Moi.
Ollaan oltu 23vuotta yhdessä ja lapsia ei ole koska naisellani on ongema jota ei voine korjata.
Kysymykseni onkin että mitä tapahtui, kun seksimme loppui täysin tänä vuonna 2012 tammikuun puolessa välissä.
Rouva perustelee tätä jollain helvetin menopaussilla, mutta en oikein usko tätä ja en oikein tajua muutenkaan.
Kaiiki oli ihan hyvyn (ainakin mun mielestä)
Ehdotin juuri rouvalle, että ottaisi kamansa ja häipyisi.
Hän tietekin rupesi huutamaan että paljonko hän on maksanut tästä meidän huoneistosta,
mutta omasta mielestäni tein aika reilun tarjouksen.
Tarjosin hänelle 10vuoden bruttopalkkaa puhtaana käteen jonka hän on ansainnut.
Se ja nykyinen aika kohtuullisen arvokas auto, kun nyt vaan poistuu mun elämästä ja ihan lopullisesti.
En oikeasti jaksa olla pidempään ilman seksiä.
ilman juttua
5
1
60
Vastaukset
- eukdkssxs
Se on saanu jonkun taudin joltain mieheltä eikä uskalla sen vuoksi panna sun kanssa. Klassinen tapaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462