EUROOPAN SUURIN HIRSIKYLÄ UKONLINNAAN

KARJALAN MÄNTYÄ?

100 MILJOONALLA HIRSIKYLÄ UKONLINNAAN!KYLLÄ ON HIRSITALOJA KOHTA IMATRALLA!

11

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaki käyttäjä

      Alkaa kohta tuulen haipakka käydä entistä kovemmin lenkkimaastoissa ja pyörätiellä kun metsää kaadetaan kaikkien rakennusten ja kenttien vuoksi on jo kahdessakinkymmenessä vuodessa maaston muuttuneet tosi paljon.
      Voipa myös uimarannoilla olla tungosta jos 50-200 mökin asukkaat sinne tulevat.

    • mie vaanpa

      Tai sitten kongurssi?

    • capsis

      Sinulla on EUROOPAN ISOIMMAT kirjaimet.
      Huom. Caps Lock näppäin vasemmassa reunassa A:n vieressä. Kokeile mitä tapahtuu kun siitä painaa.

      • tuleva vanhus

        Hirsikylässä voi olla tulevaisuuden vanhuksille kodinomainen hoitolaitos.


      • toinen vanhus
        tuleva vanhus kirjoitti:

        Hirsikylässä voi olla tulevaisuuden vanhuksille kodinomainen hoitolaitos.

        sitä odottelen ja meitähän riittää Imatralla. Se on piilorakentamista, koteja vanhuksille, heheh


    • RIP

      Tästä tulevat hyötymään ennenpitkää vain yritykset jotka ovat tai tulevat olemaan ulkomailta, ulkomaiset työtekijät ja ulkomaiset asiakkaat.
      RIP entinen upea Ukonniemi

      • intiaanini kyläläine

        Totta kun kirkonrotta!Rip!Jääkausi muokkasi reilu 10 000 vuotta sitten ja nyt kaikki sileeksi?


    • tsuhna

      sopis paremmin aprillipäivän lehteen.... kaupunki ja sitä kautta veronmaksajat joutuu loppupeleissä kaiken aivan varmasti maksamaan ja r...t käyvät vielä sitä ennen sotkemassa kaikki mökit : (

    • temari,,,

      Minusta idea on loistava! Ajatelkaa miten se piristää kunnan taloutta ja paikallista liike-elämää, verotulot kasvaa ja työllisyys paranee. Uskon, että tämä ennestään lisää venäläisturistien kiinnostusta Imatraa kohtaan. Täällä on tulevaisuudessa mahtavat puitteet turistien palvelemiseen kun meillä on majoituskapasiteettia paljon ja kaksi kylpylää vierekkäin. Suomen ja eritoten Etelä-Karjalan täytyisi nyt voimakkaasti alkaa ajamaan venäläisille täydellistä viisumivapautta.

      • durakki

        Vanhuksien on turha paikkaa odottaa... Ellet ole venäläinen. Kelle paikat on tarkoitettu


      • joukkovoimaa
        durakki kirjoitti:

        Vanhuksien on turha paikkaa odottaa... Ellet ole venäläinen. Kelle paikat on tarkoitettu

        usko vaan, kyl myö imatran vanhukset ne vallataan joukkovoimalla, kun hoitokoteja tarvitaa. suurten ikäluokkien väki puhaltaa yhteen hiileen eikä siinä auta maamme laulukaan eikä porilaisten marssi, kun kylä vallataan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe