ikäänkuin saamme kauhean asian maailman ja ihmisten pahoista teoista pois silmistämme. Olemme vain, vaikka muualla tapahtuu mitä kauheaa viattomille ihmisille. Kun emme voi mitään, me tavan tallaajat. Lapsia raiskataaj a kidutetaan ja ihmisiä kidutetaan ja vaikka mitä. Kiinassa nyljetään kettuja elävinä. Ja me toteamme vain, että emme voi mitään toisen maan asioille.
Karmeeta!
Joudumme sulkea silmät, laittaa pään pensaaseen ettemme näe
21
149
Vastaukset
Eiks olekkin ja miten voisit muuten sinä vaikuttaa noihin asioihin, kertoisitko?
- keskusteluaheräättjä
no eiks se aloittaja juuri pohdi samaa kysymystä että ku ei voi tehdä mitään niin mitä voi tehdä? Hei haloo, hoks hoks!
keskusteluaheräättjä kirjoitti:
no eiks se aloittaja juuri pohdi samaa kysymystä että ku ei voi tehdä mitään niin mitä voi tehdä? Hei haloo, hoks hoks!
No jos ei voi tehdä mitään niin hittoako alotustakaan tehdä. Hoks hoks...
- keskusteluaheräättjä
Nittaminax kirjoitti:
No jos ei voi tehdä mitään niin hittoako alotustakaan tehdä. Hoks hoks...
No vitsi, et olet köppänen, hei haloo edelleen, tää ei ole kuin suomi24 palsta, ei sen vakavampi :)
- ei muuta,rukoilkaamm
e,
me voimme vain rukoilla jumalalta armoa ja suojelua maailman murheisiin,,,,
- O - O
Ellemme voi tehdä mitään tilanteen muuttamiseksi, kannattaa siirtää katse sellaisiin ongelmiin, joihin voimme vaikuttaa. Niidenkin, jotka nuorina kuvittelivat muuttavansa maailman paremmaksi, on pakko jättää pääosa ponnisteluista nuorempien sukupolvien huoleksi.
Jotain varmaan mekin ehdimme vielä tehdä, jos haluamme. Millaisia asioita sinä haluaisit parantaa ja miten?
Ketun elävältä nylkemistä en ymmärrä, mutten myöskään lihan tuottamiseen liittyviä epäinhimillisiä kasvatusolosuhteita Suomessa. - ?+?
En kyllä ymmärrä, miten maailman pahuutta ja kärsimystä vähentäisi se, että minä tavan pulliainen pyhittäisin elämäni sen murehtimiseen?
Totta kai surettaa kaikki maailman kamaluus, joka tuntuu vain raa'istuvan.
Media herkuttelee kaikilla hirvittävillä tapahtumilla.
Juuri luin taas kerran Madeleinestakin.
Murehdin lähinnä asioita, joihin pystyn itse vaikuttamaan. Niitäkin on ihan omiksi tarpeiksi riittänyt.
Eipä kauhistauttavuuksia tarvi Kiinasta asti hakea, löytyyhän lehtien mukaan niitä paljon lähempääkin.
Mitä voisin siis tehdä?- vain ,,,,,,
RUKOILLA !
- meeriamanda
Kreikka ainakin tekee jotain, tuet loppuivat 200 tuhannelta väärinperustein saaneilta.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012042515499090_ul.shtml- §@nn@
Ihme juttu, että kuolleillekin on ollut varaa maksaa. Kuinka alkeellinen tietorekisteri siellä on. Kyllä meillä toimii tiedonkulku.
Täällähän ei ole varaa maksaa edes kaikille omaishoitoa tekeville senttikään korvausta 24/7 kovasta työstään. §@nn@ kirjoitti:
Ihme juttu, että kuolleillekin on ollut varaa maksaa. Kuinka alkeellinen tietorekisteri siellä on. Kyllä meillä toimii tiedonkulku.
Täällähän ei ole varaa maksaa edes kaikille omaishoitoa tekeville senttikään korvausta 24/7 kovasta työstään.Ehkä sinun pitäisi neuvotella sellainen muutaman sadan tonnin stay-bonus siitä hyvästä että jatkat hommaa ja sitten vähintään samankokoinen eroraha kun sanot lyöväsi hanskat tiskiin...
Niihin meillä tuntuu olevan varaa vaan onko kreikkalaisilla...- meeriamanda
§@nn@ kirjoitti:
Täällähän ei ole varaa maksaa edes kaikille omaishoitoa tekeville senttikään korvausta 24/7 kovasta työstään.Totta haastat. Tieto / taitoa he tarvii tuohon tietorekisteriinsä, eikä se ole ainoa maa jossa noin toimitaan. Omaishoitajat täytyisi puhua ympäri et laittaisivat laitokseen... ei kauaa kestäisi kun korvaussummat korottuisi.
- §@nn@
yohuuhkaja kirjoitti:
Ehkä sinun pitäisi neuvotella sellainen muutaman sadan tonnin stay-bonus siitä hyvästä että jatkat hommaa ja sitten vähintään samankokoinen eroraha kun sanot lyöväsi hanskat tiskiin...
Niihin meillä tuntuu olevan varaa vaan onko kreikkalaisilla...Mitähän minun pitäisi neuvotella? Minä en ole kenenkään hoitaja, mutta mikään inhimillinen ei ole minulle vierasta, ehkä?
Mullon vain pehmeät vanttuut. Niitä paiskomalla ei saa pahaa aikaan.
Sarkasmisi terävä nuoli joskus harhautuu, mutta niin minullakin. :))
Musta kun ihminen voi eläytyä muidenkin pohjamutiin, kuin vain omiinsa.
On tämäkin maamme muka hyvinvointivaltio. Pian omaiset velvoitetaan hyyssäämään omiaan kotonaan, tai laitoksissa, ja siitä säästyvät rahat pannaan herrojen pohjattomaan rahakirstuun. Rakkaus on vaativa ilmiö.
Terävä poika olet, oletan, siis poika.
- Äidinkieltä!
Huom!
Joudumme sulkemaan silmämme, ja
laittamaan päämme pensaaseen.- meeriamanda
Sinuna lopeisin tuollaisen ´kielipoliisin´ roolin. Jokainen tavallaan.. ellei Sinulle kelpaa... meeeeeee pooooooooooois!
- Kiitos, kun korjasit
häiritsevät kielivirheet!
- demeter
Onko noin: lukijan moka, jos ei älyä kirjoittajan viestiä ?
Sitten minä olen tosi kova mokaamaan. Ei tarvitse olla kielipoliisi, jos tykkää selväkielisestä puheesta/kirjoituksesta - saattaa myös olla hahmotushäiriöinen, kuten itse olen.
Kielivirheet sinänsä eivät minua haittaa, teenhän niitä itsekin, mutta se harmittaa jos viesti jää tavoittamatta, mutta minkäs tällä "mokalle" voi..))
- Etusivun juttu
Entä, jos voisimme poliiseina rientää pakalle aina, kun jonkun oikeustajua joku jossakin loukkaa? Uutisetkin ovat sellaisia, että taustat puuttuvat, emme tiedä kaikkea ja ovatko meidän tapamme ja kulttuurimme ainut oikea? Miten viattomia ihmiset oikeastaan ovat, katsopa ympärillesi. Asia eivat useinkaan ole sitä, miltä näyttävät eikä pakolla mitään tai ketään saada toimimaan oikeudenmukaisesti.
Olet mielestäni väärässä siinä,että me emme mitään voi tehdä. Emme ehkä Kiinassa, edes Ruotsiin emme voi mennä tohtoroimaan, että voi, kun olette väärässä, suomalaisen oikeustajun mukaan tässä pitäisi nyt tehdä noin tai näin. Vaikenemisen sijan voit omassa lähiympäristössäsi toteuttaa oikeustajuasi. Riittävätkö rahkeet siihen, mikä on lähinnä vai meneekö päiväilyksi ? Toistuva hokemani. Mielenrauhani perusta.
On turha puristella kiveksiään sellaisten asioiden vuoksi joihin ei voi vaikuttaa.
Keskitytään niihin joille voimme, tai edes kuvittelemme voivamme tehdä jotain!Epäili tässä muutama viikko sitten että on itse vailla: Kykyä luetun ja nähdyn ymmärtämiseen, huumorintajua, ja muuteskin pihalla Saunalahden Kansanopiston telkkumainoksen nähdessään.
Se olettamus tosin meni oikeaan että mainos meni, ei vaan alitajuntaan vaan myös ihan pinta-tajuntaan.
Nyt sitten selvis että huumorintajussa on puutteita sekä se ihan Rehtorin mukaan että: "Kaikki ymmärtävät että se ei ole kansanopisto vaan mainostoimiston kehittämä ajatusleikki"
No itse ei ainakaan kuulunut näihin "kaikkiin" kerran tai pari tämän mainoksen nähdessään :)
http://www.sivistys.net/uutiset/teleoperaattori_markkinoi_kansanopistolla.html- Joku nikkari mäkin
Ja mainos toimii hyvin, täälläkin se tuli esille.;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504