Onko noin että Suomessa puolue joka on jatkuvasti median tiedott

u.m ****

Pakko kysyä , monet korkeassa asemassa olevat ovat hukanneet Moraalin . on tullut ahneus tilalle.
Onko se niin helppoo rahaa että kannattaa menettää maineensa. j
Joitakin vuosia sitten ihminen menetti kansalaisuusluottamuksen tehtyään tuomittavan rikoksen.
Voi olla että nyt he saavat vaan kunniaa ja kultaa.
Eiko oikeutta olekkaan enään tutkia ihmisen menneisyys, luottamustehtävissä .

Nyt vaan rikollinen saatuaan tuomion , ei hyväksy tuomioo,
Kanervakin sanoi olevansa SYYTÖN , samoin ne Novan Isot kihot eivät tajua tekemisiään rikoksia.

4

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mää itte

      Voihan ollakkiin että nämä jotka nytkin on lehdistön etysivuilla ,vai onko heistä vain pieni maininta. TÄLLAINEN , EI KAI OLEKKAAN TARPEEKSI SUURI UUTINEN , ETTÄ KANASANEDUSTAJA EI AINAKAAN TIEDÄ TEHNEENSÄ MITÄÄN VÄÄEÄÄ, VAIKKA ON TUOMITTU.
      Tavan mukaan HE HE:.
      Kaikkihan ovat voineet jo tottua tähän mahdollisuuteen tehdä rahaa ja valtaa kepulikonstein.

      Hyi kun minua etoo jo nämä tyypit.

      Ja pitäisi olla luotto henkilöitä ,-- kansanedustajatkin.

      Niitä kun on joka puolueessa jotka ylittävät saLLITUT RAJAT, NIIN SANOMISISSAAN ,KUIN TEKEMISISSÄÄNKIN.

    • Toivoton

      Odotellaanko Koska Kokoomuksellakin on puheenjohtajan vaalit . Vai kuinka ,joko on puhti mennyt Kataiselta. Toivotaan että jotain muutosta tulee Suomalaiseen politiikkaan .
      Ja se Vanhuuslaki voimaan . aikaloppuu pian ainakin meiltä.

    • Makriina ek

      Kyllä ihmetellä pitää, että Kanervalla on pokkaa yhä pysyä mukana politiikan eturivissä, vaikka kukaan ei edes jaksa muistaa hänestä muuta kuin nämä erilaiset sotkut, joissa hän on ollut mukana. Luonnollisesti ihan vahingossa ja pelkästään kokemattomuttaan, mutta kuitenkin! :)
      Hän saa porukoittensa luottamuksen, ja selkään taputtelijoita on koko Turku täynnä.
      Hyväveli-yhteisö pelaa.

      Verrattakoon häntä vaikka Hakkaraiseen, joka uutena kansanedustajana ei ole juuri mitään ehtinyt politiikassa aikaansaada, ja hänestä kiskaistaan tuontuostakin jytkyotsikot milloin ryyppäämisestä milloin salkun kadottamisesta. On ne erheet kuitenkin paljon pienempää kaliberia.
      Mutta eihän hänellä ole verkostoa, paitsi Juha Väätäinen, joka on hänen tukihenkilönsä.

      Alan kohta olla samaa mieltä Putkosen kanssa, joka sanoo, että media kohtelee PS:ia eri säännöillä kuin muita.

    • sikaniemi.

      Olen ajatellut huolehtiiko nämä RIKKAAT ESIM.... Katainen. edes Äidistään,
      vaan elääkö hänkin köyhyydessä niinkuin Putinin Äiti..........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe