100 MILJOONALLA HIRSIKYLÄ UKONLINNAAN!KYLLÄ ON HIRSITALOJA KOHTA IMATRALLA!
EUROOPAN SUURIN HIRSIKYLÄ UKONLINNAAN
11
395
Vastaukset
- vaki käyttäjä
Alkaa kohta tuulen haipakka käydä entistä kovemmin lenkkimaastoissa ja pyörätiellä kun metsää kaadetaan kaikkien rakennusten ja kenttien vuoksi on jo kahdessakinkymmenessä vuodessa maaston muuttuneet tosi paljon.
Voipa myös uimarannoilla olla tungosta jos 50-200 mökin asukkaat sinne tulevat. - mie vaanpa
Tai sitten kongurssi?
- capsis
Sinulla on EUROOPAN ISOIMMAT kirjaimet.
Huom. Caps Lock näppäin vasemmassa reunassa A:n vieressä. Kokeile mitä tapahtuu kun siitä painaa.- tuleva vanhus
Hirsikylässä voi olla tulevaisuuden vanhuksille kodinomainen hoitolaitos.
- toinen vanhus
tuleva vanhus kirjoitti:
Hirsikylässä voi olla tulevaisuuden vanhuksille kodinomainen hoitolaitos.
sitä odottelen ja meitähän riittää Imatralla. Se on piilorakentamista, koteja vanhuksille, heheh
- RIP
Tästä tulevat hyötymään ennenpitkää vain yritykset jotka ovat tai tulevat olemaan ulkomailta, ulkomaiset työtekijät ja ulkomaiset asiakkaat.
RIP entinen upea Ukonniemi- intiaanini kyläläine
Totta kun kirkonrotta!Rip!Jääkausi muokkasi reilu 10 000 vuotta sitten ja nyt kaikki sileeksi?
- tsuhna
sopis paremmin aprillipäivän lehteen.... kaupunki ja sitä kautta veronmaksajat joutuu loppupeleissä kaiken aivan varmasti maksamaan ja r...t käyvät vielä sitä ennen sotkemassa kaikki mökit : (
- temari,,,
Minusta idea on loistava! Ajatelkaa miten se piristää kunnan taloutta ja paikallista liike-elämää, verotulot kasvaa ja työllisyys paranee. Uskon, että tämä ennestään lisää venäläisturistien kiinnostusta Imatraa kohtaan. Täällä on tulevaisuudessa mahtavat puitteet turistien palvelemiseen kun meillä on majoituskapasiteettia paljon ja kaksi kylpylää vierekkäin. Suomen ja eritoten Etelä-Karjalan täytyisi nyt voimakkaasti alkaa ajamaan venäläisille täydellistä viisumivapautta.
- durakki
Vanhuksien on turha paikkaa odottaa... Ellet ole venäläinen. Kelle paikat on tarkoitettu
- joukkovoimaa
durakki kirjoitti:
Vanhuksien on turha paikkaa odottaa... Ellet ole venäläinen. Kelle paikat on tarkoitettu
usko vaan, kyl myö imatran vanhukset ne vallataan joukkovoimalla, kun hoitokoteja tarvitaa. suurten ikäluokkien väki puhaltaa yhteen hiileen eikä siinä auta maamme laulukaan eikä porilaisten marssi, kun kylä vallataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten302772Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514