Tervetuloa Julistamaan Evankeliumia!

uskonveli

5

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12874

      Oletteko "aktioisanne" selvittäneet, missä kohtaa ihmiskehossa on sielu?

      Mooses, älkää syökö minkään lihan verta, sillä kaiken lihan sielu on veri.

    • +++

      Hyvä Joosuamissiolaiset!

      Kerrataan siis: mitä hukkuva maailma tarvitsee? Hukkuva maailma tarvitsee Jeesusta ja hänen rakkauttaan, iankaikkista evankeliumia.

      Mikä on iankaikkinen evankeliumi? Tämä: Kuule, sinua rakastetaan!

      Joh. 3:16 "Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän."

      • uskonveli

        Amen!

        "Minä olen tullut valoksi maailmaan, ettei yksikään joka minuun uskoo jäisi pimeyteen": -Jeesus

        Pyrimme Julistamaan yksinkertaista rakkaudellista ruohonjuuritason evankeliumia.Menemme lähelle ihmisiä ja tarjoamme mahdollisuuden tulla teetupabussiin juttelemaan. Upeaa on nähdä, kun usko ja toivo syttyy ihmisille.

        Voimme myös rukoilla ja ihmisten puolesta.

        Ennen reissulle klähtöä on syytä hiljentyä Herran edessä rukouksessa ja jos mahdollista niin paastossa. Omin voimin ei työtä voi tehdä. Eikä lihan mielllä ja riidanhalulla

        Tervetuloa siis mukaan sinä, joka haluat olla mukana viemässä Jeesuksen rakkautta ihmisille


      • :)) ..
        uskonveli kirjoitti:

        Amen!

        "Minä olen tullut valoksi maailmaan, ettei yksikään joka minuun uskoo jäisi pimeyteen": -Jeesus

        Pyrimme Julistamaan yksinkertaista rakkaudellista ruohonjuuritason evankeliumia.Menemme lähelle ihmisiä ja tarjoamme mahdollisuuden tulla teetupabussiin juttelemaan. Upeaa on nähdä, kun usko ja toivo syttyy ihmisille.

        Voimme myös rukoilla ja ihmisten puolesta.

        Ennen reissulle klähtöä on syytä hiljentyä Herran edessä rukouksessa ja jos mahdollista niin paastossa. Omin voimin ei työtä voi tehdä. Eikä lihan mielllä ja riidanhalulla

        Tervetuloa siis mukaan sinä, joka haluat olla mukana viemässä Jeesuksen rakkautta ihmisille

        Taisit kiertää kysymyksen kuin kissa kuuman puuron.


      • uskonveli
        :)) .. kirjoitti:

        Taisit kiertää kysymyksen kuin kissa kuuman puuron.

        Jos viittaat tuohon kysymykseen sielusta, sanoisin että ihminen on henki, sielu, ruumis.

        uskovainen ihminen on Hengellinen ihminen. Ihmisessä asuu Jumalan Pyhä Henki. Pyhä Henki antaa armolahjat tehdä evankeliumin työtä.

        Ihminen joka on sielullinen ei voi sitä tehdä, koska häneltä puuttuu Pyhän Hengen voima.

        Tervetuloa Joosuamissioon sinullekkin Jeesus kutsuu sinua evankeliumin työhön!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1215
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      777
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      749
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe