Olen kiinnostunut yhdestä tytöstä, joka oli samassa koulussa kanssani mutta joutui jättämään sen jostain syystä kesken. Olimme ensimmäisenä koulupäivänä kaikki luokat tutustumassa ja törmäsin juuri häneen siellä. Katseemme kohtasivat useita kymmeniä kertoja, samaa jatkui myös koulussakin lähes päivittäin, aina kun hän tuli vastaan hänen kasvoille nousi pieni hymy. Pyysin häntä Facebook-kaveriksi ja odotin muutaman viikon ennen kuin aloin juttelemaan hänelle, koska en halunnut ruveta hirveästi lähentelemään. Nyt olemme jutelleet päivittäin facebookissa ja hän jopa kertoi miksi jätti koulun kesken, luulen että hän alkaa luottaa minuun. Mutta mitä seuraavaksi? Neuvoja! :)
Mistä tiedän?
Timppa95
1
69
Vastaukset
luontevaa keskustelua. anna asioiden mennä omalla painollaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472