Tapahtuipa niinä päivinä että Prismassa maksoin ostokseni ja siirryin pakkaamaan ostoksiani.
Vaan totesin että eipä ole mihin pakata.
Nappasin viereiseltä, suljetulta kassalta muovikassin ja käännyin sievän myyjätyttöseni puoleen että: Sori! paljon tää pussi maksaa, minulla kun ei ole oikein mitään hajua hinnoista, ja kaivelin kolikoita joita ei sitten ollutkaan, taskun pohjalta.
Seuraavat asiakkaat mulkoilivat minua jo ansaitusti, Perjantairuuhka ja kaikki.
Kaunis myyjätär hymyili minulle, ehkä vähän vaikean suloisesti ja tokaisi: Pidä hyvänäsi. Eli tienasin kivasti jotain 10-20 senttiä.
Neidon katseesta kyllä ymmärsin että tässä tapauksessa on uutta valloitusta turha enää jatkaa.
Onkohan täällä muitakin toimintavammaisia jotka uskaltaisivat kertoa epäonnistumisistaan?
Saa pilkata muitakin ihmisiä kunhan ei pilkkaa nimillä :)
H.
Toimintahäiriöiset asiakkaat
94
273
Vastaukset
- tiinaex...
ai sääkin oot niitä jotka ns "unohtaa" ostaa kassin ostosten yhteydessä ;))))) sentissä on miljoonan alku sanotaan...
"tiinaex"
Minun tapauksessani ei kyse ollut taloudellisen hyödyn saamisesta.
Ihan vaan muu saaminen.
Yleensä muistan aina muovikassin, ilman niitä en voi elää, biokassit ja paperikassit eivät kestä jätteitteni määrää (Kahvisuodattimet) ne hajoavat ennen kuin muistan viedä sen roskiin.
Eilenkin laitoin sinne Naudanmaksaviipaleiden kalvot, ja Sipulin kuoret.
Ihanan karmeelta haisee henki, roskapussi ei vielä. ;)
Viemätön roskapussikin alkaa rajoittamaan ruokahalua, pikku hiljaa.
Vink, vink....
Hhunksz kirjoitti:
"tiinaex"
Minun tapauksessani ei kyse ollut taloudellisen hyödyn saamisesta.
Ihan vaan muu saaminen.
Yleensä muistan aina muovikassin, ilman niitä en voi elää, biokassit ja paperikassit eivät kestä jätteitteni määrää (Kahvisuodattimet) ne hajoavat ennen kuin muistan viedä sen roskiin.
Eilenkin laitoin sinne Naudanmaksaviipaleiden kalvot, ja Sipulin kuoret.
Ihanan karmeelta haisee henki, roskapussi ei vielä. ;)
Viemätön roskapussikin alkaa rajoittamaan ruokahalua, pikku hiljaa.
Vink, vink....
HHelppoa on ymmärtää tuskasi, sillä ei lie mitään tekemistä pussien kanssa? Niiden muovisten?
Kuulostaa että elämässäsi on paljon asioita joita pussisi eivät kestä.
Normipäivä.kö?
- demeter
Eikö sinunkin hunksi olisi aika ruveta miettimään maapallon pelastamista, eikä aina jauhaa tuota päivämäärää 21.12.2012.
Muovikassi on vihoviimeinen turhake. Kangaskassi ja harsopussi kestävät ainakin vanhahkon miehen iän. Niitä kun käytät, et koskaan joudu tilanteisiin, joissa epäonnistut noin surkeasti kuin Prismassa. Varmaan laittoivat naaman muistiin."demeter"
Minulla on yksi puuvillakassi, kauniisti kirjailtu ja ommeltu.
Se on äitini tekemä ja siinä on pyykkipoikia.
Pyykkipojat ovat siitä mukavia että ne kuivuvat nopeasti eivätkä mädännytä pussinpohjaa.
Enkäs minä nyt leikkinyt päivämäärillä?
Toisaalta...jos mulla olisi ollut joku luomukassi, olisikohan tyttönen lopettanut työpäivänsä siihen paikkaan?
Ja olen lukenut että nykyään tapellaan roskienpolttolaitoksista.
Kassi on öljyä ja sen litrahinta on aikasti korkea ja vapaaehtoisesti maksettu.
Selvä kilpailija Neste Oil Oy:lle.
Muuten...21.12.2012 on asiakkaille onnenpäivä, silloin heillä on hyväksyttävä syy paeta kaupastaan maksamatta, eikä maksunperääjistä enää ole huolta.
H.- Ohikulkija vain
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Minulla on yksi puuvillakassi, kauniisti kirjailtu ja ommeltu.
Se on äitini tekemä ja siinä on pyykkipoikia.
Pyykkipojat ovat siitä mukavia että ne kuivuvat nopeasti eivätkä mädännytä pussinpohjaa.
Enkäs minä nyt leikkinyt päivämäärillä?
Toisaalta...jos mulla olisi ollut joku luomukassi, olisikohan tyttönen lopettanut työpäivänsä siihen paikkaan?
Ja olen lukenut että nykyään tapellaan roskienpolttolaitoksista.
Kassi on öljyä ja sen litrahinta on aikasti korkea ja vapaaehtoisesti maksettu.
Selvä kilpailija Neste Oil Oy:lle.
Muuten...21.12.2012 on asiakkaille onnenpäivä, silloin heillä on hyväksyttävä syy paeta kaupastaan maksamatta, eikä maksunperääjistä enää ole huolta.
H.Minulla on olut ostosakssi aina. Muovipussit eivät hajoa, niiden polttamisesta syntyy myrkyllisiä kaasuja, ne pitäisi kieltää.
Sanomalehdestä voi taitella roskapussin. Jätteiden määrää pitäisi pystyä vähentämään, oma kompostori kaikille, joilla on omaa pihaa ja puutarhaa. Kompostorimulta kasvattaa kukat hyvin, turhaan maksetaan pussimullasta.
Tulipa saarna poikaparalle, joka oli unohtanut kassin kotiin!
Hyvää kevättä vaan! Ohikulkija vain kirjoitti:
Minulla on olut ostosakssi aina. Muovipussit eivät hajoa, niiden polttamisesta syntyy myrkyllisiä kaasuja, ne pitäisi kieltää.
Sanomalehdestä voi taitella roskapussin. Jätteiden määrää pitäisi pystyä vähentämään, oma kompostori kaikille, joilla on omaa pihaa ja puutarhaa. Kompostorimulta kasvattaa kukat hyvin, turhaan maksetaan pussimullasta.
Tulipa saarna poikaparalle, joka oli unohtanut kassin kotiin!
Hyvää kevättä vaan!"Ohikulkija vain"
Muovikassin polttamisessa syntyy ihan samoja kaasuja kuin omakotitalon polttoöljystäkin.
Erikoismuovit ovat sitten eriasia, ja niissä usein on asiasta varoituskin.
Kerrostaloissa asuu moninverroin enemmän ihmisiä kuin omakotitaloissa.
Ja kaikille ei tule sanomalehtiä.
Kaikki tuo on kerrottu jo aikaisemmin, miksi siis kommentoit?
Olisi riittänyt että olisit moittinut Puolan ja Venäjän jätepolitiikkaa ja sanomalehtien vähyyttä siellä.
Miksi aina moittia Suomea, pisaraa meressä?
Vaihtakaa Kiinaan.
Ei tarvis nauraa niin paljon.
H.
- tiinaex...
mihis sit laitetaan roskat jos ei muovipusseihin kysyy muovikasseja roskapussina käyttävä.
- demeter
Kunhan sanomalehdestä väännät sellaisen omatekoisen pussin, tiinaex..
Ei niin, että itsekään jaksan sitä aina tehdä, mutta noin periaatteessa..)) - vanha konsti
Silloin kun minä olin nuori ei muovikasseja oltu vielä keksitykkään. Roskasanko vietiin sellaisenaan ulos ja tyhjennettiin roska-astiaan sekä tuotiin takaisin. Ei liene vieläkään kiellettyä niin toimia, tosin en vuosiin ole kenenkään niin nähnyt tekevän. Silloin ei tarvitse käyttää bio- eikä muitakaan pusseja.
demeter kirjoitti:
Ei niin, että itsekään jaksan sitä aina tehdä, mutta noin periaatteessa..))"demeter"
Sanomalehdet ovat kalliimpia kuin muovikassit, ja niissä on rumempia kuviakin ja yhtä vähän asiaa.
Eivätkä lehdet kestä hapantuneen Kaalikeiton jämiä.
H.vanha konsti kirjoitti:
Silloin kun minä olin nuori ei muovikasseja oltu vielä keksitykkään. Roskasanko vietiin sellaisenaan ulos ja tyhjennettiin roska-astiaan sekä tuotiin takaisin. Ei liene vieläkään kiellettyä niin toimia, tosin en vuosiin ole kenenkään niin nähnyt tekevän. Silloin ei tarvitse käyttää bio- eikä muitakaan pusseja.
"vanha konsti"
Pakkasöinä niihin pissittiinkin.
Mihinkä sen sitten tyhjentäisi?
Orgaanisiin vai muihin pönttöihin?
Elmu-kelmuakin kun olisi mukana ja muovisia Jauheliha-alustoja, risaiset, hikiset sukat...pari vaippaa...
Vanhat lääkkeet, varsinkin naisten, ovat ongelmajätettä joka saa kalanaaraat muuttumaan koiraiksi?
H.- muovikassiton
demeter kirjoitti:
Ei niin, että itsekään jaksan sitä aina tehdä, mutta noin periaatteessa..))Toisekseen, muovikasseja tulee muutenkin, ettei niitä tarvitse kassalta ostaa.
Osta pari tomaattia, niin joudut ne laittaa pussiin, samoin leivistä tulee ja jos kerran päivässä ulkona käyt, niin kyllä nuo riittää roskapusiksi.
Jätteethän pitää lajitella nykyisin. - demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Sanomalehdet ovat kalliimpia kuin muovikassit, ja niissä on rumempia kuviakin ja yhtä vähän asiaa.
Eivätkä lehdet kestä hapantuneen Kaalikeiton jämiä.
H.No juurihan sinulle opetettiin, mitä voi kompostoida, hunksi, mikä on biojätettä, mikä muuta. Kopioi ohjeet seinällesi.
Eikä ollut kyse rahasta vaan luonnon säästämisestä (muovikassi vastaan sanomalehtipussi). - demeter
muovikassiton kirjoitti:
Toisekseen, muovikasseja tulee muutenkin, ettei niitä tarvitse kassalta ostaa.
Osta pari tomaattia, niin joudut ne laittaa pussiin, samoin leivistä tulee ja jos kerran päivässä ulkona käyt, niin kyllä nuo riittää roskapusiksi.
Jätteethän pitää lajitella nykyisin.Pakkausmuovia - mistä sitä sitten milloinkin tulee - mekin käytämme roskapusseina (muovikassiton). Ja vanha hyvä neuvo on, että toimii niin, ettei jätettä synny, korkeintaan kierrätettävää...
- demeter
vanha konsti kirjoitti:
Hyvä havainto (vanha konsti). Meidän kunnallinen jätehuolto vain vaatii, että roskien tulee olla jäteastiassa pakattuina, ei irrallaan.
- vanha konsti
demeter kirjoitti:
Hyvä havainto (vanha konsti). Meidän kunnallinen jätehuolto vain vaatii, että roskien tulee olla jäteastiassa pakattuina, ei irrallaan.
huksz
Jätteiden lajittelu on sallittua vaikka roskaämpärit käy ilman pussia tyhjentämässäkin. Tosin demeter kertoi, että roskat on heitillä pakattava. Itse en tiedä miten meitillä on. Ainakin lasit, metallit, pahvit ja lehdet sekä kaatopaikkajätteet viedään sellaisenaan astioihin. Polttokelpoisiin jätteisiin lajitellaan meillä bioroskat sun muut polttokelpoiset ja pusseja näyttää käyttävän kaikki sinne roskansa tyhjentävä. Vanhat lääkkeet pitää viedä apteekkiin. Niitä ei roskiin saa laittaa. demeter kirjoitti:
No juurihan sinulle opetettiin, mitä voi kompostoida, hunksi, mikä on biojätettä, mikä muuta. Kopioi ohjeet seinällesi.
Eikä ollut kyse rahasta vaan luonnon säästämisestä (muovikassi vastaan sanomalehtipussi)."demeter"
Hulluna aikanaan, suostuin firman osaston "suojeluvalvojaksi"
Olen liimannut montakin "luonnonsuojeluohjetta" osastojen seinille.
Kävin lävitse myös värikoodikurssin jätepöntöistä.
Jouduin jopa pitämään pari luentoa vuodessa "vihreästä toimistosta" ja toiminnasta.
H.vanha konsti kirjoitti:
huksz
Jätteiden lajittelu on sallittua vaikka roskaämpärit käy ilman pussia tyhjentämässäkin. Tosin demeter kertoi, että roskat on heitillä pakattava. Itse en tiedä miten meitillä on. Ainakin lasit, metallit, pahvit ja lehdet sekä kaatopaikkajätteet viedään sellaisenaan astioihin. Polttokelpoisiin jätteisiin lajitellaan meillä bioroskat sun muut polttokelpoiset ja pusseja näyttää käyttävän kaikki sinne roskansa tyhjentävä. Vanhat lääkkeet pitää viedä apteekkiin. Niitä ei roskiin saa laittaa."vanha konsti"
Minä vastasin sinulle kuten kirjoitit, vanhoista asioista.
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Hulluna aikanaan, suostuin firman osaston "suojeluvalvojaksi"
Olen liimannut montakin "luonnonsuojeluohjetta" osastojen seinille.
Kävin lävitse myös värikoodikurssin jätepöntöistä.
Jouduin jopa pitämään pari luentoa vuodessa "vihreästä toimistosta" ja toiminnasta.
H.No hyvin olet sitten viherkasteestasi päässyt, hunksi. Niinhän se menee: hyveet vähenevät, paheet kasvavat ja lopulta jäämme suuren hämmennyksen valtaan.
Vaan pari irtopistettä voit saada tuosta menneisyydestäsi. Revi sieltä. demeter kirjoitti:
No hyvin olet sitten viherkasteestasi päässyt, hunksi. Niinhän se menee: hyveet vähenevät, paheet kasvavat ja lopulta jäämme suuren hämmennyksen valtaan.
Vaan pari irtopistettä voit saada tuosta menneisyydestäsi. Revi sieltä."demeter"
Huoh.. raskasta oli, varsinkin alkuaikoina minulle naurettiin paljon.
Myöhemmin nukahtelivat, nuoremmatkin, nuo tulevaisuuden toivot.
H.hunksz kirjoitti:
"demeter"
Huoh.. raskasta oli, varsinkin alkuaikoina minulle naurettiin paljon.
Myöhemmin nukahtelivat, nuoremmatkin, nuo tulevaisuuden toivot.
H.Ai niin..
Aloitukseni aihe kun on asiakas hölmönä, niin täytyy kysyä sinultakin:
Oletko aina ollut fiksu asiakas, vai joskus, useimminkin, lipsu?
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
Ai niin..
Aloitukseni aihe kun on asiakas hölmönä, niin täytyy kysyä sinultakin:
Oletko aina ollut fiksu asiakas, vai joskus, useimminkin, lipsu?
H.Huomasin kyllä tuolla kurinpalautuksesi ja pitikin vastaamani. Miten tässä nyt muovikassista eksyttiin puhumaan, kun kyse oli SINUSTA vai oliko se nyt
kassatytöstä ?
Mutta kun nyt tuossa täsmensit ja kysyit asiakkuudestani niin voin kertoa, että pidän aina matalaa profiilia. Ei minun ostoksillani juhlita. Pojatkin aina kysyvät, onko ruoka terveellistä, ja jos on, eivät syö. demeter kirjoitti:
Huomasin kyllä tuolla kurinpalautuksesi ja pitikin vastaamani. Miten tässä nyt muovikassista eksyttiin puhumaan, kun kyse oli SINUSTA vai oliko se nyt
kassatytöstä ?
Mutta kun nyt tuossa täsmensit ja kysyit asiakkuudestani niin voin kertoa, että pidän aina matalaa profiilia. Ei minun ostoksillani juhlita. Pojatkin aina kysyvät, onko ruoka terveellistä, ja jos on, eivät syö."demeter"
Minä pyrin aina laittamaan itsenikin arvostelulle alttiiksi aloituksissani.
Harmillista on siinä se, että asiaani ei silloin kiinitetä huomiota.
Mutta kun minä en osaa aloittaa tylsästi:
Oletteko te toimintahäiriöinen asiakas?
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Minä pyrin aina laittamaan itsenikin arvostelulle alttiiksi aloituksissani.
Oletteko te toimintahäiriöinen asiakas?
H.No, tuo jo nauratti, hunksi..)) Seepra ei pääse raidoistaan...
- tiinaex...
demeter kirjoitti:
Ei niin, että itsekään jaksan sitä aina tehdä, mutta noin periaatteessa..))no joo ei oo kyllä tullu mieleen mutta tarttee ruveta väsäileen pussukoita saa uusiokäyttöö sanomalehdillekkin voishan sitä ruveta pehmittään vessapaperikskin ainakin ulkohuussiin.
- Juuri noin teen minä
muovikassiton kirjoitti:
Toisekseen, muovikasseja tulee muutenkin, ettei niitä tarvitse kassalta ostaa.
Jätteethän pitää lajitella nykyisin.kin! Omenien, tomaattien ja muiden ostamisessa tulevat pussit täytän roskilla:
1)biojätteen eri pussiin
2)lasin ja metallin toiseen
3)energiajätteen kolmanteen (= muovipusseja ja -pakkauksia)
4)sekajäteeseen ei tule juurikaan yhtään mitään.
Vain biojätteen kaadan tuosta pussista biojätelaatikkoon, ja sen tyhjän pussin lisään energiajätepussiin.
Lajittelu on jokaisen ihmisen velvollisuus!
. - meeriamanda
tiinaex... kirjoitti:
no joo ei oo kyllä tullu mieleen mutta tarttee ruveta väsäileen pussukoita saa uusiokäyttöö sanomalehdillekkin voishan sitä ruveta pehmittään vessapaperikskin ainakin ulkohuussiin.
Tässä on biopussin taitteluohjeet sanomalehdestä
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=sanomalehden taittelu roskikseksi&source=web&cd=1&ved=0CC4QFjAA&url=http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/vastuullinen_kuluttaminen/kierratys_ja_jatteet/taittele_biojatepussi/fi_FI/taittele_biojatepussi/&ei=2m6RT_iwC6ak4AS7u-2oCA&usg=AFQjCNHzVNiM4JvK7G8HCtpYYbG70Krb-w meeriamanda kirjoitti:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=sanomalehden taittelu roskikseksi&source=web&cd=1&ved=0CC4QFjAA&url=http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/vastuullinen_kuluttaminen/kierratys_ja_jatteet/taittele_biojatepussi/fi_FI/taittele_biojatepussi/&ei=2m6RT_iwC6ak4AS7u-2oCA&usg=AFQjCNHzVNiM4JvK7G8HCtpYYbG70Krb-w"meeriamanda"
Hulluko olet? :)
Katso tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=VakjZqso8Ik
H.- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meeriamanda"
Hulluko olet? :)
Katso tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=VakjZqso8Ik
H.Jos sopii laitan eriävän mielipiteen...hulluna olemisesta? :D
meeriamanda kirjoitti:
Jos sopii laitan eriävän mielipiteen...hulluna olemisesta? :D
"meeriseni"
Kunhan kirjoitat pitkästi ja hartaasti, lempeän taittelevasti, notkistaen.
Sinultakin hyväksyn ihan mitä vain?
Puss
H.- demeter
meeriamanda kirjoitti:
http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=sanomalehden taittelu roskikseksi&source=web&cd=1&ved=0CC4QFjAA&url=http://www.yhteishyva.fi/yhteishyva/vastuullinen_kuluttaminen/kierratys_ja_jatteet/taittele_biojatepussi/fi_FI/taittele_biojatepussi/&ei=2m6RT_iwC6ak4AS7u-2oCA&usg=AFQjCNHzVNiM4JvK7G8HCtpYYbG70Krb-wKiitos meeri noista taitto-ohjeista. Paremmat kuin mulla oli. Tiinaex, sä olet niin nuori, ettei sulla ole kokemusta siitä ajasta kun vessapaperina ulkohuussissa tosiaan oli sanomalehtipaperi. Kauppojen käyttämä valkoinen ja huokoinen käärepaperi oli jo luksusta. Sitten tuli oikein sellainen arkkiversio: vähän kuin silkkipaperi, mustaako kukaan ? Me pula-ajan lapset muistetaan...
- meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meeriseni"
Kunhan kirjoitat pitkästi ja hartaasti, lempeän taittelevasti, notkistaen.
Sinultakin hyväksyn ihan mitä vain?
Puss
H.Kuulehan kun ei irtoa pitkät rimpsut kuin joskus. Ja onhan tuossa laittamassani linkissä tietoa jota tääläkin on pohdittu.
Vastasin jo tuonne toiseen ´kiukuttelevat pankkiautomaatit´ tjs. et rahaa kantsii olla aina posassa, hilujakin. :)) - meeriamanda
demeter kirjoitti:
Kiitos meeri noista taitto-ohjeista. Paremmat kuin mulla oli. Tiinaex, sä olet niin nuori, ettei sulla ole kokemusta siitä ajasta kun vessapaperina ulkohuussissa tosiaan oli sanomalehtipaperi. Kauppojen käyttämä valkoinen ja huokoinen käärepaperi oli jo luksusta. Sitten tuli oikein sellainen arkkiversio: vähän kuin silkkipaperi, mustaako kukaan ? Me pula-ajan lapset muistetaan...
Ollos hyvä vaan :) Ja muistan ne liusk-arkit... kovaa kuin voipaperi. Vieraita varten niitä hyyskään ostettiin, vaan pärekorissa oli aina sanomalehtiä. Nehän oli pehmeitä.
Mielestäni tämänkin asian käsittelin viimeksi eilen, joten kertauksena vielä ohjeeni jos ei selväksi tullut: käytä kätevää kangaskassia kaupassa käydessä, minulla niitä on puoli tusinaa. Voi tarvittaessa pestä muun pyykin mukana. Ja roskapusseiksi halvempia ovat jos ostat erityisesti siihen tarkoitukseen valmistettuja.
"yo-huuhkaja"
Niin se on, muovikassi nostaa aina esiin intohimoja, vuosi vuodelta.
Delfiinejäkin kun niihen tukehtuu, muoviverkkoihin ja siimoihin kuolee moni eläin.
Mutta aloituksen perusidea ei ollut muovikassi, eikä kangaskassikaan.
H.hunksz kirjoitti:
"yo-huuhkaja"
Niin se on, muovikassi nostaa aina esiin intohimoja, vuosi vuodelta.
Delfiinejäkin kun niihen tukehtuu, muoviverkkoihin ja siimoihin kuolee moni eläin.
Mutta aloituksen perusidea ei ollut muovikassi, eikä kangaskassikaan.
H.Ei, narsismihan se, mutta sitä käsitellään muutenkin koko ajan...
yohuuhkaja kirjoitti:
Ei, narsismihan se, mutta sitä käsitellään muutenkin koko ajan...
Yo-huuhkaja"
Tämäkö tuntui vaikealta:
"Onkohan täällä muitakin toimintavammaisia jotka uskaltaisivat kertoa epäonnistumisistaan?
Saa pilkata muitakin ihmisiä kunhan ei pilkkaa nimillä :)"
H.hunksz kirjoitti:
Yo-huuhkaja"
Tämäkö tuntui vaikealta:
"Onkohan täällä muitakin toimintavammaisia jotka uskaltaisivat kertoa epäonnistumisistaan?
Saa pilkata muitakin ihmisiä kunhan ei pilkkaa nimillä :)"
H.Annoin sinulle käyttökelpoisen ohjeen. Siinä minun mokani...
- kaada ittelles
Kyllä olet hölmö, ottaisit kotoa lähtiessäsi muovikassin mukaan, kai niitä joka taloudessa pyörii jonkin verran.
Tänään kaupassa asioidessani mukana oli iso kassi, siellä kangaskassi ja vielä reppu selässä. Repussa lompakko jossa mm. sinulta pöllimäni keliakia-avustus 21 euroa. :)
Harvoin jos koskaan ostan muovikassia, aluekeräyspisteeseen vien jätteet pienessä hedelmäpussissa.
Tosin minulla on myös kestopusseja, joteka voisin ottaa mukaan kauppaan, laittaa hedelmät siihen ja punnita.
Missähän ne mahtavat ollakaan, täytyy etsiä ja ottaa käyttöön.
Tee sinä samoin, voit vaikka ommella itsellesi muutaman pienen pussukan erilaisia käyttötarkoituksia varten.
:)"Anceli"
"Minä pyrin aina laittamaan itsenikin arvostelulle alttiiksi aloituksissani.
Oletteko te toimintahäiriöinen asiakas?"
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
H.No nythän sait mitä tilasit, ole hyvä.
Minä en ole kaltaisesi toimintahäiriöinen asiakas, jos olisin, en siitä yleisesti kertoisi.
Hyvä on, tunnustan että niistä saisi A4 kokoisen ruutuvihkon täyteen tarinaa.
Kerrankin ...... en mie voi sitä kertoa... :(- utelias*
hunksz kirjoitti:
"Anceli"
H.Oletkos käynyt Hunksin taskuilla? Pöllinyt?
utelias* kirjoitti:
Oletkos käynyt Hunksin taskuilla? Pöllinyt?
Hän väitti tuolla toisessa aloituksessa, että käyn hänenkin lompsallaan, kun nostan Kelalta keliakia-avustusta 21 euroa kuukaudessa. :)
Joko taas toi nallen klooni on joutunu kärsimään köyhien tähren?
Että oikein 21e on hävinny sun tarpeisiin?
Älä välitä ,mä luulen et siltä putookin sen verran päivän mittaan ,äveriäs eläkeläinen kun on.
Alotukseen niin oon hölmöillyt kassalla.koti-kiusattu kirjoitti:
Joko taas toi nallen klooni on joutunu kärsimään köyhien tähren?
Että oikein 21e on hävinny sun tarpeisiin?
Älä välitä ,mä luulen et siltä putookin sen verran päivän mittaan ,äveriäs eläkeläinen kun on.
Alotukseen niin oon hölmöillyt kassalla.Köyhät meillä on aina luonamme, vai miten se menee, katkeraahan se on luovuttaa omistaan sentin vertaa.
Mutta olipa hyvä, kun sai vähän korvausta ilmaisen muovikassin muodossa.
Joko se toimii?
:)- :))
Anceli kirjoitti:
No nythän sait mitä tilasit, ole hyvä.
Minä en ole kaltaisesi toimintahäiriöinen asiakas, jos olisin, en siitä yleisesti kertoisi.
Hyvä on, tunnustan että niistä saisi A4 kokoisen ruutuvihkon täyteen tarinaa.
Kerrankin ...... en mie voi sitä kertoa... :(@ Anceli
Meinasin hörsäistä kohvit väärään kurkkun, kun luin raharepustasi.
Päivän mittainen kevätväsymys on nyt tiessään. :)) kirjoitti:
@ Anceli
Meinasin hörsäistä kohvit väärään kurkkun, kun luin raharepustasi.
Päivän mittainen kevätväsymys on nyt tiessään.Kiva kun piristyit ja täytyyhän ihmisellä rahareppu olla aina mukana, tiedä mitä kivaa tekee mieli ostaa.
Turkinpippureita ostin.
Eikös Andyllakin ollut aina kolkyttuhatta donaa mukana..
Minulla vähän vähemmän kuin StoraEnsolla, mutta samanlaista rahaa kuitenkin.Anceli kirjoitti:
Köyhät meillä on aina luonamme, vai miten se menee, katkeraahan se on luovuttaa omistaan sentin vertaa.
Mutta olipa hyvä, kun sai vähän korvausta ilmaisen muovikassin muodossa.
Joko se toimii?
:)Kovasti kun valitin niin tohtorit oli sitä mielt et ei tää peli vetele mut nyt se pesee ja linkoaa.
Voiskohan tosta kassi teemasta kehittää sellasen ,pussukka päivässä pelastaa päiväsi.
Olis oikein puuhapäivät kun etittäis kassin tarvitsijaa, ehtoolla vois leikellä niit puoliks ja parin löytäny sais toisensa,kaik olis ilosii.- :))
Anceli kirjoitti:
Kiva kun piristyit ja täytyyhän ihmisellä rahareppu olla aina mukana, tiedä mitä kivaa tekee mieli ostaa.
Turkinpippureita ostin.
Eikös Andyllakin ollut aina kolkyttuhatta donaa mukana..
Minulla vähän vähemmän kuin StoraEnsolla, mutta samanlaista rahaa kuitenkin.Ajattelinkin kysyä, mitä meinaat summalla tehdä. :))
Oikeaa rahan räiskettä. koti-kiusattu kirjoitti:
Kovasti kun valitin niin tohtorit oli sitä mielt et ei tää peli vetele mut nyt se pesee ja linkoaa.
Voiskohan tosta kassi teemasta kehittää sellasen ,pussukka päivässä pelastaa päiväsi.
Olis oikein puuhapäivät kun etittäis kassin tarvitsijaa, ehtoolla vois leikellä niit puoliks ja parin löytäny sais toisensa,kaik olis ilosii.Hienoa, sittenhän yhteytemme pelaa entiseen malliin.
Minulla on melkoinen kasa kangaskasseja, niitä on kertynyt messuilta ja muualta.
Voisin ottaa niitä mukaan kauppareissulle ja jos kohtaan aloittajan kaltaisen kassia vailla olevan vanhuksen, voin ojentaa hänelle ihan omaksi kankaisen pussukan.:)) kirjoitti:
Ajattelinkin kysyä, mitä meinaat summalla tehdä. :))
Oikeaa rahan räiskettä.Tuhlasin toki muuhunkin, kalkkitablettipurkin ostaa täräytin.
:)- :))
Anceli kirjoitti:
Tuhlasin toki muuhunkin, kalkkitablettipurkin ostaa täräytin.
:)Eilen loppui minultakin kalkit. Voisikohan eläimille tarkoitettuja syödä ihminenkin?
Tuskinpa niistä mitään äjäystä tulisi?
Eipä tarvisi minun mennä toimintahäröilemään apteekkiin. - demeter
Anceli kirjoitti:
Tuhlasin toki muuhunkin, kalkkitablettipurkin ostaa täräytin.
:)Vai olet ollut tuhlailemassa Anceli, hunksin rahoja..)) Turhaan ostit kalkkitabletteja, olisit kysynyt minulta: kananmunan kuorista saat hyvää kalkkia kun ne murennat...
Tää on muuten tosi juttu. Hesarissa oli pari vuotta sitten... Eikä ollut aprillipila..)) - piipiloo
Anceli kirjoitti:
Hienoa, sittenhän yhteytemme pelaa entiseen malliin.
Minulla on melkoinen kasa kangaskasseja, niitä on kertynyt messuilta ja muualta.
Voisin ottaa niitä mukaan kauppareissulle ja jos kohtaan aloittajan kaltaisen kassia vailla olevan vanhuksen, voin ojentaa hänelle ihan omaksi kankaisen pussukan.Ja minä ompelen ihan itse,ostan kirppareilta hauskoja kankaita,sitten laitan jopa brodeerauksia niihin,vanhoja pitsejä yms
Pitäisköhän tehdä oikein Hunksi-pussi ja toimittaa hälle,oikein Hunksin näköinen,kuka tietää minkänäköinen sen pitäisi olla?
Vinkkejä! - k/k
piipiloo kirjoitti:
Ja minä ompelen ihan itse,ostan kirppareilta hauskoja kankaita,sitten laitan jopa brodeerauksia niihin,vanhoja pitsejä yms
Pitäisköhän tehdä oikein Hunksi-pussi ja toimittaa hälle,oikein Hunksin näköinen,kuka tietää minkänäköinen sen pitäisi olla?
Vinkkejä!Siinä puuhapussissa pitää olla jotain tietsikka aiheista,vaik turvaohjeet kirjailtuna.
Koneen kaatuessa älä hyppää,pirä näppäimistöstä kiinni.
Sitä vois rallikilpailussa ilosesti heiluttaa ohikiitäville autoille. - suklaa_sydän
k/k kirjoitti:
Siinä puuhapussissa pitää olla jotain tietsikka aiheista,vaik turvaohjeet kirjailtuna.
Koneen kaatuessa älä hyppää,pirä näppäimistöstä kiinni.
Sitä vois rallikilpailussa ilosesti heiluttaa ohikiitäville autoille.Jos kaikki nähtäis täältä yhdessä pusseinemme, saisiko puskalaisilla siinä olla silmänrei'ät?
:)) kirjoitti:
Eilen loppui minultakin kalkit. Voisikohan eläimille tarkoitettuja syödä ihminenkin?
Tuskinpa niistä mitään äjäystä tulisi?
Eipä tarvisi minun mennä toimintahäröilemään apteekkiin.Miksei niitä voisi syödä, mutta ehkä kannattaa aloittaa jonkun pienen eläimen annoksella, ei hevosen.
Minä ostin sellaisia joissa on piimaxia mukana, kasvattaa kynsiä, täällä niitä tarvitaan.. :)demeter kirjoitti:
Vai olet ollut tuhlailemassa Anceli, hunksin rahoja..)) Turhaan ostit kalkkitabletteja, olisit kysynyt minulta: kananmunan kuorista saat hyvää kalkkia kun ne murennat...
Tää on muuten tosi juttu. Hesarissa oli pari vuotta sitten... Eikä ollut aprillipila..))Mutta ostin muuta kuin juotavaa. :)
Jaa, kananmunan kuoria, enpähän nyt tiedä, niissä on leimojakin pinnassa. Ja jos jää hampaankoloon enkä saa pois, täytyy kokeilla pienellä määrällä.piipiloo kirjoitti:
Ja minä ompelen ihan itse,ostan kirppareilta hauskoja kankaita,sitten laitan jopa brodeerauksia niihin,vanhoja pitsejä yms
Vinkkejä!piipiloo, älä ainakaan minulta kysele hunkszin näköä, ei harmainta haisua.
Ehkä joku mörökölli-tyyppinen voisi olla lähinnä totuutta.
"Salkku" siihen kassiin täytyy kuitenkin kirjailla, sekä sätkäpaperipaketti. :))
Siitä me hänet tunnistetaan, jos joku sattuu Prisman kassalla kohtaamaan.
- -//-
Hunksi taitaakin olla kuninkaallinen kun herttuatarkin aina tinkii ostoksistaan
- henrjii
Joo ne eläkeläiset tukkii kassat, ja käytävät
- ;)
Meinaatko, että ovat ihmisten tiellä?;)
;) kirjoitti:
Meinaatko, että ovat ihmisten tiellä?;)
Ainakin minä pahoitin mieleni jouluaattona kun menin hanstraamaan konvehtirasioita ja eläkeläiset oli ehtiny ennen minua.
- ;)
koti-kiusattu kirjoitti:
Ainakin minä pahoitin mieleni jouluaattona kun menin hanstraamaan konvehtirasioita ja eläkeläiset oli ehtiny ennen minua.
Voi raahkana sentään. Olisit ostanut tilalle viisi kinkkua.
No, etpä tarvinnut uutta vyötä. - meeriamanda
koti-kiusattu kirjoitti:
Ja arvaappa kuinka mä ´kärsin´ saadessani niitä rohmuttuja rasioita, kun en syö sellaista nannaa. :))
Niitä sitten jakelin tutuille minkä ehdin.
Ei vaan pikkuisenko huvitti kun Sokoksen ekakerroksen sivustalla olevia tuolia moitittiin Lukija-palstalla. Joitan ärsytti eläkeläisten istuminen päivittäin niissä, toljottelemassa kiireisiä työssäkäyviä ihmisiä. meeriamanda kirjoitti:
Ja arvaappa kuinka mä ´kärsin´ saadessani niitä rohmuttuja rasioita, kun en syö sellaista nannaa. :))
Niitä sitten jakelin tutuille minkä ehdin.
Ei vaan pikkuisenko huvitti kun Sokoksen ekakerroksen sivustalla olevia tuolia moitittiin Lukija-palstalla. Joitan ärsytti eläkeläisten istuminen päivittäin niissä, toljottelemassa kiireisiä työssäkäyviä ihmisiä.Mä oon jo peilin eressä harjoitellut miten mulkoillaan töis olevia kun ne yrittää kiirehtiä kassoille.
- henrjii
koti-kiusattu kirjoitti:
Mä oon jo peilin eressä harjoitellut miten mulkoillaan töis olevia kun ne yrittää kiirehtiä kassoille.
Vappuaattona eläkeläiset mihittää nakkihyllyn edustan, sinne on ihan turha yrittää, saa kyynärpäästä päin näköä.
Nakkeja ei riitä kaikille.
- älynväläys
kassin voi ommella vaikka liian pitkä takin helmasta, tietysti takki pitää ensin lyhentää :))
- demeter
Mahtaakohan hunksista olla midinetiksi (älynväläys) ? Vaikka toisaalta, mistäpä me hänen lahjansa tietäisimme. Tuollainen vaatimaton, hiljainen mies..))
demeter kirjoitti:
Mahtaakohan hunksista olla midinetiksi (älynväläys) ? Vaikka toisaalta, mistäpä me hänen lahjansa tietäisimme. Tuollainen vaatimaton, hiljainen mies..))
Miksei vois olla ?tierän kaverin joka kanavatöitä ompelee.
Ain ku urakka on valmis voi ottaa finkerporillisen.- demeter
koti-kiusattu kirjoitti:
Miksei vois olla ?tierän kaverin joka kanavatöitä ompelee.
Ain ku urakka on valmis voi ottaa finkerporillisen.Niin (koti-kiusattu) ja silloin kun tämä tasa-arvo tuli muotiin, laitettiin pojatkin koulussa virkkaamaan ja ompelemaan ja tytöt vastaavasti puutöihin. Meidän poikien patalaput olivat kyllä tunnistamattomia, päähineen näköisiä, mutta tytärpuolet olivat puutöissä tosi taitavia... Vieläkin heidän tekemänsä puutyöt ovat ahkerassa käytössä.
demeter kirjoitti:
Niin (koti-kiusattu) ja silloin kun tämä tasa-arvo tuli muotiin, laitettiin pojatkin koulussa virkkaamaan ja ompelemaan ja tytöt vastaavasti puutöihin. Meidän poikien patalaput olivat kyllä tunnistamattomia, päähineen näköisiä, mutta tytärpuolet olivat puutöissä tosi taitavia... Vieläkin heidän tekemänsä puutyöt ovat ahkerassa käytössä.
Kyllä mä sen virkkaamani patalapun muistan ,eräänlainen pahkakuppi .
Onkireissuilla se oli äyskärinä.- demeter
koti-kiusattu kirjoitti:
Kyllä mä sen virkkaamani patalapun muistan ,eräänlainen pahkakuppi .
Onkireissuilla se oli äyskärinä.Väliäkö hällä, mitä tuli, kunhan käyttöä oli, k/k & patalappu..))
- meeriamanda
demeter kirjoitti:
Väliäkö hällä, mitä tuli, kunhan käyttöä oli, k/k & patalappu..))
Muistan minäkin kouluajoilta puutyöni...öhöm.. se oli näytöllä parhaissa ja oli openmielestä parempi kuin poikien.... mutta...mutta... olsitte nähneet sen vaavelin nutun jonka kudoin :/O ? Ikäni mä muistan sen. ( nolona ) .
Uskokaa tai älkää mä opein kutoon ihanan Anoppini ohjauksessa, kutoisin viäkin mut mun syränraasuni ei siitä pidä. Mikään ei mua niin ´suututa´ kun tää rajoitettu touhuilu!
On vaan pakko kuunnella kehoaan, kai se vetää väliin mielen matalaksikin. - demeter
meeriamanda kirjoitti:
Muistan minäkin kouluajoilta puutyöni...öhöm.. se oli näytöllä parhaissa ja oli openmielestä parempi kuin poikien.... mutta...mutta... olsitte nähneet sen vaavelin nutun jonka kudoin :/O ? Ikäni mä muistan sen. ( nolona ) .
Uskokaa tai älkää mä opein kutoon ihanan Anoppini ohjauksessa, kutoisin viäkin mut mun syränraasuni ei siitä pidä. Mikään ei mua niin ´suututa´ kun tää rajoitettu touhuilu!
On vaan pakko kuunnella kehoaan, kai se vetää väliin mielen matalaksikin.No sinähän nyt olet tuollainen rohkea toimija, meeri. Sellaisia meidän tytötkin on, tarttuvat toimeen, eivätkä turhia tuumaile. Kohtalon ivaa, jos toimijalta viedään se, minkä hän osaa. Sama kohtalo oli meidän isällä ja puolisollakin tavallaan...
- meeriamanda
demeter kirjoitti:
No sinähän nyt olet tuollainen rohkea toimija, meeri. Sellaisia meidän tytötkin on, tarttuvat toimeen, eivätkä turhia tuumaile. Kohtalon ivaa, jos toimijalta viedään se, minkä hän osaa. Sama kohtalo oli meidän isällä ja puolisollakin tavallaan...
Kuten oon sanonutkin olen ollut ripeä liikkeissäni, naureskellut et kun toiset aikoo lähtä ... mä meen jo kirkonkohdalla. Pitkästi todessakin noin, nyt mun on vaan pakko olla siipiäni myöte... tai huilin sit vaakatasossa.. miksei mun sisupussi luonteeni o balanssissa jaksamiseni kanssa? Tämän kaikenko sain yltiöpäisestä jaksamisesta? työtä vuorotta... sillainhan se meni vuosikymmeniä. Tässä tiedä ...
- demeter
meeriamanda kirjoitti:
Kuten oon sanonutkin olen ollut ripeä liikkeissäni, naureskellut et kun toiset aikoo lähtä ... mä meen jo kirkonkohdalla. Pitkästi todessakin noin, nyt mun on vaan pakko olla siipiäni myöte... tai huilin sit vaakatasossa.. miksei mun sisupussi luonteeni o balanssissa jaksamiseni kanssa? Tämän kaikenko sain yltiöpäisestä jaksamisesta? työtä vuorotta... sillainhan se meni vuosikymmeniä. Tässä tiedä ...
Tuossa kun noita tyttöjä kehuin, (meeri) niin hethän eivät ole minun vaan puolison ja entisen vaimonsa... Omalla kohdallani huono stressinsietokyky on tainnut olla lopulta hyväksi. Hälytyskellot ovat soineet, varjelleet ylilyönneiltä ja ilmeisesti myös sairastumiselta. Onhan tässä jo hautaan saatettu monta ikätoveria...
Puolisolle olen aina sanonut, kun "tyhmyyttään" haikailee, että onhan sitä ainakin elämässä saavuttanut jotakin, jos on luonut yrityksen, työpaikkoja ja hyvän tuotteen. Meikäläisen hommat ovat olleet enempi tuulen tavoittelua, yhtä siellä, toista täällä... - meeriamanda
demeter kirjoitti:
Tuossa kun noita tyttöjä kehuin, (meeri) niin hethän eivät ole minun vaan puolison ja entisen vaimonsa... Omalla kohdallani huono stressinsietokyky on tainnut olla lopulta hyväksi. Hälytyskellot ovat soineet, varjelleet ylilyönneiltä ja ilmeisesti myös sairastumiselta. Onhan tässä jo hautaan saatettu monta ikätoveria...
Puolisolle olen aina sanonut, kun "tyhmyyttään" haikailee, että onhan sitä ainakin elämässä saavuttanut jotakin, jos on luonut yrityksen, työpaikkoja ja hyvän tuotteen. Meikäläisen hommat ovat olleet enempi tuulen tavoittelua, yhtä siellä, toista täällä...Minun flikkani on kans liikaakin ´touhukas´ ja puhun varoittavia sanoja... kuten tiedät , älä mami höpäjä jne...
Kalla P. kaimasetä sanoo joissan kirjoissa ettei se niin mene, etteikö se jotenkin mene.
Mua ihmetytti se sanonta, mut jo kauan sitten se valkeni minulle.
Äläpä sinäkään mene vaatimattoman kilven alle, olethan auttanut työlläsi paljon heitä jotka autettavaksesi on annettu. Ihailen sitä. - demeter
meeriamanda kirjoitti:
Minun flikkani on kans liikaakin ´touhukas´ ja puhun varoittavia sanoja... kuten tiedät , älä mami höpäjä jne...
Kalla P. kaimasetä sanoo joissan kirjoissa ettei se niin mene, etteikö se jotenkin mene.
Mua ihmetytti se sanonta, mut jo kauan sitten se valkeni minulle.
Äläpä sinäkään mene vaatimattoman kilven alle, olethan auttanut työlläsi paljon heitä jotka autettavaksesi on annettu. Ihailen sitä.No mun vaatimattomuus voi yhtä hyvin olla suhteellisuuden tajua (meeri). Auttamaan on kai jokainen isossa perheessä kasvanut oppinut ja joillakuilla se jää päälle, tulee toiseksi luonnoksi.
Mun puoliso varoittelee samoin koko ajan tyttäriään, mutta eiväthän ne nuoret usko... Ja heille yrittägeeni tulee molemmista suvuista...
- älynväläys
kanavatyöt on ihania, ja voishan sen kassin vaikka myös ompelemalla koristaa..itse jos nuorena kun ei vielä ollut kirppareita ja oli minimuoti, ihan oikeasti tein kassin takin helmasta..
- demeter
Voisihan tuota vieläkin harrastaa (älynväläys), siis tehdä vanhasta uutta. Jotkut harrastavatkin. Poikani anoppi teki nuorelle parille häälahjaksi tilkkupeiton ja nimenomaan vanhoista tilkuista. Minusta se on aivan ihastuttava ja miten kiva on miniän muistella, mistä vaatekappaleesta mikin tilkku on peräisin...
- ++++
demeter kirjoitti:
Voisihan tuota vieläkin harrastaa (älynväläys), siis tehdä vanhasta uutta. Jotkut harrastavatkin. Poikani anoppi teki nuorelle parille häälahjaksi tilkkupeiton ja nimenomaan vanhoista tilkuista. Minusta se on aivan ihastuttava ja miten kiva on miniän muistella, mistä vaatekappaleesta mikin tilkku on peräisin...
Eilenköhän näkyi ohjelma nuoresta naisesta, jolla on oma blogikin. Todellinen käsitöitten taitaja.
Teki kahden tuttavansa kanssa pipoja vanhoista sukista. - demeter
++++ kirjoitti:
Eilenköhän näkyi ohjelma nuoresta naisesta, jolla on oma blogikin. Todellinen käsitöitten taitaja.
Teki kahden tuttavansa kanssa pipoja vanhoista sukista.Harmi, etten näe tuollaisia ohjelmia kun minulla ei ole telkkaria.
Ilahduttaa, että vielä löytyy tuollaisia ihmisiä, käsityön taitajia. Heillä yleensä aivotkin pelaavat... - +++++
demeter kirjoitti:
Harmi, etten näe tuollaisia ohjelmia kun minulla ei ole telkkaria.
Ilahduttaa, että vielä löytyy tuollaisia ihmisiä, käsityön taitajia. Heillä yleensä aivotkin pelaavat...Älähän huoli, tyttönen nuori.
Täältäkin se löytyy:
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1483851 - demeter
+++++ kirjoitti:
Älähän huoli, tyttönen nuori.
Täältäkin se löytyy:
http://areena-beta.yle.fi/ng/areena/tv/1483851Kiitos (plussat). Harvoin katselen Areenaa, kun minulla on tämä nettitikku ja se pätkii liikaa. Mutta jospa yöllä katsoisin..))
- * * *
++++ kirjoitti:
Teki kahden tuttavansa kanssa pipoja vanhoista sukista.Tuo ohjelma näkyi tänään telkkarista uusintana iltapäivällä.
Olen nähnyt joissakin käsityömyymälöissä kierrätysvaatteista tehtyjä kasseja. Kasseihin on käytetty monenlaisia tarvikkeita pitseistä lähtien. Kivan näköisiä ovat.
Noihin tilkkupeittoihin ainakin Amerikossa käytetään kaikenlaiset ehjiksi jääneet vaatteiden osat. Paljon työtä vaativia ovat tilkkupeitot. Jotkut ompelevatkin tilkut yhteen käsin.
- älynväläys
muuten, tuli mieleen kun tässä näin kuuskymppisenä, sain äidiltä minihameeni jota olin pitäny 16v, oli ihanaa saada se ja kiitin äitiäni kun oli vielä tallessa :)
melkein sopiikin vielä, mutta kassia en siitä saa enää, liian lyhyt jos en muuten modista ja muuta käyttötarkoitusta..siinäpä ideaa, jos vaikka huomenna alan tehdä todella unelmista totta!- meeriamanda
Minulla on valokuvia minihameessa ja microissa... voi luojani pikkumorsian... hoikkahan minä olin, mut ne hoorasaappaat( valkoiset ) ja kuin Batmanviitta... ...samasta kankaasta kuin microt. Tukka tupeerattuna valtavaksi pilveksi piskuisten kasvojen ympärillä...soli muotia se:)) Aika aikaa kutakin, silloin oli ikää vähän ja järkeä ei edelleenkään :D
- suklaa_sydän
meeriamanda kirjoitti:
Minulla on valokuvia minihameessa ja microissa... voi luojani pikkumorsian... hoikkahan minä olin, mut ne hoorasaappaat( valkoiset ) ja kuin Batmanviitta... ...samasta kankaasta kuin microt. Tukka tupeerattuna valtavaksi pilveksi piskuisten kasvojen ympärillä...soli muotia se:)) Aika aikaa kutakin, silloin oli ikää vähän ja järkeä ei edelleenkään :D
Vitsi, kun on mukavaa, että jollakin muullakin kuin minulla on varaa huvittua itsestään.
Luin tuolle kaverillenikin, ja nauratti niin maan ihanasti.
Saappat nähdä, kuka laulaa ihmisiä miellyttävimmin.
Hääpotretin kuvaus meillä kesti kuin suuren maailman tähdillä.
Mieskuvaaja esitteli hauskoja naamoja, saadakseen hymyä huuleen.
Hyvä, ettei sentään kävellyt käsillään.
Roskapusseist ilopusseihi.
Mullapa nätti pussi.Ompelin "käytävän" pojanpojan maalaamaan tyynyliinaan....
se palvelee ny lorupussina.Siäl on esim.Aurinko.mis lukee: Kivaa kun aurinko paistaa.Terassilla lapset mamman lettuja maistaa.
Pojanpoika 3v tykkää siit pussist kovasti.Isoveljens on ylpiä,ku tyynyliina meni uusiokäyttöön.- silminnäkijä
Sekö olit sinä, kaupassa leijaili kaamea ketonihaju, muistutit vanhaa pultsaria, kaljasalkku ainoa ostos etkö ilennyt kantaa sitä ilman muovikassia.
- .........
näin on, minulla käy et suolaa en muista ostaa, johtuneeko kuin niin harvoin tarvii ostaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455140Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1221635Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151459Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501386- 141195
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4110081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?28799