Auttakaa mitä mun pitäs tehä. Oon ihastunu yhteen tosi kivaan ja söpöön poikaan joka käy samaa koulua ja nään sitä joka päivä ei olla kovin hyviä kavereita mutta ollaan kyllä kerran juteltu muutama sana kun oltiin kaverin luona samaan aikaan. ihastun siihen joka päivä lisää mutta se seurustelee joten pitäisikö vain unohtaa se tai olla vaan kaveri vai pitäskö kertoa sille että oon ihastunu? oisko siitä mitään hyötyä?
ihastunut varattuun
toivoton
3
587
Vastaukset
- Jokainenpelaaomaan
Pistä kaikki peliin ja ota se. Ei ole minkäänlaista syytä olla kohtelias ketään kohtaan.
- sukkarotta!
Hitosti tää kyllä sattuu, mut paras vaa unohtaa koko tyyppi. Tulee vaa ongelmia jos niiden kahen onnea yrität rikkoa. Vaikeeta se on unohtaa, mut ei voi muutakaan.
- axcef
mikä kaupunki on kyseessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462