Aijoin jo lopettaa insestijutut,

su

mutta kun luin juuri Iltalehden uutisen koneeltani, kuinka tämä Maija oli saatu maanpäälliseen helvettiin. Luen kohta lisää kun vaimo tuo oikean Iltalehden.

Maijaa käytettiin hyväksi jo 7 vuotiaana. Tiivis uskonyhteisö, omat vanhemmat ja jopa sisaruksetkin kääntyivät pikkuMaijaa vastaan. Syytellen häntä useiden miesten hänelle hyväksikäyttämistä hirmutöistä.
Käskettii Maijaa vaikenemaan.

No nyt sitten tulee se minun "tuomioni" Tuomita ei saisi kenenkään toista ihmistä. mutta nyt rikos on niin suuri ihmistä ja Jumalaa vastaa, että en voi kuin omalla tavallani tuomita koko lestadiolaisuus. menkööt siitä myös seurakunnankin rikolliset samalla.

Vieläkö tällä palstalla riittää insestin puolustajia. vieläkö riittää uskoa, että Jeesus se antaa anteeksi jonkun raiskausten hyväksyjäsaarnamiehen kautta näille saa/tanlisille uskonveljille.

Kyllä nyt usko lahkolaisuskontoihin, joihin kaikki lestadiolaisetkin kuuluvat ja samalla menee usko siihen Jeesuksen anteeksiuantoihin teitä kohtaan. Te olette todella verellä pestyjä, oikein pikkulasten verellä sotkettuja. Teidän on turha huutaa Hallelujaa Jeesukselle. Hän ei teitä kuule, hän on kuollut, jos jonkun puolesta, niin oman kansansa juutalaisten puolesta joita hän rakasti. Hän ei rakasta teitä, te kaksinaismoraaliset sontiaiset. olette samassa paskakasassa vanhoillislestadiolaisten raiskaajien ja omien lasten elämän rikkojien puolustajat.

Jos usko on tuollaista, että ihmiset ovat sekopäitä. Heidät on maallikkopapin saat/anllisella hypnoosilla huumattu. Ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa. Vaan sen helvetin hevosmiehen kärryillä olette joka sorkka, teutasta, kallee ja villeen. Ikävä vaan että tämä linnarouva on joutunut teidän sanojenne vangiksi puolustaessan samoja Jeesus huutoja ja verenpesusuihkuja kuin tekin. HÄVETKÄÄ KOKO ROSKASAKKI.

Nyt on seriffin moraali kovilla, poistaako vai ei. Jos poistaa, niin olen niin tuohtunut lahkolaisten, johon te esikoisekin kuulutte, että nämä juttuni ei jää tähän. Olen syntinen, mutta en syntisiä lastenraiskaajia ja elämän pilaa jia puolusta.

5

155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • #

      Tuskin löytyy puolustajaa noille teoille ja jos löytyisi, niin ei hyvä heiluisi. Jeesuksen anteeksiantohin en voi minä, etkä sinä sanoa mitään, tuntuu se miten pahalta tahansa. Se on Hänen asiansa.

      Kaiken suvaitsevaisuuden keskellä tulee mieleen vanha sanonta "en minäkään vihaa muuta kun lestadiolaisia ja rasisteja". Jossain kohtaa osuu aina omaankin nilkkaan.

    • teu.

      Su. sinun pitää muistaa että paha onlähtöisin saa ta nasta .
      Ei yksikään pedofiili ole saanut tekoonsa lupaa uskosta.
      Olkoon tekija nuorenpi tai niinkuin näkyy ,aikuisempi .
      Kolme viisasta naista olivat perehtyneet maijan tapaukseen ,
      erittäin hyvin , kaikki sanoivat hänen iäksi 9.v. kun naapurin
      aikuinen poika ,käytti hyväkseen, silloin kun hän on ryhtynyt ,
      noin karkeaan syntiin , hän ei ole uskomassa , vaan on tehnyt
      jo aiemmin Sydämmessään sen synnin , ja koska tiedämme
      ettei Himo taltuta vaan yllyttää , se on pahan aikaan saantia .

      Asiasta keskustelu ei minusta mene sallai eteenpäin että .
      ma puutumme täysin osaamattomina , ja alamme uhota jotain
      kyllä Suomessa asioita tutkitaan , ja ennemmin tai myöhemmin
      saadaan asiat selville ja oikeuteen , ja tuomioon .Sillä eihän
      me saada ottaa oikeutta omiin käsiin , niin väärältä kuin
      tapaus tuntuukin.

      • su

        teu, miten viitsit vielä selostaa jotain puolustusta rikoksen tekijän pussiin.
        Insestirikoksia tehdään, niin ei lestadiolaisten kuin lestadiolaisten keskuudessa. Enemmistö tuomitsee teot. Mutta se, että heidän keskuudessa jotka ovat mielestään kaikki taivaaseen menijöitä tulee heidän kasvatuksellaan tällaisia rikoksen tekijöitä ja puolustelijoita sekä sen salaajia.

        Ja te jotka puolustatte rikollista, sinäkin teu nyt yrität hyvittää omilla selostuksillasi sitä. Raiskaajien omaiset, salasivat ja vierittivät kaikki syyt uhrin niskoille. Vaikka uhri olisikin ollut altis siihen, on se suuri synti tuomita uhri ja salata ja puolustaa tekijöitä. Ei auta sovitus maallikkosaarnamiehen kautta puhdistamaan Jeesuksen verellä tekijää. olette te kaikki salaajat ja rikoksen pulustajat sotkeneet uhrin verellä itsenne.

        Minäkin syntinen, joka katselen monasti väärinpelureita sormieni lomasta, niin meni nyt niin yli minun vaatimattoman moraalini, että nämä kirjoitukset sen sitten osoittavat. Pitäisitte nyt taukoa puolusteluissa, ja rukoilisitte parannusta itsellenne. Sitä mitä sinäkin olet minulle kaupannut. Tee nyt sitten parannus, ette joudu sinne helvettiisi puolusteluillasi. Tuomitkaa nyt kunnolla ne raiskaajat, siihen nyt olisi syytä, tuomitsette minutkin, vaikka en ole noin suuri rikollinen.

        Pitäkää lestadiolaiset nyt taukoa, että savu hälvenee ja rukoilkaa oman sielunne puolesta. Ei se ole niin varmaa onko tuo Jeesus pessyt ne syntinne verellään.


      • teu.
        su kirjoitti:

        teu, miten viitsit vielä selostaa jotain puolustusta rikoksen tekijän pussiin.
        Insestirikoksia tehdään, niin ei lestadiolaisten kuin lestadiolaisten keskuudessa. Enemmistö tuomitsee teot. Mutta se, että heidän keskuudessa jotka ovat mielestään kaikki taivaaseen menijöitä tulee heidän kasvatuksellaan tällaisia rikoksen tekijöitä ja puolustelijoita sekä sen salaajia.

        Ja te jotka puolustatte rikollista, sinäkin teu nyt yrität hyvittää omilla selostuksillasi sitä. Raiskaajien omaiset, salasivat ja vierittivät kaikki syyt uhrin niskoille. Vaikka uhri olisikin ollut altis siihen, on se suuri synti tuomita uhri ja salata ja puolustaa tekijöitä. Ei auta sovitus maallikkosaarnamiehen kautta puhdistamaan Jeesuksen verellä tekijää. olette te kaikki salaajat ja rikoksen pulustajat sotkeneet uhrin verellä itsenne.

        Minäkin syntinen, joka katselen monasti väärinpelureita sormieni lomasta, niin meni nyt niin yli minun vaatimattoman moraalini, että nämä kirjoitukset sen sitten osoittavat. Pitäisitte nyt taukoa puolusteluissa, ja rukoilisitte parannusta itsellenne. Sitä mitä sinäkin olet minulle kaupannut. Tee nyt sitten parannus, ette joudu sinne helvettiisi puolusteluillasi. Tuomitkaa nyt kunnolla ne raiskaajat, siihen nyt olisi syytä, tuomitsette minutkin, vaikka en ole noin suuri rikollinen.

        Pitäkää lestadiolaiset nyt taukoa, että savu hälvenee ja rukoilkaa oman sielunne puolesta. Ei se ole niin varmaa onko tuo Jeesus pessyt ne syntinne verellään.

        su . sulle ei ole tullut mieleen että ainoa oikea ,
        Kohde on VL-paslsta koska ne asiat on tapahtuneet siellä
        me emme ole 111 vuoten olleet missään tekemisissä
        eikä tänkään takaia aleta on ne niin kamalia juttuja .


      • v.d.ew-

        lue tarkoin su:n tekstin sisältö. sinun ja lahkosi rippi ja salapippi rikollisuudet ovat isästä perkeeleestä jota rippi isänne edustaa.

        Jeesus siunasi lapsia ja toisin lapsia kohteleville on raamatussa edelleen Jeesuksen antama myllynkivien käyttöohje joten pedofiilit ja pakkokastajat ottakoon oppia Jeesuksen antamisita opetuksista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe