Sieltä tulee sitten

Haet heti paikalla

se psykatri, kun se on tarpeellinen tässä vaiheessa, muutenkin....
mm. uusi sosiaaliryhmän muodostaminen.
Ei, ei saa jos on loogisuuden osalta paranoia.

Joo, niklas on antanut... "Näkemättä, että joo antaa olla...."
Joo, minä olen päättänyt
Ei sitten jos se seksuaalista vajaamielisyyttä laukaisee ympäristössä.
- Eikö sellaista saa olla?
- Ei periaatteessa....
Ei nytkin on jo turvapaikka hänen takiaa haussa.
Ei en ota, ei hänen kauttaa, kuten hän itse mielellään selittää.
Ei en mielelläni myöskään laiminlyö siten.
- "Ei olen tasapainoinen ja tasapainollinen,"
ja sitten tämä läski tulee aina ongelmineen ja kaikki, ni som helst, väärin tehneenä, mutta kun se laiminlöi siten ja siten. Ja jätti sen ja tämän tekemättä.

Han, eller hon vilja inte ansvara?
-Ei, ei olla. Ei meidän asia, ei meillä ole asiaa siten kostella, ostella tai muutenkaan puuttua jatkuvasti selittäen, tai selitellen elämään. Ei ole tapana kosketella, tai kidutella,
-Joo, hän kysyy niistä mielellään.

-"Ei olen tasapainoinen ja tasapainollinen." >< Eihän kukaan muukaan aggressiossa ole.
-Lukeeko se mun papereita?, kysyi psykiatrini
-No, kun joo, mielellään...
-Saa hän niitä näin, mutei yksityis- tai perheensisäisissä asioissa, kuten aikaisemmin, että saattaa tällä tavoin vedoten eri ikäkausien kehitystehtäviin, eri iän, ja ikäisten kehitystehtäviin, lähteä jopa julkisesti, ja julkeasti seurailemaan ja kuin mielenosoituksellisesti, "laajoja mielipiteitä huomioiden", kohdistaen ja pyrkien hyötymään siten, jopa siten.
-Jopa käyttäen muita omana kasvo-kuvanaan. >< Psykopatia, anteeksi 2.

-Ei, et saa, jos noin sairas.
- On hän...
-Joo, ei ole.
-Älä keskeytä....
Toimii mun parhaaksi.
-Ei kykenee mun mielestä ihan behavioristiseen empatiaan.
-Vaikka näin ihan kävikin.
- Oliko sulla luentana, että ympäristön muutos? kysyi Niklas...
-Oli....
-Kun mä en melkein uskalla näin, tai uskalla tulla lähelle...
-Mitä sä katot niitä käsiä,
- Pysyy luonto ns. pidempään rauhallisena, tasapainoisena, balansissa ja paikallaan.
- Eikö tähänkään voi teillä luottaa?
- Ei....
-Kun mulle ihan vahingossa kävin näin,,,,, sanoi Niklas huvittuneena.
- Ei, edes käynyt, mut tilattiin sulle. Ei se mikään pakkomielle, tai pakkoele ole.
- Mutta kenelle hän puolustautuu?
- Ei kellekään, he vain viettävät yhteistä aikaa ja läheisyyttä, kun se on heile molemmille niin päin tärkeää.
Sille miehelle Niklakselle, ei ole, ei aina, hän vetoaa sairauteen.
Hän saa siitä behavioristisia lisäpisteitä, ja kokee itsensä myös mielenosalta terveeksi.
- Olen joo laskenut, ei ole mahdollisesti sairas, mutta näillä merkeillä >< Jopa lapsekas
- Ei, se alam, sorry muisti taas, ei ehkä mahdollinen.

3

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinde vm-82

      Mä olen sanonut etten halua,
      Sä olisit voinut vedota siihen.

      Ei, en pystynyt.
      Käsitätköhän sä nyt ollenkaan kulta pieni, leikki-aviomieheni, kuinka kusessa sä siellä olet?
      -ONko se sitten mun oma syy?
      -No, on...
      -Ai, et ymmärrä syyntakeellisuutta luomaasi esteettisesti steriiliin.
      -Ei koske sinua sini., mutta voisit tosiaan rakentaa sen enteen.
      -Eikö nuorenakaan?
      -Miksi vetoilet koko ajan näihin eri asioihin?
      - Eikö ne ole mun ammatti.

      Vihaista näyttää, kuin pirua.
      Eikö sulle tullut nämä jo etukäteen.
      - No, onpas kriittinen. Kritikal-punkten.
      -Ai, koko ajan, ai, hela tiden.
      -Voiko olla väärinkäsitys tai sekaannus? sanoi K....
      -Joo, mutta kun ei välttämättä ole?

      Hän, n. on katsos, mies ja sen verran empatia-kyiyinen, empaattinen, ettei huomaa....
      -Heti, mutta suostuu heti lopettamaan se hirviömäisyytensä, taas...
      -Ei, eikä kysele mitään perään tai jälkeen.
      - Niin, ei hei ymmärrä kuka se oli, ja mitä teki.... Ei hoitaa ja kääntää mua.

      Perhepäivähoidosta paranoidiin skitsofreniaa,
      Ei kosketuspintaa luomakuntaan, ei kosketuspintaa ihmiskuntaan, ei luotua kosketuspintaan kansakuntaan.
      -Kuka niille muka persoonallisuus-häiriön kääntää?
      - Ei kukaan....

      • IhmiskuntaSinde

        Joo, tota miksi frustraatio ja vajaamielis-piirteillä mielenterveys-seura?
        -Suljettava kunnes se kehittynyt ominaisuuksilta.


      • Eioo.Sindevm-82
        IhmiskuntaSinde kirjoitti:

        Joo, tota miksi frustraatio ja vajaamielis-piirteillä mielenterveys-seura?
        -Suljettava kunnes se kehittynyt ominaisuuksilta.

        Entä konkurssi?
        "Anteeksi, olen vahingossa tehnyt naisvajaamielistä työtä."
        - Se ei enää käy työstä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe