Nuoremmat miehet kiinnostuneita itseään vanhemmista naisista?

Minäkö puuma??!

Mikä saa nuoremman miehen kiinnostumaan itseään vanhemmasta naisesta? Olen viime aikoina huomannut vetäväni puoleeni hieman yli parikymppisiä nuoria miehiä, jotka oikein innostuvat, kun kuulevat minun olevan heitä yli 10 vuotta vanhempi. Nämä siloposkiset ja salskeat nuoret miehet kehuvat kroppaani ja käyvät kuumina kuin saunan kiukaat :D Ja jopas siinä onkin kolmen lapsen kotiäiti posket punaisina sellaisessa seurassa...
Viehättääkö vanhemmassa vastapuolessa tämän kokemus vai mikä, kertokaapas mulle!

8

1619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seksipalstan lukija
    • vallu33

kypsemmät on täyteläisempiä varsinkin naiselliset kokeneemmmat. vieläkö ne osoittaaa lämpimyytensä niin miks ei kiinnostas

• Mistä johtuu ero

Olen 25v. mies ja aikuset naiset 35v ovat mielestäni tosi kiihottavia ja nautin heidän kanssa seksistä. Olen kuitenkin huomannut yhden eron kun minulla on kokemuksia myös n 20v. naisista. Nuoremmat naiset nauttivat enemmän suuseksistä kuin nämä 35 vuotiaat, niin antamisesta kuin saamisestakin.

• äm-kakskasi

Itse olen 28-vuotias mies ja olen todennut, että itseäni vanhemmilla naisilla on tietynlainen varmuus elämästään, eivätkä hae mitään erityistä. Ne prinsessa-pilvilinna-ajat ovat eletyt ja ehkä petytty, mistä johtuen on palattu takaisin maan pinnalle. Tuo varmuus sitten näkyy ulospäin ja ainakin minuun se tekee vaikutuksen. Nimittäin itseni ikäiset tai - 2-vuoden ikäerolla olevat naiset vaikuttavat jotenkin epävarmoilta, eivätkä tunnu tietävän mitä haluavat. On ulkonäköpaineita sun muita epävarmuustekijöitä, no thanks.

• Mä oon mikä oon

En tiedä oikeaa vastausta, mutta omasta itsestäni voin sanoa, että olen paaaljon ihanampi nyt kuin nuorempana. Ehkä se johtuu siitä, että nyt jo alan tietää, kuka ja mikä olen ja mulla on lupa olla oma ihana itseni.

• Mä oon mikä oon, ihan sama juttu tuon itsetuntemuksen kanssa. Ikää nyt 48 v. Pidän huolta itsestäni ja minut huomataan. Vuosi sitten erosin pitkästä avioliitosta, lapseni ovat jo isoja. Viime viikkoina tapaillut kolmekymppistä miestä joka tipahti elämääni yllättäin harrastusympyröistä. Seksi tämän miehen kanssa oli ihana yllätys, miten hän jaksaa ja pystyy ja osaa - ja haluaa. Hän pitää minua kauniina ja viehättävänä, ja muistaa sanoa sen usein. Olemme huomanneet että viihdymme muutenkin yhdessä kuin vain makuuhuoneessa eli parisuhdetta kohti matkalla. Ikä todellakin on vain numeroita, ei se ole klisee. Ihanaa, hekumallista kesää kaikille!

• Minkä takia monia miehiä kiinnostaa vanhemman naisen seura, voi johtua siitä, että vanhemmat naiset ovat yksinkertaisesti paljon tietoisempia itsestään ja haluistaan. Jos otetaan nyt esimerkiksi vielä 15-vuotias tyttö, hän ei pakolla tunne itseään ja halujaan, eli toisin sanoen, jopa asiantuntijoiden on vaikeampi määritellä nuori tyttö, kuin vaikka 35-vuotias nainen, millainen hän oikeasti on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe