • sohvaperna

        Sehän on selvä, että säännöllinen liikunta (pyöräily) on vaarallista sekä miehen, että naisen seksuaaliterveydelle, mutta säännöllinen sipsipussien aukominen ja oluttölkkien sihauttelu sen sijaan varmaankin parantavat potenssia.


    • Seisokki

      Jaa-a. Hyvin seisoo tarvittaessa, vaikka aktiivista pyöräilyä takana jo 33 vuotta.

      • Vaikutuksille altis

        Ja usein tarpeettomastikin. Peittely joskus hankalaa.


    • mikämikämikäHä

      Vaikutus on täysin päinvastainen kuin uutinen antaa ymmärtää.

      • hnmj ul

        asiaan autta että ajaa seisten ei istu satulassa
        ihan helppoa jos haluaa


    • mulla seisoo

      mä poljen 5000 km vuodes nykyään eikä mulla ole erektio ongelmia. olen 36v ja olen koko ikäni polkenut fillarilla ympäri vuoden. Autoo en omista. Silti seisoo kovin herkästi joten ei kannata luottaa tollasiin tutkimuksiin.

    • Tutut virpoo

      Laitetaanko testiryhmä pystyyn?

    • ei vaikutusta

      hyvin seisoo vaikka aktiivista pyöräilyä harrastankin.

    • Tiesitkö että

      naisille ei tule erktiota ja suomalaiset siiderivalaat eivät aiheuta sitä miehillekkään.

      • tyyyyyjyy

        Erktio, jepjep. Vai siiderivalaat, justjoo.


    • Vähennän pyöräilyä

      Luin pikaisesti otsikon ja tajusin heti, mistä tämä kiusallinen erektio-ongelmani johtuu. Asia on nimittäin niin, että aina kun näen naisen, joudun peittelemään erektiota. Todella kiusallista julkisilla paikoilla.

    • xl

      Ei vaikuta, aina muna pystyssä pyöräillessä.

    • Rusopolvi

      Totuus on, että pyöräily ei aiheuta erektio-ongelmia, vaan se parantaa pyöräilijän ulkonäköä ja itsetuntoa. Vaimokkeen kannattaa lähteä mukaan tai jää orrelle soitteleen.

      • Juuri noin!

        Noinhan se on. Liian pehmeä tai leveä satula tosin aiheuttaa verenkierto-ongelmia alapäässä. Se korjautuu hankkimalla sopivan levyinen ja riittävän kova satula.


    • jussi..

      Ehkä aloittaja haki kaukaa viisasta näkökantaa tyyliin, entinen mies lähti pyörällä kapakkaan, no, takaisin tullessaan oli niin seipäässä että kotiportilla ajoi päin tolppaa, tippui satulasta ylä tangon päälle ja huusi kovaa että "ai perhana".

      Itse luulen että pyöräillessä saa hyvät hieronnat, (naisethan tietää hieronnan positiiviset väristykset).

    • oikea satula

      Se seksuaaliterveys pyöräilyn suhteen on kiinni vain siitä että satula on tarpeeksi kova ja oikean muotoinen. Liian pehmeä satula merkitsee nopeasti ongelmia.

      • Kova on

        On se vaan kumma kun alapää puutuu kun se satula on kova ja kapea ja vielä on jalassa ne pehmustetut pyöräilyhousutkin...
        No en kuitenkaan ole kovin huolestunut em. ongelmasta, pesee ja linkoaa vielä.


      • Mikä sen pitäisi
        Kova on kirjoitti:

        On se vaan kumma kun alapää puutuu kun se satula on kova ja kapea ja vielä on jalassa ne pehmustetut pyöräilyhousutkin...
        No en kuitenkaan ole kovin huolestunut em. ongelmasta, pesee ja linkoaa vielä.

        Niin ja kyseessä on oikein muotoiltu Velo...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe